Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Богослов'я
Іґнац фон Деллінґер і виникнення Старокатолицької Церкви

19 01 2012   Микола Крокош Публікації, Богослов'я, Історія

Іґнац фон Деллінґер і виникнення Старокатолицької Церкви

Іґнац фон Деллінґер (Ignaz von Döllinger, 1799-1890 рр.) був одним із найвизначніших діячів німецького католицизму 19-го століття. Цей священик і професор історії Церкви та догматики Мюнхенського університету увійшов в історію Католицької Церкви передусім тим, що залишився одним із небагатьох всесвітньо відомих католиків, що ніколи так і не примирилися з догматичними рішеннями Першого Ватиканського собору (1860-1870 рр.) про юрисдикційний примат і непомильність папи римського...

Профессор Стилианос Пападопулос. In Memoriam

17 01 2012   архим. Кирилл (Говорун) Публікації, Богослов'я

Профессор Стилианос Пападопулос. In Memoriam

Утром 15 января 2012 года отошел к Богу один из крупнейших исследователей святоотеческого наследия современности профессор Патрологии в Афинском университете Стилианос Пападопулос. Я уверен, что систематическому осмыслению его наследия еще будут посвящены пространные труды. Сейчас в качестве быстрой реакции на весть о его кончине хотелось поделиться некоторыми мыслями и личными воспоминаниями о нем...

Неопаламизм − основной тренд православной теологии XX столетия

28 12 2011   Геннадий Христокин, к.филос.наук Публікації, Богослов'я

Неопаламизм − основной тренд православной теологии XX столетия

Неопаламизм − это важное и интересное явление в современном православном богословии. Его исследовать необходимо как для понимания современной отечественной культуры, которая сформировалась под его влиянием, так и для самой православной теологии, которая зачастую воспроизводит стереотипные суждения и оценки. Неопаламизм акцентирует внимание на необходимости живого опыта Бога, реальных переживаний как показателя богопознания. Впрочем, необходимо сказать и о некоторых негативных, по моему мнению, моментах, связанных с распространением паламизма...

Еще раз об «удерживающем» (2 Фес. 2:6-7): научный взгляд

27 12 2011   Юрий Вестель Публікації, Богослов'я, Аналітика

Еще раз об «удерживающем» (2 Фес. 2:6-7): научный взгляд

Особую популярность эта тема приобрела у нас после большевистского переворота 1917 года: наиболее распространенное в русском богословии понимание «удерживающего» как Римской империи и отсюда царской власти вообще естественным образом привело к истолкованию большевиков как антихристовой силы и, соответственно, советского периода — как «последних времен». Интерпретация царя как того, кто «удерживает» Антихриста, долгое время была и до сих пор остается одним из главных «доказательств от Писания» для идеологов православной монархии...

Необхідність пізнання традиції: Відповідь архімандриту Кирилу (Говоруну)

26 12 2011   Юрій Чорноморець Публікації, Богослов'я

Необхідність пізнання традиції: Відповідь архімандриту Кирилу (Говоруну)

Пропонуємо увазі читачів сайту «Релігія в Україні» відповідь Юрія Чорноморця на рецензію архімандрита Кирила (Говоруна), присвячену монографії «Візантійський неоплатонізм від Діонісія Ареопагіта до Геннадія Схоларія» (К., 2010). Рецензія архімандрита Кирила була надрукована в чотирнадцятому номері «Трудів Київської духовної академії». Відповідь Ю. П. Чорноморця з’явилась у черговому (п’ятнадцятому) номері «Трудів», що вийшов з друку наприкінці грудня 2011 року.

Теологія визволення по-українськи: повернення до дискусії

14 12 2011   Ігор Загребельний Публікації, Богослов'я

Теологія визволення по-українськи: повернення до дискусії

На жаль, модусом мислення сучасної людини все частіше стають дві комп’ютерні опції: «копіювати» і «вставити». Остання теза є особливо значимою в українському контексті, зокрема у контексті української гуманітаристики, філософської та богословської думки. З огляду на це, кожна оригінальна публікація викликає, по-перше, неабияку цікавість, по-друге, радість, адже «Не все так погано у нашому домі». Вихід у світ серії статей о. Олега Гірника «Теологія встає після сутінків»  можемо вважати більш ніж доречним, позаяк коло піднятих автором питань стосується надзвичайно актуальних проблем релігії в Україні.

Філософська теологія візантійського неоплатоніка Максима Сповідника  в інтерпретації київського патролога Сергія Єпіфановича

12 12 2011   Юрій Чорноморець Публікації, Богослов'я, Історія

Філософська теологія візантійського неоплатоніка Максима Сповідника в інтерпретації київського патролога Сергія Єпіфановича

Максим Сповідник не просто мав ідеал теології як науки філософської, але і створив відповідну цілісну філософсько-богословську систему. В даній статті ми ставимо за мету здійснити історико-філософський аналіз досліджень творчості Максима Сповідника видатним київським патрологом початку XX ст. С. Л. Єпіфановичем, спеціально зупинившись на досвіді всебічної оцінки поглядів Максима, здійсненої цим дослідником...

Православное богословие и вызовы XXI века

6 12 2011   Митрополит Пергамский Иоанн (Зизиулас) Публікації, Богослов'я

Православное богословие и вызовы XXI века

Первая, и по моему мнению, наибольшая проблема православного богословия сегодня – это отсутствие конструктивных идей. Мы живем в эпоху богословской борьбы. Слово «еретик» приписывается порой каждому, кто не согласен с нашей точкой зрения, вопреки ясному учению св. Фотия и древней традиции нашей Церкви... Православное богословие в XXI веке будет призвано к диалогу с внешним миром – иначе оно превратится в «гетто» и испытает судьбу любой другой исторической «секты».

Теологія встає після сутінків. Частина ІV. Постколоніальна перспектива греко-католицизму

17 11 2011   Олег Гірник, священик Публікації, Богослов'я

Теологія встає після сутінків. Частина ІV. Постколоніальна перспектива греко-католицизму

 

Вже після легалізації УГКЦ хтось почав активно поширювати тезу про заборону досліджень спадщини Костельника, бо «це дратує православних Московського патріархату» і стає перешкодою на шляху «екуменічного діалогу». За 20 років після виходу з підпілля в УГКЦ не було зроблено жодного дослідження спадщини Костельника, хоч підстав для цього було більш, ніж достатньо. Попри те, що він поруч з митрополитом Андреєм та патріархом Йосипом був важливою ланкою греко-католицького богословського процесу, УГКЦ бездумно проґавила його рукописну спадщину...

Теологія встає після сутінків. Частина ІІІ. Нова євангелізація і виклики cyber-середньовіччя

11 11 2011   Олег Гірник, священик Публікації, Богослов'я

Теологія встає після сутінків. Частина ІІІ. Нова євангелізація і виклики cyber-середньовіччя

Проблеми епохи cyber-середновіччя надто складні, щоб їх могла вирішувати самостійно помісна Церква, конфесія, позаяк «тиха епідемія мереж» гомеопатичними дозами поширюється на все людство як біологічний вид, незалежно від релігійної чи конфесійної приналежності. Можливо, разом із cyber-середновіччям у християнстві наступить нова епоха Вселенських соборів. Адже проблема не в релігієзнавчо-культурологічних дефініціях «православної», «католицької», «уніатської» ідентичності. Проблема в площині людської ідентичності як такої...

Наследие Ареопагитик и Максима Исповедника в антропологии святителя Григория Паламы

8 11 2011   Юрий Черноморец, д.филос.н. Публікації, Богослов'я

Наследие Ареопагитик и Максима Исповедника в антропологии святителя Григория Паламы

Уже сегодня православные богословы все больше внимания уделяют антропологии Максима вообще и его теории сверхъестественных состояний. И на антропологию паламизма все более смотрят как на возрождение в поздней Византии антропологического учения св. Максима. Паламизм так же относится к учению Максима, как неокантиантсво – к философии Канта. Полное и адекватное воспроизведение теории обожения Максима во всей ее сложности так и не было достигнуто. Потенциал антропологии св. Максима и его теологии вообще настолько огромен, что именно на этой основе будет создаваться православная антропология и теология XXI столетия...

Теологія встає після сутінків. Частина ІІ. Від post-модерну до cyber-середньовіччя

4 11 2011   Олег Гірник, священик Публікації, Богослов'я

Теологія встає після сутінків. Частина ІІ. Від post-модерну до cyber-середньовіччя

З одного боку, cyber­-середньовіччя приходить як шанс для реактуалізації теологічної думки та метафізики, оскільки змушуватиме сучасних теоретиків Cyberspace звертатись по допомогу до теології для опису різноманітних феноменів «віртуального простору». Разом з тим воскресають і старі проблеми, які християнство вважало вирішеними ще у перших століттях християнської ери. Тепер вони знову повертаються, підсилені технічно-економічними перспективами сучасної цивілізації. Але найскладнішою проблемою залишається «тиха епідемія інформаційних мереж», котра «дистилює катастрофу гомеопатичними дозами»...

Теологія встає після сутінків. Частина І. Теологія як критерій євангелізації

26 10 2011   Священик Олег Гірник Публікації, Богослов'я

Теологія встає після сутінків. Частина І. Теологія як критерій євангелізації

Наступним циклом завершуються публікації, розпочаті торік полемічною статтею «Теологія в Україні: звідки почати?», рівно ж підсумовуються інші статті автора, опубліковані на порталі «Релігія в Україні» протягом 2010 року, передовсім «Теологія і/або академічне релігієзнавство?» (інша назва «Argumentum ad morti академічного релігієзнавства») та «Греко-католицизм як субкультура: перспективи Теології визволення чи апокаліпсис Радикальної готики?».

Публичный диспут с атеистами: главные аспекты теории и практики

11 10 2011   Юрий Черноморец Публікації, Богослов'я, Аналітика

Публичный диспут с атеистами: главные аспекты теории и практики

На днях, 8 октября 2011 года, украинский теолог, доктор философских наук Юрий Черноморец провел в Киеве тренинг о том, как верующим спорить с атеистами. Сегодня мы предлагаем печатную версию выступления Юрия Черноморца, которое заинтересовало многих слушателей и, надеемся, будет интересно читателям портала "Религия в Украине".

Перспективы теолого-философского диалога в постсоветском протестантизме (окончание)

5 10 2011   Михаил Черенков Публікації, Богослов'я, Аналітика

Перспективы теолого-философского диалога в постсоветском протестантизме (окончание)

В диалоге с философией конфессиональная теология становится открытой. Протестантизм, остающийся довольно консервативным в вопросах доктринальной теологии, развивается наиболее интенсивно на границах. То, что не может высказать протестант-теолог в церкви, он может озвучить на научной конференции, или написать в философской монографии. Можно говорить о деконфессионализации, когда  конфессиональная теология переходит в режим религиозной философии – внеконфессионального философского осмысления теологических основ.

Взаимоотношения философии религии и теологии как проблема антропологии: решение Карла Ранера

5 10 2011   Ирина Хромец Публікації, Богослов'я

Взаимоотношения философии религии и теологии как проблема антропологии: решение Карла Ранера

Бог, по утверждению К. Ранера, в метафизике является сущностно неведомым: есть лишь пред-положение, пред-ощущение некого превосходящего. Именно здесь и проходит граница между философией религии и теологией: в философии религии человек лишь вопрошает, получить же ответ он может лишь посредством слушания, теологии...

Перспективы теолого-философского диалога в постсоветском протестантизме

2 10 2011   Михаил Черенков Публікації, Богослов'я, Аналітика

Перспективы теолого-философского диалога в постсоветском протестантизме

В то время как РПЦ дистанцируется от наследия западной теологии и философии, отечественные протестанты только начинают его осваивать – осторожно, критично, но все более внимательно и последовательно. В то время как РПЦ отстаивает особость своего пути, «русские» протестанты начинают понимать неособость пути своего, его связь с общехристианскими процессами...

Добродетель веры и образ ученичества: что значит принять Царство как дитя?

29 09 2011   Андрей Баумейстер Публікації, Богослов'я

Добродетель веры и образ ученичества: что значит принять Царство как дитя?

Как мы хорошо знаем, Евангелие написано для взрослых мужчин, в том культурном пространстве, в котором мир ребенка, сама проблема детства еще не была предметом какого-либо интереса. Во-вторых, сама идея детства, детство как сфера исследовательского интереса вообще возникает довольно поздно: если верить Филиппу Арьесу  - где-то с XVII века. Сегодня есть все основания говорить даже о более позднем времени – о XIX веке... 

Теологія та інші шляхи пізнання: ієрархія чи конфліктний плюралізм?

26 09 2011   Тарас Борозенець Публікації, Богослов'я

Теологія та інші шляхи пізнання: ієрархія чи конфліктний плюралізм?

Конкурентна боротьба альтернативних теологічних підходів триває до сьогодні. Це принципово суперечить самому сенсу теології як абсолютного знання. Основні репрезентанти теології в цілому продовжують керуватися своїми традиційними засадами: православ’я вирішує проблему віри та розуму діалектично, католицизм – формально-логічно з елементами суб’єктивізму, протестантизм – індивідуалістично-суб’єктивістськи з відчутними елементами формально-логічного раціоналізму.

Психология и богословие: основные предпосылки для интеграции

20 09 2011   Вячеслав Халанский Публікації, Богослов'я

Психология и богословие: основные предпосылки для интеграции

Презентация  психологических и психотерапевтических христианских школ позволяет нам обозначить исторические точки отчета и векторную направленность наших рассуждений. Ниже мы рассмотрим такие предпосылки, как антропологическая предпосылка, модель «иерархии наук» и антиномия соотнесения: личность-человек-индивид-психика...

Неможливість "надконфесійної світської теології"

15 09 2011   Геннадій Христокін, Юрій Чорноморець Публікації, Богослов'я, Аналітика

Неможливість "надконфесійної світської теології"

14 серпня 2011 року інтернет-портал «Релігія в Україні» опублікував статтю Юрія Вестеля «Теологія як наука і предмет викладання: на шляху до концепції світської теологічної освіти в Україні». Майже всі судження автора викликають здивування. Засадничі положення та висновки статті радикально розходяться із загальним смислом теології, як вона прописана в документах ВАК і МОН. Загальні роздуми автора про теологію страждають на постійні спрощення та суб’єктивізм. На наше глибоке переконання, якщо справа теології в університеті буде обґрунтовуватися за допомогою таких статей, то теологія як університетська дисципліна навряд чи відбудеться. Тому необхідна критика положень зазначеної статті та розмова про все, що було «спрощене» або «опущене» Юрієм Вестелем.

Протестантская теология и философия религии: встречи на границах иного

4 09 2011   Михаил Черенков Публікації, Богослов'я

Протестантская теология и философия религии: встречи на границах иного

Протестантская теология – сложный феномен в истории Церкви, до сих пор не концептуализированный в ее целостности. При всем внутреннем богатстве, сложносоставном характере, в самом ее основании есть нечто, предрасполагающее к диалогу с философией...

Чи має Україна релігієзнавство? Нотатки на полях книжки про «кінець світу»

25 08 2011   Сергій Савченко Публікації, Богослов'я, Історія, Рецензії

Чи має Україна релігієзнавство? Нотатки на полях книжки про «кінець світу»

Ця стаття і справді постала з нотаток. Вони з᾽явилися вже на першій сторінці, коли зі змісту я дізнався, що Свідки Єгови є протестантами. З цікавості почав читати далі. З кожною сторінкою подібні речі накопичувалися як лавина, що й змусило мене взятися за рецензійний огляд. Власне, я наважився розпочати його тому, що не знайшов жодної рецензії на книжку Докаша з часу її виходу у світ 2007 року. Маю на увазі саме рецензію, а не замовну панегіричну  анотацію в якому-небудь інститутському збірнику...

Опыт зла и проблема его осмысления

24 08 2011   Тарас Борозенец Публікації, Богослов'я

Опыт зла и проблема его осмысления

В этом опытная основа и болевой нерв проблемы теодицеи – проблемы согласования опыта зла с истиной бытия Бога как абсолютного и всемогущего Блага. В осмыслении важности этой проблемы между верующими и неверующими наблюдается редкое единодушие. Как первые, так и вторые признают, что проблема теодицеи является самой сложной и актуальной для конструктивного и плодотворного диалога между ними.

Екуменічна герменевтика спадковості як рецепт для православно-католицького поєднання

23 08 2011   Микола Крокош, доктор богослов'я, УГКЦ Публікації, Богослов'я

Екуменічна герменевтика спадковості як рецепт для православно-католицького поєднання

Православна і Католицька Церкви ввійшли у вирішальну фазу богословського «діалогу істини», котрий триває вже майже три десятиліття. На порядку денному вже кілька років стоїть одне з вирішальних питань, що розділяє православних і католиків – становище римського єпископа в Церкві. Однак це далеко не єдине питання, щодо якого потрібно дійти порозуміння для того, щоб нарешті, після тисячоліття розколу між Сходом і Заходом...

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Орловоздвиженський монастир. Жахи сакральної Полтави

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: Arhip
не приписывайте мне чепухи
fellow + 5!!
Гражданская война, о которой говорил даже Папа Римский

Папєж це що - джерело Істини? smile Для православних - нібито ні...  
(Що не заважає тому єзуїту бути кумиром святоросійських єретиків)   
А Ви, до речі, якої віри будете? feel
Российско-украинская...бизнес в России, поезд Львов _Москва...

Варто знати, що у ході конвенційних воєн, і то торгівельні відносини розриваються не завжди... А під час гібридних воєн - тим більше
АТО... У нас реально, официально, юридициально...

smile + 5!! 
Що робити - РФ напала на нас по зрадницькому, по підлому - без оголошення війни...
За Конституцією ми вожемо вести бойові дії або у форматі АТО, або - оголосити війну московщині... Що на Вашу думку раціональніше? fellow  Подумайте на дозвіллі
Где фото регулярных российских войск? Где пленные?
 
Тут Ви зовсім переграли - "не вірю". Забагато наївності. Ви ж не з дитячого садочку пишете?
А втім - читайте: http://russian-presence-in-ukraine.silk.co/

Цитата: Arhip
я, конечно, тролль, агент и прочее

Не переймайтесь... "Такі були часи". Треба ж Вам якось заробляти на хлібець? feel 

Орловоздвиженський монастир. Жахи сакральної Полтави

Arhip

Arhip написал:

Цитата: Onufriy
факт російської агресії вже не заперечує навіть п.Архип

Вы не приписывайте мне чепухи. У нас четыре варианта:
1. Гражданская война, о которой говорил даже Папа Римский (неужели  куплен кремлём?). Ну если под бомбами воинов-света-воинов-добра гибнут старухи и дети, то... не, никак не гражданская.
2. Российско-украинская. Тут я, конечно, тролль, агент и прочее. Если Верховный главнокомандующий делает бизнес в России, поезд Львов _Москва пустой не ездит, пять миллионов украинцев (только по официальной статистике) на заработках в России, даже АТОшники ездят на заработки в Москву (ну вы знаете про последнюю заяву сбу), про уголь, газ, про возрастающую торговлю со страной, с которой мы воюем... ну вы понели
3. АТО. Да, тут мне не смейте возражать. У нас реально, официально, юридициально, политициально, как ни крути, а АТО, и никак иначе. И не говорите мне про агрессию, российско-украинскую. АТО оно и есть АТО.
4. Российская агрессия. Если вы решили окунуться на пляже, то со спутника при современных технологиях можно увидеть на ваших трусах аdidas или abibas.Где фото регулярных российских войск? Где пленные?
Кстати, адвокат нашей Нади, ну, типа free savchenko, нашей героини - прекрасно живет в России и обличает проклятый тоталитарный путинский режим, на чём свет стоит. А адвокат Александрова и Ерофеева, на которых сменяли нашу-надю, уже давно лежит на кладбище, да, на европейском демократическом свободном кладбище.

Орловоздвиженський монастир. Жахи сакральної Полтави

Onufriy

Onufriy написал:

Про недоліки статті:
на четвертому році війни (
факт російської агресії вже не заперечує навіть п.Архип (глобусник) smile ), - не місце для політесу і двозначностей

У т.ч. і щодо ієрархії та і всієї структури УПЦ МП:
дуже схожі на зрадників

що може краще підтвердити політичну незаангажованість організації, ніж публічне розміщення нею символіки ворожої держави? Та ще під час війни?

Отож бо й воно, що - "під час війни"... У час війни подібні еківоки і риторичні кучерявості звучать непристойно feel  
Тут уже виникає питання чіткості і навіть порядності

Автору треба називати речі своїми іменами 
демонстрація на церквах найновішої (2000 року) геральдики РФ вказує на солідарність ієрархії У/РПЦ з діями (у т.ч. – військовими) «святоросійської» сторони

Зрадник є зрадник. Йому не треба докоряти - за останні 3,5 року вони вже почули достатньо докорів

Зрадника треба зупиняти

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Arhip

Arhip написал:

Цитата: Onufriy
Троляцька безпредметна спекуляція
Ага,так и есть. Когда закончились аргументы, тогда оппонент - тролль, агент фсб и путинский запроданэць. Повторным сливом удовлетворен!

Орловоздвиженський монастир. Жахи сакральної Полтави

Onufriy

Onufriy написал:

ліпнину ХVІІІ століття зрубали для того, щоб «покращити» ... комплекцію ангелів

критерії чоловічої (і ангельської) краси барокової епохи "застаріли", і не відповідають уявленням про неї серед енергійних діячів місцевого єпархіального керівництва

у наші спекотні часи пов’язки на стегнах ангельських  критично покоротшали

Консер-р-рватори...

Чому воно так буває - канонічні борці за довгі жіночі спідниці 
ревно "не заперечують" проти вкорочення одягу на чоловічих (ангельських) зображеннях? no

Містика якась...

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Onufriy

Onufriy написал:

Tim

Цитата: Іван IV
мы одного корня и происхождения с германцами

Цитата: Tim
российскую правящую династию пытались привязать вродсво к Августам
 
Слова Івана 4-го відображають історичний курйоз :
той, кого святоросійські єретики зробили своїм прапором, - їх 
улюблений тиран, помазаний кат і гонитель святих, свого часу з останніх сил пнувся, щоб якось примазатись до Європи... wink

(Не будемо це називати євроінтеграцією московщини) feel

Але потім у його голові щось клацнуло (він же не відразу був безумцем) і ... почалось: боротьба з "колективним Заходом", опричнина, Велика смута...

Поправді - "нема нічого нового під сонцем" (Еклезіаст 1:9) 

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Onufriy

Onufriy написал:

Arhip
Троляцька безпредметна спекуляція wink  

Що б там не продавали кондитери - цукерки, смалець, чи кров немовлят у баночках, це абсолютно нічого не доводить щодо теми розмови (канонічної брехні У/РПЦ про "громадянську війну")

І вже тим більше - ніяк не може спростувати факт російської агресії

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Arhip

Arhip написал:

Onufriy, вы тут не рассказывайте байки. Пока кондитер всея Украины и по совместительству верховный <...>командующий платит налоги в Российский бюджет (напомнить вам про свечку, купленную в МП = патрон для террористов?) и не гнушается бизнесом на оккупированной территории, не надо нам ля-ля про российско-украинскую войну. Впрочем, это у вас, наверно, от переедания. Социальный министр вашего майданного правительства считает, что украинцы слишком много жрут

Відредаговано
Адмін

На Луганщине священники УПЦ поссорились из-за "знахарк...

Tim

Tim написал:

о.Феогност Пушков,
В тех выражениях,в которых Вы этот порядок наводили -это тот самый смертный грех,погрязая в котором ,по апостолу, Царство не наследуется. Да и не Ваше это дело: надсмотрщик, помнится, должен быть с панагией. Которую Вы так и не получили

На Луганщине священники УПЦ поссорились из-за "знахарк...

о.Феогност Пушков

о.Феогност Пушков написал:

Onufriy,
Для Вас это смешно, но уверяю Вас, что я руководствуюсь только сооборажением порядка.

Орловоздвиженський монастир. Жахи сакральної Полтави

Onufriy

Onufriy написал:

До чого тільки опохабилась православна Полтава!!
Дзвіниця сама «чудесним чином оновилася», чи їй «допомогли» місцеві «шанувальники старовини та мистецтва»? 

Це було диво, чи «справа рук людських»? 

Звичайно, рос.бог явив се чудо smile

Як можна сумніватися... особливо після того, як цієї весни замироточив бюст самого "викупителя гріхів святоросійських" - Ніколая ІІ ?!.. 

 

 


Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Onufriy

Onufriy написал:

Tim,
Цитата: Tim
чё там говорил Иоанн Васильевич всея Руси - вопрос

?.. angry  МаловЬръ!.. 
Цитата: Tim
А кто у нас ищо ромеи?
 
У першу чергу, звичайно, - молдавани... Молдороси  wink
Цитата: Tim
это уже кокойто космополитизьм начинается
 
Ну так це якраз "нормально" -  як же "російський світ" може існувати без космополітизму, волюнтаризму і марксизму-ленінізму?

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Tim

Tim написал:

ну чё там говорил Иоанн Васильевич всея Руси - вопрос. А вот то,что в очередной раз российскую правящую династию пытались привязать вродсво к Августам...возникает вопрос -так может они сразу с ромеями одной крови. А кто у нас ищо ромеи? те, которые грековизантийцы...
ну это уже кокойто космополитизьм начинается. laughing

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Onufriy

Onufriy написал:

Arhip
Дорогий глобуснику, мені імпонує Ваш оптимізм... (хоча його причини не зовсім зрозумілі). Можливо мені треба пояснити дещо іще раз?
Якщо людина стає на шлях святоросійського маразму, то вона елементарно повинна бути послідовною у ньому smile

Якщо хтось спекулятивно іменує російсько-українську війну 2014-17рр "громадянською", то вже тим більше він повинен визнати "братовбивчою" також і рад-німецьку 1941-45
Для цього підстав набагато більше (про що вже говорилося)

А в тому, що "німці і росіяни це один, роз'єднаний жидомасонами, народ", з боку професійних святоросичів, взагалі не може бути жодних заперечень 

angry Нехай же не дерзне ніхто з них перечити слову "святого" і помазаника рос.бога, першого царя Москви Івана Васильовича 4-го:
мы одного корня и происхождения с германцами…