Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Аналітика
Возвращение митрополита Владимира: конец «церковной смуты»?

15 05 2012   Михаил Белецкий Публікації, Аналітика

Возвращение митрополита Владимира: конец «церковной смуты»?

Неожиданное возвышение архиепископа Антония и объём полученных им полномочий позволил комментаторам говорить о нём как о втором лице в Церкви, или «церковном премьере». В самом деле, подобным набором полномочий до сих пор никто из церковных деятелей УПЦ не обладал...

Время выбирать

28 04 2012   Алексей Исаков Публікації, Аналітика

Время выбирать

Что в такой день люди говорят друг другу? Что бы сказал Христос, если бы оказался в наше время в нашем городе?..

Пристрасті Страсного тижня по-українськи

18 04 2012   Сергій Грабовський Публікації, Аналітика

Пристрасті Страсного тижня по-українськи

Попри масову участь у пасхальних богослужіннях, попри ще багато чого, публічна сфера життя України у Страсний тиждень, що є не тільки передоднем, а і своєрідною складовою пасхалії, засвідчує: щось не так робиться у нашому спільному домі.

Чаплинизмы, или PR вокруг PR

6 04 2012   Протоиерей Виталий Эйсмонт Публікації, Аналітика

Чаплинизмы, или PR вокруг PR

Феминистки также юродивы. Не Христа ради, конечно. Но разве можно евангельский стих воспринимать с позиции Уголовного кодекса?

Церква в інформаційному суспільстві: як уникнути принципових помилок і суттєвих іміджевих втрат?

3 04 2012   Юрій Чорноморець, доктор філософських наук Публікації, Аналітика

Церква в інформаційному суспільстві: як уникнути принципових помилок і суттєвих іміджевих втрат?

Десять принципів для християнського життя у добу інформаційного суспільства

Ценностная роль языка в религии и нации

21 03 2012   Геннадий Целковский Публікації, Аналітика

Ценностная роль языка в религии и нации

Миссионерствуя на понятном славянам языке, Кирилл и Мефодий надеялись на создание своеобразной латыни для Славянского мира. Сегодня же можно говорить о том, что сохранность церковнославянского языка в церкви – это геттоизация православия...

Почему евангельские церкви остаются маргинальными в обществе?

20 03 2012   Константин Тетерятников Публікації, Аналітика

Почему евангельские церкви остаются маргинальными в обществе?

Самые значительные протестантские объединения Украины представлены сегодня баптистскими церквами, но в сравнении с православными и греко-католиками это меньшинство...

Місійна діяльність єзуїтів у XVI-XVIII століттях та її уроки для теперішніх християнських місій

19 03 2012   Микола Крокош, доктор богослов’я Публікації, Аналітика

Місійна діяльність єзуїтів у XVI-XVIII століттях та її уроки для теперішніх християнських місій

В XVI столітті Католицька Церква, втративши значну кількість своєї пастви в Європі внаслідок Реформації, ініціювала потужні місійні заходи за межами Європи. Передовим загоном католицького місіонерства стали тоді єзуїти. Якими були здобутки єзуїтів-місіонерів? Та які уроки вони залишили сучасним проповідникам християнства?

До питання про підготовку внесення змін та доповнень до Статуту про управління Української Православної Церкви

12 03 2012   Архімандрит Віктор (Бедь) Публікації, Аналітика

До питання про підготовку внесення змін та доповнень до Статуту про управління Української Православної Церкви

5 березня керуючий справами УПЦ архієпископ Митрофан (Юрчук) висловив пропозицію провести загальноцерковне обговорення можливих змін та доповнень до Статуту про управління УПЦ. Сьогодні своїми міркуваннями ділиться ректор Ужгородської української богословської академії архімандрит Віктор (Бедь)

У горизонті цінностей

11 03 2012   Катерина Новікова Публікації, Аналітика

У горизонті цінностей

Звернення учасників ініціативної групи «1 грудня» – представників національної інтелігенції та Церкви – варто підтримати навіть якщо подеколи їхні слова сприймаються як поетичні та абстрактні...

Християнська молодіжна організація на початку 21 столітті: нові можливості для вирішення вічних проблем

7 03 2012   Юрій Чорноморець Публікації, Аналітика

Християнська молодіжна організація на початку 21 столітті: нові можливості для вирішення вічних проблем

Людина опинилася в світі, де не зникле сакральне (священне). Просто замість високої сакральної культури традиційних релігій маємо різного роду сакральне низьке, наближене до повсякденності, перетворене на технологію...

8 Березня: небезпечні міфологеми навколо «дня весни і кохання»

6 03 2012   Сергій Грабовський Публікації, Аналітика

8 Березня: небезпечні міфологеми навколо «дня весни і кохання»

Щороку наближення цього свята супроводжується цілою зливою коментарів, у яких поєднуються відверті нісенітниці з іноді більше, іноді менше завуальованими ксенофобією та чорносотенством. І що особливо прикро – автори таких коментарів зазвичай вважають себе справжніми християнами...

Церковь и богословское образование в бывшем СССР: что было сделано не так?

4 03 2012   Олег Турлак Публікації, Богослов'я, Аналітика

Церковь и богословское образование в бывшем СССР: что было сделано не так?

Где мы, выпускники семинарий и христианских университетов, оказались, спустя двадцать лет? Можно сказать, «у разбитого корыта»...

Неоязичництво в сучасних релігійних шуканнях українців

2 03 2012   Дмитро Базик, кандидат філософських наук Публікації, Аналітика

Неоязичництво в сучасних релігійних шуканнях українців

Відродження неоязичниками давніх релігійних вірувань українців збігається з творенням нової релігійності з яскраво вираженою тенденцією до інтелектуалізації або ж містифікації та самосакралізації...

Парадокси постмодерну. Частина 2

23 02 2012   Сергій Грабовський Публікації, Аналітика

Парадокси постмодерну. Частина 2

Український вимір цієї проблеми полягає в тому, що національна держава (у європейському значенні цього поняття, як модерний державний організм) в Україні досі не побудована. Проблеми існують не так із рівноправністю культур, як зі створенням цілісного соціокультурного простору, чого держави Західної Європи домоглися ще в ХІХ, а Центральної — у ХХ столітті...

Синод устроил «Масленицу»

22 02 2012   Священник Виталий Эйсмонт Публікації, Аналітика

Синод устроил «Масленицу»

21 февраля Св. Синод УПЦ провел свое заседание для сведения счетов с архиепископом Александром (Драбинко).

Парадокси постмодерну

20 02 2012   Сергій Грабовський Публікації, Аналітика

Парадокси постмодерну

Якщо спробувати знайти найпопулярніший термін, яким у філософській літературі позначається сучасний світ, то це буде постмодерн. Ідеться як про констатацію наявних фактів, так і про певні нормотворчі орієнтири. Загалом же постмодерн або постмодернізм вважають продуктом постіндустріальної епохи, епохи розпаду цілісного погляду на світ, руйнування усіх чинних систем — світоглядно-філософських, соціально-культурних, економічних, політичних...

Церковь и информация. Кому нужна виртуальная реальность?

15 02 2012   Татьяна Деркач Публікації, Аналітика

Церковь и информация. Кому нужна виртуальная реальность?

Причин возникновения информационных войн может быть много, но основные две – отсутствие адекватной информации или ее искажение. Войны ведутся между источниками информации и ее потребителями (как друг с другом, так и внутри себя). И Церковь как часть общества – и довольно специфическая часть – тоже является и источником, и потребителем информации. И если в какой-то из этих функций возникнет искажение, Церковь волей-неволей будет втянута в информационную войну...

Религия и общество в Украине через призму постсекулярного

13 02 2012   Архимандрит Кирилл (Говорун), доктор философии Публікації, Аналітика

Религия и общество в Украине через призму постсекулярного

Отношения между украинским обществом и Церквами развиваются на данном этапе весьма драматично. Здесь присутствуют и любовь и ненависть, и принятие друг друга такими как есть, и полное отторжение и непонимание. Определить характер и движущие силы этих запутанных отношений сложно. Но пытаться нужно..

Реванш политического православия

13 02 2012   Михаил Белецкий Публікації, Аналітика

Реванш политического православия

Владыка Владимир – за максимальное дистанцирование Церкви от любых политических и идеологических платформ. Владыка Агафангел – весь в плену идеологических и политических страстей. Сегодня Украинская Православная Церковь переживает трудные времена, напоминающие пережитое в 1992 году. Как и тогда, её единству угрожает «политическое православие», на этот раз с другими лозунгами, но родственное по своему характеру...

Проблема «отцов и детей» в евангельском христианстве

8 02 2012   Денис Гореньков Публікації, Аналітика

Проблема «отцов и детей» в евангельском христианстве

Портал "Религия в Украине" продолжает публиковать наиболее интересные доклады, прозвучавшие на "Форуме-20", который прошел 18 ноября 2011 г. под Киевом и был посвящен анализу результатов служения евангельских церквей в Украине и других странах бывшего СССР. Сегодня мы представляем доклад директора Содружества студентов-христиан Украины Дениса Горенькова "Как разрешается проблема «отцов и детей», преемственности и конфликта поколений в служении?". Читатели увидят, что проблемы, анализируемые автором, присущи многим традиционным конфессиям.

К вопросу о церковнославянском: что с ним делать дальше?

7 02 2012   Илья Бей Публікації, Аналітика

К вопросу о церковнославянском: что с ним делать дальше?

По пути замены церковнославянского языка современным национальным уже больше полстолетия шагают южнославянские православные – болгары, сербы, македонцы и черногорцы. В ногу с ними маршируют и греки, которые также занимаются переводами с непонятного широким массам древнегреческого или византийского греческого языка на димотики...

Украинская Православная Церковь учится жить без митрополита Владимира?

30 01 2012   Глеб Коваленко Публікації, Аналітика

Украинская Православная Церковь учится жить без митрополита Владимира?

Первое заседание Синода Украинской Православной Церкви в новом году, состоявшееся 26 января в Киеве, вызвало противоречивые оценки наблюдателей. Принятые Синодом решения фактически создали новый механизм управления Церковью, который устраняет митрополита Владимира от прямого влияния на церковные дела. Что же происходит в УПЦ?

Открытая евангельская идентичность: конфликты и границы

30 01 2012   Михаил Черенков Публікації, Богослов'я, Аналітика

Открытая евангельская идентичность: конфликты и границы

18 ноября в Ирпене (Киевская обл.) состоялся "Форум-20", который проанализировал результаты служения евангельских церквей в Украине и других государствах бывшего СССР. Мероприятие собрало около 120 богословов, священнослужителей, философов и преподавателей гуманитарных дисциплин. "Религия в Украине" публикует один из фундаментальных докладов, прозвучавших на форуме. Его автор Михаил Черенков, доктор философских наук, вице-президент Ассоциации «Духовное возрождение» (Украина).

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Орловоздвиженський монастир. Жахи сакральної Полтави

Onufriy

Onufriy написал:

Про недоліки статті:
на четвертому році війни (
факт російської агресії вже не заперечує навіть п.Архип (Глобусник) smile ), - не місце для політесу і двозначностей

У т.ч. і щодо ієрархії та і всієї структури УПЦ МП:
дуже схожі на зрадників

що може краще підтвердити політичну незаангажованість організації, ніж публічне розміщення нею символіки ворожої держави? Та ще під час війни?

Отож бо й воно, що - "під час війни"... У час війни подібні еківоки і риторичні кучерявості звучать непристойно feel  
Тут уже виникає питання порядності

Автору треба називати речі своїми іменами 
демонстрація на церквах найновішої (2000 року) геральдики РФ вказує на солідарність ієрархії У/РПЦ з діями (у т.ч. – військовими) «святоросійської» сторони

Зрадник є зрадник. Йому не треба докоряти - за останні 3,5 року вони вже почули достатньо докорів

Зрадника треба зупиняти

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Arhip

Arhip написал:

Цитата: Onufriy
Троляцька безпредметна спекуляція
Ага,так и есть. Когда закончились аргументы, тогда оппонент - тролль, агент фсб и путинский запроданэць. Повторным сливом удовлетворен!

Орловоздвиженський монастир. Жахи сакральної Полтави

Onufriy

Onufriy написал:

ліпнину ХVІІІ століття зрубали для того, щоб «покращити» ... комплекцію ангелів

критерії чоловічої (і ангельської) краси барокової епохи "застаріли", і не відповідають уявленням про неї серед енергійних діячів місцевого єпархіального керівництва

у наші спекотні часи пов’язки на стегнах ангельських  критично покоротшали

Консер-р-рватори...

Чому воно так буває - канонічні борці за довгі жіночі спідниці 
ревно "не заперечують" проти вкорочення одягу на чоловічих (ангельських) зображеннях? no

Містика якась...

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Onufriy

Onufriy написал:

Tim

Цитата: Іван IV
мы одного корня и происхождения с германцами

Цитата: Tim
российскую правящую династию пытались привязать вродсво к Августам
 
Слова Івана 4-го відображають історичний курйоз :
той, кого святоросійські єретики зробили своїм прапором, - їх 
улюблений тиран, помазаний кат і гонитель святих, свого часу з останніх сил пнувся, щоб якось примазатись до Європи... wink

(Не будемо це називати євроінтеграцією московщини) feel

Але потім у його голові щось клацнуло (він же не відразу був безумцем) і ... почалось: боротьба з "колективним Заходом", опричнина, Велика смута...

Поправді - "нема нічого нового під сонцем" (Еклезіаст 1:9) 

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Onufriy

Onufriy написал:

Arhip
Троляцька безпредметна спекуляція wink  

Що б там не продавали кондитери - цукерки, смалець, чи кров немовлят у баночках, це абсолютно нічого не доводить щодо теми розмови (канонічної брехні У/РПЦ про "громадянську війну")

І вже тим більше - ніяк не може спростувати факт російської агресії

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Arhip

Arhip написал:

Onufriy, вы тут не рассказывайте байки. Пока кондитер всея Украины и по совместительству верховный <...>командующий платит налоги в Российский бюджет (напомнить вам про свечку, купленную в МП = патрон для террористов?) и не гнушается бизнесом на оккупированной территории, не надо нам ля-ля про российско-украинскую войну. Впрочем, это у вас, наверно, от переедания. Социальный министр вашего майданного правительства считает, что украинцы слишком много жрут

Відредаговано
Адмін

На Луганщине священники УПЦ поссорились из-за "знахарк...

Tim

Tim написал:

о.Феогност Пушков,
В тех выражениях,в которых Вы этот порядок наводили -это тот самый смертный грех,погрязая в котором ,по апостолу, Царство не наследуется. Да и не Ваше это дело: надсмотрщик, помнится, должен быть с панагией. Которую Вы так и не получили

На Луганщине священники УПЦ поссорились из-за "знахарк...

о.Феогност Пушков

о.Феогност Пушков написал:

Onufriy,
Для Вас это смешно, но уверяю Вас, что я руководствуюсь только сооборажением порядка.

Орловоздвиженський монастир. Жахи сакральної Полтави

Onufriy

Onufriy написал:

До чого тільки опохабилась православна Полтава!!
Дзвіниця сама «чудесним чином оновилася», чи їй «допомогли» місцеві «шанувальники старовини та мистецтва»? 

Це було диво, чи «справа рук людських»? 

Звичайно, рос.бог явив се чудо smile

Як можна сумніватися... особливо після того, як цієї весни замироточив бюст самого "викупителя гріхів святоросійських" - Ніколая ІІ ?!.. 

 

 


Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Onufriy

Onufriy написал:

Tim,
Цитата: Tim
чё там говорил Иоанн Васильевич всея Руси - вопрос

?.. angry  МаловЬръ!.. 
Цитата: Tim
А кто у нас ищо ромеи?
 
У першу чергу, звичайно, - молдавани... Молдороси  wink
Цитата: Tim
это уже кокойто космополитизьм начинается
 
Ну так це якраз "нормально" -  як же "російський світ" може існувати без космополітизму, волюнтаризму і марксизму-ленінізму?

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Tim

Tim написал:

ну чё там говорил Иоанн Васильевич всея Руси - вопрос. А вот то,что в очередной раз российскую правящую династию пытались привязать вродсво к Августам...возникает вопрос -так может они сразу с ромеями одной крови. А кто у нас ищо ромеи? те, которые грековизантийцы...
ну это уже кокойто космополитизьм начинается. laughing

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Onufriy

Onufriy написал:

Arhip
Дорогий глобуснику, мені імпонує Ваш оптимізм... (хоча його причини не зовсім зрозумілі). Можливо мені треба пояснити дещо іще раз?
Якщо людина стає на шлях святоросійського маразму, то вона елементарно повинна бути послідовною у ньому smile

Якщо хтось спекулятивно іменує російсько-українську війну 2014-17рр "громадянською", то вже тим більше він повинен визнати "братовбивчою" також і рад-німецьку 1941-45
Для цього підстав набагато більше (про що вже говорилося)

А в тому, що "німці і росіяни це один, роз'єднаний жидомасонами, народ", з боку професійних святоросичів, взагалі не може бути жодних заперечень 

angry Нехай же не дерзне ніхто з них перечити слову "святого" і помазаника рос.бога, першого царя Москви Івана Васильовича 4-го:
мы одного корня и происхождения с германцами…
 

Код сепаратизму в богослужбових текстах УПЦ: форми, фор...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: Олександр
Дійсно, Авакуме, на вашій стороні історія України ніколи не була
 
Складається враження, що для того, щоб залишатися архимандритом у РПЦ, треба періодично "здавати антиукраїнський мінімум"

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Arhip

Arhip написал:

Onufriy,
Слив засчитываю. Этот онуфрий сломался, давайте следующего