Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

37
denka_kds [профіль]

Вітаю. Ви не могли б зацитувати, як я це зробив у тексті статті посилаючись на чинне церковне законолавство, такі канои які б говорили, що пастирем є лиш єпископ, а священик то тільки його помічник?
На рахунок становища духовенства, пропоную проаналізувати дві книги "На рубеже двух єпох" митрополита Веніамина Федченкова та " Путь моей жизни" митрополита  Евлогія Геогієвського. Обидва говорили про безправне становище священика і відсутність канонічних засад в керуванні Церквою у ХІХ ст. І обидва говорили що революцію зробили семінаристи. На сьогодні ситуація не покращилась.
Наразі чекаю посилань. З повагою

36
denka_kds [профіль]

Вітаю. Напевно. Там в тексті виділено відповідь на запитання. Священник не офіцер, якого куди пошлють там і буде служити, а пастир тих людей, за яких буде нести відповідальність перед Богом. Чому в нас склалася така нецерковна традиція так званого "послушанія" я й описав у відповіді. Якщо не в цьрму суть запитання, то в чому? З повагою

35
denka_kds [профіль]

Т34,
Вітаю Вас Т34. Спробую відповісти на поставлене Вами запитання дещо розширеним посиланням на свою статтю "Церква блаженнішого Володимира": 
"Владика Ніколай Японський на соборі Японської Православної Церкви в Кіото, що відбувся в 1892 році, сказав: «Церква православна в народі існувати все-таки буде, і саме не в якості іноземного гостя. Православ’я буде рідним для японців, їх національним достоянням, як стало воно рідним для нас, росіян, для болгар, арабів, як воно є й для греків, від яких ми його прийняли. Ніхто з нас не скаже, що ми віруємо в грецьку віру, вона наша рідна, народна». Предстоятель Японської Церкви за роки свого життя в Японії так полюбив її культуру, так проникся її історією, що став закваскою, яка для замкнутих на своєму острові японців, розширила і поглибила розуміння своєї самобутності, свого місця в сім'ї народів світу.
Наш Блаженніший предстоятель в древньому центрі християнства Києві ніс схожу місію, тому що за роки радянських гонінь було знищено вщент все, що нагадувало про Христа, було старанно зашліфоване все, що вирізняло наш народ з-поміж інших слов'янських етносів. Ніякої української національної церкви Миторополит Володимир, звичайно, не сповідував як і не був представником російського православ’я на Україні. УПЦ за часів його предстоятельства не стала п'ятою колоною Москви. Він був носієм світового православ'я і виразником його древньої київської неперервної традиції.
Українська Церква це та сама церква, яку греки, присилаючи в Київ митрополитів, або благословляючи тих архієреїв, що змогли тут вижити і залишитись вірними православ’ю, називали митрополією «Мікра Росіа». В культурному і політичному плані це звучало доволі велично, – як слов’янська Еллада. З іншого боку вони сприймали Київ як другорядну по значенню частину Константинопольского Патріархату – митрополію, що не доросла навіть до рівня архієпископії. Титул митрополита в ромеїв був другорядним в порівнянні з титулом архієпископа. Згадайте, що Іоанн Златоуст був Архієпископом столиці Візантійської імперії. Не зважаючи на це, на Русі титул Митрополита залишився почесним і високим церковним званням, що мав особливу харизму.
Київські Митрополити в свідомості Константинополя завжди сприймалися як лице нашого народу і практично єдиний авторитет, якому вони довіряли. Однак з тих часів, коли Петро І створив Синод і замість Митрополита чи Патріарха Церквою почав правити Обер-прокурор, Православ’я на Русі втратило своє лице, а Київська Митрополія перестала бути духовним центром, що зв’язував Русь із Православним Сходом. Санкт-Петербург став джерелом нової, вже західної духовності для слов’ян. Синодальна система робила все, щоб обмежити вплив Церкви на суспільство, зокрема регулярно здійснювала переміщення архієреїв з кафедри на кафедру, не даючи таким чином єпископам можливості поріднитись з паствою. Св. Патріарх Тихон за роки свого єпископства п’ять раз переміщався з одного кінця світу в інший, допоки революція не зупинила його в Москві. Прот. Александр Рождественський писав про ці переміщення владики: «Вище церковне начальство, переважно світське, не любило, щоб архієрей довго засиджувався на одній кафедрі, особливо, якщо люди симпатизували йому».
Фігура Митрополита Київського Володимира унікальна саме тому, що він перебував на Київській кафедрі аж 22 роки. За час свого служіння він став отцем для кожного українця. Він воскресив той древній лик Київського Православ’я, що здавалось би вже доживав свій вік в склепах музейних вітрин". З. повагою

34
denka_kds [профіль]

Kruvonis,
Вітаю Вас Kruvonis. Спробую відповісти на поставлене Вами запитання посиланням на свою статтю "Церква блаженнішого Володимира": 
"Церквою керує Господь. Але Він подарував цей безцінний дар людству в лиці простих Апостолів. Про подарунки не питають, як ти ними розпоряджаєшся, а просто надіються, що скористаєшся ними на благо. Господь довіряє тим, кому Апостоли в свою чергу довірили святиню і з рук в руки передали своїм наступникам: «Хто приймає вас, той приймає Мене, а хто приймає Мене, той приймає й Того, Хто послав Мене» (Мф.10,40). Так відбувається ієрархічний зв'язок Бога з людьми в святих таїнствах, і людей з людьми у Христі. Тим, кому довіряють Апостоли і їх наступники святителі, тим самим людям й ввіряє Себе Господь.
Христос не залишав після себе якогось особливого наступника, що мав якісь надзвичайні повноваження і якесь таємне знання для нього особисто доступне. Господь залишився з людьми Сам: “І ось Я з вами по всі дні до кінця віку» (Мф. 28,20)
Глава Церкви – Христос. Однак її живий, реальний, близький до кожного, хто звертається до Христа, образ втілений у єпископі. Божественно неприступне у боголюдському організмі Церкви завдяки єпископу втілюється у божественно доступному. Апостол Іоанн Богослов звертається до єпископів сімох церков Ефесського округу, що він окормляв, як до ангелів (Апок. 2,1)..." 
Ну а далі по тексту "якщо єпископ живе по Євангелію то його голос то голос Церкви", як ні то Господь керуватиме Церквою у відповідності до часу і обставин так як для нас це буде спаительно. Форми адміністративного устрою Церкви  не закріплені догматично у Символі Віри. вони завжди різняться, як в часі так і в просторі: "Якщо традиція розходиться з істиною, то то її потрібно облишити" (Кіпріан Карфагенський). З повагою

33
denka_kds [профіль]

Вітаю. Цікавий у Вас вийшов текст, своєрідна словесна аплікація на довільну тему. 

32
denka_kds [профіль]

Вітаю Вас. В тексті Священного Писання часто вживається подібне уособлення, тобто, коли "ти" це весь народ в євреїв - народ то є кагал, тобто церква: "Учиню з тобою таке, чого не чинив іще ніколи й чого ніколи не чинитиму більше, - за всі твої мерзоти. 10 Тому батьки посеред тебе їстимуть власних дітей, а діти їстимуть своїх батьків. Я вчиню над тобою суд, я пущу ввесь останок твій на всі вітри. 11 Тому - клянусь, як от живу я, - слово Господа Бога: За те, що ти осквернив мою святиню всіма гидотами твоїми й усіма мерзотами твоїми, я теж відкину тебе, і моє око не пожалує, і я не матиму милосердя. 12 Третина в тебе вимре від чуми й загине з голоду посеред тебе; третина поляже від меча навколо тебе,п риносить диявола в состанню ж вєму стретину я пущу на всі вітри й добуду меча з піхви позад них. 13 Так довершиться гнів мій і вгамується моя на них досада, і я помщуся. Тоді зрозуміють, що то я, Господь, говорив у моїй горливості, як довершиться над ними моя досада" (єзекіїль 5глава)
Крім того в тексті статті є чітке пояснення чому вжито термін "гріхи історичної Церкви" "кожен з нас приносить диявола в свєму серці". Василій Вликий говорить: "допоки ти перебуваєш в церкві і грішиш ти ніби Господа робиш грішним, бо Господь від тебе не відвертається, коли грішиш". Зповагою

31
denka_kds [профіль]

Уклінно дякую за хороші слова

30
denka_kds [профіль]

Добрі дцмки у хороших словах. Дякую

29
denka_kds [профіль]

E.,
Здрастуйте. А знаєте чому я напсав це. Не посвоїй волі, а на прохання духовенства, я не міг ночами спати перед тим як це видати. На це є благословіння десятків священників, які говорили ти напиши ти не звязаний саном тобі нічого втрачати. Нас не чують. А деякі казали: як що, то ми тебе не знаєм в мене діти... Якщо в мирні часи Священноначаліє не зважало на кричущі аморальні явища, то коли це ще сказати. Навіть Ви боїтесь своє імя назвати. З ким я говорю і про що? Як би не події які Бог попустив щоб відкрити наші недоліки Ви б були раді так жити як тут показано. От Кураев кучу імен назвав і що? Постраждали попи. Я приведу приклад. Ви ваажаєте, що в УПЦ є пооблема - люди в яких є ще якась совість, а от ніяких соборів, судів, які б розгдядали "немочі" начальства нема.Я не памятаю  ні жодного випадку, шоб хоч оин раз хоч одного якогось батюшку вислухали і прмйняли якесь рвшення. В кращому випадку в Митрополії кажуть: ми розглянемо...Ось один мій знайомийс ільський батюшка розповів випадок як один його іподиякон попав в " обійми" до владики... Уявляєте, його Архіпастир щвпр осив в єпархію, щоб нагоподити грамотою, і що? Що батюшка каже тим батькам? А як сам щось скаже владиці, то з прихода полетить. Замяли. Я не вірю, що в українців вистачить безумства, щоб нищити храми, ні в людей нормальна реакція на гріх і як Бог попустить нам скорботи саме за той гріх, в якому ми й не збираємось каятись, то скорботи нас чекають, бо Бог нас любить і не жидомасони тут винні. Чого Ви не можете сказати. Так є в нас це, але й є інше, я не вірю, що люди не відгукнуться, я дуже багато отримую листів і спілкуююсь з людьми я не живу в ЗМІ і отимав лиш ноти співчуття а не ненавиьсі до нашої Церкви. Не порібно оправдовуватись обставинами, коли Церкву знищували більшовики, Тіхон говорив про наші гріхи, як і цитований мною св.Григорій. А люди в більшості своїй нам співчувають, або байдужі. Я працюю на світській роботі і кожного дня бачу сотні  людей. Ніхто про нас не мислить як про "москалів" в нас суспільство краще ніж церковні люди.З повагою, Аноніме.

28
denka_kds [профіль]

PapaZol,
Так, шановний Аноніме моя позиція традиційно Церковна і я це довів. Ви ж не удостоїли увагою ні жодного з моїх конкретних зауважень. Я наголошую в тексті не має прищиву ло революції, повалення єпископату, навпаки є заперечення такого шляху і є  пропозиція конкретної дії канонічної - повернення до Собору 1917 - 1918 років. Ви не вправі так цинічно перекручувати факти і приписувати без посиоань на мої слова те, що я не казав. Про осудження я писав, Вам нічоно на це сказати. Про те чим щакінчувались спроби вирішити конкретні проблеми теж.З повагою, Аноніме

27
denka_kds [профіль]

E.,
Здрастуйте. Будь ласка не навязуйте мені тих думок, яких я не висловлював в тексті. Якщо Ваші враження від прочитання тексту не підкріплені моїми цитатами, вимушений довести до Вашого відома, що Ви написали свій власний текст на цю ж саму тему в якому намагаєтесь довести свою незгоду з моєю чітко аргументованою як фактами так і посиланнями на джерела думкою. Де наприклад твердження, що всі священники бідні хороші, а багатші погані? Цитата будьласка. Де твердження, що Церква гнила? Япроцитував Патріарха Тихона про те що ми не хододні і не гарячі. Ви його звинувачуєте в тому що він був самокритичний? Пропоную Вам здійснити криьичний аналіз твору св. ГригоріяБогослова "Про себе самого і про єпископів" моя писанина буде здаватися дуже милою. От Ви кажете про конкретні факти. Наприклад - Гурій Житомирський. Про його подвиги знає весь світ. Які міри були прийняті? Постраждали жертви його содомії, а не він. Ви пропонуєте назвати імена? А самі свого імені не називаєте. Ви прекрасно знаєте, що ті факти, які я привів правдиві, і якщо я когось назву, то постраждає та людина, а не кривдник. Ви ж не звинуватмли мене в порушенні девятої Заповіді. Це просто правда, яка Вам не подобається і все.
Я не відношусь до Церкви так, як Ви це змалювали! 
Це не критична стаття і не осуд, бо я кажу МИ хворі а не ВИ грішні, якщо Ви себе до нас не відносите і не відчули моєї болі і болі лесятків священників, які пишуть мені подячні листи, мені иільки шкода за Наш гріх байдужості. З повагою.

26
denka_kds [профіль]

Tim,
Ні автор (тобто я) не троль Ваші думки мені зрозумілі я їм співчуваю. Крім одного - в Церкві це не суть, я побачив в Церкві таких людей, які живуть і жили як Христос в тій чи іншій мірі, я такої любові ніде не зустрічав. Вони й є для мене судь і натхення. Шкода, що в Ви не зустріли в храмі таких людей. З повагою

25
denka_kds [профіль]

Tim,
Ви не могли б сформулювати суть Ваших запитань конкретніше, якщо Ви щось питаєте. З повагою

24
denka_kds [профіль]

Абракадабра,
Здрастуйте. Уважніше читайте. В тексті декілька абзаців про "святих попів". Не ставив за мету когось образити, стрався відобразити життя таким, яким воно є із свтлом і тінями. З повагою

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

При участии «Кремлевской ...

MichaelWeP

MichaelWeP написал:

Вы вашу . Предлагаю также посмотреть пользительные сайты https://tinyurl.com/2pmdaqvf магнитный корректор осанки выравнивает линию позвоночника АКЦИЯ! -53% СКИДКА https://tinyurl.com/2dwm7zb7 Безопасное лечение спины без дорогих операций АКЦИЯ! -53% СКИДКА https://tinyurl.com/2pmdaqvf магнитный корректор осанки АКЦИЯ! -53% СКИДКА https://baoly.ru/d3d3 магнитный корректор осанки АКЦИЯ! -53% СКИДКА https://baoly.ru/74 Безопасное лечение спины без дорогих операций АКЦИЯ! -53% СКИДКА @good= 52dsffg6$%^dsgewtettt

Александр Лукашенко: "Бе...

JXrumerH

JXrumerH написал:

The nice answer!

Глава УПЦ (МП) закликав П...

Onufriy

Onufriy написал:

Дивовижно, але Онуфрій навіть засудження московської агресії використав для пропаганди "мишебратства" і єресі "єдинокупелія":
"просимо негайно припинити братовбивчу війну. Український і російський народи вийшли із Дніпровської купелі хрещення"

Глава ПЦУ засудив спільну...

Onufriy

Onufriy написал:

Війна проти України породжена багаторічною проповіддю проклятої єресі "російського світу"

Церкви в Україні не платя...

dutchak1

dutchak1 написал:

Стаття з суміші цитат напівграмотних спеців, розведена такими ж напівграмотними штатними релігієзнавцями.