Миряне УПЦ направили письмо в поддержку "уважаемого брата-лидера" Муаммар бен Мухаммед Абу Меньяр Абдель Салям бен Хамид аль-Каддафи

30 03 2011 |

Миряне УПЦ направили письмо в поддержку "уважаемого брата-лидера" Муаммар бен Мухаммед Абу Меньяр Абдель Салям бен Хамид аль-КаддафиОткрытое письмо-обращение к лидеру Ливийской джамахирии Муамара Каддафи от имени общественной организации "Народный Собор" Украины "и тысяч сочувствующих ей людей" направил председатель этого собора Игорь Друзь. Авторы письма ратуют за "хладнокровные и умелые действия" в наведении порядка и выступают против попыток договориться, пойти "на компромисс с силами зла".

 

Напомним, "Народный Собор" Украины является дочерней организацией российского «Народного Собора» и создан в поддержку канонического православия, "курса на самое тесное сближение братских государств - Украины, России, Белоруссии", против "европейской антисистемы". Возглавляет движение Игорь Друзь - парламентский обозреватель газеты "Кiевскiй Телеграфъ", корреспондент "Русской народной линии", председатель «Родительского Комитета Украины», советник Представителя УПЦ МП в Верховной Раде Украины архиепископа Августина (Маркевича), уволенного недавно с этого поста.

 

В обращении выражается солидарность "в справедливой борьбе Ливии с внешней агрессией". По мнению "Народного Собора" Украины "и тысяч сочувствующих ему людей", имеет место "вооруженный бунт террористов в Ливии – это агрессия стран НАТО, ведущаяся руками подкупленных и одурманенных наркотиками молодых ливийцев".

 

"Беззаконные попытки устроить государственный переворот в суверенном государстве, - говорится в письме, - руководство НАТО прикрывает фиговым листком о «нарушении прав человека» в Вашей стране, о неких мифических «бомбардировках мирных демонстраций»".

 

Миряне УПЦ направили письмо в поддержку "уважаемого брата-лидера" Муаммар бен Мухаммед Абу Меньяр Абдель Салям бен Хамид аль-КаддафиИгорь Друзь напоминает Каддафи, что такой же переворот произошел в Украине: "Пропагандистские измышления западных СМИ о «преступном ливийском режиме» вызывают ироническую улыбку у многих киевлян, которые не так давно пережили «оранжевый переворот» - профинансированное США и странами Евросоюза свержение законной власти под прикрытием заклинаний о демократии, сопровождавшееся незаконным созданием вооруженных формирований, захватом зданий, массовыми беспорядками, надолго парализовавшими нормальную жизнь столицы Украины".

 

Примечательно, что как раз на днях в СМИ появились публикации, в которых Муаммар Каддафи называется одним из главных спонсоров «оранжевой» революции.

 

В своем обращении авторы выступают за "хладнокровные и умелые действия" в наведении порядка. "А вот путь попыток договорится, сохранить свою жизнь, пойти на компромисс с силами зла обычно ведет к физическому уничтожению такого правителя и расчленению его государства".

 

В письме также выражается восхищение "большими успехами" Каддафи за время его правления - успехами, которых ливийцы "не знали за всю свою историю".

 

При этом "Народный Собор" Украины, объединяющий православных фундаменталистов и приверженцев монархической власти, упустил из виду, что сам Каддафи создал в 1961 году подпольную антимонархическую организацию. Свергнув ливийскую монархию, Каддафи стал именоваться "Братским вождем и руководителем Великой Социалистической революции".

Теги:
862







Матеріали по темі







Для того, щоб коментувати матеріали Religion.in.ua, необхідно авторизуватися на сайті за допомогою сервісу F-Connect, який використовує дані вашого профілю в соціальній мережі Facebook . Religion.in.ua використовує тільки ті дані профилю, доступ до яких ви дозволили сайту



Коментарі розміщюються користувачами сайту. Думка редакції не обов'язково збігається з думками користувачів.
20   Sintagma
1 квітня 2011 17:55

«Шановний Sintagma, "Народний Собор" - організація, яка, за її ж повідомленням, створена на підтримку РПЦ.»
На підтримку РПЦ виступає і достатньо багато неправославних громадян. Наприклад, т.зв. «атеїстів православної культури» - людей, що поки не почали ходити до храму, але підтримують Церкву як моральну силу, як велику історичну та культурну традицію (пан Чаленко не мався на увазі). Термін цей, до речі,є цілком науковим культурологічним словосполученням. Адже є і атеїсти ісламської культури, і атеїсти буддизму. Культура – це «упалий» культ. Тобто є люди, що сприйняли етику, деякі традиції своєї релігії, але в Бога поки ще не вірять, або не дотримуються таїнств та обрядів. Але потрібно співпрацювати і з ними, вести їх до храму.
Також в багатьох питаннях Церкву з тих самих причин підтримують і мусульмани, ті ж самі буддисти, вважаючи за краще жити в православному середовищі, аніж в морально розтлінному середовищі ліберальних агностиків (тут краще звернутися до члена Редколегії та експерта з цього питання В. Мельника :).
Якщо Ви називаєте український «Народний Собор» копією російського, то там Ви знайдете і мусульман, і атеїстів, тощо. Можете зайти на сайт російського НС, там вся ця інформація присутня. Навіть у мітингах НС у Москві часто густо беруть участь мусульманські муфтії. Російське керівництво «НС» з ними, звичайно, не молиться, але в цих етичних системах багато спільного, і тому вони тісно співпрацюють, зокрема у боротьбі з розтлінням дітей «секс просвітом» та ювенальними технологіями.
Що стосується посилання на РНЛ по візиту Чамова в Лавру, то там мова йде про те, що Блаженнійший такими контактами не стає в опозицію Медвєдєву, а не про те, що Блаженнійший не підтримує його позицію по Лівії. Якби не підтримував, то не прохав би Чамова читати семінаристам лекції про Лівію. Адже зрозуміло, що Чамов засудить агресію НАТО. Невеликий оффтоп. Не зрозуміло яке треба мати викривлене уявлення про навколишнє середовище аби повірити у справедливість «миротворчого» бомбардування НАТО та знищення мирного населення нібито заради того ж мирного населення. З повідомлень тих самих західних мас-медіа відомо, що терористи воюють зброєю НАТО. Зрозуміло що весь бунт інспірований звідти. І тепер хлопці хочуть всіх «мирити». Бомбами та ракетами. Такі речі нищать не лише Лівію, а й все міжнародне право. Я далекий від думки, що Редакція сайту буде тішитися, якщо в Криму почнеться повстання кримських татар, озброєних гвинтівками М-16. А їх військово-повітряними силами стануть «Міражі» та «Стелси» Північноатлантичного союзу.


19   adminos
1 квітня 2011 13:29

Шановний Sintagma, "Народний Собор" - організація, яка, за її ж повідомленням, створена на підтримку РПЦ. Про це і написано у новині. Ця ж організація ініційована і очолена насамперед представниками РПЦ - спочатку в Росії, потім її "клон" створили в Україні (звичайно, що за законами України, вона реєструється як українська організація). Далі Ви пишете: туди "крім членів РПЦ, входять люди різних вір та переконань". Назвіть, будь ласка, які віри там ще представлені? і які "різні переконання" в НС сповідують, крім тих, що сповідує Ігор Друзь?
Інформації про те, що Ігор Друзь вже не співпрацює з інтернет-виданням "Кiевскiй Телеграфъ" у нас не має, тай Ви пишете, що "навряд чи" він працює, тобто теж не знаєте. Хай І.Друзь сам спростує цю інформацію, якщо вона помилкова.
Також в листі НС на ім"я Каддафі відсутня будь-яка інформація про ставлення іі адептів до лівійської монархії. Тобто з нашого боку все було написано вірно. Щодо цитованої Вами репліки І. Друзя, то ми не зобов"язані слідкувати за всіма його приватними висловлюваннями, розкиданими по всьому інтернету.
Позавчора наш Блаженнійший Митрополит Володимир особисто прийняв колишнього посла Росії у Лівії Чамова, та просив його виступити перед семінаристами та духовенством. http://kdais.kiev.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=964:2011-03-30
-16-12-14&catid=2:news-all&Itemid=44&lang=ru Нагадаємо, що Чамова звільнили з посади за активну підтримку Каддафі та критику Медведєва, який на його думку, недостатньо підтримав Каддафі.
І до чого Ви це пишете? Навіть "Русская народная линия", на яку ви посилалися і кореспондентом якої працює І.Друзь, зрозуміла, що "Во встречах Чамова не следует искать политического подтекста", ось посилання http://ruskline.ru/news_rl/2011/03/31/vladimir_kornilov_vo_vstrechah_chamova_ne_

sleduet_iskat_politicheskogo_podteksta/

Дякуємо вам за пильну увагу до наших новин!


18   Sintagma
1 квітня 2011 08:50

Гречно вдячний Редакції за можливість продовжити.Якщо вже говорити про позицію Церкви, то підтримку Каддафі висловила величезна кількість церковних діячів, в тому числі такий улюблений Редакцією Голова Синодального відділу РПЦ по взаємодії з громадськими організаціями о. Всевовлод Чаплін. До уваги вірних УПЦ МП :) у складі Редакції. Позавчора наш Блаженнійший Митрополит Володимир особисто прийняв колишнього посла Росії у Лівії Чамова, та просив його виступити перед семінаристами та духовенством. http://kdais.kiev.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=964:2011-03-30
-16-12-14&catid=2:news-all&Itemid=44&lang=ru Нагадаємо, що Чамова звільнили з посади за активну підтримку Каддафі та критику Медведєва, який на його думку, недостатньо підтримав Каддафі. Всім найкращого продовження Поста!


17   Sintagma
31 березня 2011 15:00

У кожній справі потрібна професійність. Навіть, якщо малюємо статті анонімно.
Почнемо з заголовку. «Миряне УПЦ направили письмо в поддержку ...Каддафи».
"Народний Собор" - світська організація, в яку окрім "мирян УПЦ" входять люди різних вір та переконань. Отже, у заголовку менше правди аніж неправди.
"Напомним, "Народный Собор" Украины является дочерней организацией российского «Народного Собора»"
"Народний Собор" де-юре та де-факто є незалежним від російського "Народного Собору". Так, вони декларували, що з часом створять міжнародний рух на базі організацій НС України, Росії, та Білорусії, але це зовсім інша справа, яка, до того ж, і ще й не реалізована. Отже, працюємо з першоджерелом.
"Игорь Друзь - парламентский обозреватель газеты "Кiевскiй Телеграфъ"
Газета "Київський телеграф" давно закрита, про що, здається, знає кожен з киян, що причетний до політики та журналістики, окрім шановних журналістів даного сайту. Від "Київського телеграфу", щоправда, залишився сайт, але це вже не газета, і більшість колишніх журналістів там уже не працює, навряд чи й Друзь.
"Примечательно, что как раз на днях в СМИ появились публикации, в которых Муаммар Каддафи называется одним из главных спонсоров «оранжевой» революции."
Ці публікації нічим не обгрунтовані та бездоказові. А якщо вони правдиві, то Ющенко та Тимошенко повинні сидіти поруч з Лозинським, бо брати гроші у іноземців на вибори - кримінал. Також, якщо це правда, то ще раз доводиться недолугість тих, хто за обома вищевказаними особами пішов дерти горлянку на майдан. Бо в такому випадку майдан - то є вибір африканський, жоднии чином не європейський.
"При этом "Народный Собор" Украины, объединяющий православных фундаменталистов и приверженцев монархической власти, упустил из виду, что сам Каддафи создал в 1961 году подпольную антимонархическую организацию."
Не зрозуміло чому аноніми нічого не читають, навіть тих, кого критикують. Уважно читаємо І. Друзя. Він писав: "Конечно, Каддафи пришел к власти, свергнув существующую там монархию. Но она сама была не совсем легитимной, носила полуколониальный характер. Его лидерство, поднявшее Ливию на новый, куда более высокий уровень развития, давно признано всем миром и собственным народом." Посилання до Вашої уваги: http://ruskline.ru/analitika/2011/03/04/besporyadki_v_livii_oranzhevyj_majdan_s_

afrikanskim_licom/
Отже, якщо збираємось когось міксувати з власним внутрішнім станом, робимо це не лише натхненно, а й професійно.


31 березня 2011 09:59

за кончики волос.

Так бы и сказали: за бороду. Я-то уж думала, что у Вас не осталось чувствительных мест, которые б реагировали на подобные новости (а в последнее время их шквал почему-то образовался, этих новостей с миссионЭрских полей УПЦ).
А поди ж ты, борода ишшо осталась...
Ну так да: что Вы прочитали, то оно и есть. Вы не спите. Вам легче?


31 березня 2011 07:42

Просто для эльфов еще не дошло, что благополучие и демократия - это разные вещи. В Ираке сейчас демократия. Благополучие Ливии - это ПРИХОТЬ тирана Кадаффи. А разгон варваров, громящих столичные улицы - прямая обязванность хозяина страны. Многих престрелил при разгоне? так варвары по другому не понимают.


31 березня 2011 06:55

По-моему, критика в адрес НАТО вполне справедлива. Или кто-то будет утверждать, что бомбардировки и разрушение страны - это величайшее благо?


31 березня 2011 06:48

Но никакие личные благодарности не могут оправдать ТАКОЕ.


Ничего ТАКОГО. Все правильно, честно и справедливо написано.


31 березня 2011 00:10

за кончики волос


стремянку однако надо


11   Anglus
30 березня 2011 22:58

За куда?

за кончики волос.


30 березня 2011 22:05

Ну, что тут скажешь о братьях своих, то и дело лезущих в политику. Просто хочется набрать полные щеки воздуха и выпустить, от бессловесия... где то в другом месте... Дабы и у них так само в их головах-мозгах разрядилось... спало напряжение...


30 березня 2011 21:48

ущипните меня...

За куда?


30 березня 2011 21:42

И бредового этого человека считал экспертом и аналитиков покойный о. Александр из храма св. Агапита.

Ваша аналитика, Юрий Павлович, для противоположного лагеря была такой же абсурдной и неубедительной. Между вами есть нечто общее: Вам верили и верят, и ему верили и будут верить. Думаете, Ваша или его аналитика представляет интерес для почитателей в силу ее объективности? Она интересна адептам настолько, насколько она заточена под их собственное мировоззрение, пронизанное или махровым национализмом или псевдоправославными идеями.
Как-то так. Вы с этим не согласны? Ну тогда почитайте внимательно комменты к аналитическим статьям, и сами в этом убедитесь!


7   Anglus
30 березня 2011 21:41

ущипните меня...


30 березня 2011 20:54

И бредового этого человека считал экспертом и аналитиков покойный о. Александр из храма св. Агапита. Слушал и унывал... Вливаемый в уши яд принимал за мед и отворачивался и от своих убеджений, и от друзей. Интересно - чтобы он сказал о сегодняшней точке в траектории развития друзя? "Подлинный лик Московского патриархата"? Или наоборот: "они были с нами, но не были наши"?






Відвідувачі, що знаходяться в групі Гости , не можуть залишати коментарі в даній новині.
Останні коментарі
Опитування
настоятель парафії
парафіяльна рада разом із настоятелем та парафіянами
меценати, за кошти яких зведено храм
державні структури, що займаються реєстрацією парафій
усе, що вирішується на користь моєї конфесії, завжди правильно!
інший варіант