Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Богослов'я
«Схоластика – живая форма развития христианской традиции». Беседа философа и теолога в Киеве. Часть II

22 01 2013   Интервью подготовила Ольга Рыбачук Публікації, Богослов'я

«Схоластика – живая форма развития христианской традиции». Беседа философа и теолога в Киеве. Часть II

Меня часто спрашивают: зачем вы в Киеве, доминиканцы? Ну, зачем им Фома? Есть своя традиция, она развивается, зачем еще вносить этот рационализм западный, что он может дать этим людям, этому богословию, этой философии?..

«Схоластика – живая форма развития христианской традиции». Беседа философа и теолога в Киеве

22 01 2013   Интервью подготовила Ольга Рыбачук Публікації, Богослов'я

«Схоластика – живая форма развития христианской традиции». Беседа философа и теолога в Киеве

Нужно ли вообще сегодня в Украине, с ее патристическим наследием, обращаться к латинской схоластике, привносить традицию западного рационализма? Обсуждение ведут Андрей Баумейстер и монах–доминиканец о.Войцех Сурувка ОР...

Досвід і перспективи роботи кафедри богослов

8 01 2013   Протоієрей Діонісій Мартишин Публікації, Богослов'я

Досвід і перспективи роботи кафедри богослов'я у світському закладі освіти (на прикладі МАУП)

Перспективним напрямком розвитку кафедри має стати літургійна модель комунікації залучення студентів до багатогранного та багатоманітного літургійного життя церкви. Через брак катехізації, просвітництва ми можемо втратити ціле покоління сучасної молоді...

Екуменічні пропозиції для реформування римського примату. Архієпископ Скопельський Всеволод

17 12 2012   Переклад Миколи Крокоша Публікації, Богослов'я, Аналітика

Екуменічні пропозиції для реформування римського примату. Архієпископ Скопельський Всеволод

То «що з приматом»? Як я пропонував би відповісти на запрошення папи Івана Павла ІІ, висловлювати пропозиції, як найкраще здійснювати римський примат, щоб його сприймали як благословення, а не камінь спотикання? Що я зокрема сказав би з східної православної позиції?..

Теологія та університет: межі та форми взаємодії в українських умовах

5 12 2012   Юрій Чорноморець, доктор філософських наук Публікації, Богослов'я

Теологія та університет: межі та форми взаємодії в українських умовах

3 грудня в Інституті релігійних наук св. Томи Аквінського відбулася міжнародна наукова конференція «Проблеми релігієзнавчих та релігійних дисциплін у вищому навчальному закладі». Портал "Релігія в Україні" забезпечив інформаційну підтримку конференції і сьогодні розпочинає публікацію доповідей, які на ній прозвучали.

Новое прочтение Фомы: в Киеве обсудили книгу Андрея Баумейстера

28 11 2012   Павел Недашковский Публікації, Богослов'я

Новое прочтение Фомы: в Киеве обсудили книгу Андрея Баумейстера

В стенах бывшего храма, сохранившего еще на своих стенах фрески, собрались профессора и студенты, чтоб поздравить автора и побеседовать о ряде проблем, затрагиваемых самим фактом издания книги о Фоме Аквинском в Украине в начале XXI века...

Фатімські об’явлення – від Бога чи «облещення» ?

9 11 2012   Микола Крокош Публікації, Богослов'я

Фатімські об’явлення – від Бога чи «облещення» ?

Нещодавно я прочитав статтю православного священика о. Андрія Толстого з УПЦ КП «Чудо в Фатімі». Також відомий професор Осіпов у своїх телелекціях на російському каналі «Союз» давно поширює подібну позицію: головна відмінність між Православ’ям і Католицизмом полягає нібито в хибному духовному досвіді останнього, з якого випливає безпосередня загроза для спасіння...

«Неименуемое Имя». Очерк 11. Значение священного Имени: следы в Новом Завете

4 11 2012   Юрий Вестель Публікації, Богослов'я

«Неименуемое Имя». Очерк 11. Значение священного Имени: следы в Новом Завете

Формула «божественного стиля» «Я есмь» в Евангелиях как намек или даже прямое произнесение Имени не была отчетливо распознана многими поколениями христианских экзегетов вплоть до начала XX века, хотя некоторые толкователи прежних веков были близки к ее пониманию.

Традиционные и альтернативные формы богословского образования. Репортаж со встречи в Москве

11 10 2012   Тарас Дятлик Публікації, Богослов'я

Традиционные и альтернативные формы богословского образования. Репортаж со встречи в Москве

1-4 октября в Московской богословской семинарии под эгидой Overseas Council International и Евро-Азиатской аккредитационной ассоциацией евангельских учебных заведений состоялся Институт повышения квалификации на тему "Традиционные и альтернативные формы богословского образования". В событии приняли участие 35 евангельских учебных заведений, включая украинские.

«Теологія в контекстах...» Нотатки з відкриття в Києві постійно діючого семінару

8 10 2012   Ольга Рибачук Публікації, Богослов'я

«Теологія в контекстах...» Нотатки з відкриття в Києві постійно діючого семінару

Теолог сьогодні виступає як той, що бере активну участь в суспільно-політичних дискусіях, має відповіді, поради, бо пам’ятає про багатство Традиції. І в цьому цікавість ситуації, бо тоді кожен мирянин може бути тим теологом-понтифіком, наводити мости, бути сучасними сократами, провокувати і будити суспільство, відстоювати істину...

«Неименуемое Имя». Очерк 10. Значение священного Имени: следы в Ветхом Завете и иудаизме

28 09 2012   Юрий Вестель Публікації, Богослов'я

«Неименуемое Имя». Очерк 10. Значение священного Имени: следы в Ветхом Завете и иудаизме

Вопрос, издавна вызывавший споры: была ли известна тетраграмма патриархам? Если да, почему Бог говорит здесь, что Он не был ими познан по имени Яхвэ? Если нет и тетраграмма впервые открыта Моисею, как объяснить то, что она встречается с самого начала Библии?

«Неименуемое Имя». Очерк 9. Значение священного Имени: типы истолкования ключевой фразы

5 09 2012   Юрий Вестель Публікації, Богослов'я

«Неименуемое Имя». Очерк 9. Значение священного Имени: типы истолкования ключевой фразы

Пугающее разнообразие переводов-интерпретаций способно поставить в тупик даже серьезных ученых...

О православных реформах и христианской Реформации. Взгляд протестанта

3 09 2012   Михаил Черенков Публікації, Богослов'я

О православных реформах и христианской Реформации. Взгляд протестанта

Болезненные процессы внутри разделенного украинского Православия с разочарованием наблюдает и внешнее христианское сообщество, в том числе протестанты. К сожалению, наблюдают не так внимательно, как стоило бы...

«Богословие без Слова Божьего — пустая дисциплина». Вице-директор Института религиозных наук  в Киеве — о вере, образовании и о себе

27 08 2012   Ольга Рыбачук Публікації, Богослов'я

«Богословие без Слова Божьего — пустая дисциплина». Вице-директор Института религиозных наук в Киеве — о вере, образовании и о себе

Наш Институт достаточно ориентирован на экуменический аспект, поэтому можно здесь познавать западное богословие в такой, скажем, неполемической обстановке, более спокойной и дружественной...

Концепція «світу як вічної школи» Г. Костельника в оптиці богословської проблеми теодицеї

22 08 2012   Ігор Загребельний Публікації, Богослов'я

Концепція «світу як вічної школи» Г. Костельника в оптиці богословської проблеми теодицеї

Життєвий шлях Костельника-людини був не менш складним, ніж творчий шлях Костельника-мислителя. Його філософсько-богословська спадщина значною мірою постала як реакція на виклики секуляризму...

Наступний папа?

16 08 2012   Д-р Микола Крокош Публікації, Богослов'я, Аналітика

Наступний папа?

Штрихи до особистості й богослов’я мого вчителя – нового префекта Конгрегації Віри Людвіґа Ґергарда Мюллера.

Поцілунок Божественного. Нотатки з ювілейного X Київського літнього богословського інституту

15 08 2012   Микола Осипенко Публікації, Богослов'я

Поцілунок Божественного. Нотатки з ювілейного X Київського літнього богословського інституту

З 29 липня по 11 серпня 2012 року в селі Лишня Макарівського ройону Київської області проходив ювілейний X Київський літній богословський інститут 2012 (КЛБІ-2012). Цьогорічна тематика зустрічі -- «Свідчення християнина у сучасному світі».

«Неименуемое Имя». Очерк 8. Значение священного Имени: ключевой текст Исх. 3:13-15

10 08 2012   Юрий Вестель Публікації, Богослов'я

«Неименуемое Имя». Очерк 8. Значение священного Имени: ключевой текст Исх. 3:13-15

Есть какая-то ирония в том, что фраза, предназначенная, казалось бы, раскрыть смысл самого священного, «собственного» Имени Бога, скорее настолько скрывает его, что ни одну из многочисленных попыток проникнуть в этот смысл, вот уже в течение более двух тысячелетий, нельзя признать вполне удовлетворительной.

«Неименуемое Имя». Очерк 7. Священная тетраграмма: гипотезы о значении

30 07 2012   Юрий Вестель Публікації, Богослов'я

«Неименуемое Имя». Очерк 7. Священная тетраграмма: гипотезы о значении

Что означает тетраграмма? Большинство ученых согласны в том, что в основе имени YHWH лежит еврейский глагол hаyаh, который означает: «быть, существовать, находиться, присутствовать, наличествовать, становиться, делаться, происходить, возникать». Но...

Есть ли социальная и политическая позиция у Евангельских Церквей Украины?

26 06 2012   Федор Райчинец, пастор Публікації, Богослов'я, Аналітика

Есть ли социальная и политическая позиция у Евангельских Церквей Украины?

Что же для нас христиан является тем христианским, что мы намереваемся воплотить в мире?

«Неименуемое Имя». Очерк 6. Священная тетраграмма: гипотезы о происхождении

12 06 2012   Юрий Вестель Публікації, Богослов'я

«Неименуемое Имя». Очерк 6. Священная тетраграмма: гипотезы о происхождении

Среди всех Божьих имен, безусловно, выделяется священная тетраграмма YHWH – имя, интригующее строгим запретом на произношение, покрытое мощным слоем всевозможных, часто взаимоисключающих истолкований, окруженное мистической аурой и каббалистической магией.

Догматичні різниці між Православ’ям і Католицизмом. Стаття сьома: Непомильність папи і автентичність вчення цілої Церкви

6 06 2012   Микола Крокош, доктор богослов'я Публікації, Богослов'я

Догматичні різниці між Православ’ям і Католицизмом. Стаття сьома: Непомильність папи і автентичність вчення цілої Церкви

Чи можливий компроміс між Сходом і Заходом у цьому питанні? Портал «Релігія в Україні» завершує публікацію циклу статей Миколи Крокоша, присвячених відмінностям між католицьким і православним віровченням.

Некоторые вызовы, на которые придется отвечать Церкви следующие двадцать лет

24 05 2012   Сергей Градировский Публікації, Богослов'я

Некоторые вызовы, на которые придется отвечать Церкви следующие двадцать лет

Разобщенность христиан является слишком большим позором, чтобы ее игнорировать, и слишком серьезной слабостью, чтобы не исправить ее.

Догматичні різниці між Православ’ям і Католицизмом. Стаття шоста: Юрисдикційний примат римського єпископа і першість честі

23 05 2012   Микола Крокош, доктор богослов'я Публікації, Богослов'я

Догматичні різниці між Православ’ям і Католицизмом. Стаття шоста: Юрисдикційний примат римського єпископа і першість честі

На Сході апостольське походження Римського престолу не справляло великого враження, бо там було дуже багато єпископських престолів, заснованих апостолами...

«Неизвестный» Хейз стал более-менее «известным»

21 05 2012   Анатолий Денисенко Публікації, Богослов'я

«Неизвестный» Хейз стал более-менее «известным»

С 17 по 19 мая Украину посетил один из ведущих современных новозаветных библеистов — декан богословской школы университета Дюка (США)

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Arhip

Arhip написал:

Цитата: Onufriy
Троляцька безпредметна спекуляція
Ага,так и есть. Когда закончились аргументы, тогда оппонент - тролль, агент фсб и путинский запроданэць. Повторным сливом удовлетворен!

Орловоздвиженський монастир. Жахи сакральної Полтави

Onufriy

Onufriy написал:

ліпнину ХVІІІ століття зрубали для того, щоб «покращити» ... комплекцію ангелів

критерії чоловічої (і ангельської) краси барокової епохи "застаріли", і не відповідають уявленням про неї серед енергійних діячів місцевого єпархіального керівництва

у наші спекотні часи пов’язки на стегнах ангельських  критично покоротшали

Консер-р-рватори...

Чому воно так буває - канонічні борці за довгі жіночі спідниці 
ревно "не заперечують" проти вкорочення одягу на чоловічих (ангельських) зображеннях? no

Містика якась...

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Onufriy

Onufriy написал:

Tim

Цитата: Іван IV
мы одного корня и происхождения с германцами

Цитата: Tim
российскую правящую династию пытались привязать вродсво к Августам
 
Слова Івана 4-го відображають історичний курйоз :
той, кого святоросійські єретики зробили своїм прапором, - їх 
улюблений тиран, помазаний кат і гонитель святих, свого часу з останніх сил пнувся, щоб якось примазатись до Європи... wink

(Не будемо це називати євроінтеграцією московщини) feel

Але потім у його голові щось клацнуло (він же не відразу був безумцем) і ... почалось: боротьба з "колективним Заходом", опричнина, Велика смута...

Поправді - "нема нічого нового під сонцем" (Еклезіаст 1:9) 

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Onufriy

Onufriy написал:

Arhip
Троляцька безпредметна спекуляція wink  

Що б там не продавали кондитери - цукерки, смалець, чи кров немовлят у баночках, це абсолютно нічого не доводить щодо теми розмови (канонічної брехні У/РПЦ про "громадянську війну")

І вже тим більше - ніяк не може спростувати факт російської агресії

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Arhip

Arhip написал:

Onufriy, вы тут не рассказывайте байки. Пока кондитер всея Украины и по совместительству верховный <...>командующий платит налоги в Российский бюджет (напомнить вам про свечку, купленную в МП = патрон для террористов?) и не гнушается бизнесом на оккупированной территории, не надо нам ля-ля про российско-украинскую войну. Впрочем, это у вас, наверно, от переедания. Социальный министр вашего майданного правительства считает, что украинцы слишком много жрут

Відредаговано
Адмін

На Луганщине священники УПЦ поссорились из-за "знахарк...

Tim

Tim написал:

о.Феогност Пушков,
В тех выражениях,в которых Вы этот порядок наводили -это тот самый смертный грех,погрязая в котором ,по апостолу, Царство не наследуется. Да и не Ваше это дело: надсмотрщик, помнится, должен быть с панагией. Которую Вы так и не получили

На Луганщине священники УПЦ поссорились из-за "знахарк...

о.Феогност Пушков

о.Феогност Пушков написал:

Onufriy,
Для Вас это смешно, но уверяю Вас, что я руководствуюсь только сооборажением порядка.

Орловоздвиженський монастир. Жахи сакральної Полтави

Onufriy

Onufriy написал:

До чого тільки опохабилась православна Полтава!!
Дзвіниця сама «чудесним чином оновилася», чи їй «допомогли» місцеві «шанувальники старовини та мистецтва»? 

Це було диво, чи «справа рук людських»? 

Звичайно, рос.бог явив се чудо smile

Як можна сумніватися... особливо після того, як цієї весни замироточив бюст самого "викупителя гріхів святоросійських" - Ніколая ІІ ?!.. 

 

 


Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Onufriy

Onufriy написал:

Tim,
Цитата: Tim
чё там говорил Иоанн Васильевич всея Руси - вопрос

?.. angry  МаловЬръ!.. 
Цитата: Tim
А кто у нас ищо ромеи?
 
У першу чергу, звичайно, - молдавани... Молдороси  wink
Цитата: Tim
это уже кокойто космополитизьм начинается
 
Ну так це якраз "нормально" -  як же "російський світ" може існувати без космополітизму, волюнтаризму і марксизму-ленінізму?

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Tim

Tim написал:

ну чё там говорил Иоанн Васильевич всея Руси - вопрос. А вот то,что в очередной раз российскую правящую династию пытались привязать вродсво к Августам...возникает вопрос -так может они сразу с ромеями одной крови. А кто у нас ищо ромеи? те, которые грековизантийцы...
ну это уже кокойто космополитизьм начинается. laughing

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Onufriy

Onufriy написал:

Arhip
Дорогий глобуснику, мені імпонує Ваш оптимізм... (хоча його причини не зовсім зрозумілі). Можливо мені треба пояснити дещо іще раз?
Якщо людина стає на шлях святоросійського маразму, то вона елементарно повинна бути послідовною у ньому smile

Якщо хтось спекулятивно іменує російсько-українську війну 2014-17рр "громадянською", то вже тим більше він повинен визнати "братовбивчою" також і рад-німецьку 1941-45
Для цього підстав набагато більше (про що вже говорилося)

А в тому, що "німці і росіяни це один, роз'єднаний жидомасонами, народ", з боку професійних святоросичів, взагалі не може бути жодних заперечень 

angry Нехай же не дерзне ніхто з них перечити слову "святого" і помазаника рос.бога, першого царя Москви Івана Васильовича 4-го:
мы одного корня и происхождения с германцами…
 

Код сепаратизму в богослужбових текстах УПЦ: форми, фор...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: Олександр
Дійсно, Авакуме, на вашій стороні історія України ніколи не була
 
Складається враження, що для того, щоб залишатися архимандритом у РПЦ, треба періодично "здавати антиукраїнський мінімум"

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Arhip

Arhip написал:

Onufriy,
Слив засчитываю. Этот онуфрий сломался, давайте следующего

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: Arhip
...на глобус... Советско-немецкая война это что, война между гражданами советско-немецкого общества?
 
Ну від кого - від кого, але від Вас я такого не очікував...  
Та кому ж як не Вам, головному спеціалісту з православної глобусотехніки не знати, що росіяни - це розділений народ? feel

Ну звичайно ж німці - це росіяни... Хіба вони не нащадки російської Гіпербореї, і не справжні арійці?..  Хіба назва "Берлін" не походить від святоросійського "ведмідь"?.. smile
Хіба у сакральному Криму не жили святі готи?.. Хіба святий-же Іван Грозний не говорив «мы одного корня и происхождения с германцами…» 

Рептилоїди обманули простодушних німецьких росіян і нав'язали їм штучну мову, культуру і т.д...
Але ворогів русі було посоромлено - промислом російського бога було відновлено єдність святоросичів через встановлення у рос імперії братньої німецької Ольденбургь-Гольштейнь-Готторпь-Романовскія династії (останній представник якої, як відомо, - преподобний Суслов)

Ех!! angry Якби не той клятий Скалігер зі своїми жидомасонами, то і досі б святі німороси, сидячи на завалинках, грали на своїх, навпрочуд мелодійних балалайках!