Жіночі організації звернулись до католиків України, чи готові вони взяти на себе відповідальність за усіх "примусово народжених немовлят, їх догляд, виховання, освіту, за їхнє майбутнє?"

15 03 2012 |

Жіночі організації звернулись до католиків України, чи готові вони взяти на себе відповідальність за усіх "примусово народжених немовлят, їх догляд, виховання, освіту, за їхнє майбутнє?"Низка громадських жіночих організацій України, серед яких правозахисні, соціальні і т.п. центри, а також науковці, лікарі, психологи, студенти, жінки-феміністки з різних регіонів країни, звернулися з відкритим листом до очільників Греко-Католицької і Римсько-Католицької Церков в Україні архієпископів Святослава Шевчука та Мечислава Мокшицького, в якому "висловили своє негативне ставлення та категоричну незгоду" із закликом католиків до Верховної Ради щодо законодавчої заборони абортів в Україні.

Як повідомляє кореспондент "Релігії в Україні", у числі підписантів — лідери Української асоціації дослідників жіночої історії, Інформаційно-консультативного жіночого центру, ВГО «Центр – Розвиток демократії», Музею історії жіноцтва, історії жіночого та ґендерного руху, ВГО «Жіночий консорціум України», Міжнародного жіночого правозахисного центру "Ла Страда - Україна" тощо.

"Жодна з нас, жінок, не схвалює штучне переривання вже зародженого життя – це справді болісна, травматична і ризикована медична операція, шкідлива для жіночого організму та психіки, — пишуть автори листа. — Але це не означає, що жінок має бути позбавлено права вибору і можливості самій приймати рішення щодо свого тіла і своєї долі. Вагітність та народження дитини в першу чергу заторкують інтереси жінки, позначаються насамперед на її житті – тому ніхто, окрім неї, не повинен вирішувати, як жінка мав вчинити у цій ситуації. Заборона не змусить жінок народжувати небажаних дітей – вона лише стрімко збільшить кількість нелегальних абортів, наражаючи на щораз більші ризики життя та здоров’я самих жінок. Як може церква обстоювати права зародка коштом прав та здоров’я жінок, багато з яких є вірними тієї ж Церкви?"

Будучи противницями штучного переривання вагітності, автори листа водночас "категорично виступають проти його заборони, адже переконані: заборона абортів стане не меншим, а навіть більшим злом, ніж сам аборт". Жінки посилаються на досвід Польщі, де примус жінок до народжування небажаних дітей не покращив демографічну ситуацію в країні, а також на негативний досвід СРСР, де заборона абортів з 1936 по 1955 рр. призвела до збільшення смертей від абортів до 70% та зростання кількості дітовбивств.

Жінки нагадують, що церква в Україні є відділеною від держави, питання віри, релігійного та конфесійного вибору є приватною справою громадян. Водночас автори листа запитують церковних ієрархів: "Чи готова Церква взяти на себе відповідальність за усіх отих примусово народжених немовлят, їх догляд, виховання, освіту, за їхнє майбутнє – за усі ці наслідки «примусу до материнства»? Адже кількість «врятованих від аборту», але небажаних та покинутих дітей, неминуче зросте у сотні разів! Рятуючи життя зародка, що готова зробити Церква для гідного життя цієї людини? Чому, обстоюючи права зародка, Церква дозволяє собі ігнорувати права Жінки?"

Підписи під зверненням, яке надруковано на сайті Музею жіноцтва, продовжують надходити.
Теги:
2743







Матеріали по темі







Для того, щоб коментувати матеріали Religion.in.ua, необхідно авторизуватися на сайті за допомогою сервісу F-Connect, який використовує дані вашого профілю в соціальній мережі Facebook . Religion.in.ua використовує тільки ті дані профилю, доступ до яких ви дозволили сайту



Коментарі розміщюються користувачами сайту. Думка редакції не обов'язково збігається з думками користувачів.
31 березня 2012 16:54

Та я просто показав, що релігійність Львівської області, про яку так люблять говорити г-католики і приписувати це собі, ніякого впливу на кількість абортів не має.

Немає тих мільйонів віруючих, про які так любимо все говорити ... Інакше статистика була б інша


31 березня 2012 15:14

прот.Сергій,
Як казав Станіславський: "Не вірю". Севастополь, Донецьк також православні. І в сосідній Волинській області, православній у 2 рази більше абортів ніж у Рівненській. Якісь аргументи ваші дууууууже натягнуті.


29 березня 2012 19:58

o.Олег

Статистична
помилка - до 5%. Подивіться на колір Львова і Харкова, Черкаса і т.д. А ось у православній Рівненській області - явний спад. Таким чином, православне Рівне в мінімумі, а столиця УГКЦ - Львів у загальному списку зі Сходом Україні ....

І, якщо хто не знає, сюди не входять аборти за допомогою медикаментів на ранніх стадіях


29 березня 2012 16:52

прот.Сергій,
І знову ви маєте неточні дані. Прошу подивитися останні дослідження. Можна прослідкувати певні тенденції
http://life.pravda.com.ua/society/2012/03/29/99492/


21 березня 2012 11:20

Цікаво, замужніх жінок яких областей і конфесії найбільше роблять аборт


Львівська та Ів.Франківська області стабільно в першій п'ятірці вже як мінімум 3 роки. Пред тим як писати - подивіться статистику МОЗ


21 березня 2012 11:03

Юлия З.,
Більшість з тих замужніх і не здогадуються, що це гріх. Цікаво, замужніх жінок яких областей і конфесії найбільше роблять аборт, можна прослідкувати цікаву тенденцію (Я вже не кажу про тисячі абортів, які жінка сама викликає, вживаючи спіралі) angry


21 березня 2012 09:56

Цитата: о. Олег
СЕКС МОЖЕ БУТИ ЛИШЕ В ШЛЮБІ І КРАПКА. Тоді не буде підпільних операцій. Де гріх, там і його наслідки.


Больше всего абортов сейчас делают замужние женщины.


21 березня 2012 08:19

Magdalina,
Не про це питання. Питання про ставлення до контрацепції в Православній Церкві. Католики давно вірять, що на першому місці серед цілей подружжя, є плекання взаємної любові, а не дітонародження. СЕКС МОЖЕ БУТИ ЛИШЕ В ШЛЮБІ І КРАПКА. Тоді не буде підпільних операцій. Де гріх, там і його наслідки.


9   Magdalina
20 березня 2012 17:15

о. Олег,
ну Ви ж знаєте, скільки священиків, стільки й думок :)
Але є одна улюблена мною книжка прот. Ігоря Гагаріна. Цитую:

Если бы эти отношения существовали лишь для деторождения, то люди были бы подобны животным. Потому что у животных именно так, а вот любовь есть только у людей. И, мне думается, очень неправильно в интимных супружеских отношениях видеть только средство продолжения рода. Людей влечет друг к другу, прежде всего, наверное, не желание, чтобы в результате этого влечения появились дети, а именно любовь и стремление быть совершенно едиными друг с другом. Но при этом, конечно же, высшим даром любви становится и радость деторождения. То есть любовь освящает интимные отношения. Если есть любовь, они становятся прекрасными.

 

Церковь не только не осуждает эти отношения, если в основе лежит любовь, Церковь устами святых отцов и даже устами Священного Писания пользуется этими отношениями как неким образом для изображения более возвышенной любви, любви между человеком и Богом.

 

Одна из самых прекрасных и удивительных книг Библии — это Песнь Песней, в которой людей, склонных к излишней строгости, многое может смутить. Может даже быть совсем непонятным, как такая книга попала в Священное Писание. И с одной стороны, в ней действительно изображается любовь между юношей и девушкой, причем с такой откровенностью, которая ханжески настроенных людей может и смутить.

http://www.pravmir.ru/lyubit-a-ne-iskat-lyubvi-o-seme-i-brake/


думаю, заборона абортів дійсно призведе до підпільних небезпечних операцій. Потрібно збільшувати просвітницьку роботу про те, що дитина є живою від моменту зачаття, що вже доведено й наукою. А також щодо гріховності блуду.


8   anybody
20 березня 2012 00:41

 Я не жінка. Тому мало що тямлю в тому як це вагітніти, виношувати небажану дитину та врешті її народжувати. Не погоджуюсь що це справді болісна, травматична і ризикована медична операція. Мабуть і законопроект не мав за мету завадити саме цьому. Як не прикро погоджуюсь що, заборона не змусить жінок народжувати небажаних дітей – вона лише стрімко збільшить кількість нелегальних абортів. Залишаєтся відчуття чогось тваринного. Мабуть треба примусити законодавчо користуватися жінок кондомами а за "небажану" вагітність нести криміналньу відповідальність. Погоджуюсь з тим що, толерастія до добра не доводить. Не туди дивились в РКЦ.


20 березня 2012 00:20

Magdalina,
Значить діти у Тетяни з допусту Божого, а не прогріхи  природнього планування. До речі, ащо радять на сповіді православні священики, який вихід? Бо виглядає на повне Табу.


6   Magdalina
19 березня 2012 23:07

Цитата: о. Олег
До речі, це чітко виписано у Катихизмах УГКЦ та Катихизмі Католицької Церкви
виписано - не значить виконано, отче :) Маю знайомих і серед католиків, і серед греко-католиків....
є в поляків така приказка часів Папи Івана Павла ІІ: "У Польщі Папу слухають, але не чують" :)

Категоричність приписів у сексуальних питаннях призводить до того самого, до чого призводить категоричність в правилах посту в православних - до НЕВИКОНАННЯ, ЛУКАВСТВА НА СПОВІДІ або й РОЗЦЕРКОВЛЕННЯ.
Хто може вмістити, нехай вмістить. Але примушувати одружених людей утримуватися від сексу взагалі - це в певних випадках значить руйнувати шлюб. Бог ЦЬОГО хоче, служителі, га?

як не дивно, це питання пов*язане з питанням науково-тех. прогресу, творчості, винахідництва. Чи створено презерватив за натхненням Св. Духу, чи за попущенням Божим? І невже в часи Христа не існувало контрацептивів? (блудниці були!)
Я вже писала якось: коли Господу угодно послати дитину, то й презерватив порветься. А коли неугодно, то скільки не старайся, не завагітнієш - знаю кілька випадків, коли по 6-7 років пари не могли зачати дитину


19 березня 2012 17:14

Отец Олег, вот Вы кому угодно можете говорить о природных методах контрацепции, только не мне. smile Обе мои беременности - тому пример. По всем правилам "природной контрацепции" этого случиться не должно было. Сейчас такая экология, что ни народные приметы не работают, ни столетиями отработанные "теории вероятностей". Организм дает сбои везде, где только можно.


19 березня 2012 16:44

Татьяна, УПЦ КП,
Тетяно, невже ви не знаєте, що жінка не завжди є плідна. Природні методи планування є тим, що заклав в ній Бог. Тому, контрацепція не є виходом, а виходом є статеве стримання поза шлюбом, а в шлюбі, жити за природними і Божими законами. До речі, це чітко виписано у Катихизмах УГКЦ та Катихизмі Католицької Церкви, не кажучи вже про енцикліки. А от позиція яка у Православних Церков ВЕЛИКЕ ПИТАННЯ. А мовчання на цю тему породжує такі листи.


3   Ensiat
15 березня 2012 13:16

Жодна з нас, жінок, не схвалює штучне переривання вже зародженого життя – це справді болісна, травматична і ризикована медична операція, шкідлива для жіночого організму та психіки, — пишуть автори листа. — Але це не означає, що жінок має бути позбавлено права вибору і можливості самій приймати рішення щодо свого тіла і своєї долі. Вагітність та народження дитини в першу чергу заторкують інтереси жінки, позначаються насамперед на її житті – тому ніхто, окрім неї, не повинен вирішувати, як жінка мав вчинити у цій ситуації.


Суперечність між "Жодна з нас, жінок, не схвалює штучне переривання вже зародженого життя" і "це не означає, що жінок має бути позбавлено права вибору і можливості самій приймати рішення щодо свого тіла і своєї долі" - тобто дайте жінкам право вибору болісної, травматичної, ризикованої, шкідливої операції???  wink
Ніхто не вважає, що "жінок має бути позбавлено права вибору і можливості самій приймати рішення щодо свого тіла і своєї долі." Але яка ми маємо право вбивати живу особу? Тобто жінкам можна дати право вбивати, якщо їм невигідне життя їхньої дитини? От в Англії (http://www.eparhia-saratov.ru/index.php?option=com_content&task=view&id
=59439&Itemid=4) вже такі "борці за права" починають захищати право вбивати немовлят вже народжених. От так воно і йшло у них - спочатку аборти, право вбивати зародок, бо він "неповноцінна особа", тому чому ми маємо нехтувати права "свідомої особи жінки" заради цієї "неповноцінної особи". Чому тоді не можна смертної кари, чому тоді не вбивати "суспільно шкідливих людей"?

ЖІнка має право. І кожна людина має право. Але моя свобода зупиняється там, де починається життя і свобода іншого - такий постулат лібералізму. Так яким чином жіноча свобода простягається на життя її дитини!??!

Не можеш - не берись. "Взялся за гуж...", так от і не можете виховати дитину - не беріться за секс. Святі в цьому випадку стримувалися  - а наш вік стриматися від сексу боїться)))

Інша проблема - у випадку загрози смерті матері і дитині. Але... це треьа обдумати і вирішити. Та не таким чином, яким це роблять вельмишановні феміністки. Радикалізм з обох боків неправильний.






Відвідувачі, що знаходяться в групі Гости , не можуть залишати коментарі в даній новині.
Останні коментарі
Опитування
настоятель парафії
парафіяльна рада разом із настоятелем та парафіянами
меценати, за кошти яких зведено храм
державні структури, що займаються реєстрацією парафій
усе, що вирішується на користь моєї конфесії, завжди правильно!
інший варіант