Особливість проекту в тому, що ще під час навчання в університеті студенти УКУ зможуть в партнерстві з випускниками та учасниками програм Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS) заснувати власний бізнес і впроваджувати успішні проекти та стартапи. Завдяки співпраці з міжнародними партнерами Центр стане платформою викладання, наставництва і розвитку підприємців в Україні. Його ідея – це синтезований досвід на основі аналізу найкращих акселераторів за кордоном.

Формат роботи: швидка акселерація упродовж 2,5 місяців, що поєднує як навчання, так і менторство, тобто Центр допомагатиме розвивати проекти на ранній стадії. «З лабораторії не вийде жоден проект, який не буде спроможний на довготривале існування», – пояснює керівник Школи журналістики УКУ, отець Павло Худ.

«Цей проект може стати прикладом українського Стенфорду, адже саме такі університети, як Стенфорд, мають культуру підприємливості, культуру, у якій молоді люди не бояться ризикувати і пробувати себе в стартапах та проектах. І це те, що ми хочемо запропонувати студентам усіх факультетів нашого університету!» – каже декан-засновник LvBS, проректор УКУ Софія Опацька.

«Це шанс для студентів розпочати свою справу разом з колегами, випускниками університету чи учасниками навчальних програм LvBS. Для того, щоб вже цієї осені розпочати навчальні програми Центру підприємництва, УКУ оголошує університетську кампанію зі збору коштів, – розповідає керівник Центру підприємництва УКУ Михайло Думанський.

Центр фінансуватиметься коштом LvBS та краудфандингу. Врутрішня краудфандингова кампанія в УКУ стане першим етапом для того, аби забезпечити розвиток Центру та запуск навчання команд у сфері EdTech. Наступним кроком буде вихід проекту на спільнокошт Biggggidea. «Але є щось значно важливіше за кошти: під вашою фінансовою підтримкою ми розумітимемо вашу довіру до цього проекту», – додає о. Павло Худ.

Ціль внутрішньої кампанії в УКУ: 500 тис. грн. Краудфандингова кампанія в УКУ триватиме 50 днів.

Теги: