На Тернопільщині та Харківщині сільські громади переходять з Московського в Київський ПатріархатУ селі Котюжини на Тернопільщині, а також у селі Бугаївка на Харківщині сільські громади вирішили перейти з Московського в Київський Патріархат, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Zaxid.net і Obrii.com.ua.

У Котюжинах селяни спочатку звернулися до настоятеля храму на честь первомученика Стефана з проханням більше не відправляти там богослужіння, бо проповіді старослов'янською мовою їх не влаштовують. Згодом люди організували голосування, яким вирішили перейти громадою до УПЦ КП та запросили нового священика.

У день першого богослужіння під новою юрисдикцією, 12 лютого, селяни викликали представників місцевого осередку «Правого сектору» та поліцію, аби запобігти конфлікту з прихильниками Московського Патріархату.

«Напевно, присутність бійців «Правого сектору», які взяли участь у Службі Божій, стимулювала їх (прихильників УПЦ (МП) – ред.) до неконфліктності», – йдеться у повідомленні осередку «Правий сектор» Тернопільщини на сторінці у Facebook.

Наразі ініціативна група мешканців Котюжин готують документи для юридичного переоформлення релігійної громади.

На Тернопільщині та Харківщині сільські громади переходять з Московського в Київський ПатріархатНастоятель з УПЦ (МП), який до переходу громади багато років проводив служіння у храмі, разом із частиною вірних, які не поділяють релігійних поглядів решти селян, написали заяву у поліцію про те, що в селі захопили церкву. На сайті УПЦ (МП) дії селян називають рейдерським захопленням.

Напередодні, 9 лютого, на зборах громади села Бугаївка Ізюмського району Харківської області, прийнято рішення передати місцеву церкву Охтирської ікони Божої Матері, яка побудовано в 1826 році, у ведення Київського Патріархату (зараз церква у веденні Московського Патріархату).

"Районна влада, звичайно ж, не втручається в ці процеси. Вибір - за громадою", - підкреслила голова Ізюмської райдержадміністрації Людмила Шамрай, яка й повідомила про подію.

За її словами, в церкві досить часто змінювалися священики. "Один був колишнім міліціонером, ще один священик був змушений переїхати в інше місце через сімейні обставини, потім були інші, в тому числі молоді люди. А історично так склалося, що в Бугаївці ядро ​​прихожан - вихідці з Волинської та Рівненської областей. Ці люди інакше ставляться до церкви, ніж наші місцеві жителі. Приїжджі звикли до щотижневої літургії, сповіді, причастя. Дійшло до того, що жителі наймали два автобуси і їхали до Святогірського монастиря. Вони пояснювали це тим, що не довіряють місцевому священику. Думаю, що церква повинна піти назустріч громаді", - сказала Шмарай.

Теги: