Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Богослов'я
Смешанные браки с точки зрения Католической и Православной церквей: экуменический аспект

6 02 2015   Олег Киселев, кандидат философских наук Публікації, Богослов'я, Аналітика

Смешанные браки с точки зрения Католической и Православной церквей: экуменический аспект

Вопрос о бракосочетании намного старше истории экуменического движения. Например, еще во второй половине ХІХ в. между православными и англиканами было достигнуто соглашение...

Аналіз соціальної дійсності як першочергова задача герменевтики Теології Визволення

5 02 2015   Анатолій Денисенко Публікації, Богослов'я

Аналіз соціальної дійсності як першочергова задача герменевтики Теології Визволення

Тверезо оцінити дійсність – ось чим сьогодні в першу чергу потрібно зайнятися теологам

Церковь и идеология: разделения и редукции. Часть II

26 01 2015   Архимандрит Кирилл Говорун Публікації, Богослов'я, Аналітика

Церковь и идеология: разделения и редукции. Часть II

Идеологии создают внутри Церкви разделительные линии. Одна из наиболее глубоких линий в современной церковной жизни по-прежнему проложена между “консервативной” и “либеральной” доктринами...

Київська ідея в сучасному релігійно-культурному дискурсі

26 01 2015   Юрій Чорноморець Публікації, Богослов'я, Аналітика

Київська ідея в сучасному релігійно-культурному дискурсі

Для мене як дослідника релігійної філософії Візантії видається дитячою помилкою протиставлення ідеї Києва як другого Єрусалиму ідеї Константинополя як другого Риму і Москви як Третього Риму.

Церковь и идеология: разделения и редукции

26 01 2015   Архимандрит Кирилл Говорун Публікації, Богослов'я, Аналітика

Церковь и идеология: разделения и редукции

Если Карл Шмитт был прав насчет того, что “все значимые понятия современной теории государства являются секуляризованными богословскими концепциями”, то это приложимо, прежде всего, к идеологии. Идеология является секуляризованной формой богословия...

Віталій Хромець: «Богословська програма Могилянки відкрита для всіх»

5 11 2014 Публікації, Інтерв'ю, Богослов'я

Віталій Хромець: «Богословська програма Могилянки відкрита для всіх»

Керівник Науково-навчального центру "Інститут богословських студій Національного університету "Києво-Могилянська академія" розповідає про богословську освіту в Україні та Києво-Могилянській академії...

Православно-католицький діалог епохи раннього модерну: національно-релігійний контекст

29 10 2014   Микола Шкрібляк Публікації, Богослов'я, Аналітика, Історія

Православно-католицький діалог епохи раннього модерну: національно-релігійний контекст

У статті автор прагне унаочнити історичне тло та з’ясувати витоки унійного богослов’я як екле­зіологічної формули, що лягла в основу церковних уній – середньовічних спроб мінімізувати внут­рішньохристиянський конфлікт і відновити церковну єдність...

Церковь между империализмом и национализмом

9 10 2014   Архимандрит Феогност (Пушков) Публікації, Богослов'я

Церковь между империализмом и национализмом

Разве идеи «Русского», «Славянского» или «Европейского» (!) Союза являются богословскими идеями? Хоть так, хоть иначе – Церковь оказывается втянутой в политические игры. И это еще одна из наших настоящих проблем – дать защитные механизмы для участия в этих играх...

Засади політичної теології в українському контексті

6 09 2014   Архімандрит Кирил (Говорун) Публікації, Богослов'я

Засади політичної теології в українському контексті

... До цього ми говорили, так би мовити, про українську локалізацію глобальних трендів політичної теології. Але чи здатна Україна згенерувати глобальний тренд, а не лише локалізувати те, що є в світі? На мою думку, це так.

«Політична теологія» в українському контексті. Нотатки з лекції архімандрита Кирила (Говоруна)

4 09 2014   Сергій Бортник Публікації, Богослов'я

«Політична теологія» в українському контексті. Нотатки з лекції архімандрита Кирила (Говоруна)

2 вересня в культурно-мистецькому центрі Національного університету «Києво-Могилянська академія» відбулася відкрита лекція архімандрита Кирила (Говоруна), співробітника Йєльського університету (США), на тему «Засади політичної теології в українському контексті»...

Евангельские протестанты в условиях войны: кем быть, что делать?

1 09 2014   Михаил Черенков Публікації, Богослов'я

Евангельские протестанты в условиях войны: кем быть, что делать?

Если перефразировать известные слова бразильского епископа Элдера Камары («Когда мне удается накормить бедных, меня называют святым. Когда я спрашиваю, почему бедные люди голодают, меня называют коммунистом»), то можно сказать так: «Когда мы помогаем беженцам, нас называют добрыми людьми и хорошими христианами. Когда мы спрашиваем, кто ответственен за трагедию беженцев и вслух называем агрессора агрессором, нас обвиняют в отсутствии любви и мира»...

Александр Филоненко: Церковь должна быть человечной

12 08 2014   Беседовал Юрий Черноморец Публікації, Інтерв'ю, Богослов'я

Александр Филоненко: Церковь должна быть человечной

Беседа о Церкви, гражданской ответственности и политике надежды с известным харьковским философом и православным богословом...

Церковь: социальная и сакраментальная парадигма

24 06 2014   Архимандрит Феогност (Пушков), кандидат богословия Публікації, Богослов'я

Церковь: социальная и сакраментальная парадигма

Мы здесь снова разведем в разные стороны две парадигмы – «социальная» и «сакраментальная». Первая у нас будет соответствовать протестантской, а вторая – традиционно-клерикальной (базирующейся на апостольском преемстве священства)...

Антоний Сурожский: христианское свидетельство в эпоху перемен

19 06 2014   Юрий Черноморец, доктор философских наук Публікації, Богослов'я

Антоний Сурожский: христианское свидетельство в эпоху перемен

19 июня исполняется 100 лет со дня рождения выдающегося современного православного богослова митрополита Антония Сурожского. Митрополит всегда подчеркивал, что не приобрел богословского образования, и по своему университетскому диплому был врачем. Однако по своей церковной культуре митрополит Антоний был верным наследником парижского богословской школы русской эмиграции...

Фідеїстичний раціоналізм православно-академічної філософії

11 06 2014   Юрій Чорноморець, доктор філософських наук Публікації, Рецензії, Богослов'я

Фідеїстичний раціоналізм православно-академічної філософії

Проблема співвідношення віри та розуму для академічних філософів є власне проблемою єдності віри та розуму. Яким чином віра, у всьому різноманітті її ступенів, є елементом розуму? Яким чином релігійна християнська віра є розумною?..

От града Божьего к граду мирскому и обратно

4 06 2014   Анатолий Денисенко Публікації, Богослов'я

От града Божьего к граду мирскому и обратно

Если быть предельно кратким, то учение Августина сводится к неоплатонизму с христианской окраской. Если Плотин и Порфирий говорили об абстрактном «Едином», то христианское учение говорит о Божестве, которое вступает в диалог с человеком и откликается на его искания.

Экклесиология современных протестантов: взгляд изнутри ортодоксии

15 05 2014   Архимандрит Феогност (Пушков), кандидат богословия Публікації, Богослов'я

Экклесиология современных протестантов: взгляд изнутри ортодоксии

Я хотел бы уделить внимание двум узко-современным проблемам (точнее – это двуединая проблема): столкновение традиционной (православной, католической, нехалкидонитской, т.е. основанной на преемстве апостольского священства) и протестантско-модернистской парадигм экклесиологии (учения о Церкви)...

Интеллектуальный климат постсекулярной эпохи... Часть II

11 04 2014   Анатолий Денисенко Публікації, Богослов'я

Интеллектуальный климат постсекулярной эпохи... Часть II

Несмотря на критику, которой подвергается Теология Освобождения со стороны представителей Радикальной Ортодоксии, она занимает одно из центральных мест в том разнообразии богословской мысли, которая совершает сегодня по всем фронтам медленное, но уверенное наступление на притязания секуляризма...

Интеллектуальный климат постсекулярной эпохи: очерчивая границы современного богословского дискурса

3 04 2014   Анатолий Денисенко Публікації, Богослов'я

Интеллектуальный климат постсекулярной эпохи: очерчивая границы современного богословского дискурса

Сегодня мы имеем дело с новой реальностью, которая только-только находится в процессе формирования. Эта реальность характерна теологическим поворотом...

Патристика – не всегда апологетика

24 03 2014   Тарас Борозенец Публікації, Рецензії, Богослов'я

Патристика – не всегда апологетика

Как известно, лучшая научная рецензия – это рецензия, содержащая конструктивную критику. К ней и перейдем. При этом наша критика будет касаться не столько того, что есть в монографии, сколько того, чего в ней нет.

Теологія покаяння як вимога сьогодення

19 02 2014   Розмовляв Володимир Волковський Публікації, Інтерв'ю, Богослов'я

Теологія покаяння як вимога сьогодення

Про останні екстремальні події в Києві та позицію українських Церков Володимир Волковський веде розмову з релігієзнавцем, доктором філософських наук професором Юрієм Чорноморцем.

К теологии бахаи

11 02 2014   Ирина Хромец Публікації, Богослов'я

К теологии бахаи

Некоторые ключевые положения вероучения бахаи: непознаваемость Бога, роль Явителей, относительность религиозного знания, прогрессивный характер религий и т.п., как и всякие «серединные» версии, необходимо требуют более точного определения и разъяснения.

Володимир Бурега: Складні питання богословської освіти

7 02 2014   Розмовляв Віталій Хромець Публікації, Інтерв'ю, Богослов'я

Володимир Бурега: Складні питання богословської освіти

Портал "Релігія в Україні" продовжує серію інтерв’ю з відомими українськоми фахівцями про проблеми богословської освіти в Україні. Представляємо наступного співрозмовника -- професора Володимира Бурегу, проректора з науково-богословсьої роботи Київської духовної академії і семінарії УПЦ.

Миф, ставший фактом

29 01 2014   Клайв Стейплз Льюис Публікації, Богослов'я, Історія

Миф, ставший фактом

Тот, кто разуверился в христианской истории как факте, но постоянно питается ею как мифом, будет, пожалуй, более живым духовно, чем тот, кто согласился с фактом и не много думал о нем.

Чи благословив би Бог силовий характер Майдану?

24 01 2014   Петро Балог, священик Публікації, Богослов'я

Чи благословив би Бог силовий характер Майдану?

Катехизм Католицької Церкви говорить про п’ять передумов, коли силовий характер протесту є морально допустимий. Представимо спробу коротко проаналізувати ці п’ять передумов «справедливого силового опору» владі у нашій сьогоднішній українській ситуації...

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Arhip

Arhip написал:

Цитата: Onufriy
Троляцька безпредметна спекуляція
Ага,так и есть. Когда закончились аргументы, тогда оппонент - тролль, агент фсб и путинский запроданэць. Повторным сливом удовлетворен!

Орловоздвиженський монастир. Жахи сакральної Полтави

Onufriy

Onufriy написал:

ліпнину ХVІІІ століття зрубали для того, щоб «покращити» ... комплекцію ангелів

критерії чоловічої (і ангельської) краси барокової епохи "застаріли", і не відповідають уявленням про неї серед енергійних діячів місцевого єпархіального керівництва

у наші спекотні часи пов’язки на стегнах ангельських  критично покоротшали

Консер-р-рватори...

Чому воно так буває - канонічні борці за довгі жіночі спідниці 
ревно "не заперечують" проти вкорочення одягу на чоловічих (ангельських) зображеннях? no

Містика якась...

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Onufriy

Onufriy написал:

Tim

Цитата: Іван IV
мы одного корня и происхождения с германцами

Цитата: Tim
российскую правящую династию пытались привязать вродсво к Августам
 
Слова Івана 4-го відображають історичний курйоз :
той, кого святоросійські єретики зробили своїм прапором, - їх 
улюблений тиран, помазаний кат і гонитель святих, свого часу з останніх сил пнувся, щоб якось примазатись до Європи... wink

(Не будемо це називати євроінтеграцією московщини) feel

Але потім у його голові щось клацнуло (він же не відразу був безумцем) і ... почалось: боротьба з "колективним Заходом", опричнина, Велика смута...

Поправді - "нема нічого нового під сонцем" (Еклезіаст 1:9) 

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Onufriy

Onufriy написал:

Arhip
Троляцька безпредметна спекуляція wink  

Що б там не продавали кондитери - цукерки, смалець, чи кров немовлят у баночках, це абсолютно нічого не доводить щодо теми розмови (канонічної брехні У/РПЦ про "громадянську війну")

І вже тим більше - ніяк не може спростувати факт російської агресії

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Arhip

Arhip написал:

Onufriy, вы тут не рассказывайте байки. Пока кондитер всея Украины и по совместительству верховный <...>командующий платит налоги в Российский бюджет (напомнить вам про свечку, купленную в МП = патрон для террористов?) и не гнушается бизнесом на оккупированной территории, не надо нам ля-ля про российско-украинскую войну. Впрочем, это у вас, наверно, от переедания. Социальный министр вашего майданного правительства считает, что украинцы слишком много жрут

Відредаговано
Адмін

На Луганщине священники УПЦ поссорились из-за "знахарк...

Tim

Tim написал:

о.Феогност Пушков,
В тех выражениях,в которых Вы этот порядок наводили -это тот самый смертный грех,погрязая в котором ,по апостолу, Царство не наследуется. Да и не Ваше это дело: надсмотрщик, помнится, должен быть с панагией. Которую Вы так и не получили

На Луганщине священники УПЦ поссорились из-за "знахарк...

о.Феогност Пушков

о.Феогност Пушков написал:

Onufriy,
Для Вас это смешно, но уверяю Вас, что я руководствуюсь только сооборажением порядка.

Орловоздвиженський монастир. Жахи сакральної Полтави

Onufriy

Onufriy написал:

До чого тільки опохабилась православна Полтава!!
Дзвіниця сама «чудесним чином оновилася», чи їй «допомогли» місцеві «шанувальники старовини та мистецтва»? 

Це було диво, чи «справа рук людських»? 

Звичайно, рос.бог явив се чудо smile

Як можна сумніватися... особливо після того, як цієї весни замироточив бюст самого "викупителя гріхів святоросійських" - Ніколая ІІ ?!.. 

 

 


Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Onufriy

Onufriy написал:

Tim,
Цитата: Tim
чё там говорил Иоанн Васильевич всея Руси - вопрос

?.. angry  МаловЬръ!.. 
Цитата: Tim
А кто у нас ищо ромеи?
 
У першу чергу, звичайно, - молдавани... Молдороси  wink
Цитата: Tim
это уже кокойто космополитизьм начинается
 
Ну так це якраз "нормально" -  як же "російський світ" може існувати без космополітизму, волюнтаризму і марксизму-ленінізму?

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Tim

Tim написал:

ну чё там говорил Иоанн Васильевич всея Руси - вопрос. А вот то,что в очередной раз российскую правящую династию пытались привязать вродсво к Августам...возникает вопрос -так может они сразу с ромеями одной крови. А кто у нас ищо ромеи? те, которые грековизантийцы...
ну это уже кокойто космополитизьм начинается. laughing

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Onufriy

Onufriy написал:

Arhip
Дорогий глобуснику, мені імпонує Ваш оптимізм... (хоча його причини не зовсім зрозумілі). Можливо мені треба пояснити дещо іще раз?
Якщо людина стає на шлях святоросійського маразму, то вона елементарно повинна бути послідовною у ньому smile

Якщо хтось спекулятивно іменує російсько-українську війну 2014-17рр "громадянською", то вже тим більше він повинен визнати "братовбивчою" також і рад-німецьку 1941-45
Для цього підстав набагато більше (про що вже говорилося)

А в тому, що "німці і росіяни це один, роз'єднаний жидомасонами, народ", з боку професійних святоросичів, взагалі не може бути жодних заперечень 

angry Нехай же не дерзне ніхто з них перечити слову "святого" і помазаника рос.бога, першого царя Москви Івана Васильовича 4-го:
мы одного корня и происхождения с германцами…
 

Код сепаратизму в богослужбових текстах УПЦ: форми, фор...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: Олександр
Дійсно, Авакуме, на вашій стороні історія України ніколи не була
 
Складається враження, що для того, щоб залишатися архимандритом у РПЦ, треба періодично "здавати антиукраїнський мінімум"

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Arhip

Arhip написал:

Onufriy,
Слив засчитываю. Этот онуфрий сломался, давайте следующего

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: Arhip
...на глобус... Советско-немецкая война это что, война между гражданами советско-немецкого общества?
 
Ну від кого - від кого, але від Вас я такого не очікував...  
Та кому ж як не Вам, головному спеціалісту з православної глобусотехніки не знати, що росіяни - це розділений народ? feel

Ну звичайно ж німці - це росіяни... Хіба вони не нащадки російської Гіпербореї, і не справжні арійці?..  Хіба назва "Берлін" не походить від святоросійського "ведмідь"?.. smile
Хіба у сакральному Криму не жили святі готи?.. Хіба святий-же Іван Грозний не говорив «мы одного корня и происхождения с германцами…» 

Рептилоїди обманули простодушних німецьких росіян і нав'язали їм штучну мову, культуру і т.д...
Але ворогів русі було посоромлено - промислом російського бога було відновлено єдність святоросичів через встановлення у рос імперії братньої німецької Ольденбургь-Гольштейнь-Готторпь-Романовскія династії (останній представник якої, як відомо, - преподобний Суслов)

Ех!! angry Якби не той клятий Скалігер зі своїми жидомасонами, то і досі б святі німороси, сидячи на завалинках, грали на своїх, навпрочуд мелодійних балалайках!