Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Новини

1 04 2009 Новини

На Новодевичьем кладбище прошла панихида по случаю 200-летия Гоголя

В день 200-летия со дня рождения Гоголя на Новодевичьем кладбище в Москве состоялась панихида, на которой собралось несколько сотен человек.
Заупокойное богослужение совершил митрополит Крутицкий и Коломенский Ювеналий.

Майно пастора Аделаджі можуть заарештувати

31 03 2009 Новини

Майно пастора Аделаджі можуть заарештувати


Майно пастора релігійної організації "Посольство Боже" Сандея Аделаджі і самої церкви може бути арештовано у зв'язку з розслідуванням причетності С.Аделаджі до афери "Кінгз Кепітал". Про це заявив начальник відділу з розслідування особливо важливих справ Головного слідчого управління МВС Віталій Мехед, поінформував 31 березня сайт smi.liga.net.

Мощі покровителя душпастирів УГКЦ передали Сокальсько-Жовківській єпархії

31 03 2009 Новини

Мощі покровителя душпастирів УГКЦ передали Сокальсько-Жовківській єпархії


Прах блаженного Омеляна Ковча 28 березня 2009 р. урочисто внесли до кафедрального собору святих Апостолів Петра і Павла УГКЦ у Сокалі, на Львівщині. Загалом з Майданеку (Польща) привезли дві капсули з прахом блаженного Омеляна. Друга капсула зберігатиметься у церкві на честь священномученика Йосафата у Жовкві.

Щодо залучення Церков та релігійних організацій до організації та проведення заходів з питань ВІЛ/СНІДу

31 03 2009 Новини

Щодо залучення Церков та релігійних організацій до організації та проведення заходів з питань ВІЛ/СНІДу


Регіональна міжконфесійна нарада «Посилення ролі Церков та релігійних організацій східного регіону України у профілактиці та контролю за епідемією ВІЛ/СНІД» відбулася 30 березня в Донецьку. У Нараді взяли участь понад 30 осіб - представники Церков і релігійних організацій, представники місцевої влади, державних установ, закладів охорони здоров'я, програми ООН - ЮНЕЙДС, Мережі людей, що живуть з ВІЛ, громадських організацій.

31 03 2009 Новини

Британцы при помощи Интернета отказываются от таинства крещения

Уже 100 000 жителей Соединенного Королевства скачали из Интернета «сертификат о раскрещивании» - документ, отменяющий совершенное над ними в детстве таинство крещения, сообщает «Благовест-инфо».

31 03 2009 Новини

У Києві створюють католицьку загальноосвітню школу

Звернення організаторів створення у столиці України загальноосвітньої католицької школи оприлюднив 30 березня «Католицький медіа-центр». Ініціатори цього проекту наголошують, що потреба у відкритті такої школи велика, оскільки «в нашому суспільстві відбувається занепад духовності та моралі. Однією з вагомих причин цього є брак послідовного, релігійного навчально-виховного процесу підростаючого покоління".

31 03 2009 Новини

Митрополит Киевский Владимир освятил посольство Украины в Москве

Митрополит Киевский и всея Украины Владимир, прибывший в Москву для участия в заседании Священного Синода, совершил освящение помещения посольства Украины в Российской Федерации. 
За богослужением молились посол Украины Константин Грищенко, заместитель главы секретариата украинского президента Юрий Богуцкий, сотрудники посольства и представители духовенства, сообщает официальный сайт Московского патриархата.

30 03 2009 Новини

Архієрейська хіротонія ієромонаха Павла (Кравчука)

29 березня 2009 року, в четверту неділю Великого посту, патріарх Київський і всієї Руси-України Філарет звершив Божественну літургію у Володимирському соборі міста Києва.

30 03 2009 Новини

Католикос-Патріарх всієї Грузії закликав владу й опозицію не вдаватись до насильства

Католикос-Патріарх Грузії Ілля ІІ закликав «владу й опозицію не допустити використання силових методів для вирішення політичних проблем, що накопичилися в країні». Такі слова пролунали під час його недільної проповіді в кафедральному соборі Святої Трійці.

Зустріч президента США з патріархом Константинопольським Варфоломієм може бути скасовано

30 03 2009 Новини

Зустріч президента США з патріархом Константинопольським Варфоломієм може бути скасовано


Як повідомив 28 березня сайт Romfea.gr з посиланням на низку джерел, заплановані на 7 квітня 2009 р. відвідини президентом США резиденції Константинопольського патріарха вилучено з офіційної програми візиту Барака Обами в Стамбул.

30 03 2009 Новини

Панихиды на месте прежнего и нынешнего захоронений Гоголя будут совершены в 200-летний юбилей писателя

1  апреля, в 200-летнюю годовщину со дня рождения Гоголя, на месте предыдущего и нынешнего захоронения великого писателя будут совершены панихиды.

30 03 2009 Новини

В Страстную пятницу в Уэльсе пустят поезд в память о последнем дне земной жизни Христа

В Страстную пятницу, 10 апреля, в городе Тивин на северо-западе Уэльса будет пущен уникальный поезд. 
В течение дня он сделает 14 остановок, символизирующих последние 14 часов земной жизни Иисуса Христа перед Его крестной смертью, пишет британская газета "Christian Today" со ссылкой на англиканское издание "Church Times".

30 03 2009 Новини

Более 70 организаций Украины подписали меморандум о защите общественной морали

Национальная экспертная комиссия Украины по вопросам защиты общественной морали подписала меморандум о сотрудничестве с более чем 70 общественными организациями из 18 регионов страны.

27 03 2009 Новини

Висловлювання Бенедикта XVІ про неприпустимість контрацепції спричинилися до заворушень у Парижі

Паризька поліція заарештувала одинадцять учасників вуличних бійок, що відбулися через суперечки стосовно висловлювань папи Римського Бенедикта XVІ про неприпустимість використання презервативів.

27 03 2009 Новини

Київський міський голова Леонід Черновецький звернувся з проханням до Апостольського нунція в Україні

Київський міський голова Леонід Черновецький 26 березня прийняв Апостольського нунція (посла Ватикану) в Україні архиєпископа Івана Юрковича, повідомляє Релігійно-інформаційна служба України

27 03 2009 Новини

У Києві проходила міжнародна науково-практична конференція «Гоголь як пророк слова»

26 березня Предстоятель УПЦ митрополит Володимир узяв участь у роботі міжнародної науково-практичної конференції «Гоголь як пророк слова», присвяченій 200-літтю від дня народження українського письменника Миколи Васильовича Гоголя, що проходила а актовому залі Київського Національного університету імені Т.Г. Шевченка.

Ось що сказав у вітальному слові владика Володимир: "Двісті років - невеликий час у порівнянні із вічністю, але з іншого боку це і великий відрізок часу. За цей час Гоголь для одних був безбожником, для інших - видатною людиною. Час є жорстоким, проте справедливим. Хто і що б не говорив, Гоголь був великим і обдарованим, він був простим і складним, зрозумілим і навпаки".

27 03 2009 Новини

Предстоятель Русской православной Церкви направил послание патриарху Сербскому Павлу по случаю 10-летия начала бомбардировок Белграда авиацией НАТО

Патриарх Московский Кирилл направил послание патриарху Сербскому Павлу по случаю 10-летия начала бомбардировок Белграда авиацией стран НАТО.

Полный текст послания размещен на официальном сайте Московского патриархата.

27 03 2009 Новини

В ирландском ночном клубе собираются на Пасху разыграть "беззаботную" сцену страданий Христа

В ночном клубе ирландского города Уэксфорд, где регулярно проходят ночные представления, в ночь на пасхальное воскресенье собираются обыграть сцену страданий Христа, сообщает агентство ИНТЕРФАКС

27 03 2009 Новини

У Лівані бойовик-ісламіст став християнським місіонером

Колишній мусульманин Хічам Чехаб, що брав участь у громадянській війні в Лівані на боці мусульман, став християнським місіонером і вважає головною справою свого життя поширювати світло Христове. Свого часу Х.Чехаб навчився стріляти з міномета, гвинтівки, протитанкової рушниці й під час війни разом із братом вступив у добровольчий збройний загін: брат став командиром, а він - снайпером, цитує агентство ІНТЕРФАКС британську газету "Chrіstіan Today". 


27 03 2009 Новини

Патріарх Румунський Даниїл звернувся до співвітчизників в Італії

Патріарх Румунський Даниїл звернувся з пастирським посланням до своїх вірних, які проживають в Італії. Предстоятель Румунської православної Церкви закликав усіх православних румунів, що перебувають на території Італії та винні у протиправних вчинках, покаятись перед Господом.

26 03 2009 Новини

Почти 90% украинцев являются верующими

Почти 90% украинцев являются верующими, свидетельствуют данные социологического исследования, проведенного Киевским международным институтом социологии в рамках сотрудничества с программой Международного социального исследования (ISSP), презентованные на пресс-конференции в четверг в Киеве  (об этом сообщают https://podrobnosti.ua)

26 03 2009 Новини

26 березня відправлено літію за Миколою Гоголем

26 березня 2009 р. у Трапезному храмі Києво-Печерської лаври було відправлено заупокійну літію за визначним письменником Миколою Гоголем, який народився 1 квітня 1809 року в селі Великі Сорочинці Полтавської області.

26 03 2009 Новини

26 квітня-26 травня 2009 р. в Україні перебуватимуть мощі св. Спиридона Триміфунтського

Священний синод УПЦ висловив подяку Священному синоду Елладської православної Церкви та особисто архієпископу Афінському  Ієроніму II, а також митрополиту Керкірському, Паксонському і Діапонтійських островів Нектарію за надану можливість принесення до України мощей святителя Спиридона Триміфунтського. 
Також було затверджено офіційний графік перебування святині в Україні.

26 03 2009 Новини

У Софії відбудуться збори Міжпарламентської асамблеї православ'я

Спільні збори Міжнародного секретаріату і голів комітетів Міжпарламентської асамблеї православ'я відбудуться в Софії з 29 березня до 1 квітня 2009 року. Також Національна асамблея Республіки Болгарія у співпраці з болгарською Академією наук проводить 31 березня 2009 року наукову конференцію на тему «Життя святих Кирила і Мефодія і сучасний вимір їх ідей".

26 03 2009 Новини

24 березня проходило засідання Експертної ради з питань свободи совісті

24 березня 2009 р. у Києві відбулось засідання Експертної ради з питань свободи совісті Державного комітету України у справах національностей та релігій, під час якого експерти проаналізували розвиток державно-конфесійних відносин в Україні у 2008 р.

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dutchak1
церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці

А слухаючи Гундяєва, так і не скажеш... fellow

Дякую Вам за визнання того, що МП веде антидержавну діяльність wink (звісно трішечки, ну саму крихітку):
Цитата: dutchak1
Позиція організації (МП) стала ворожою окремим проявам держави

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

dutchak1

dutchak1 написал:

Однією з основних перешкод в державно-церковних відносинах в Україні є існування т.з науки «релігієзнавство». Назагал це мирне заняття, яке зайняло скромне але менш-більш дохідне місце в явищі української тіньової науки, невелике і замкнене болітце, в якому перетирають свої, далекі від життя, проблемки, плодять докторів і кандидатів філософії. І все би нічого, але в умовах нашої країни ця «наука» зайняла місце між державою і церквами і фактично, самостійно уповноваживши себе на представлення церков, в якості посередника веде діалог з державою. З представників цієї «науки» формуються комітети, департаменти, відділи міністерства яким надалі і доручають те, що в нас названо «державною політикою в області релігії». Зрозуміло, що для більшості держчиновників і законодавців релігія то тьомний лєс і, при виникненні якихось проблем з релігійними організаціями, вони біжать до релігієзнавця, який їм все розкладе «по поличкам». Ну не бігти же їм до тих малохольних, які Богу моляться. Тобто ситуація анекдотична – проголошуючи з усіх трибун про необхідність діалогу з церквами, держава той діалог і відносини імітує, замінює на відносини з бутафорською церквою, утвореною на держзамовлення докторами філософії і політології від релігієзнавства. Причому та побудова почалась ще в 1990 році, коли новоспеченими демократами і викладачами кафедр наукового атеїзму був зліплений союзний релігійний закон де по зразку цивільної громадської організації почали ліпити релігійні. Це була своєрідна резервація для віруючих і в Україні той процес підхопили вже місцеві діячі наукового атеїзму разом з діячами НРУ.

Всі релігієзнавці і викладачі кафедр вміють розказати про різні моделі співіснування держави та релігії, що мають місце у світовій практиці, які, частіше за все, законодавчо оформлені. Але я добавлю, що це є тінь іншої, вищої істин, яка встановлює що спочатку моделі і відносини а потім законодавче оформлення. Загально ця максима в теорії права виглядає так – закони тільки регулюють суспільні відносини і ніколи їх не створюють. Відносини передують законам. І от в нашій ситуації після розпаду СРСР, в ситуації з нульовим рівнем права і відсутністю реальних релігійних організацій як суб’єктів права, перетягнувши до себе конституційний принцип відділення, ми почали ним регулювати відсутні суспільні відносини(!). За цих обставин ті спроби в 90-х роках зробити релігійний закон були приречені. Що і сталось. Перетягнувши слідом за Конституцією цивільне право, ми ним почали регулювати духовні, неправові відносини. І цьому могли б завадити ну хоч якісь, ну хоч елементарні відносини з тими убогими релігійними організаціями. Це не потребує якихось надзвичайних зусиль чи здібностей. Це може навіть релігієзнавець Єленський. Якщо захоче. Наприклад – Єленський любив раніше на різних телевізорах розказувати про важливість автономії релігійної організації і про необхідність її захисту і захисту переходів. Ну і потім він зліпив той закон, Закон Мародерів №4128. І от якби Єленський уважніше придивився до релігійних організацій і до того принципу автономії, він би міг зрозуміти що принцип відділення і принцип автономії це є одне і теж. Або взаємодоповнююче. Принцип автономії в першу чергу означає що організація сама(!) її проголошує, сама визначає її межі а держава тільки бере це потім до уваги. А тому, якщо всі християнські конфесії згідно своїх канонів визначають автономною організацією всю церкву а не парафію, якщо всі конфесії самостійно визначають правила утворення парафій і долю майна - то це і мало би бути одним з основних правил відносин держави і церков. А Конституція це тільки потім констатує як відділення.

Сьогодні цей процес «побудови відносин» продовжують т.з ефективні менеджери, які відчувши своєрідний запит, успішно експлуатують його ресурс. Текст релігійного закону і та діяльність найбільш вповні стали в утворенні організації ПЦУ. В унісон з православною симфонією, з менеджерами від віруючих, в Україні творять близнюка «русского мира». Ось один з них стверджує що УПЦ МП стала ворогом  суспільства. Лукавить, свідомо або по нерозумінню. Позиція організації стала ворожою окремим проявам держави а держава це не є суспільство. Держава це механізм збирання податків, підтримання порядку в суспільстві. Такий же як пральна машина в побуті і стверджувати що пральній машині необхідна церква просто смішно. В суспільстві необхідні якісь відносини держава з церквами, але наша придуркувата машина в своєму існуванні намагається використати церкву в своїх інтересах, інтересах далеких від суспільних. Тому завжди слушне попередження – церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці. І в наших умовах відносини церкви з державою повинні починатись з тези – держава ворог церкви. Можна цитувати одного священника УГКЦ – держава не повинна робити нічого поганого для церкви і нічого доброго. Те, що «УПЦ (МП) всячески демонизируют Минкульт», ну що ж - під час війни завжди виникає потреба в специфічних «законах», текстах. Потреба в людях типу Медінський, Юраш, Єленський і існуючі з обох сторін фронту контори «міністерство культури» перетворилися в розсадники мракобісся.

 

Священик Сєверодонецької єпархії УПЦ (МП) звершив чин в...

Onufriy

Onufriy написал:

Та це прямо чудо!...
Схоже, що "капітан сьогодні був тверезий"

Харків'яни вимагають у парафії УПЦ (МП) відновити колі...

Onufriy

Onufriy написал:

порушення Закону України «Про охорону культурної спадщини» в Харкові давно набули системного характеру

Прокляті воцерковлені дикуни! what
Але ще більше гріха - на місцевих адміністративних беззаконниках і фарисеях

Знайдіть на цьому бланку згадку про УПЦ

dima222

dima222 написал:

Митрополита Лазаря давно треба було оголосити персоною нон грата в Україні - а тим часом його рідним брат Дмитро у Дунаєві біля Почаєва в селі, яке приєдналося до ПЦУ, намагається будувати нову церкву. І точно за гроші Лазаря, бо всі племінники Лазаря - сини та родичі Дмитра, служать священиками у Криму. 

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/

Всеукраїнська Рада Церков закликає робити вибір президе...

Onufriy

Onufriy написал:

мусимо усвідомити: якою повинна бути наша держава?

Яке питання, така і відповідь. feel Для терезої відповіді доречніше усвідомити, чого ми хочемо від майбутнього президента?
1. Особистого багатства?
2. Подолання людської продажності "в окремо взятій країні"?
3. Припинення глобального міжнародного конфлікту?
Твереза відповідь можлива лише у тому випадку, якщо ми чекаємо чогось іншого. Бо ніякий президент не зробить вас багатим, не "подолає корупції" і не "припинить війни"

Це якщо він не "чарівник з голубого вертольота" recourse


Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві.  Причому це якесь небачене і неописане варварство. Ми користуємось речами і благами цивілізації і одночасно реконструюємо суспільні відносини, схожі на описи з шкільних історичних підручників про давні часи. Наші відносини це якась амальгама з давнього, застиглого в часі ординства, на яке додатково наклалась катастрофа 1917 року.  Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні нюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями. І це особливо вражає, оскільки мародерами стають християни і їх спільноти. Адже ж саме в християнському середовищі в давні часи виникло розділення церковного і світського права, при якому християнське середовище залишилось ізольованим місцем де панували моральні основи керування церковним майном. Збереження цього середовища здійснено радикальним відділенням від світського права і оскільки  суть керування церковним майном не у застосуванні правових конструкцій, а в здійсненні місії церкви, то і успіх цієї місії став критерієм правильності прийняття рішень і здійснення тих чи інших дій з церковним майном. У нас же безглузді спільноти заполітизованих громадян, які вважають християнство просто громадським рухом з формальним моральним законодавством, притягнули в християнське середовище світське право, причому у гіршому його варіанті. Адже навіть світські юридичні особи, при виникненні конфліктів і суперечок між засновниками громади про використання майна, дають право тим громадянам, які кінцево не погодились з рішеннями громади, вийти з громади разом з тим майном, яке вони вклали. Тобто, якщо в християнській громаді не існує християнських відносин з іншими членами громади, які могли б керувати ними при залагодженні майнових питань, якщо громада «голосуванням» позбавляє участі у вирішенні майнових питань меншу кількість громади то, за відсутності християнських відносин, необхідно би мінімально зберегти хоч якусь справедливість до своїх земляків і сусідів і виключити мародерство. Якщо християнська справедливість і моральні відносини тут відсутні то тоді необхідно зберегти цивілізовану, світську справедливість.  Тобто тоді, в продовження світського правила про фіксоване членство в громаді, це членство необхідно доповнити таким же світським обліком внесків і пожертв кожного фіксованого члена громади. І при виключенні любого члена громади, громада повертає йому ті внески або компенсує їх.

 

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний місіонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...

Старый дуб рухнул. И тут, началось…

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Воистину христианство уже давно умерло!   Вместо тяжелой борьбы с пристрастиями и грехами в себе для перерождения и преображения человека( ества) , мы (не все ли?),  говорим  и призываем только(!)  к внешнему исполнению обрядов..Где же эти совершенные ПОСЛЕДОВАТЕЛИ ХРИСТА??? О, как хотелось бы хотя бы посмотреть на них...А они должны были бы сами  спастись и СПАСТИ ВЕСЬ МИР!!! Кто же и куда нас и весь мир ведет???