Religion.in.ua > Україна > Український католицький університет проводить краудфандингову кампанію на підтримку Центру підприємництва

Український католицький університет проводить краудфандингову кампанію на підтримку Центру підприємництва


10 08 2017
Український католицький університет проводить краудфандингову кампанію на підтримку Центру підприємництваЦієї осені у новозбудованому Центрі митрополита Андрея Шептицького Українського католицького університету (УКУ) розпочне свою роботу Центр підприємництва, який має на меті розвивати бізнес-проекти його учасників у трьох різних сферах: освітні технології (EdTech), соціальне підприємництво та креативні індустрії, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.
Особливість проекту в тому, що ще під час навчання в університеті студенти УКУ зможуть в партнерстві з випускниками та учасниками програм Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS) заснувати власний бізнес і впроваджувати успішні проекти та стартапи. Завдяки співпраці з міжнародними партнерами Центр стане платформою викладання, наставництва і розвитку підприємців в Україні. Його ідея – це синтезований досвід на основі аналізу найкращих акселераторів за кордоном.

Формат роботи: швидка акселерація упродовж 2,5 місяців, що поєднує як навчання, так і менторство, тобто Центр допомагатиме розвивати проекти на ранній стадії. «З лабораторії не вийде жоден проект, який не буде спроможний на довготривале існування», – пояснює керівник Школи журналістики УКУ, отець Павло Худ.

«Цей проект може стати прикладом українського Стенфорду, адже саме такі університети, як Стенфорд, мають культуру підприємливості, культуру, у якій молоді люди не бояться ризикувати і пробувати себе в стартапах та проектах. І це те, що ми хочемо запропонувати студентам усіх факультетів нашого університету!» – каже декан-засновник LvBS, проректор УКУ Софія Опацька.

«Це шанс для студентів розпочати свою справу разом з колегами, випускниками університету чи учасниками навчальних програм LvBS. Для того, щоб вже цієї осені розпочати навчальні програми Центру підприємництва, УКУ оголошує університетську кампанію зі збору коштів, – розповідає керівник Центру підприємництва УКУ Михайло Думанський.

Центр фінансуватиметься коштом LvBS та краудфандингу. Врутрішня краудфандингова кампанія в УКУ стане першим етапом для того, аби забезпечити розвиток Центру та запуск навчання команд у сфері EdTech. Наступним кроком буде вихід проекту на спільнокошт Biggggidea. «Але є щось значно важливіше за кошти: під вашою фінансовою підтримкою ми розумітимемо вашу довіру до цього проекту», – додає о. Павло Худ.

Ціль внутрішньої кампанії в УКУ: 500 тис. грн. Краудфандингова кампанія в УКУ триватиме 50 днів.





Повернутися назад