Наймолодший доктор фізико-математичних наук відкрила для себе Києво-Печерську лавру29-річна Ольга Броварець у грудні 2015 року захистила докторську дисертацію з молекулярної біофізики. Стала наймолодшим доктором фізико-математичних наук. Останнім часом жінка відкриває для себе святині Київщини і Чернігівщини, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Gazeta.ua.

Ольга народилася у місті Ніжин Чернігівської області. Батьки - викладачі. Закінчила фізичний факультет Київського національного університету ім. Шевченка. Зараз є провідним науковим співробітником відділу молекулярної та квантової біофізики Інституту молекулярної біології і генетики НАН України. Авторка понад 100 наукових праць, опублікованих переважно у провідних міжнародних виданнях.

Мріє побороти рак. "Наше з науковим керівником Дмитром Говоруном відкриття лягло в основу моєї докторської. Його можна порівняти з відкриттям нового континенту. Поміж всього іншого воно може допомогти у недалекому майбутньому лікувати рак та вірусні захворювання. Мріємо створити антираковий та антивірусний препарат, який би знищував заражені клітини шляхом мутаційної катастрофи у їхньому геномі", -- зазначає науковець.

Нещодавно вона відвідала Києво-Печерську лавру. "Соромно, що більше 11 років живу в столиці, а не була там. Тепер Лавра надихає на роздуми, дає віру в те, чим займаюся і як живу... Останнім часом захопилися подорожуванням визначними місцями Чернігівщини. Тут багато пам'яток і гарних церков", -- каже вона.