Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Інтерв'ю
"Сейчас в Украине отношения Церкви и государства в оптимальной фазе"

15 03 2010   Архиепископ Бориспольский Антоний, ректор КДАиС Публікації, Інтерв'ю

"Сейчас в Украине отношения Церкви и государства в оптимальной фазе"

Поскольку Виктор Федорович человек принципиальный, в том числе и в вопросах веры, о чём свидетельствуют его поступки, думаю, проблемные вопросы жизни Церкви будут решаться значительно легче. Причем это касается не только УПЦ. Принципиальный человек с уважением относится и к принципам другого. Главное, чтобы взаимоотношения были искренними и основанными на здравом смысле.

Святые мощи, митрополит Софроний и Кафедральный собор

23 02 2010   Секретарь Киевской Митрополии прот. Виталий Косовский Публікації, Інтерв'ю

Святые мощи, митрополит Софроний и Кафедральный собор

"Я буду предпринимать конкретные шаги, чтобы мощи или чудотворные иконы привозились в каком-то определенном порядке. Чтобы их не было больше, чем следует. И они должны привозиться в Лавру или, в крайнем случае, в кафедральный собор. Но никак не кочевать по разным храмам и не в частном порядке по инициативе кого-либо из духовенства".

Втрата тяглости київської традиції була руйнівною для національного і духовного здоров’я українців

2 02 2010   Архієпископ Харківський та Полтавський УАПЦ(о) Ігор (Ісіченко), інтерв’ю Публікації, Інтерв'ю

Втрата тяглости київської традиції була руйнівною для національного і духовного здоров’я українців

Необхідно збагнути, звідки походять хворобливі риси в нашій сучасній релігійній свідомості. Вертаючись із новітнього Вавилону додому, до київської спадщини, ми мусимо почати з її кодифікації, з реконструкції традиції, поруйнованої творцями гордовитої вавилонської вежі, що в ХХ ст. засяяла рубіновими зірками над Кремлем. А без виявлення цієї спадщини й відновлення повноцінного зв’язку з нею важко сподіватися на....

"Біографія Шевченка цілком у каноні житійної літератури"

27 01 2010   Оксана Забужко Публікації, Інтерв'ю

"Біографія Шевченка цілком у каноні житійної літератури"

Потреби вписувати конкретно Шевченка в нішу якогось протестантського напрямку, чи єресі  я не бачу з тої простої причини, що українська релігійність у ХІХ столітті – це релігійність колоніального народу, позбавленого власної церкви. Вона за визначенням повинна була розтікатися по сектах, єресях. І за визначенням  вона дуже гетерогенна, вона і досі така.

«Вірю і знаю, що діалог за будь-яких обставин відбудеться»

13 01 2010   Митрополит Переяслав-Хмельницький Димитрій (Рудюк), інтерв'ю Публікації, Інтерв'ю

«Вірю і знаю, що діалог за будь-яких обставин відбудеться»

З нашого боку немає ніяких проблем. Я не скажу, що ми переживаємо якусь ревізію думок і поглядів з цього питання тощо, або ж зустрічаємо опір вірних. Більше проблем є в УПЦ МП, тому що там існує неоднозначне сприйняття цього діалогу.

„Українська Церква – достатньо велика та канонічно розвинута, щоб мати помісний статус і своє місце в диптиху”

29 12 2009   Митрополит Мефодій (Кудряков), предстоятель УАПЦ Публікації, Інтерв'ю

„Українська Церква – достатньо велика та канонічно розвинута, щоб мати помісний статус і своє місце в диптиху”

УПЦ користується великим обсягом прав. Але головна проблема цієї Церкви в тому, що її права закріплено в різних канонічних документах РПЦ. Тобто ці права нічим не гарантовано, крім внутрішньої документації Московського Патріархату. Сьогодні ці права є. А завтра їх може вже не бути. Невипадково в УПЦ є як прихильники автокефалії, так і...

"Воссоединение должно проходить в четком каноническом поле"

21 12 2009   Архиепископ Антоний (Паканич), ректор КДАиС, интервью Публікації, Інтерв'ю

"Воссоединение должно проходить в четком каноническом поле"

Правильная трактовка этой дилеммы предполагает правильное понимание и предназначения отдельного человека, как и народа в целом. Потому что ложно понятое избранничество постепенно перерастает в гордыню. А это уж точно путь не в рай.

"Единство во Христе важнее любой канонической нормы..."

3 12 2009   Архиепископ Уманский Иоанн (Модзалевский), интервью Публікації, Інтерв'ю

"Единство во Христе важнее любой канонической нормы..."

Мы знаем массу примеров, когда относительно безболезненно образовывались новые государства, но автономное церковное самоуправление в этих странах практически никогда не возникало «с миром», а когда оно утверждалось, оказывалось со временем, что церковное единство никак не страдало, и раздирания ризы Христовой не происходило.

"Ми повинні зупинити процес деградації суспільства"

18 11 2009   Архієпископ Полтавський Філіп, інтерв'ю Публікації, Інтерв'ю

"Ми повинні зупинити процес деградації суспільства"

 Про похибки соціологів, комфорт у храмах, викладання релігійної етики та  особливості місіології; про вишкіл семінарістів, соціальні практики Католицької Церкви, культурний і освітній рівень молоді; про діяльність синодальних відділів УПЦ, спілкування в соціальних мережах, співпрацю з державою та сучасні мультики... Все це і ще багато іншого - в цьому інтерв'ю.

«Прообразом современной “элладской модели” была модель “киевская”

12 11 2009   Архиепископ Уманский Иоанн (Модзалевский), интервью Публікації, Інтерв'ю

«Прообразом современной “элладской модели” была модель “киевская”

Понимая необходимость обретения канонического единства и евхаристического общения с мировым Православием, мы рассматриваем модели, которые устроили бы как УПЦ, так и УАПЦ. Мы стараемся найти компромиссный вариант, который предполагал бы наличие внешнего гаранта самобытности нашей юрисдикции.

"Святитель Димитрий олицетворял новую  плеяду богословов, открытых культуре..."

10 11 2009   Архиепископ Бориспольский Антоний, ректор КДАиС Публікації, Інтерв'ю

"Святитель Димитрий олицетворял новую плеяду богословов, открытых культуре..."

Святитель  Димитрий оздоровляет научную  и богословскую среду с помощью сциентизма, принципов критического осмысления и  плюрализма. Именно этот здравый  критицизм, стремление к оздоровлению мышления, освобождению его от закостенелости - было тем, что приносят церковные  иерархи и богословы, выходцы  из Малороссии, в Русь Петровскую

"Всегда нужно быть честными. Прежде всего, перед собой"

2 11 2009   Ребе Яков Дов Блайх, интервью Публікації, Інтерв'ю

"Всегда нужно быть честными. Прежде всего, перед собой"

О возвращении культовых сооружений, "московском факторе" православия в Украине, перспективе отмены израильских виз для граждан Украины, переписывании истории и демократии в Украине. О любимых книгах и жизненном кредо... и еще многое другое - в этом интервью.

О Покровских чтениях, мнении Церкви и современных реалиях

27 10 2009   Архиепископ Полтавский Филипп, интервью Публікації, Інтерв'ю

О Покровских чтениях, мнении Церкви и современных реалиях

Мы должны ориентироваться на церковные традиции, церковное предание, но при этом учитывать особенности нашей современности. Ведь мы не можем сейчас жить и мыслить в  категориях почти двухтысячелетней давности.

«Митрополит Никодим всього себе віддав на служіння Церкві»

15 10 2009   Патріарх Київський Філарет, інтерв'ю Публікації, Інтерв'ю

«Митрополит Никодим всього себе віддав на служіння Церкві»


Ні тоді, ні тепер. Так, як він працював, не трудився жоден архієрей. Він шість днів сидів у Відділі ЗЦЗ в Москві, до нього приходили не тільки із зовнішніх справ, але й з усіх інших. Фактично центр управління Московської патріархії перемістився з Чистого провулку на вул. Рилєєва.

"Жаль, если духовный опыт православных не выражается в богословском мышлении"

13 10 2009   Проф. Карл Христиан Фельми, интервью Публікації, Інтерв'ю

"Жаль, если духовный опыт православных не выражается в богословском мышлении"

"
Мы не можем говорить, что учение о пресуществлении – это ересь, но я говорю, это учение опасно для православного богословия и неполезно. Наличие разногласий всегда смущало православных богословов. Но разногласия всегда бывали. Например, Василий Болотов писал о филиокве, и ему было ясно, что блаж. Августин учил филиокве. Чтобы объяснить, как возможны разногласия, Болотов предложил различать в святоотеческом наследии богословские высказывания и личные мнения".

"Нужно поверить в то, что цивилизация может существовать в Боге"

12 10 2009   Проф. Антуан Аржаковский, интервью Публікації, Інтерв'ю

"Нужно поверить в то, что цивилизация может существовать в Боге"


Ведь Церковь не может быть разделена, поскольку является единым Телом Христовым. Кто может сказать, где заканчиваются границы Православной Церкви? Самый серьезный православный мыслитель, к примеру, тот же отец Георгий Флоровский, не мог дать четкого ответа. Или, если идти вглубь истории, вспомним, что святитель Василий Великий не перекрещивал ариан

"В христианстве много подсказок для ответа на сегодняшние вопросы"

23 09 2009   Архимандрит Иов (Геча), интервью Публікації, Інтерв'ю

"В христианстве много подсказок для ответа на сегодняшние вопросы"

Авторитетом в патристике является consensus patrum, и нужно из всех отцов сделать синтез, для того чтобы ответить на какой-то вопрос. Синтез состоит в том, что нужно найти согласованность у отцов для ответа на какой-то современный вопрос... Один из вызовов современности для патристики — это сама методика толкования, герменевтика. Потому что в XX веке мы, богословы, приняли и используем историко-критический подход к тексту в изучении текстов Священного Писания, святых отцов и даже в сфере изучения канонов Церкви.

"Чекати кардинальних перемін не потрібно..."

21 09 2009   Архієпископ Антоній (Паканич), інтерв'ю Публікації, Інтерв'ю

"Чекати кардинальних перемін не потрібно..."


Вікарій Київської митрополії ректор КДА архієпископ Бориспільський Антоній - про перспективи міжцерковного діалогу в Україні, синодальні рішення минулих століть, московські та київські духовні школи, про полівекторність реформування та боротьбу зі спокусами

"Первопричиной конфликта является земельный вопрос"

16 09 2009   Наместник Свято-Троицкого Китаевского монастыря архимандрит Прохор, интервью Публікації, Інтерв'ю

"Первопричиной конфликта является земельный вопрос"


Тема сосуществования монастыря и светских людей на одной территории – сложная. Потому что в монастыре свой устав, свои порядки, а у мирских людей – свои представления о том, как им жить. Я не раз встречался с жителями, пробовал убедить их в том,  что для всех будет лучше, если решить вопрос с отселением полюбовно. Однако пока что мои усилия успехом не увенчались.

Коментарі до рішення Синоду УПЦ КП про діалог

14 09 2009   Єпископ Васильківський Євстратій, Віктор Єленський Публікації, Інтерв'ю

Коментарі до рішення Синоду УПЦ КП про діалог


Передусім ми повинні знайти те, що буде спільним для обох сторін. Відшукати спільні точки дотику, той базис, на якому, власне, й будуватиметься діалог. І лише потім класифікувати те, що нас роз’єднує. Головне, на мою думку, те, що обидві сторони поділяють переконання: розділення українського православ’я – це лихо, такий стан є неприродним

"Україна не здатна чути себе саму"

9 09 2009   Мирослав Попович, інтерв'ю Публікації, Інтерв'ю

"Україна не здатна чути себе саму"


Немає рубежів, які б навпіл розділили Україну. Цей рубіж, який є, – не стільки культурний, скільки економічний. І він дійсно розділяє людей. Але він виділяє людей материкової, наддніпрянської України тим, що для людей зі східних регіонів нашої держави мало що говорить слово «Україна», їх воно не так зачіпає, не несе всіх отих культурних, історичних та ментальних смислів, як для мешканців центральних і західних регіонів.

Про "ляльководів" УАПЦ, "нездійсненну місію" патріарха Кирила та "світле майбутнє" Київського патріархату

7 09 2009   Патріарх Київський Філарет, інтерв'ю Публікації, Інтерв'ю

Про "ляльководів" УАПЦ, "нездійсненну місію" патріарха Кирила та "світле майбутнє" Київського патріархату

Не може бути такого, щоб уся повнота вселенського православ’я була під однією особою. Але ж саме цим марить патріарх Кирил – очолити все Православ’я, стати «православним папою». І тому прагне нав’язати православним оці католицькі ідеї. Але варто нагадати РПЦ: якщо ви хочете мати одного главу, то сміливо можете підпорядковуватись Вселенському патріарху Константинопольському. Він – перший серед рівних, це визнано усім світовим православ’ям. Але ж ви боретесь проти Константинопольського патріарха з потаємним бажанням посісти його місце та мати його потужність і вплив!

Російсько-українські відносини: на межі війни і миру

4 09 2009   Василь Стодоля, інтерв'ю Публікації, Інтерв'ю

Російсько-українські відносини: на межі війни і миру

«Задобрити» Росію можна лише шляхом діаметральної зміни стратегії національного розвитку України, що неможливо й безперспективно. А зупинити – лише відчутною політичною консолідацією всього суспільства. У будь-якому разі життєво необхідні системні й продумані дії. Бездіяльність подібна смерті.  Тим більше, що Росії і не потрібно спеціально вводити війська на територію України. Ці війська вже присутні тут

"Московсько-київський патріярхат", сепаратизм і центри впливу

26 08 2009   Василь Стодоля, інтерв'ю Публікації, Інтерв'ю

"Московсько-київський патріярхат", сепаратизм і центри впливу

Але Кіріл не був би Кірілом, коли б він не вніс до цього путінського плану своєї корективи. Його креативною ідеєю стало перетворення Києва на другий після Москви патріарший центр РПЦ. Проекти Кіріла дуже легко визначити. У нього своєрідний спосіб мислення – свої думки-маркери. Одна з головних таких думок – це думка про себе. Що б не робив Кіріл, який би проект не започатковував – це обов’язково персональні проекти. Створення у Києві другої патріяршої резиденції – це саме такий персональний проект...

Про "київське минуле" РПЦ,"неоніконіанство" Кирила та інтелектуальне гетто

18 08 2009   Василь Стодоля, інтерв'ю Публікації, Інтерв'ю

Про "київське минуле" РПЦ,"неоніконіанство" Кирила та інтелектуальне гетто


Коли Київський патріярхат буде канонічно визнано Константинополем та іншими помісними церквами, Москва лишиться «голим королем», тобто Євразією, країною, яка походить не від Києва та київських князів, а від Золотої Орди та татарських ханів… Але  це – правдива історія Росії. Можна впродовж тисячоліть вважати себе нащадком Візантії або Київської Русі. Але така саморефлексія не змінить національний генокод або менталітет нації.

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Орловоздвиженський монастир. Жахи сакральної Полтави

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: Arhip
не приписывайте мне чепухи
fellow + 5!!
Гражданская война, о которой говорил даже Папа Римский

Папєж це що - джерело Істини? smile Для православних - нібито ні...  
(Що не заважає тому єзуїту бути кумиром святоросійських єретиків)   
А Ви, до речі, якої віри будете? feel
Российско-украинская...бизнес в России, поезд Львов _Москва...

Варто знати, що у ході конвенційних воєн, і то торгівельні відносини розриваються не завжди... А під час гібридних воєн - тим більше
АТО... У нас реально, официально, юридициально...

smile + 5!! 
Що робити - РФ напала на нас по зрадницькому, по підлому - без оголошення війни...
За Конституцією ми вожемо вести бойові дії або у форматі АТО, або - оголосити війну московщині... Що на Вашу думку раціональніше? fellow  Подумайте на дозвіллі
Где фото регулярных российских войск? Где пленные?
 
Тут Ви зовсім переграли - "не вірю". Забагато наївності. Ви ж не з дитячого садочку пишете?
А втім - читайте: http://russian-presence-in-ukraine.silk.co/

Цитата: Arhip
я, конечно, тролль, агент и прочее

Не переймайтесь... "Такі були часи". Треба ж Вам якось заробляти на хлібець? feel 

Орловоздвиженський монастир. Жахи сакральної Полтави

Arhip

Arhip написал:

Цитата: Onufriy
факт російської агресії вже не заперечує навіть п.Архип

Вы не приписывайте мне чепухи. У нас четыре варианта:
1. Гражданская война, о которой говорил даже Папа Римский (неужели  куплен кремлём?). Ну если под бомбами воинов-света-воинов-добра гибнут старухи и дети, то... не, никак не гражданская.
2. Российско-украинская. Тут я, конечно, тролль, агент и прочее. Если Верховный главнокомандующий делает бизнес в России, поезд Львов _Москва пустой не ездит, пять миллионов украинцев (только по официальной статистике) на заработках в России, даже АТОшники ездят на заработки в Москву (ну вы знаете про последнюю заяву сбу), про уголь, газ, про возрастающую торговлю со страной, с которой мы воюем... ну вы понели
3. АТО. Да, тут мне не смейте возражать. У нас реально, официально, юридициально, политициально, как ни крути, а АТО, и никак иначе. И не говорите мне про агрессию, российско-украинскую. АТО оно и есть АТО.
4. Российская агрессия. Если вы решили окунуться на пляже, то со спутника при современных технологиях можно увидеть на ваших трусах аdidas или abibas.Где фото регулярных российских войск? Где пленные?
Кстати, адвокат нашей Нади, ну, типа free savchenko, нашей героини - прекрасно живет в России и обличает проклятый тоталитарный путинский режим, на чём свет стоит. А адвокат Александрова и Ерофеева, на которых сменяли нашу-надю, уже давно лежит на кладбище, да, на европейском демократическом свободном кладбище.

Орловоздвиженський монастир. Жахи сакральної Полтави

Onufriy

Onufriy написал:

Про недоліки статті:
на четвертому році війни (
факт російської агресії вже не заперечує навіть п.Архип (глобусник) smile ), - не місце для політесу і двозначностей

У т.ч. і щодо ієрархії та і всієї структури УПЦ МП:
дуже схожі на зрадників

що може краще підтвердити політичну незаангажованість організації, ніж публічне розміщення нею символіки ворожої держави? Та ще під час війни?

Отож бо й воно, що - "під час війни"... У час війни подібні еківоки і риторичні кучерявості звучать непристойно feel  
Тут уже виникає питання чіткості і навіть порядності

Автору треба називати речі своїми іменами 
демонстрація на церквах найновішої (2000 року) геральдики РФ вказує на солідарність ієрархії У/РПЦ з діями (у т.ч. – військовими) «святоросійської» сторони

Зрадник є зрадник. Йому не треба докоряти - за останні 3,5 року вони вже почули достатньо докорів

Зрадника треба зупиняти

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Arhip

Arhip написал:

Цитата: Onufriy
Троляцька безпредметна спекуляція
Ага,так и есть. Когда закончились аргументы, тогда оппонент - тролль, агент фсб и путинский запроданэць. Повторным сливом удовлетворен!

Орловоздвиженський монастир. Жахи сакральної Полтави

Onufriy

Onufriy написал:

ліпнину ХVІІІ століття зрубали для того, щоб «покращити» ... комплекцію ангелів

критерії чоловічої (і ангельської) краси барокової епохи "застаріли", і не відповідають уявленням про неї серед енергійних діячів місцевого єпархіального керівництва

у наші спекотні часи пов’язки на стегнах ангельських  критично покоротшали

Консер-р-рватори...

Чому воно так буває - канонічні борці за довгі жіночі спідниці 
ревно "не заперечують" проти вкорочення одягу на чоловічих (ангельських) зображеннях? no

Містика якась...

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Onufriy

Onufriy написал:

Tim

Цитата: Іван IV
мы одного корня и происхождения с германцами

Цитата: Tim
российскую правящую династию пытались привязать вродсво к Августам
 
Слова Івана 4-го відображають історичний курйоз :
той, кого святоросійські єретики зробили своїм прапором, - їх 
улюблений тиран, помазаний кат і гонитель святих, свого часу з останніх сил пнувся, щоб якось примазатись до Європи... wink

(Не будемо це називати євроінтеграцією московщини) feel

Але потім у його голові щось клацнуло (він же не відразу був безумцем) і ... почалось: боротьба з "колективним Заходом", опричнина, Велика смута...

Поправді - "нема нічого нового під сонцем" (Еклезіаст 1:9) 

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Onufriy

Onufriy написал:

Arhip
Троляцька безпредметна спекуляція wink  

Що б там не продавали кондитери - цукерки, смалець, чи кров немовлят у баночках, це абсолютно нічого не доводить щодо теми розмови (канонічної брехні У/РПЦ про "громадянську війну")

І вже тим більше - ніяк не може спростувати факт російської агресії

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Arhip

Arhip написал:

Onufriy, вы тут не рассказывайте байки. Пока кондитер всея Украины и по совместительству верховный <...>командующий платит налоги в Российский бюджет (напомнить вам про свечку, купленную в МП = патрон для террористов?) и не гнушается бизнесом на оккупированной территории, не надо нам ля-ля про российско-украинскую войну. Впрочем, это у вас, наверно, от переедания. Социальный министр вашего майданного правительства считает, что украинцы слишком много жрут

Відредаговано
Адмін

На Луганщине священники УПЦ поссорились из-за "знахарк...

Tim

Tim написал:

о.Феогност Пушков,
В тех выражениях,в которых Вы этот порядок наводили -это тот самый смертный грех,погрязая в котором ,по апостолу, Царство не наследуется. Да и не Ваше это дело: надсмотрщик, помнится, должен быть с панагией. Которую Вы так и не получили

На Луганщине священники УПЦ поссорились из-за "знахарк...

о.Феогност Пушков

о.Феогност Пушков написал:

Onufriy,
Для Вас это смешно, но уверяю Вас, что я руководствуюсь только сооборажением порядка.

Орловоздвиженський монастир. Жахи сакральної Полтави

Onufriy

Onufriy написал:

До чого тільки опохабилась православна Полтава!!
Дзвіниця сама «чудесним чином оновилася», чи їй «допомогли» місцеві «шанувальники старовини та мистецтва»? 

Це було диво, чи «справа рук людських»? 

Звичайно, рос.бог явив се чудо smile

Як можна сумніватися... особливо після того, як цієї весни замироточив бюст самого "викупителя гріхів святоросійських" - Ніколая ІІ ?!.. 

 

 


Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Onufriy

Onufriy написал:

Tim,
Цитата: Tim
чё там говорил Иоанн Васильевич всея Руси - вопрос

?.. angry  МаловЬръ!.. 
Цитата: Tim
А кто у нас ищо ромеи?
 
У першу чергу, звичайно, - молдавани... Молдороси  wink
Цитата: Tim
это уже кокойто космополитизьм начинается
 
Ну так це якраз "нормально" -  як же "російський світ" може існувати без космополітизму, волюнтаризму і марксизму-ленінізму?

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Tim

Tim написал:

ну чё там говорил Иоанн Васильевич всея Руси - вопрос. А вот то,что в очередной раз российскую правящую династию пытались привязать вродсво к Августам...возникает вопрос -так может они сразу с ромеями одной крови. А кто у нас ищо ромеи? те, которые грековизантийцы...
ну это уже кокойто космополитизьм начинается. laughing

Глава УПЦ КП: «Церква московська говорить неправду, що ...

Onufriy

Onufriy написал:

Arhip
Дорогий глобуснику, мені імпонує Ваш оптимізм... (хоча його причини не зовсім зрозумілі). Можливо мені треба пояснити дещо іще раз?
Якщо людина стає на шлях святоросійського маразму, то вона елементарно повинна бути послідовною у ньому smile

Якщо хтось спекулятивно іменує російсько-українську війну 2014-17рр "громадянською", то вже тим більше він повинен визнати "братовбивчою" також і рад-німецьку 1941-45
Для цього підстав набагато більше (про що вже говорилося)

А в тому, що "німці і росіяни це один, роз'єднаний жидомасонами, народ", з боку професійних святоросичів, взагалі не може бути жодних заперечень 

angry Нехай же не дерзне ніхто з них перечити слову "святого" і помазаника рос.бога, першого царя Москви Івана Васильовича 4-го:
мы одного корня и происхождения с германцами…