Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Аналітика
Почему ученые не верят в Бога?

23 04 2015   Владимир Пикуза Публікації, Аналітика

Почему ученые не верят в Бога?

Мы хотим обзорно рассмотреть социологические исследования феномена понижения уровня религиозности ученых пропорционально повышению их статуса в научном сообществе и в достаточно сжатой форме представить факты, на наш взгляд дающие объяснение этому явлению.

Екуменічна ініціатива владики Ігоря Ісіченка – перспективи й межі в контексті католицько-православного діалогу

14 04 2015   Микола Крокош Публікації, Аналітика

Екуменічна ініціатива владики Ігоря Ісіченка – перспективи й межі в контексті католицько-православного діалогу

Здавалося б, чим не привід для радості всіх екуменістів України у наші не надто сприятливі для екуменізму часи? Та не все так просто...

Нова сторінка історії українського християнства

8 04 2015   Юрій Чорноморець, релігієзнавець Публікації, Аналітика

Нова сторінка історії українського християнства

В 2015 році українське православ’я, втративши надії на зміни в УПЦ МП, шукає нових центрів консолідації...

Код сепаратизму в богослужбових текстах УПЦ: форми, формули, статистика. Частина ІІ

18 03 2015   Микола Гарда Публікації, Аналітика

Код сепаратизму в богослужбових текстах УПЦ: форми, формули, статистика. Частина ІІ

Проста людина, з відкритою душею слухаючи службу, не завжди ставить питання собі, чому раптом князь Володимир іменується "Російським царем" і люди Давнього Києва "людьми Российскими", коли навіть само поняття «Росія» виникло лише через вісім століть після князя Володимира...

Код сепаратизму в богослужбових текстах УПЦ: форми, формули, статистика

18 03 2015   Микола Гарда Публікації, Аналітика

Код сепаратизму в богослужбових текстах УПЦ: форми, формули, статистика

Якщо уважно проаналізувати церковні тексти богослужбових книг в Українській православній церкві Московського патріархату, випливає парадокс: України не існує. Вірніше, територія України – це Росія.

Новий етап розвитку богословської освіти в Україні. Коментар до Закону України «Про вищу освіту»

13 02 2015   Тетяна Котлярова, Віталій Хромець, кандидати філософських наук Публікації, Аналітика

Новий етап розвитку богословської освіти в Україні. Коментар до Закону України «Про вищу освіту»

На нашу думку, 6 вересня 2014 року розпочався новий етап розвитку богословської освіти в Україні. Саме цього дня набув чинності новий Закон України «Про вищу освіту»...

Интерпретируя “русский мир”

10 02 2015   Архимандрит Кирилл Говорун Публікації, Аналітика

Интерпретируя “русский мир”

Идеологема «русский мир» — ключ к пониманию природы вооруженного конфликта на востоке Украины. Сила этой концепции сопоставима с силой других идеологий, провоцировавших конфликты в Европе в течение ХХ века...

Смешанные браки с точки зрения Католической и Православной церквей: экуменический аспект

6 02 2015   Олег Киселев, кандидат философских наук Публікації, Богослов'я, Аналітика

Смешанные браки с точки зрения Католической и Православной церквей: экуменический аспект

Вопрос о бракосочетании намного старше истории экуменического движения. Например, еще во второй половине ХІХ в. между православными и англиканами было достигнуто соглашение...

Церковь и идеология: разделения и редукции. Часть II

26 01 2015   Архимандрит Кирилл Говорун Публікації, Богослов'я, Аналітика

Церковь и идеология: разделения и редукции. Часть II

Идеологии создают внутри Церкви разделительные линии. Одна из наиболее глубоких линий в современной церковной жизни по-прежнему проложена между “консервативной” и “либеральной” доктринами...

Київська ідея в сучасному релігійно-культурному дискурсі

26 01 2015   Юрій Чорноморець Публікації, Богослов'я, Аналітика

Київська ідея в сучасному релігійно-культурному дискурсі

Для мене як дослідника релігійної філософії Візантії видається дитячою помилкою протиставлення ідеї Києва як другого Єрусалиму ідеї Константинополя як другого Риму і Москви як Третього Риму.

Церковь и идеология: разделения и редукции

26 01 2015   Архимандрит Кирилл Говорун Публікації, Богослов'я, Аналітика

Церковь и идеология: разделения и редукции

Если Карл Шмитт был прав насчет того, что “все значимые понятия современной теории государства являются секуляризованными богословскими концепциями”, то это приложимо, прежде всего, к идеологии. Идеология является секуляризованной формой богословия...

Потянет ли за собой Украину кризис украинского православия?

15 01 2015   Игорь Кокоулин Публікації, Аналітика

Потянет ли за собой Украину кризис украинского православия?

Война в Украине поставила перед патриархом Кириллом проблему приоритетов, а перед УПЦ - проблему самоопределения...

Релігійна семантика поведінки сучасної богеми

30 12 2014   Євгенія Більченко, доктор філософських наук Публікації, Аналітика

Релігійна семантика поведінки сучасної богеми

Ми поставили за мету продемонструвати принципи культурологічного аналізу релігійної семантики тексту поведінки сучасної людини мистецтва на основі методологічного синтезу культурології релігії та діалогічної культурології.

Поняття «нація» у вченні церков Київської традиції (УПЦ, УПЦ КП, УГКЦ): теоретичний аспект проблеми

26 12 2014   Володимир Мороз Публікації, Аналітика

Поняття «нація» у вченні церков Київської традиції (УПЦ, УПЦ КП, УГКЦ): теоретичний аспект проблеми

Очевидно, що роль окремих конфесій і їх позиції щодо характеру взаємодії нації і церкви різняться, а тому дослідження цих позицій є актуальною науковою проблемою...

Методологічні засади експертної діяльності: досвід українських релігієзнавців

19 12 2014   Людмила Филипович, доктор філософських наук Публікації, Аналітика

Методологічні засади експертної діяльності: досвід українських релігієзнавців

Автор формулює основні принципи наукового експертизування, метою якого є сутнісне осмислення сучасних виявів функціональності релігії, її впливів на суспільство та людину.

Релігієзнавець як соціальний науковець, експерт та інтелектуал

8 12 2014   Олег Кисельов, кандидат філософських наук Публікації, Аналітика

Релігієзнавець як соціальний науковець, експерт та інтелектуал

Метою цієї статті є демонстрація «прикладної складової» релігієзнавства, а для більш ефективної демонстрації ми пропонуємо розкрити три можливі суспільної ролі релігієзнавця...

Почему в Православной Церкви не работают церковные каноны?

4 12 2014   Архимандрит Феогност (Пушков) Публікації, Аналітика

Почему в Православной Церкви не работают церковные каноны?

Проблема современной канонической системы Православия состоит в ее отсутствии. У нас нет единого Канонического Корпуса четких и недвусмысленных предписаний.

«Ще трохи православ’я у дусі московського протистояння всім – і УПЦ стане чужою для України»

17 11 2014   Розмовляв Володимир Волковський Публікації, Аналітика

«Ще трохи православ’я у дусі московського протистояння всім – і УПЦ стане чужою для України»

Рівненський меморандум, підписаний 13 листопада кількома єпископами УПЦ (МП) разом з ієрархами інших конфесій, спричинив жваве обговорення цієї події в церковному і громадянському середовищі. Доктор філософських наук, релігієзнавець Юрій Чорноморець коментує подію.

РПЦ и протестанты: уроки последнего форума

14 11 2014   Михаил Кузнецов Публікації, Аналітика

РПЦ и протестанты: уроки последнего форума

7 ноября в городе Шарлот (Северная Каролина) состоялся Российско-американский форум христианских лидеров. Примечателен и тот фон, на котором проходил этот диалог – агрессия России против Украины и обострение отношений России с США...

Реформація: тіні забутих предків

10 11 2014   Анатолий Денисенко Публікації, Аналітика

Реформація: тіні забутих предків

Сучасні віруючі не можуть бути обмеженими у своєму розумінні наслідків Реформації, зводячи їх тільки до своєї конфесії. Слід прийняти все те ортодоксальне та спірне, чим ми зобов’язані реформам Лютера...

Православно-католицький діалог епохи раннього модерну: національно-релігійний контекст

29 10 2014   Микола Шкрібляк Публікації, Богослов'я, Аналітика, Історія

Православно-католицький діалог епохи раннього модерну: національно-релігійний контекст

У статті автор прагне унаочнити історичне тло та з’ясувати витоки унійного богослов’я як екле­зіологічної формули, що лягла в основу церковних уній – середньовічних спроб мінімізувати внут­рішньохристиянський конфлікт і відновити церковну єдність...

Об ответственности церквей во время украинского кризиса

14 10 2014   Юрий Черноморец Публікації, Аналітика

Об ответственности церквей во время украинского кризиса

1 декабря 2011 года церкви обратились к гражданскому обществу с идеей либеральной теологии освобождения, но сами от ее осмысления и от ее утверждения парадоксальным образом отстранились. В результате украинская интеллигенция образовала движение «1 декабря», принявшее «Хартию свободного человека»...

Церква і виклики сепаратизму

6 10 2014   Архієпископ Ігор Ісіченко Публікації, Аналітика

Церква і виклики сепаратизму

Здається парадоксальним, що саме в найбільш дехристиянізованих реґіонах України, в середовищі позбавлених релігійного виховання пенсіонерів і криміналізованого люмпену, псевдоправославна риторика сепаратистського характеру закріпилася найміцніше. Насправді ж ніякого парадоксу немає...

Церковь в условиях войны – вызов для преподавателя богословского вуза

26 09 2014   Тарас Дятлик Публікації, Аналітика

Церковь в условиях войны – вызов для преподавателя богословского вуза

Прошлого нам не изменить, но что будем делать сегодня и завтра в Украине и России мы, евангельские христиане?

Співвідношення екології та релігії як релігієзнавча проблема

20 08 2014   Ірина Фенно, кандидат філософських наук Публікації, Аналітика

Співвідношення екології та релігії як релігієзнавча проблема

З другої половини ХХ ст. у релігієзнавчих дослідженнях актуалізується тема співвідношення екології та релігії, що розгортається у двох напрямках...

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Орловоздвиженський монастир. Жахи сакральної Полтави

Onufriy

Onufriy написал:

Про недоліки статті:
на четвертому році війни (
факт російської агресії вже не заперечує навіть п.Архип (Глобусник) smile ), - не місце для політесу і двозначностей

У т.ч. і щодо ієрархії та і всієї структури УПЦ МП:
дуже схожі на зрадників

що може краще підтвердити політичну незаангажованість організації, ніж публічне розміщення нею символіки ворожої держави? Та ще під час війни?

Отож бо й воно, що - "під час війни"... У час війни подібні еківоки і риторичні кучерявості звучать непристойно feel  
Тут уже виникає питання порядності

Автору треба називати речі своїми іменами 
демонстрація на церквах найновішої (2000 року) геральдики РФ вказує на солідарність ієрархії У/РПЦ з діями (у т.ч. – військовими) «святоросійської» сторони

Зрадник є зрадник. Йому не треба докоряти - за останні 3,5 року вони вже почули достатньо докорів

Зрадника треба зупиняти

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Arhip

Arhip написал:

Цитата: Onufriy
Троляцька безпредметна спекуляція
Ага,так и есть. Когда закончились аргументы, тогда оппонент - тролль, агент фсб и путинский запроданэць. Повторным сливом удовлетворен!

Орловоздвиженський монастир. Жахи сакральної Полтави

Onufriy

Onufriy написал:

ліпнину ХVІІІ століття зрубали для того, щоб «покращити» ... комплекцію ангелів

критерії чоловічої (і ангельської) краси барокової епохи "застаріли", і не відповідають уявленням про неї серед енергійних діячів місцевого єпархіального керівництва

у наші спекотні часи пов’язки на стегнах ангельських  критично покоротшали

Консер-р-рватори...

Чому воно так буває - канонічні борці за довгі жіночі спідниці 
ревно "не заперечують" проти вкорочення одягу на чоловічих (ангельських) зображеннях? no

Містика якась...

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Onufriy

Onufriy написал:

Tim

Цитата: Іван IV
мы одного корня и происхождения с германцами

Цитата: Tim
российскую правящую династию пытались привязать вродсво к Августам
 
Слова Івана 4-го відображають історичний курйоз :
той, кого святоросійські єретики зробили своїм прапором, - їх 
улюблений тиран, помазаний кат і гонитель святих, свого часу з останніх сил пнувся, щоб якось примазатись до Європи... wink

(Не будемо це називати євроінтеграцією московщини) feel

Але потім у його голові щось клацнуло (він же не відразу був безумцем) і ... почалось: боротьба з "колективним Заходом", опричнина, Велика смута...

Поправді - "нема нічого нового під сонцем" (Еклезіаст 1:9) 

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Onufriy

Onufriy написал:

Arhip
Троляцька безпредметна спекуляція wink  

Що б там не продавали кондитери - цукерки, смалець, чи кров немовлят у баночках, це абсолютно нічого не доводить щодо теми розмови (канонічної брехні У/РПЦ про "громадянську війну")

І вже тим більше - ніяк не може спростувати факт російської агресії

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Arhip

Arhip написал:

Onufriy, вы тут не рассказывайте байки. Пока кондитер всея Украины и по совместительству верховный <...>командующий платит налоги в Российский бюджет (напомнить вам про свечку, купленную в МП = патрон для террористов?) и не гнушается бизнесом на оккупированной территории, не надо нам ля-ля про российско-украинскую войну. Впрочем, это у вас, наверно, от переедания. Социальный министр вашего майданного правительства считает, что украинцы слишком много жрут

Відредаговано
Адмін

На Луганщине священники УПЦ поссорились из-за "знахарк...

Tim

Tim написал:

о.Феогност Пушков,
В тех выражениях,в которых Вы этот порядок наводили -это тот самый смертный грех,погрязая в котором ,по апостолу, Царство не наследуется. Да и не Ваше это дело: надсмотрщик, помнится, должен быть с панагией. Которую Вы так и не получили

На Луганщине священники УПЦ поссорились из-за "знахарк...

о.Феогност Пушков

о.Феогност Пушков написал:

Onufriy,
Для Вас это смешно, но уверяю Вас, что я руководствуюсь только сооборажением порядка.

Орловоздвиженський монастир. Жахи сакральної Полтави

Onufriy

Onufriy написал:

До чого тільки опохабилась православна Полтава!!
Дзвіниця сама «чудесним чином оновилася», чи їй «допомогли» місцеві «шанувальники старовини та мистецтва»? 

Це було диво, чи «справа рук людських»? 

Звичайно, рос.бог явив се чудо smile

Як можна сумніватися... особливо після того, як цієї весни замироточив бюст самого "викупителя гріхів святоросійських" - Ніколая ІІ ?!.. 

 

 


Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Onufriy

Onufriy написал:

Tim,
Цитата: Tim
чё там говорил Иоанн Васильевич всея Руси - вопрос

?.. angry  МаловЬръ!.. 
Цитата: Tim
А кто у нас ищо ромеи?
 
У першу чергу, звичайно, - молдавани... Молдороси  wink
Цитата: Tim
это уже кокойто космополитизьм начинается
 
Ну так це якраз "нормально" -  як же "російський світ" може існувати без космополітизму, волюнтаризму і марксизму-ленінізму?

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Tim

Tim написал:

ну чё там говорил Иоанн Васильевич всея Руси - вопрос. А вот то,что в очередной раз российскую правящую династию пытались привязать вродсво к Августам...возникает вопрос -так может они сразу с ромеями одной крови. А кто у нас ищо ромеи? те, которые грековизантийцы...
ну это уже кокойто космополитизьм начинается. laughing

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Onufriy

Onufriy написал:

Arhip
Дорогий глобуснику, мені імпонує Ваш оптимізм... (хоча його причини не зовсім зрозумілі). Можливо мені треба пояснити дещо іще раз?
Якщо людина стає на шлях святоросійського маразму, то вона елементарно повинна бути послідовною у ньому smile

Якщо хтось спекулятивно іменує російсько-українську війну 2014-17рр "громадянською", то вже тим більше він повинен визнати "братовбивчою" також і рад-німецьку 1941-45
Для цього підстав набагато більше (про що вже говорилося)

А в тому, що "німці і росіяни це один, роз'єднаний жидомасонами, народ", з боку професійних святоросичів, взагалі не може бути жодних заперечень 

angry Нехай же не дерзне ніхто з них перечити слову "святого" і помазаника рос.бога, першого царя Москви Івана Васильовича 4-го:
мы одного корня и происхождения с германцами…
 

Код сепаратизму в богослужбових текстах УПЦ: форми, фор...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: Олександр
Дійсно, Авакуме, на вашій стороні історія України ніколи не була
 
Складається враження, що для того, щоб залишатися архимандритом у РПЦ, треба періодично "здавати антиукраїнський мінімум"

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Arhip

Arhip написал:

Onufriy,
Слив засчитываю. Этот онуфрий сломался, давайте следующего