Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

381
Українець [профіль]

For admin: Вас просили зробити набагато; Ви - невиконали. Це - мій останній коментар на сайті. Якщо Ви не поважаєте своїх читачів, тоді поясніть - навіщо розміщуєте такі новини, від яких хочеться написати "міцне" слово?! Визначіться для себе - або піднімаєте рейтинги та кількість відвідувачів, або граєтеся "в толерантність"! Щасливо!

380
Українець [профіль]

Це не Архієрей - це <...>! Це не Єпископ рівня Афанасія та Василія Великих, Григорія Богослова та Івана Золотоустого; це й не Єпископ рівня російських Патріархів Іова, Гермогена та Тихона - ось, хто був миротворцем! Не через жалюгідні постановочні трюки зі зброєю, а через силу духа та справжнього християнського життя. Причитав за нього статтю у Wiki - таке важення, що цей Митрополит - російський аналог нашого намісника по самодурству та нахабності.

P.S.: Прошу адміністрацію не видаляти та не редагувати цей коментар.

відредаговано
адмін

379
Українець [профіль]

For o.Vol.K: Ясно.

For Monk Ioann: Добре, батюшка. Найближчим часом я буду зайнятий, однак постараюся дати змістовну відповідь на Ваше запитання. Щодо придбання книги - я не шкодую ані грошей (самі розумієте - 50 гривень за нову книгу це не так і багато), ані її наявності в своїй бібліотеці: я історик, і моя специфікація - це історія Православ'я в Україні; тому літературу подібного роду я не тільки маю мати, але й мушу.

378
Українець [профіль]

Нічого нового Ісіченко не сказав - він про це постійно "толдичить". Уся "фішка" у тому, що Ісіченко не належить ані до тієї "діяспоральної" церкви (як університетський викладач української мови, він би мав знати, що за правилами сучасної української мови має бути не "діяспора", а "діаспора"), ані до УАПЦ Мефодія Кудрякова, а тому його зауваження - простий струс повітря.

376
Українець [профіль]

For Monk Ioann: Дозвольте, о. Іване, скористатися Вашими словами:
Так что людям, богословски продвинутым, я бы эту книгу читать не советовал
Якби Ви їх написали з самого початку, то я би навіть не читаї книгу (тим більше не критикував її). Маючи декілька вищих освіт (зокрема повну богословську) та науковий ступінь у богослов'ї неможливо цю книгу сприймати на відповідному рівні, побачивши, що вона "для чайників". Перепрошую, однак Ваші слова нейтралізували моє бажання дискусії - Ви самі все сказали. Тому, якщо Ви не проти, завершимо цю саму дискусію.

375
Українець [профіль]

For Zhukov Dima: Знаєте, тов. Zhukov, Ви - зла (або озлюблена) людина. Лише зла людина може поруч поставити такі поняття, як "богослов'я" та "гомосексуалізм" (навіть не хочу повторювати Ваше гнусне словосполучення). А на сайті "Кредо" поблікується багато критичних (але реальних) матеріалів із життя Московського Патріархату, а тому Вам, як москалю (тобто проросійському шовіністу та імперіалісту) цей сайт не є приємним.

P.S.: Відповідаючи на Ваше запитання, зауважу, щодо гомосексуалізму - Ви не знаєте ані того, що він поширився з Росіїї, ані реальної картини "розстановки сил". Дізнавайтеся більше, бо, чим більше людина знає, тим тяжче її збити з пантелику.

Передивився Ваші останні коментарі й переконався, що богословської освіти Ви не маєте, семінарської (тим більше академічної) каші (в прямому та переносному значеннях) не їли - чого варто Ваше вірування в "митарства". Тому - лишайтеся зі своєю злобою наодинці, а краще відхотьте від неї!

374
Українець [профіль]

А ось відповіді на Ваші звинувачення: Сергей Бычков. УЧИСЬ, МАВРОДИ! Финансовая пирамида Натальи Панько и ее отношение к УПЦ МП. Часть первая (https://www.portal-credo.ru/site/?act=news&id=101938).

373
Українець [профіль]


Щодо гомосексуалізму - то "чия би мовчала"! Скажіть мені - звідки в церковній Україні взявся гомосексіалізм (маю на увазі географію походження)?
Ось на що я хочу почути/прочитати Вашу відповідь

372
Українець [профіль]

For Zhukov Dima: По-перше, Ви не знаєте про мої взаємовідносини з Владикою Олександром абсолютно нічого. По-друге, не "корчить" із себе доктора Бикова ("фу-фу-фу"). По-третє, у тому, що владика сфотографувався біля статуї немає нічого ані аморального, ані антихристиянського. Коли Ви приїзжаєте до Риму, або іншого міста зі старовинними витворами мистецтва, Ви намагаєтеся лишити спогади про відвідування через фотографії. Не знаю, яке саме фото Ви маєте на увазі, однак, гадаю, що мова йде саме за такі речі. Якщо сфотографуватися зі статуєю Давида (роботи Мікелянжело), то там теж виявляться оголені геніталії. Однак, ніхто не буде шукати у цьому аморальності. Крім того, усім відомо відмінне почуття гумору Архієпископа, а тому він міг сфотографуватися, як то кажуть, "по приколу".

Наостанок зауважу: втреттє та востаннє закликаю Вас відповісти на мої попередні запитання (бо Ви як сектант ухиляєтеся від відповіді, які можуть бути Вас неприємними та перескакуєте на нові звинувачення). Якщо не відповісте, то вважатиму це порушенням правил ведення дискусії та більше не відповідатиму на Ваші зауваження.

371
Українець [профіль]

For Zhukov Dima: Теми гомосексуалізму та нікому не потрібного царя підняли Ви, а за свої слова слід відповідати. Щодо казнокрадства - це звинувачення з Вашого боку на адресу Владики Олександра?
Ваша біографія мене, по суті, не цікавить - просто все говорить про те, що богословської освіти Ви не маєте (а, навіть, якщо і маєте - то не знання, а, максимум, диплом), а тому - мої співчуття. Поки що можу охарактризувати Вас словами видатного російського історика В. В. Болотова: "Обыкновенный грамотный человек, прочитав одну только книгу, например апокриф об Адаме, или, иожет біть, научившись разгадывать загадки, например: "кто родивыйся не умре и кто не родивыйся умре", уже думает, что он постиг всю богословскую премудрость, и держит себя нетерпимо и заносчиво, вследствие ограниченности своего горизонта, пред тем, кто думает не так, как он" (Болотов. В. История Церкви в период Вселенских Соборов. - М., 2007. С. 429). І начхати на Вашу "толерантність" - Ви оскорбляєте дорогих мені людей, а тому і реакція на Вас відповідна.

370
Українець [профіль]

For Zhukov Dima: Пане, інквізиторе, дайте, будь-ласка, відповіді на запитання, бо складається враження, що церковної "кухні" Ви не знаєте з середини. Щодо п'янок і гулянок, то Ваші улюблені москалі в цьому є найпершими. Чекаю на відповіді!

368
Українець [профіль]

For Ваня: Дивно - у мене працює ... Спробуйте ввести в пошуковий рядок " Протоиерей Евгений Максименко: Кто из вас без греха"

367
Українець [профіль]

Перепрошую - у мене одного сайт "РвУ" "тормозить", чи це глобальна проблема?

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

До недавнего времени можно было со снисходительной ирон...

dima222

dima222 написал:

Реально, перечитував іноді біографії наших архієреїв, ужасає те, що більшість немає навіть очної семінарї, і серед них найнайвищі чини архіреїв, даже предстоятелів!... ті що роками мучили свої голови і животи поклали у семінаріях, академіях і єпархіальних послушаніях - в тіні Церкви, а пронирливі і дерзновенні - керують єпархіями... парадоксіс ))) 

Тут священники УПЦ (РПЦ) говорят, мол, что признание ПЦ...

dima222

dima222 написал:

Стаття відмінна. Молодець

Отець Микола Данилевич закрив для мене можливість комен...

dima222

dima222 написал:

Многая лета, отец Андрей

УПЦ МП вже не називає ПЦУ "розкольниками"...

dima222

dima222 написал:

Дякую. Дуже вичерпно і тепер маю багато аргументів на захист ПЦУ перед знайомими з МП. Варто радіти! 

И снова перлы известного запорожского религиозно-полити...

dima222

dima222 написал:

Страшно от таких слов Луки - неужели здоровый человек может такое глаголати? 

Чи має Церква моральне право судити содомітів?

Олександр

Олександр написал:

Короткий зміст матеріалу: Свій хвалить своїх.

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dutchak1
церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці

А слухаючи Гундяєва, так і не скажеш... fellow

Дякую Вам за визнання того, що МП веде антидержавну діяльність wink (звісно трішечки, ну саму крихітку):
Цитата: dutchak1
Позиція організації (МП) стала ворожою окремим проявам держави

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

dutchak1

dutchak1 написал:

Однією з основних перешкод в державно-церковних відносинах в Україні є існування т.з науки «релігієзнавство». Назагал це мирне заняття, яке зайняло скромне але менш-більш дохідне місце в явищі української тіньової науки, невелике і замкнене болітце, в якому перетирають свої, далекі від життя, проблемки, плодять докторів і кандидатів філософії. І все би нічого, але в умовах нашої країни ця «наука» зайняла місце між державою і церквами і фактично, самостійно уповноваживши себе на представлення церков, в якості посередника веде діалог з державою. З представників цієї «науки» формуються комітети, департаменти, відділи міністерства яким надалі і доручають те, що в нас названо «державною політикою в області релігії». Зрозуміло, що для більшості держчиновників і законодавців релігія то тьомний лєс і, при виникненні якихось проблем з релігійними організаціями, вони біжать до релігієзнавця, який їм все розкладе «по поличкам». Ну не бігти же їм до тих малохольних, які Богу моляться. Тобто ситуація анекдотична – проголошуючи з усіх трибун про необхідність діалогу з церквами, держава той діалог і відносини імітує, замінює на відносини з бутафорською церквою, утвореною на держзамовлення докторами філософії і політології від релігієзнавства. Причому та побудова почалась ще в 1990 році, коли новоспеченими демократами і викладачами кафедр наукового атеїзму був зліплений союзний релігійний закон де по зразку цивільної громадської організації почали ліпити релігійні. Це була своєрідна резервація для віруючих і в Україні той процес підхопили вже місцеві діячі наукового атеїзму разом з діячами НРУ.

Всі релігієзнавці і викладачі кафедр вміють розказати про різні моделі співіснування держави та релігії, що мають місце у світовій практиці, які, частіше за все, законодавчо оформлені. Але я добавлю, що це є тінь іншої, вищої істин, яка встановлює що спочатку моделі і відносини а потім законодавче оформлення. Загально ця максима в теорії права виглядає так – закони тільки регулюють суспільні відносини і ніколи їх не створюють. Відносини передують законам. І от в нашій ситуації після розпаду СРСР, в ситуації з нульовим рівнем права і відсутністю реальних релігійних організацій як суб’єктів права, перетягнувши до себе конституційний принцип відділення, ми почали ним регулювати відсутні суспільні відносини(!). За цих обставин ті спроби в 90-х роках зробити релігійний закон були приречені. Що і сталось. Перетягнувши слідом за Конституцією цивільне право, ми ним почали регулювати духовні, неправові відносини. І цьому могли б завадити ну хоч якісь, ну хоч елементарні відносини з тими убогими релігійними організаціями. Це не потребує якихось надзвичайних зусиль чи здібностей. Це може навіть релігієзнавець Єленський. Якщо захоче. Наприклад – Єленський любив раніше на різних телевізорах розказувати про важливість автономії релігійної організації і про необхідність її захисту і захисту переходів. Ну і потім він зліпив той закон, Закон Мародерів №4128. І от якби Єленський уважніше придивився до релігійних організацій і до того принципу автономії, він би міг зрозуміти що принцип відділення і принцип автономії це є одне і теж. Або взаємодоповнююче. Принцип автономії в першу чергу означає що організація сама(!) її проголошує, сама визначає її межі а держава тільки бере це потім до уваги. А тому, якщо всі християнські конфесії згідно своїх канонів визначають автономною організацією всю церкву а не парафію, якщо всі конфесії самостійно визначають правила утворення парафій і долю майна - то це і мало би бути одним з основних правил відносин держави і церков. А Конституція це тільки потім констатує як відділення.

Сьогодні цей процес «побудови відносин» продовжують т.з ефективні менеджери, які відчувши своєрідний запит, успішно експлуатують його ресурс. Текст релігійного закону і та діяльність найбільш вповні стали в утворенні організації ПЦУ. В унісон з православною симфонією, з менеджерами від віруючих, в Україні творять близнюка «русского мира». Ось один з них стверджує що УПЦ МП стала ворогом  суспільства. Лукавить, свідомо або по нерозумінню. Позиція організації стала ворожою окремим проявам держави а держава це не є суспільство. Держава це механізм збирання податків, підтримання порядку в суспільстві. Такий же як пральна машина в побуті і стверджувати що пральній машині необхідна церква просто смішно. В суспільстві необхідні якісь відносини держава з церквами, але наша придуркувата машина в своєму існуванні намагається використати церкву в своїх інтересах, інтересах далеких від суспільних. Тому завжди слушне попередження – церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці. І в наших умовах відносини церкви з державою повинні починатись з тези – держава ворог церкви. Можна цитувати одного священника УГКЦ – держава не повинна робити нічого поганого для церкви і нічого доброго. Те, що «УПЦ (МП) всячески демонизируют Минкульт», ну що ж - під час війни завжди виникає потреба в специфічних «законах», текстах. Потреба в людях типу Медінський, Юраш, Єленський і існуючі з обох сторін фронту контори «міністерство культури» перетворилися в розсадники мракобісся.

 

Священик Сєверодонецької єпархії УПЦ (МП) звершив чин в...

Onufriy

Onufriy написал:

Та це прямо чудо!...
Схоже, що "капітан сьогодні був тверезий"

Харків'яни вимагають у парафії УПЦ (МП) відновити колі...

Onufriy

Onufriy написал:

порушення Закону України «Про охорону культурної спадщини» в Харкові давно набули системного характеру

Прокляті воцерковлені дикуни! what
Але ще більше гріха - на місцевих адміністративних беззаконниках і фарисеях

Знайдіть на цьому бланку згадку про УПЦ

dima222

dima222 написал:

Митрополита Лазаря давно треба було оголосити персоною нон грата в Україні - а тим часом його рідним брат Дмитро у Дунаєві біля Почаєва в селі, яке приєдналося до ПЦУ, намагається будувати нову церкву. І точно за гроші Лазаря, бо всі племінники Лазаря - сини та родичі Дмитра, служать священиками у Криму. 

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/