Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Богослов'я
«Неименуемое Имя». Очерк 5. Имена Бога в Ветхом Завете: Адонай

17 05 2012   Юрий Вестель Публікації, Богослов'я

«Неименуемое Имя». Очерк 5. Имена Бога в Ветхом Завете: Адонай

Из самых частых имен в Ветхом Завете нам осталось рассмотреть, прежде всего, адонай. Произошел казус, до сих пор болезненно ощутимый в навязчивых проповедях и самом названии членов «Свидетелей Иеговы» – чтение священного Имени как Иегова...

Догматичні різниці між Православ’ям і Католицизмом. Стаття п’ята: Марійські догмати — Непорочне Зачаття і Пречиста, Внебовзяття Богородиці

3 05 2012   Микола Крокош, доктор богослов'я Публікації, Богослов'я

Догматичні різниці між Православ’ям і Католицизмом. Стаття п’ята: Марійські догмати — Непорочне Зачаття і Пречиста, Внебовзяття Богородиці

Догмат про Непорочне Зачаття Богоматері став офіційним вченням Католицької Церкви 8 грудня 1854 р. Перед цим папа опитав думку католицького єпископату — приблизно 90 % висловили своє схвалення цього вчення...

В поисках утерянной мечты

25 04 2012   Ольга Заева Публікації, Богослов'я

В поисках утерянной мечты

Мы живем в уникальное время, реальность опять развернулась не так, как мы представляли. Христианин оказался на странном распутье.

«Неименуемое Имя». Очерк 4. Имена Бога в Ветхом Завете: Элохим

23 04 2012   Юрий Вестель Публікації, Богослов'я

«Неименуемое Имя». Очерк 4. Имена Бога в Ветхом Завете: Элохим

Оставшаяся в Писании путаница единственного и множественного чисел при употреблении слов элохим, эль и элоах, отнесение одних и тех же наименований к Единому Истинному Богу и языческим богам – всё это свидетельствует о сложном и долгом пути сознания к той истине о всесовершенном, всепревосходящем Боге, которой мы сегодня так легко обладаем.

Опальный Христос: по пути философского и богословского освобождения

19 04 2012   Анатолий Денисенко Публікації, Рецензії, Богослов'я

Опальный Христос: по пути философского и богословского освобождения

Сложно писать о книге, каждая страница которой буквально была исписана мною желтым маркером. Это не та литература, которую можно читать, сидя в тесной маршрутке...

Ефект Штірнера

18 04 2012   Ігор Загребельний Публікації, Богослов'я

Ефект Штірнера

Чи є можливою запропонована ним ідея радикальної свободи людського Я?

От философии религии к феноменологии Откровения

17 04 2012   Михаил Черенков Публікації, Богослов'я

От философии религии к феноменологии Откровения

Тезисы к выступлению на III круглом столе по философии религии, который состоится в Киеве 24 апреля с участием ведущих украинских ученых.

Тот, чье имя мы упоминаем каждый день в молитве

11 04 2012   Анна Путова Публікації, Богослов'я, Історія

Тот, чье имя мы упоминаем каждый день в молитве

Возможно, он не был “кровожадным чудовищем” с точки зрения своего времени. Христос дал ему возможность той самой властью, которая дана была свыше, совершить первое римское исповедание веры путем написания приговора на табличке, прибитой на Его кресте...

Размышления о проблемах поста

10 04 2012   монах Иларион Публікації, Богослов'я

Размышления о проблемах поста

Почему такая разница в понимании постных практик у православных и греко-католиков?

Догматичні різниці між Православ’ям і Католицизмом. Стаття четверта: Створена благодать і нестворені енергії

8 04 2012   Микола Крокош, доктор богослов'я Публікації, Богослов'я

Догматичні різниці між Православ’ям і Католицизмом. Стаття четверта: Створена благодать і нестворені енергії

Стаття присвячена проблемі, яку активно обговорювали православні та католицькі теологи протягом ХХ століття. Чи можливо знайти компроміс між двома богословськими позиціями?

«Фізикалізм» у теологічно-філософській спадщині Гавриїла Костельника

2 04 2012   Ігор Загребельний Публікації, Богослов'я

«Фізикалізм» у теологічно-філософській спадщині Гавриїла Костельника

Протопресвітер Гавриїл Костельник увійшов в історію, перш за все, як один з головних ініціаторів приєднання українських греко-католиків до Православної Церкви 1946 року. Однак він був не лише церковно-політичним діячем, але й глибоким мислителем...

«Неименуемое Имя». Очерк 3: Имя и откровение

1 04 2012   Юрий Вестель Публікації, Богослов'я

«Неименуемое Имя». Очерк 3: Имя и откровение

Философские изыскания в сфере «божественной ономатологии», т.е. мышления об имени Бога, вообще говоря, редкие в истории философии, во второй половине XX века неожиданно получили «второе дыхание»...

Голод, євхаристія й номади св. Граля в утопічному просторі «Радикальної готики»

29 03 2012   Священик Олег Гірник Публікації, Богослов'я

Голод, євхаристія й номади св. Граля в утопічному просторі «Радикальної готики»

«Релігійне» стрімко повернулось у публічне життя в демонічній формі фундаменталізму й ринкової економіки.

Догматичні різниці між Православ’ям і Католицизмом. Стаття третя: Відпусти (індульгенції) і епітимія

27 03 2012   Микола Крокош, доктор богослов'я Публікації, Богослов'я

Догматичні різниці між Православ’ям і Католицизмом. Стаття третя: Відпусти (індульгенції) і епітимія

«Релігія в Україні» продовжує публікацію серії статей Миколи Крокоша, які присвячені дискусійним питанням православно-католицького богословського діалогу.

«Радикальная Ортодоксия» как богословская деконструкция понятия «секулярный»

15 03 2012   Анатолий Денисенко, магистр теологии Публікації, Богослов'я

«Радикальная Ортодоксия» как богословская деконструкция понятия «секулярный»

«Радикальная Ортодоксия» — экуменическое движение, которому симпатизируют не только в среде Англиканской Церкви, но и среди католиков, православных, баптистов, методистов и менонитов. Это самый удачный проект, который отвечает на вызов уходящего секулярного общества...

«Неименуемое Имя». Очерк 2: Как правильно именовать Бога?

14 03 2012   Юрий Вестель Публікації, Богослов'я

«Неименуемое Имя». Очерк 2: Как правильно именовать Бога?

Несмотря на заведомую безуспешность (для нашей цели) историко-этимологических исследований, все же они много дают для понимания становления (а, значит, и содержания, сути) нашего религиозного сознания...

«Практика аскези в ісламському містицизмі» та  «Євангельські християни святі сіоністи» — нові дослідження українських релігієзнавців

5 03 2012   Віктор Єленський Публікації, Богослов'я, Історія

«Практика аскези в ісламському містицизмі» та «Євангельські християни святі сіоністи» — нові дослідження українських релігієзнавців

20 лютого на засіданні Спеціалізованої вченої ради Д 26.053.21 у Національному педагогічному університеті ім. М.П. Драгоманова відбувся захист двох доволі глибоких і оригінальних дисертації зі спеціальності «Релігієзнавство».

Церковь и богословское образование в бывшем СССР: что было сделано не так?

4 03 2012   Олег Турлак Публікації, Богослов'я, Аналітика

Церковь и богословское образование в бывшем СССР: что было сделано не так?

Где мы, выпускники семинарий и христианских университетов, оказались, спустя двадцать лет? Можно сказать, «у разбитого корыта»...

Догматичні різниці між Православ’ям і Католицизмом. Стаття друга: Чистилище і митарства

29 02 2012   Микола Крокош, доктор богослов'я Публікації, Богослов'я

Догматичні різниці між Православ’ям і Католицизмом. Стаття друга: Чистилище і митарства

Портал «Релігія в Україні» продовжує публікацію статей Миколи Крокоша, присвячених розбіжностям між Православною та Католицькою Церквами. Друга стаття містить співставлення католицького вчення про чистилище з уявленнями Православної Церкви про так звані митарства.

Догматичні різниці між Православ’ям і Католицизмом. Стаття перша: Філіокве і єдиноначаліє Отця

16 02 2012   Микола Крокош, доктор богослов’я Публікації, Богослов'я

Догматичні різниці між Православ’ям і Католицизмом. Стаття перша: Філіокве і єдиноначаліє Отця

Розбіжності між православною та католицькою доктринами вже більш ніж тисячу років лишаються предметом суперечок. Що тут є суттєвим, а що вторинним? Як знайти шлях до примирення східної та західної богословської традицій? Про це ділиться своїми роздумами доктор богослов’я Микола Крокош. Його перша стаття присвячена проблемі Філіокве.

Новые форматы церковности как ответ на кризис церкви

14 02 2012   Михаил Черенков Публікації, Богослов'я

Новые форматы церковности как ответ на кризис церкви

Не так давно американский студент Джеферсон Бетке разместил в сети ролик «Почему я ненавижу религию, но люблю Иисуса», который посмотрели почти 18 миллионов пользователей социальной сети. Это лишь один пример все более популярного внецерковного христианства. Как быть с теми, кто верует, но не принадлежит? Как должна измениться структура церковной жизни в нетрадиционном обществе?..

Чи існує православна теологія сьогодні?

2 02 2012   Юрій Чорноморець, д. філос. наук Публікації, Богослов'я

Чи існує православна теологія сьогодні?

Знайомі розповіли цікаву історію. Наші студенти запитали у західного професора теології про православну теологію. На що почули відповідь, яка їх шокувала: «Православна теологія? Такої зараз не існує». Чому стала можливою така відповідь?..

Открытая евангельская идентичность: конфликты и границы

30 01 2012   Михаил Черенков Публікації, Богослов'я, Аналітика

Открытая евангельская идентичность: конфликты и границы

18 ноября в Ирпене (Киевская обл.) состоялся "Форум-20", который проанализировал результаты служения евангельских церквей в Украине и других государствах бывшего СССР. Мероприятие собрало около 120 богословов, священнослужителей, философов и преподавателей гуманитарных дисциплин. "Религия в Украине" публикует один из фундаментальных докладов, прозвучавших на форуме. Его автор Михаил Черенков, доктор философских наук, вице-президент Ассоциации «Духовное возрождение» (Украина).

«Неименуемое Имя». Очерки об Имени Божием

25 01 2012   Юрий Вестель Публікації, Богослов'я

«Неименуемое Имя». Очерки об Имени Божием

О том, что в языке кроется разгадка мышления и бытия, в XX веке заговорили самые крупные мыслители: Мартин Хайдеггер, Ганс-Георг Гадамер, Поль Рикёр, целая дисциплина на стыке наук – семиотика. Но это что касается именования вещей, животных, людей. А как быть с именами Бога: откуда они взялись? Но сначала спросим себя: может ли вообще быть имя у Бога?

Свята Жанна д’Арк: штрих до теології визволення

23 01 2012   Ігор Загребельний Публікації, Богослов'я

Свята Жанна д’Арк: штрих до теології визволення

Знакова постать середньовічної Франції і сформований «під впливом марксизму» суспільно-політичний і теологічний рух в Латинській Америці другої половини ХХ століття: що між ними спільного? І взагалі, що може бути спільного між отим «середньовічним мракобіссям» з одного боку, і «прогресивним» явищем «прогресивної» епохи — з іншого?..

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Arhip

Arhip написал:

Цитата: Onufriy
Троляцька безпредметна спекуляція
Ага,так и есть. Когда закончились аргументы, тогда оппонент - тролль, агент фсб и путинский запроданэць. Повторным сливом удовлетворен!

Орловоздвиженський монастир. Жахи сакральної Полтави

Onufriy

Onufriy написал:

ліпнину ХVІІІ століття зрубали для того, щоб «покращити» ... комплекцію ангелів

критерії чоловічої (і ангельської) краси барокової епохи "застаріли", і не відповідають уявленням про неї серед енергійних діячів місцевого єпархіального керівництва

у наші спекотні часи пов’язки на стегнах ангельських  критично покоротшали

Консер-р-рватори...

Чому воно так буває - канонічні борці за довгі жіночі спідниці 
ревно "не заперечують" проти вкорочення одягу на чоловічих (ангельських) зображеннях? no

Містика якась...

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Onufriy

Onufriy написал:

Tim

Цитата: Іван IV
мы одного корня и происхождения с германцами

Цитата: Tim
российскую правящую династию пытались привязать вродсво к Августам
 
Слова Івана 4-го відображають історичний курйоз :
той, кого святоросійські єретики зробили своїм прапором, - їх 
улюблений тиран, помазаний кат і гонитель святих, свого часу з останніх сил пнувся, щоб якось примазатись до Європи... wink

(Не будемо це називати євроінтеграцією московщини) feel

Але потім у його голові щось клацнуло (він же не відразу був безумцем) і ... почалось: боротьба з "колективним Заходом", опричнина, Велика смута...

Поправді - "нема нічого нового під сонцем" (Еклезіаст 1:9) 

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Onufriy

Onufriy написал:

Arhip
Троляцька безпредметна спекуляція wink  

Що б там не продавали кондитери - цукерки, смалець, чи кров немовлят у баночках, це абсолютно нічого не доводить щодо теми розмови (канонічної брехні У/РПЦ про "громадянську війну")

І вже тим більше - ніяк не може спростувати факт російської агресії

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Arhip

Arhip написал:

Onufriy, вы тут не рассказывайте байки. Пока кондитер всея Украины и по совместительству верховный <...>командующий платит налоги в Российский бюджет (напомнить вам про свечку, купленную в МП = патрон для террористов?) и не гнушается бизнесом на оккупированной территории, не надо нам ля-ля про российско-украинскую войну. Впрочем, это у вас, наверно, от переедания. Социальный министр вашего майданного правительства считает, что украинцы слишком много жрут

Відредаговано
Адмін

На Луганщине священники УПЦ поссорились из-за "знахарк...

Tim

Tim написал:

о.Феогност Пушков,
В тех выражениях,в которых Вы этот порядок наводили -это тот самый смертный грех,погрязая в котором ,по апостолу, Царство не наследуется. Да и не Ваше это дело: надсмотрщик, помнится, должен быть с панагией. Которую Вы так и не получили

На Луганщине священники УПЦ поссорились из-за "знахарк...

о.Феогност Пушков

о.Феогност Пушков написал:

Onufriy,
Для Вас это смешно, но уверяю Вас, что я руководствуюсь только сооборажением порядка.

Орловоздвиженський монастир. Жахи сакральної Полтави

Onufriy

Onufriy написал:

До чого тільки опохабилась православна Полтава!!
Дзвіниця сама «чудесним чином оновилася», чи їй «допомогли» місцеві «шанувальники старовини та мистецтва»? 

Це було диво, чи «справа рук людських»? 

Звичайно, рос.бог явив се чудо smile

Як можна сумніватися... особливо після того, як цієї весни замироточив бюст самого "викупителя гріхів святоросійських" - Ніколая ІІ ?!.. 

 

 


Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Onufriy

Onufriy написал:

Tim,
Цитата: Tim
чё там говорил Иоанн Васильевич всея Руси - вопрос

?.. angry  МаловЬръ!.. 
Цитата: Tim
А кто у нас ищо ромеи?
 
У першу чергу, звичайно, - молдавани... Молдороси  wink
Цитата: Tim
это уже кокойто космополитизьм начинается
 
Ну так це якраз "нормально" -  як же "російський світ" може існувати без космополітизму, волюнтаризму і марксизму-ленінізму?

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Tim

Tim написал:

ну чё там говорил Иоанн Васильевич всея Руси - вопрос. А вот то,что в очередной раз российскую правящую династию пытались привязать вродсво к Августам...возникает вопрос -так может они сразу с ромеями одной крови. А кто у нас ищо ромеи? те, которые грековизантийцы...
ну это уже кокойто космополитизьм начинается. laughing

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Onufriy

Onufriy написал:

Arhip
Дорогий глобуснику, мені імпонує Ваш оптимізм... (хоча його причини не зовсім зрозумілі). Можливо мені треба пояснити дещо іще раз?
Якщо людина стає на шлях святоросійського маразму, то вона елементарно повинна бути послідовною у ньому smile

Якщо хтось спекулятивно іменує російсько-українську війну 2014-17рр "громадянською", то вже тим більше він повинен визнати "братовбивчою" також і рад-німецьку 1941-45
Для цього підстав набагато більше (про що вже говорилося)

А в тому, що "німці і росіяни це один, роз'єднаний жидомасонами, народ", з боку професійних святоросичів, взагалі не може бути жодних заперечень 

angry Нехай же не дерзне ніхто з них перечити слову "святого" і помазаника рос.бога, першого царя Москви Івана Васильовича 4-го:
мы одного корня и происхождения с германцами…
 

Код сепаратизму в богослужбових текстах УПЦ: форми, фор...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: Олександр
Дійсно, Авакуме, на вашій стороні історія України ніколи не була
 
Складається враження, що для того, щоб залишатися архимандритом у РПЦ, треба періодично "здавати антиукраїнський мінімум"

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Arhip

Arhip написал:

Onufriy,
Слив засчитываю. Этот онуфрий сломался, давайте следующего

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: Arhip
...на глобус... Советско-немецкая война это что, война между гражданами советско-немецкого общества?
 
Ну від кого - від кого, але від Вас я такого не очікував...  
Та кому ж як не Вам, головному спеціалісту з православної глобусотехніки не знати, що росіяни - це розділений народ? feel

Ну звичайно ж німці - це росіяни... Хіба вони не нащадки російської Гіпербореї, і не справжні арійці?..  Хіба назва "Берлін" не походить від святоросійського "ведмідь"?.. smile
Хіба у сакральному Криму не жили святі готи?.. Хіба святий-же Іван Грозний не говорив «мы одного корня и происхождения с германцами…» 

Рептилоїди обманули простодушних німецьких росіян і нав'язали їм штучну мову, культуру і т.д...
Але ворогів русі було посоромлено - промислом російського бога було відновлено єдність святоросичів через встановлення у рос імперії братньої німецької Ольденбургь-Гольштейнь-Готторпь-Романовскія династії (останній представник якої, як відомо, - преподобний Суслов)

Ех!! angry Якби не той клятий Скалігер зі своїми жидомасонами, то і досі б святі німороси, сидячи на завалинках, грали на своїх, навпрочуд мелодійних балалайках!