Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Рецензії
Опальный Христос: по пути философского и богословского освобождения

19 04 2012   Анатолий Денисенко Публікації, Рецензії, Богослов'я

Опальный Христос: по пути философского и богословского освобождения

Сложно писать о книге, каждая страница которой буквально была исписана мною желтым маркером. Это не та литература, которую можно читать, сидя в тесной маршрутке...

Атеист поневоле

12 04 2012   Анатолий Денисенко Публікації, Рецензії

Атеист поневоле

Книга «Теряя веру» повествует нам о человеке, который утратил свою веру в Бога и в церковь, занимаясь религиозной журналистикой. То, что автор «потерял» свою веру, наблюдая за поведением «служителей Божьих», должно нас чему-то научить.

«Науковий вісник УУБА» як показник якості богословської освіти

27 02 2012   Ілля Бей Публікації, Рецензії, Історія

«Науковий вісник УУБА» як показник якості богословської освіти

Ужгородська Українська богословська академія - головна кузня докторів богослов’я на пострадянському просторі

Ісламсько-християнський розмовник

10 01 2012   Євген Коген Публікації, Рецензії

Ісламсько-християнський розмовник

Цю книгу часом називають катехізисом для уможливлення предметного спілкування мусульман з християнами. Та, можливо, більше їй пасувало би порівняння з розмовниками. Саме підготовкою до старту можна було би назвати книгу професора Крістіана Тролля «Питання мусульман — відповіді християн», яку видавництво «Дух і літера» зараз презентує читачеві...

Біблійна апологетика Ярослава Пелікана

4 01 2012   Вадим Арістов Публікації, Історія, Рецензії

Біблійна апологетика Ярослава Пелікана

Скільки Біблій, стільки способів розповісти про неї. Але Ярослав Пелікан обрав один з найкращих. Тож можна бути певним, що і у цьому «писанні» про Писання читач обов’язково знайде для себе чимало корисного...

Об’єднання усіх християн: проект Іва Конгара

21 12 2011   Володимир Волковський Публікації, Рецензії

Об’єднання усіх християн: проект Іва Конгара

Книга видатного католицького теолога Іва Конгара, яка побачила світ російською мовою у видавництві «Дух і літера» у 2011 році, поза сумнівом, є викликом для української богословської думки, особливо для православно-християнської теології. Під виглядом фундаменталізму та крізь суперечності, постає цікава постать автора — домініканця, француза, католика, зрештою — богослова-революціонера, що змінив обличчя Католицької Церкви, вплинувши своїми працями на ІІ Ватиканський собор...

Проблема схизми у рамках католицької ідентичності

10 12 2011   Вадим Арістов Публікації, Рецензії

Проблема схизми у рамках католицької ідентичності

Ів Конгар пропонує роздуми над довгим і надзвичайно складним процесом поділу християнського світу на західну і східну частини. Автор — не сторонній спостерігач, він — представник Заходу і не соромиться виявляти у тексті свою «латинську» ідентичність...

Холостой выстрел украинского богословия

11 11 2011   Илья Бей Публікації, Рецензії

Холостой выстрел украинского богословия

Вышла монография профессора, доктора богословских наук архимандрита Гавриила Кризины "Паламізм та духовно-культурне відродження православної екумени". Рассматриваемая работа состоит из двух частей, между которыми не были найдены точки пересечения – паламизм и искусствоведение Древней Руси. Более того, даже не намечена попытка охватить тему, обозначенную в названии «возрождение православной екумены»...

Пошёл первым, Милк

9 11 2011   Алексей Гордеев Публікації, Рецензії

Пошёл первым, Милк

Вероятно, мало какой другой фильм из многих себе подобных испытал на себе давление носителей социальной гей-философии и, замыкая порочный круг, оказывал сильнейшее влияние на последующие общественные процессы в США. Для Украины же, исповедующей дикий вариант суверенной рыночной экономики, вопрос взаимодействия маркетинга и гендера всё ещё остаётся предметом размышлений топ-менеджеров со стратегическим мышлением. В самом фильме главный герой привлекает к себе множество гомосексуалистов тем, что позволяет им быть трудоустроенными...

Благовестник Евхаристии и Церкви. Переиздание трудов о. Николая Афанасьева в Киеве

22 09 2011   Протоиерей Андрей Дудченко Публікації, Рецензії

Благовестник Евхаристии и Церкви. Переиздание трудов о. Николая Афанасьева в Киеве

В этом году киевское христианское издательство «QUO VADIS» переиздало два основных произведения прот. Николая Афанасьева «Церковь Духа Святого» и «Трапеза Господня». Это событие могло бы пройти почти незаметным на фоне других новых и более массовых изданий, которых в большом количестве можно встретить на полках церковных книжных магазинов. Однако стремление издателей популяризировать «классическую» богословскую литературу достойно внимания...

Чи має Україна релігієзнавство? Нотатки на полях книжки про «кінець світу»

25 08 2011   Сергій Савченко Публікації, Богослов'я, Історія, Рецензії

Чи має Україна релігієзнавство? Нотатки на полях книжки про «кінець світу»

Ця стаття і справді постала з нотаток. Вони з᾽явилися вже на першій сторінці, коли зі змісту я дізнався, що Свідки Єгови є протестантами. З цікавості почав читати далі. З кожною сторінкою подібні речі накопичувалися як лавина, що й змусило мене взятися за рецензійний огляд. Власне, я наважився розпочати його тому, що не знайшов жодної рецензії на книжку Докаша з часу її виходу у світ 2007 року. Маю на увазі саме рецензію, а не замовну панегіричну  анотацію в якому-небудь інститутському збірнику...

Фантазии архимандрита Рафаила Карелина о языке православной иконы

18 08 2011   Дмитрий Марченко Публікації, Богослов'я, Рецензії

Фантазии архимандрита Рафаила Карелина о языке православной иконы

В виду частой полемики вокруг творчества архимандрита Рафаила (Карелина) меня попросили озвучить несколько мыслей о его книгах. Признаюсь, я не вхожу в круг поклонников о.Рафаила, и его книги мне тяжело читать по ряду причин. Но мимо одного издания я, как иконописец, просто не мог пройти мимо...

Історія як засіб маніпуляції (закінчення)

15 08 2011   Сергій Савченко Публікації, Історія, Рецензії

Історія як засіб маніпуляції (закінчення)

Праця Андрія Портнова «Вправи з історією по-українськи» є дуже гарним і фаховим вступом до проблематики маніпулювання образом історії з метою впливу на суспільну свідомість. Завдяки рецензованій книжці російський читач довідається як маніпулюють з історією в Україні, порівнявши це з досвідом власної країни. А український пересічний інтелігент зрозуміє, що його візія минулого, яку він вважав своїм щирим та глибоким переконанням, насправді продукт ментальної імплантації...

Історія як засіб маніпуляції

9 08 2011   Сергій Савченко Публікації, Історія, Рецензії

Історія як засіб маніпуляції

Нова книжка Андрія Портнова складається з кількох блоків питань: перший – історія як засіб легітимації («міф заснування») сучасної України та формування ідентичностей в сучасному українському суспільстві; другий – «наукове середовище та академічні культури в сучасній Україні»; третій, представлений статтею про образ Росії в сучасних українських підручниках; і четвертий, присвячений багаторічним бурхливим дебатам з приводу того, чи був Голодомор 1932-33 рр. геноцидом української нації...

Opus magnum українського богослова

16 06 2011   Архімандрит Кирил (Говорун) Публікації, Рецензії

Opus magnum українського богослова

Кілька днів тому вийшов з друку черговий номер "Трудів Київської духовної академії". В рубриці "Бібліографія" в журналі розміщено рецензію архімандрита Кирила (Говоруна) на монографію Ю. П. Чорноморця "Візантійський неоплатонізм". На порталі "Релігія в Україні" велося досить жваве обговорення цієї книги. Продовжуючи дискусію, пропонуємо увазі читачів рецензію отця архімандрита.

Пасха, Песах и кино

29 04 2011   Андрей Десницкий Публікації, Рецензії

Пасха, Песах и кино

На пасхальной неделе в Киеве в галерее «Соборная» прошел премьерный показ фильма «Пасха», снятого творческим объединением «Собор Воскресения Христова». Лента рассказывает об истории и современности праздника. Мы публикуем рецензию на телефильм Андрея Десницкого — старшего научного сотрудника Института востоковедения РАН, консультанта Института перевода Библии.

«Византийский неоплатонизм»: миф или реальность?

4 04 2011   Тарас Борозенец, кандидат философских наук Публікації, Богослов'я, Рецензії

«Византийский неоплатонизм»: миф или реальность?

При всей своей актуальности, оригинальности и масштабности монография Юрия Черноморца «Византийский неоплатонизм от Дионисия Ареопагита до Геннадия Схолария» не лишена существенных недостатков. Если автор сможет кардинально пересмотреть свою ошибочную концепцию... то получится работа высочайшего научного уровня.

Византия: непростая история православной теологии

25 03 2011   Дмитрий Бирюков Публікації, Богослов'я, Рецензії

Византия: непростая история православной теологии

Монография «Византийский неоплатонизм от Дионисия Ареопагита до Геннадия Схолария» Юрия Черноморца выражает новый взгляд на такую активно развивающуюся научную область, как исследования византийской философии, и этот взгляд заслуживает внимательного отношения...

Історія релігієзнавства в Польщі

18 01 2011   Катерина Новікова Публікації, Історія, Рецензії

Історія релігієзнавства в Польщі

Праця відомого польського релігієзнавця, керівника кафедри історії релігії Інституту релігієзнавства Яґеллонського університету, професора Генрика Гофмана вийшла у книжковій серії Українського філософського фонду «Філософські контакти: Україна-світ». Це знаменна подія в науковому і суспільному житті України...

Підсумки розвитку православної теології у ХХ столітті (закінчення)

12 01 2011   Юрій Чорноморець, Геннадій Христокін Публікації, Богослов'я, Рецензії

Підсумки розвитку православної теології у ХХ столітті (закінчення)

У межах другої частини компендіуму під назвою «Сучасна православна теологія: її формування і характер» більшість статей або безпосередньо аналізують тенденції розвитку сучасної неопатристичної теології, або розглядають внесок мислителів неопатристики в межах більш широкого загальноправославного контексту...

Підсумки розвитку православної теології у ХХ столітті

10 01 2011   Юрій Чорноморець, Геннадій Христокін Публікації, Богослов'я, Рецензії

Підсумки розвитку православної теології у ХХ столітті

«Кембриджський путівник у православну християнську теологію» є першим серйозним кроком до усвідомлення православною теологією результатів власного розвитку. Успіх компендіуму став можливим завдяки прекрасній команді науковців, що написали ґрунтовні статті...

Бобби, пол и религиозная мораль

21 12 2010   Алексей Гордеев Публікації, Рецензії

Бобби, пол и религиозная мораль

Выход в 2009 году телевизионного фильма «Молитвы за Бобби» обнажил образ мыслей двух типов людей. Первый из них – юноши и девушки, со страхом обнаруживающие в себе гомосексуальные наклонности, второй – христиане, знающие «правильный ответ на этот вопрос», но невнимательные к контексту личности и отягчённые собственной греховностью...

«Нічий Собор»

25 11 2010   Володимир Бурега Публікації, Рецензії

«Нічий Собор»

До сьогодні в історіографії подібного дослідження не існувало. І сам автор досить влучно вказує на причини цього. Фактично Всеукраїнський Собор 1918 року став «нічиїм Собором». Його рішення в повній мірі так і не були втілені в життя...

Молитва проти анафеми

11 11 2010   Василь Симак Публікації, Рецензії

Молитва проти анафеми

В Росії фільм був просто заборонений для показу. Але й в Україні картина майже не транслювалася ні в кінотеатрах, ні на телебаченні. Юрій Іллєнко згадував, ще коли в нього тільки почав формуватися задум фільму про гетьмана Мазепу, він добре усвідомив, що збирається зняти кіно, яке не сподобається жодній владі...

Традиція: від Передання до Прозріння

9 11 2010   Євген Коген Публікації, Рецензії

Традиція: від Передання до Прозріння

Кожна епоха висуває специфічні вимоги до всіх, хто прагне досліджувати християнську релігію, відчуваючи до неї свою прихильність. Сучасна постсекулярна доба, передовсім, спонукає до переосмислення і нового обґрунтування християнських позицій...

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Перенесение мощей свт. Николая из Мир Ликийских в Бари ...

dima222

dima222 написал:

И мы веруем, и живем надеждой. И что нам, православным, мешает быть единой Церковью с католиками? Ведь и мы по существу те же христиане-кат(ф)олики. Есть причины быть разделенными? - нет таких причин!

Молимся о единстве Церкви.  

Здоровий глузд. Вірним української Церкви про проблеми ...

Onufriy

Onufriy написал:

Приклад законопроектів № 4128 та 4511 показує малоефективність державних структур у боротьбі проти гібридного "православного" москвовірства

... ні держава ні суспільство не мають (і не можуть мати) ніяких захисних механізмів проти політправославної «святоросійської» отрути. Бо жодна громадська організація чи державна структура не здатна протидіяти трансльованій по «канонічним» каналам православноподібній маячні! Адже за маячню... за грати не посадиш.

Подолання цієї отрути не в компетенції ЗС, генпрокуратури чи СБУ – це сфера відповідальності винятково Церкви Христової

Завдання Церкви свідчити про віросповідну Істину 
Якщо вже УПЦ КП засуджує збочення "аллатри", то тим більше вона повинна засудити відхилення і її ФСБ-близнюка - РПЦ 

Це питання логіки

Молчание Ватикана привело к слухам и разнотолкам по пов...

josephus

josephus написал:

Как говаривали в Советской армии: Когда собаке нечего делать, она лижет одно место (собака - расейские и рашкованые сми у нас, одно место - те же самые сми) wink  

Молчание Ватикана привело к слухам и разнотолкам по пов...

dima222

dima222 написал:

Данилевич как всегда мутит воду - и вашим, и нашим - так резво работал на автокефалию УПЦ при митр. Владимире и так резко перекачнулся в сторону русскомирных при Онуфрии - потеряный для Украины человек...

“Я сам хочу видеть силу нашей Церкви”

Onufriy

Onufriy написал:

Данилевичу

понравилась фраза, которую я услышал на саммите в Вашингтоне: «В Церкви – не так, как в супермаркете, где ты берешь, что хочешь, а чего не хочешь, не берешь. Если назвался христианином, то... 

...то приймай і воцерковлених зрадників, і канонічних збоченців у єпископаті, і окультизм у Лаврі і, звичайно ж, - самого богопоставленого дідуся Пу...

Поправді: немає гріха на тому, хто зайде в супермаркет, але великий гріх тому, хто опиниться в зборищі нечестивців 

“Я сам хочу видеть силу нашей Церкви”

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: Філософ
що здивувало: а навіщо збиратись на "молитву" перед Верховною Радою? Це що нове місце поклоніня для гундяївців?

+5!!
Тут одне із двох: або аполітично-молитовний БМО п'яти б'є, вештаючись по політичних зборищах (чи то пак - по мітингах), або ВР - канонічний храм Бога Живого

Хіба не написано - дім Новінського домом молитви наречеться? request

В УАПЦ провели круглий стіл, на якому розповіли про кан...

dima222

dima222 написал:

Епископат видновлюють а прихожан то все меньше. Вот и секретарь Хмельницкой епархии УАПЦ уже перешел в КП. На Хмельнитчине еще остались приходы УАПЦ?  

http://uapc.te.ua/vidpovid-predstoyatelyu-uapc-na-povernennya-vladiki-mstislava/

Мое мнение, что УАПЦ - клонированая дщерь РПЦв противовес КП. Поэтому и радуюсь, что доживает свои последние дни.

Однако же существует большая опасность, что часть УАПЦ, в частности Тернопольскую епархию, может подмять под себя В. Бед. Тогда уж точно оплот Московского Патриархата во главе с Бедой будет стоять до смерти. Батюшки Тернополя превратятся в паломников, ежечасно святящих памятники города, и нужны будут только как источник денег. А Макарий и Андрей будут просто сожраны идеологом прабатькивской веры. А то и поубивают друг друга. Беда)

А вот и начало шоу - http://uapc.te.ua/xto-komu-perestavlyaye-nogi-mitropoliti-makarij-andriyu-chi-an
drij-makariyu/

 

“Я сам хочу видеть силу нашей Церкви”

Філософ

Філософ написал:

Як зауважив Тім, Данилевич знову казочок настрочив.
І так: в Північній Кореї християни терплять гоніння за Христа, але в Україні немає гонінь за Христа, тому які "гоніння" терплять гундяївці? Думаю і так всім ясно.

Якось випадково пригадалось: в одної із Церковних юрисдикцій  старообрядців  також центр в Москві (в країні агресорі). Дивно чому вони не піднімають цей "мракобєсний кіпіш", не проводять "малітвєнних стаяній"? Може просто тому, що не займаються політикою, і не "тєрплят ганєній" за "рускій мір"?

Ще одне що здивувало: а навіщо збиратись на "молитву" перед Верховною Радою? Це що нове місце поклоніня для гундяївців? Чи може храмів в Києві в них немає?

Православні інтелектуали (Кураєв, Говорун) позитивно відмітили дані законопроекти, звичайно що дещо ще потрібно доопрацювати, але це допомогло б реформувати парафіяльне життя. Але "наслідникам апостолів" і так добре. Сидіти в кабінетах, роз'їжати "па праздніках" на крутих тачках, стягати бабло з попів за ритуальні послуги. Тому й підняли  весь цей "крик" навколо даних законопроетктів.

Данилевич хоче побачити "мощь Церкви". Ну так звозити гопників, тітушняк, всяких там мракобісів, гундяївці "мастєра". Ну а що... "С....а православна" все оплатить...))

Ще там Данилевич щось говорить що для них люди вважливіші ніж храми... wink Ну і насмішив. Цинізм і лицемірство просто немає меж...

Ну а загалом, що можна сказати? Викривляють Правслав'я, як тільки можуть в ім'я "російського світу"...



Синод УПЦ КП обвинил лавру УПЦ (МП) в поддержке оккульт...

Onufriy

Onufriy написал:

А нічого так новина - Печерська лавра надає притулок окультній секті request
Духовненько... Та і як же їх було не прийняти? - свій до свого по своє

Сподіваюсь, вони хоч поділилися з Павлом Лебедем частинкою "Чінтоманя"? wink  
Последователи организации «Аллатра» вводятся в заблуждение и тем, что их центр деятельности находится в помещении на территории Киево-Печерской Лавры, которое предоставлено им в аренду монастырем Московского Патриархата. Наместник этого монастыря митрополит Павел (Лебедь) фигурирует в некоторых материалах организации. Это якобы должно подтверждать «непротиворечивость» учения и деятельности организации учению Православной Церкви"

Ще більшою мірою ніж "Алатра", 
підлягає засудженню гібридне напівокультне путінське москправослав'я 

Патриарх РПЦ побудил Всемирный Совет Церквей призвать в...

Onufriy

Onufriy написал:

Только привыкнешь к мысли о том, что права человека являются глобальной ересью и вот тебе на...

Рискует папа всея Руси

wink
А если обратиться за советом и помощью к Богу? Слабо?
 

Спочатку не хотів долучатися до дискусій про відомі зак...

dutchak1

dutchak1 написал:

Вражаючий симбіоз політичних міркувань і паралельного російському українського міра. Отче! Це діагностичний центр українському народу!

УПЦ нарахувала 10 тисяч своїх вірян під парламентом, жу...

Onufriy

Onufriy написал:

Трохи про ціну святоросійського мучеництва: "час розплати настав" fellow
http://nv.ua/ukr/ukraine/events/na-mitingu-upts-mp-pid-radoju-ochevidets-znjav-n

a-video-svjashchenika-z-pachkoju-groshej-1173342.html

Украина и украинцы в негласной переписке Константинопол...

Onufriy

Onufriy написал:

...с большим сожалением мы должны признать, что наша Мать Церковь Константинополя с болью следила на протяжении семидесяти лет Советской тирании за совершающимися антиканоническими действиями, думая, что все это происходит по диктовке и принуждению игемонической  тактики атеистического режима, и так как сострадала Вам, то осуждала это снисходительно. Однако сегодня, когда ветер Христовой свободы подул снова и навсегда, было бы поистине печальным считать, что длительное и навязанное сожительство с этим режимом препятствует, даже если и неосознанно, чтобы после нашего терпеливого ожидания судить так о событиях исторических нарушений канонических границ нашей святой Церкви

В Константинополі шкодіють, що так довго терпіли беззаконня у РПЦ, помилково приписуючи його тиску з боку режиму. А проблема була глибше: не в комунізмі, а в канонізмі smile 

“Я сам хочу видеть силу нашей Церкви”

Tim

Tim написал:

опять наша Юлечка очередную сказку записала.... человек либо сказочник по натуре либо кругозор бОльшего не позволяет увидеть. Ну а Данилевич -известный сказитель, хотя до профессионального дипломата лжеца Легойды В.Р ему ещё очень далеко.

 

Пы.Сы. мысли вслух. лет так 7 назад , во времена Ющенка, у нас в районе тоже была сделана попытка рейдерского захвата храма. Власть очень любила КП из чисто меркантильных побуждений. Захват произошёл, такое положение вещей таковым и осталось до сего дня.

Теперь чуточку подробнее. При предыдущем благочинном, которого поставили на эту должность как раз около 1991го года(царствовал он почти 20лет) ни на одно храмовое здание не было правоустанавливающих документов и/или не оформлено право собственности. Ни на один земельный участок под храмами. В облгосадминистрации об этом знали. А тут посреди поля(грубо говоря)- храм,построенный перед революцией ещё, 100 лет. в нормальном состоянии. А поп, который приезжал в это село из другого села (штатного клирика в храме не было по причине отсутсвия приемлемого поля для собирания мзды) -время от времени то бухал, то ругался.

народ поехал в УПЦшное наше еп.управление, -дай нам владыка своего попа. Ну а тот им и сказал -а вы его содержать будете? 20 бабок?

на том разговор и был окончен. А через очень непродолжительное время ушлые люди изыскали возможность, подсуетились, оформили устав новой религиозной общины в этом селе и подали документы на регистрацию и на передачу им этого здания. А гдето через месяц произошло то,что произошло. Своих верующих в селе практически не было, приехало несколько ПАЗиков со всей области и даже из соседней. Наши ,как обычно, начали под закрытым храмом молебен -грудью станем, но не пустим. Приезжие из ПАЗиков растолкали всё это собрание в грудь и спину и отслужили тут же литургию.(как это можно было служить после побоища -вопрос к КПшному архииерарху Илариону, он тогда там курировал и типа служил. видимо и совесть и вера позволили).

Да-да, я тоже там был, даже по 1+1 показывали...страшноватый цирк , конечно.

 

но речь была не о том, это всё о высоком. А елси опуститься на землю, то в остатке имеем 20 человек в центральном храме нашего райцентра, примерно столко же у КПшного попа. В том селе,  о котором говорилось выше - прихожан как не было так и нет, якобы туда поставили на постоянной основе штатную единицу, но он там наездами. Да и всё равно тут же заявили -платить надо. Прихожан стало чуть меньше, чем совсем.

 

вся эта демагогия о силе великана...по епархиям указы разослали,что надо бегом чтото подписывать. Православие громят. В четверг поедут! Стояние! Всех благочинных и попов, которые не служили, тут же вызвали в обл.центр вчера и под зданием ОГА провели тоже молебен. Губернатор митрополита принял, о чёмто пообщались, из коммюнике: ну владыка сказал, что УПЦ -за наш народ, они и войску помогают. А я ему ответил, что об этом в обществе ничего не известно. А надо как бы занять в конце концов чёткую позицию. Ну и петицию принял, передам в Киев.

Помолились. помогло.

А прихожан как не было так и нет. А таковых "отцов Сергиев" имеющиеся духовные учебные заведения УПЦ в принципе не готовят. Это сродни дару Божьему, пробившемуся вопреки тому, что творится в "отделе кадров". Все тут же думают о том,как бы добраться до хлебного места, отстегнуть архиерею и себя тут же не забыть. похороны, крестины, спонсоры. за всем этим я практически ни разу не видел ЧЕЛОВЕКА. а вот профессиональных попов- дофига и часто. могут сделать милое лицо,сочувтсвенное. Но на поступок ,самый маленький, так и не решатся.

 

А посему, подъитоживая вышенаписанное --всё это лишь борьба за здания. Уже 10й- 20й-год как говорят, что едва на Пасху храмы заполнены. что говорить о праздниках, обычных воскресных/будних  днях или участии в богослужении и помощи храму.

Кураев об этом прямо и написал: снова объявят себя замученными, лишь бы не увидеть статистическую запись:  вместо "у нас тут прихожан -15..нет - 20 миллионов! да мы! да только они...!" - "на всю область около10 тыщ".

кто они тогда? продавцы воздуха и самообанщики?

Гамбит Лонгина

Onufriy

Onufriy написал:

Добряча стаття
Чому ніхто в РПЦ не зупиняє єретика Лонгина? Бо священна ФСБушка 
на те не дає благословіння smile
кукловоды, знатоки человеческих душ из спецслужб, направят праведный гнев антиэкуменистов на одного только Патриарха Константинопольского

«кликушеский собор»...произойдёт ...в границах того государства, чей парламент обратился к патриарху Варфоломею с просьбой предоставить автокефалию