Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Сьогодні, 13:40   Сергей Чапнин Огляд ЗМІ, Закордонні

Деньги, кадры, послушание

Реформирование РПЦ: что предстоит поменять после окончания эпохи патриарха Кирилла?

Лидер Федерации универсального монотеизма награжден Днипропетровским областным советом за развитие духовности

Сьогодні, 13:02 Новини, Україна

Лидер Федерации универсального монотеизма награжден Днипропетровским областным советом за развитие духовности

Лидер украинской «Федерации универсального монотеизма» и Украино-еврейского общинного центра «Шатер Авраама» Иосиф Гафт награжден почетным нагрудным знаком Днипропетровского областного совета «За развитие духовности», сообщает "Религия в Украине" со ссылкой на сайт местной еврейской общины.

Сьогодні, 12:40   Розмовляла Оксана Войтко Огляд ЗМІ, Українські

Кожен день для мене – новий виклик і маленьке покликання

Пристрасний до дипломатії і науки, володар чорного поясу в дзюдо, захисник прав жінок і… монах! Римо-католицький священик Віталій Осмоловський переконаний, що найважливіше в житті – віднайти своє покликання, шукати істинну духовність та бути з Богом. Думки про жінок, спорт, віру та секрет щастя людини – у нашій розмові.

Оголошено ІІ Всеукраїнський конкурс наукових проєктів на тему Голокосту для молоді

Сьогодні, 12:00 Новини, Україна

Оголошено ІІ Всеукраїнський конкурс наукових проєктів на тему Голокосту для молоді

Міністерство освіти і науки України, Національного історико-меморіального заповідника «Бабин Яр» та Київська міська державна адміністрація оголосили ІІ Всеукраїнський конкурс наукових проєктів на тему Голокосту для молодих дослідників. До участі запрошуються студенти 3-4 курсу бакалаврату або магістратури, а також аспіранти, повідомляє "Релігія в Україні".

Сьогодні, 11:20   Михайло Черенков Огляд ЗМІ, Українські

Після Томосу вчімося жити разом

Після Томосу Україна вчиться жити в нових умовах — коли проблему канонічності начебто усунуто, але суспільство і церква не стали менш розділеними. І виникає питання: як жити в умовах непереборного поділу, в умовах складного різноманіття?

Архімандрит Кирило Говорун у Софії Київській презентує український переклад своєї книги "Політичне православ

Сьогодні, 10:20 Новини, Україна

Архімандрит Кирило Говорун у Софії Київській презентує український переклад своєї книги "Політичне православ'я: доктрина, що розділяє церкву"

18 вересня 2019 р. о 17:00 архімандрит Кирило Говорун прочитає у київському Відкритому православному університеті Святої Софії-Премудрості лекцію з презентацією своєї книжки "Політичне православ'я: доктрина, що розділяє церкву" (видавництво "Дух і Літера"), повідомляє "Релігія в Україні".

Сьогодні, 09:40 Огляд ЗМІ, Українські

Пожертвування та молитва: як живуть в Україні прихильники ісламу

Детальніше про життя мусульман розповідає журналістка UATV Наталія Чекотун в новому випуску з циклу “Свобода віри“.

За 2018-19 рр. адвентисти надали допомогу 230.000 українцям на суму $5 млн

Сьогодні, 09:15 Новини, Важливо, Україна

За 2018-19 рр. адвентисти надали допомогу 230.000 українцям на суму $5 млн

Артем Діхтярук, керівник проєктів і програм благодійної організації Адвентистське агентство допомоги і розвитку (ADRA Україна), розповів про результати діяльності організації за останні два роки, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт Адвентистів сьомого дня.

На Київщині освятили новий храм ПЦУ

Сьогодні, 08:23 Новини, Україна

На Київщині освятили новий храм ПЦУ

8 вересня в с. Озерна Білоцерківського району Київської області освятили храм Святого пророка Іллі ПЦУ, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Gazeta.ua.

Український телеканал покаже всі сезони легендарного християнського мультсеріалу «Суперкнига»

13 09 2019 Новини, Україна

Український телеканал покаже всі сезони легендарного християнського мультсеріалу «Суперкнига»

На дитячому українському телеканалі «Малятко ТV» з 7 вересня 2019 року розпочалася трансляція легендарного християнського мультсеріалу «Суперкнига». Його мужна подивитися по суботах і неділях о 06:00, 11:15 і 18:00, все три сезони оновленого серіалу - підряд і повністю, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Mhn.emmanuil.tv.

Держсекретар Ватикану: УГКЦ «є цінною в екуменічному діалозі»

13 09 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Держсекретар Ватикану: УГКЦ «є цінною в екуменічному діалозі»

“Роль Східних Католицьких Церков у контексті екуменічних відносин: між душпастирським служінням та дипломатією” – така тема доповіді кардинала П’єтро Пароліна, держсекретаря Святого Престолу, на зустрічі східних католицьких ієрархів Європи, яка проходить у Римі 12-14 вересня, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

13 09 2019   Віктор Єленський Огляд ЗМІ, Українські

Втручатися не можна ігнорувати, Або що робити державі з релігійною політикою?

Всі держави світу мають політику відносно релігії і об’єднань, які створюють громадяни на її, релігії, ґрунті. Атеїстичний уряд Китаю і теократичний уряд Ірану, могутні США і крихітна Андорра – словом, всі. В Україні існування такої політики передбачене законом, як і наявність державного органу, котрий цю політику реалізовує...

13 09 2019   Олесь Кульчинський Огляд ЗМІ, Українські

Останній Митрополит. Йосип Тукальський загинув 1675 року, це дозволило Московії поглинути українську православну церкву

У його резиденцію влучило ядро з московської гармати, після поранення він тяжко захворів і згодом помер. Нового Митрополита так і не висвятили, а через 11 років це право отримала Московія. Мощі митрополита виявилися нетлінними і популярними серед вірян. Петро І наказав їх замурувати. Вони й зараз знаходяться десь у Мгарському монастирі. За сприяння Текстів україно-турецька наукова експедиція попередньо визначила місце поховання Йосипа Тукальського.

Баптисти провели на Одещині конференцію для вдів

13 09 2019 Новини, Україна

Баптисти провели на Одещині конференцію для вдів

«Під захистом Твоїх крил» – ця назва супроводжувала конференцію для вдів на Одещині. Зустріч відбулась 7 вересня в Ізмаїлі, у Другій церкві ЄХБ. На зустріч зібралося 150 учасниць, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт баптистів України.

Суд заборонив ПЦУ розпоряджатися майном Київського Патріархату

13 09 2019 Новини, Важливо, Україна

Суд заборонив ПЦУ розпоряджатися майном Київського Патріархату

11 вересня Окружний адміністративний суд Києва виніс ухвалу (суддею Русланом Арсірієм), якою заборонив низці відомств будь-які реєстраційні дії щодо майна УПЦ КП. Цей же суд 4 вересня виніс рішення, яким призупинив ліквідацію УПЦ КП до винесення остаточного рішення по справі, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на 24tv.ua.

У Вінниці — ХХІ міжнародний органний фестиваль «Музика у монастирських мурах»

13 09 2019 Новини, Україна

У Вінниці — ХХІ міжнародний органний фестиваль «Музика у монастирських мурах»

У Вінниці 15 вересня розпочнеться ХХІ міжнародний органний фестиваль «Музика у монастирських мурах». З 15 вересня по 27 жовтня відбудеться сім концертів органної музики, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Укрінформ.

В хасидском центре Днипра прочли лекцию о еврейских корнях А.С. Пушкина

13 09 2019 Новини, Україна

В хасидском центре Днипра прочли лекцию о еврейских корнях А.С. Пушкина

4 сентября известный днепровский поэт и культуртрегер Людмила Некрасовская прочла в Дневном центре Благотворительного фонда «Хесед Менахем» лекцию «О еврейских корнях Александра Пушкина», повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт местной общины.

13 09 2019   Дмитрий Горевой Огляд ЗМІ, Українські

Церковный реванш депутата Новинского

Во времена Порошенко, Новинский был главным оппонентом власти по религиозным вопросам. Он неоднократно выступал против автокефалии, обращался в Конституционный суд для отмены церковных законопроектов, обещался защищать Киево-Печерскую лавру. Но при прошлой власти попытки Новинского что-либо изменить были тщетны. И он решил попробовать уже при новой. Депутат зарегистрировал два законопроекта: № 1104 и № 1107. В них и разбираемся.

Богослови та релігієзнавці провели семінар «Єдність і автокефалія Української Церкви: минуле - сучасне - майбутнє»

13 09 2019 Новини, Україна

Богослови та релігієзнавці провели семінар «Єдність і автокефалія Української Церкви: минуле - сучасне - майбутнє»

12 вересня кафедра богослов‘я та релігієзнавства Національного педагогічного університету імені Михайла Драгоманова організувала чергову наукову зустріч із серії семінарів з актуальних проблем сучасного богослов’я. На зустрічі були представлені доповіді науковців з України і Польщі, повідомляє кореспондент порталу "Релігія в Україні".

13 09 2019   Дмитро Полюхович Огляд ЗМІ, Українські

Тайный язык и дума о Ленине. Кем на самом деле были кобзари

Кобзари-лирники — один из ключевых элементов украинского национального мифа. Больше всего здесь постарался, конечно, Тарас Шевченко

Протестантські церкви організують День подяки в Києві

13 09 2019 Новини, Важливо, Україна

Протестантські церкви організують День подяки в Києві

Святкування Всеукраїнського Дня Подяки, що традиційно пройде у центрі Києва на Хрещатику, цього року заплановано 15 вересня, початок о 12:00. Оргкомітет свята, який складають представники протестантських спільнот, затвердив остаточну програму: вона, як і попередні роки складатиметься з двох частин – денного та вечірнього блоку, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт п'ятидесятників України.

У Харкові адвентисти запроваджують україномовні служіння

13 09 2019 Новини, Україна

У Харкові адвентисти запроваджують україномовні служіння

Четверта харківська громада адвентистів сьомого дня у серпні провела зібрання у незвичному форматі, а саме — українською мовою. Звернення до присутніх, загальні та сольні співи, вірші, звернення перед збором пожертв, презентація до молитовного служіння із цитатами з праць Еллен Уайт і проповідь Слова Божого — все звучало українською, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт Адвентистів сьомого дня.

Католики презентували довідник для безпритульних Києва

12 09 2019 Новини, Україна

Католики презентували довідник для безпритульних Києва

Київські активісти католицької “Спільноти святого Егідія” і руху “Молодь за мир” презентували у столиці 10 вересня довідник для безпритульних людей. У ньому вказані місця, де їм у Києві можна поїсти, помитись, переночувати, провести час і отримати юридичну консультацію й медичну допомогу, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Shotam.info.

Відбувся 74-й з’їзд Об’єднання українських євангельсько-баптистських церков у США

12 09 2019 Новини, Світ, Діаспора

Відбувся 74-й з’їзд Об’єднання українських євангельсько-баптистських церков у США

«Зростати в Ісусі Христі» – за цією темою відбувся 74-й з’їзд Об’єднання українських євангельсько-баптистських церков у США, який проходив у церкві м. Філадельфія, штат Пенсильванія, упродовж трьох днів із 30 серпня по 1 вересня, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт баптистів України.

В Італії служить 64 священники, які обслуговують 146 громад УГКЦ

12 09 2019 Новини, Світ, Діаспора

В Італії служить 64 священники, які обслуговують 146 громад УГКЦ

Під час Синоду єпископів УГКЦ, який 1-10 вересня відбувся у Римі, владика Діонісій Ляхович, делегат з повними правами апостольського екзарха для вірних УГКЦ в Італії, поділився думками про стан душпастирства і соціального служіння в Італії, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dutchak1
церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці

А слухаючи Гундяєва, так і не скажеш... fellow

Дякую Вам за визнання того, що МП веде антидержавну діяльність wink (звісно трішечки, ну саму крихітку):
Цитата: dutchak1
Позиція організації (МП) стала ворожою окремим проявам держави

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

dutchak1

dutchak1 написал:

Однією з основних перешкод в державно-церковних відносинах в Україні є існування т.з науки «релігієзнавство». Назагал це мирне заняття, яке зайняло скромне але менш-більш дохідне місце в явищі української тіньової науки, невелике і замкнене болітце, в якому перетирають свої, далекі від життя, проблемки, плодять докторів і кандидатів філософії. І все би нічого, але в умовах нашої країни ця «наука» зайняла місце між державою і церквами і фактично, самостійно уповноваживши себе на представлення церков, в якості посередника веде діалог з державою. З представників цієї «науки» формуються комітети, департаменти, відділи міністерства яким надалі і доручають те, що в нас названо «державною політикою в області релігії». Зрозуміло, що для більшості держчиновників і законодавців релігія то тьомний лєс і, при виникненні якихось проблем з релігійними організаціями, вони біжать до релігієзнавця, який їм все розкладе «по поличкам». Ну не бігти же їм до тих малохольних, які Богу моляться. Тобто ситуація анекдотична – проголошуючи з усіх трибун про необхідність діалогу з церквами, держава той діалог і відносини імітує, замінює на відносини з бутафорською церквою, утвореною на держзамовлення докторами філософії і політології від релігієзнавства. Причому та побудова почалась ще в 1990 році, коли новоспеченими демократами і викладачами кафедр наукового атеїзму був зліплений союзний релігійний закон де по зразку цивільної громадської організації почали ліпити релігійні. Це була своєрідна резервація для віруючих і в Україні той процес підхопили вже місцеві діячі наукового атеїзму разом з діячами НРУ.

Всі релігієзнавці і викладачі кафедр вміють розказати про різні моделі співіснування держави та релігії, що мають місце у світовій практиці, які, частіше за все, законодавчо оформлені. Але я добавлю, що це є тінь іншої, вищої істин, яка встановлює що спочатку моделі і відносини а потім законодавче оформлення. Загально ця максима в теорії права виглядає так – закони тільки регулюють суспільні відносини і ніколи їх не створюють. Відносини передують законам. І от в нашій ситуації після розпаду СРСР, в ситуації з нульовим рівнем права і відсутністю реальних релігійних організацій як суб’єктів права, перетягнувши до себе конституційний принцип відділення, ми почали ним регулювати відсутні суспільні відносини(!). За цих обставин ті спроби в 90-х роках зробити релігійний закон були приречені. Що і сталось. Перетягнувши слідом за Конституцією цивільне право, ми ним почали регулювати духовні, неправові відносини. І цьому могли б завадити ну хоч якісь, ну хоч елементарні відносини з тими убогими релігійними організаціями. Це не потребує якихось надзвичайних зусиль чи здібностей. Це може навіть релігієзнавець Єленський. Якщо захоче. Наприклад – Єленський любив раніше на різних телевізорах розказувати про важливість автономії релігійної організації і про необхідність її захисту і захисту переходів. Ну і потім він зліпив той закон, Закон Мародерів №4128. І от якби Єленський уважніше придивився до релігійних організацій і до того принципу автономії, він би міг зрозуміти що принцип відділення і принцип автономії це є одне і теж. Або взаємодоповнююче. Принцип автономії в першу чергу означає що організація сама(!) її проголошує, сама визначає її межі а держава тільки бере це потім до уваги. А тому, якщо всі християнські конфесії згідно своїх канонів визначають автономною організацією всю церкву а не парафію, якщо всі конфесії самостійно визначають правила утворення парафій і долю майна - то це і мало би бути одним з основних правил відносин держави і церков. А Конституція це тільки потім констатує як відділення.

Сьогодні цей процес «побудови відносин» продовжують т.з ефективні менеджери, які відчувши своєрідний запит, успішно експлуатують його ресурс. Текст релігійного закону і та діяльність найбільш вповні стали в утворенні організації ПЦУ. В унісон з православною симфонією, з менеджерами від віруючих, в Україні творять близнюка «русского мира». Ось один з них стверджує що УПЦ МП стала ворогом  суспільства. Лукавить, свідомо або по нерозумінню. Позиція організації стала ворожою окремим проявам держави а держава це не є суспільство. Держава це механізм збирання податків, підтримання порядку в суспільстві. Такий же як пральна машина в побуті і стверджувати що пральній машині необхідна церква просто смішно. В суспільстві необхідні якісь відносини держава з церквами, але наша придуркувата машина в своєму існуванні намагається використати церкву в своїх інтересах, інтересах далеких від суспільних. Тому завжди слушне попередження – церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці. І в наших умовах відносини церкви з державою повинні починатись з тези – держава ворог церкви. Можна цитувати одного священника УГКЦ – держава не повинна робити нічого поганого для церкви і нічого доброго. Те, що «УПЦ (МП) всячески демонизируют Минкульт», ну що ж - під час війни завжди виникає потреба в специфічних «законах», текстах. Потреба в людях типу Медінський, Юраш, Єленський і існуючі з обох сторін фронту контори «міністерство культури» перетворилися в розсадники мракобісся.

 

Священик Сєверодонецької єпархії УПЦ (МП) звершив чин в...

Onufriy

Onufriy написал:

Та це прямо чудо!...
Схоже, що "капітан сьогодні був тверезий"

Харків'яни вимагають у парафії УПЦ (МП) відновити колі...

Onufriy

Onufriy написал:

порушення Закону України «Про охорону культурної спадщини» в Харкові давно набули системного характеру

Прокляті воцерковлені дикуни! what
Але ще більше гріха - на місцевих адміністративних беззаконниках і фарисеях

Знайдіть на цьому бланку згадку про УПЦ

dima222

dima222 написал:

Митрополита Лазаря давно треба було оголосити персоною нон грата в Україні - а тим часом його рідним брат Дмитро у Дунаєві біля Почаєва в селі, яке приєдналося до ПЦУ, намагається будувати нову церкву. І точно за гроші Лазаря, бо всі племінники Лазаря - сини та родичі Дмитра, служать священиками у Криму. 

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/

Всеукраїнська Рада Церков закликає робити вибір президе...

Onufriy

Onufriy написал:

мусимо усвідомити: якою повинна бути наша держава?

Яке питання, така і відповідь. feel Для терезої відповіді доречніше усвідомити, чого ми хочемо від майбутнього президента?
1. Особистого багатства?
2. Подолання людської продажності "в окремо взятій країні"?
3. Припинення глобального міжнародного конфлікту?
Твереза відповідь можлива лише у тому випадку, якщо ми чекаємо чогось іншого. Бо ніякий президент не зробить вас багатим, не "подолає корупції" і не "припинить війни"

Це якщо він не "чарівник з голубого вертольота" recourse


Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві.  Причому це якесь небачене і неописане варварство. Ми користуємось речами і благами цивілізації і одночасно реконструюємо суспільні відносини, схожі на описи з шкільних історичних підручників про давні часи. Наші відносини це якась амальгама з давнього, застиглого в часі ординства, на яке додатково наклалась катастрофа 1917 року.  Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні нюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями. І це особливо вражає, оскільки мародерами стають християни і їх спільноти. Адже ж саме в християнському середовищі в давні часи виникло розділення церковного і світського права, при якому християнське середовище залишилось ізольованим місцем де панували моральні основи керування церковним майном. Збереження цього середовища здійснено радикальним відділенням від світського права і оскільки  суть керування церковним майном не у застосуванні правових конструкцій, а в здійсненні місії церкви, то і успіх цієї місії став критерієм правильності прийняття рішень і здійснення тих чи інших дій з церковним майном. У нас же безглузді спільноти заполітизованих громадян, які вважають християнство просто громадським рухом з формальним моральним законодавством, притягнули в християнське середовище світське право, причому у гіршому його варіанті. Адже навіть світські юридичні особи, при виникненні конфліктів і суперечок між засновниками громади про використання майна, дають право тим громадянам, які кінцево не погодились з рішеннями громади, вийти з громади разом з тим майном, яке вони вклали. Тобто, якщо в християнській громаді не існує християнських відносин з іншими членами громади, які могли б керувати ними при залагодженні майнових питань, якщо громада «голосуванням» позбавляє участі у вирішенні майнових питань меншу кількість громади то, за відсутності християнських відносин, необхідно би мінімально зберегти хоч якусь справедливість до своїх земляків і сусідів і виключити мародерство. Якщо християнська справедливість і моральні відносини тут відсутні то тоді необхідно зберегти цивілізовану, світську справедливість.  Тобто тоді, в продовження світського правила про фіксоване членство в громаді, це членство необхідно доповнити таким же світським обліком внесків і пожертв кожного фіксованого члена громади. І при виключенні любого члена громади, громада повертає йому ті внески або компенсує їх.

 

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний місіонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...

Старый дуб рухнул. И тут, началось…

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Воистину христианство уже давно умерло!   Вместо тяжелой борьбы с пристрастиями и грехами в себе для перерождения и преображения человека( ества) , мы (не все ли?),  говорим  и призываем только(!)  к внешнему исполнению обрядов..Где же эти совершенные ПОСЛЕДОВАТЕЛИ ХРИСТА??? О, как хотелось бы хотя бы посмотреть на них...А они должны были бы сами  спастись и СПАСТИ ВЕСЬ МИР!!! Кто же и куда нас и весь мир ведет???