Гімназія «Наше майбутнє», що діє при Ісламському культурному центрі м. Києва, днями провела конкурс читців української поезії у рамках тематичного проекту «Україна нас єднає». Ідея проведення такого заходу серед гімназистів належить викладачеві Оксані Денисюк
, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Іslam.in.ua. Участь у конкурсі для учнів гімназії була добровільною, тож було б цілком очікуваним, якби до нього долучилися діти з україномовних родин. Але, як розповіла Оксана Денисюк, було приємно бачити, що чи не найбільшу активність і прагнення продемонструвати знання української поезії поза межами навчальної програми проявили діти зі змішаних родин, навіть з тих, у яких з українською мовою познайомилися нещодавно.
«Один з конкурсантів — гімназист з родини, що тільки-но переїхала з Узбекистану, продемонстрував неабиякий хист до вивчення української мови і розуміння поезії. Його декламування віршів напам’ять було дуже пристойним, хоча-де-не-де траплялися орфоепічні похибки… Конкурс учням надзвичайно сподобався і вже наступного дня вони цікавилися, коли проводитиметься наступний», — розповідає Оксана Денисюк.
Учні розповідають, що зацікавилися конкурсом не через можливість завоювати приз (подарунки отримали всі учасники). До участі у конкурсі їх спонукало бажання глибше відчути свій зв’язок з Україною, її культурою і мистецтвом, а також прагнення заявити: «Ми — громадяни України!».
Як розповіла Оксана Денисюк, серед заходів у рамках проекту «Україна нас єднає» були тематичні квести, екскурсії історичними місцями столиці, спортивні змагання просто неба у парку ім. Пушкіна, а також традиційний весняний благодійний ярмарок, який цього разу теж був пронизаний українською тематикою. Такі ярмарки, під час яких діти демонструють щире прагнення полегшити комусь життя, проводяться двічі на рік — восени і навесні.
Загалом у гімназії «Наше майбутнє» до позашкільної роботи ставляться з не меншою відповідальністю, аніж до навчально-виховної роботи у рамках затверджених програм. Гімназисти є учасниками еко-акцій і конференцій, висаджують дерева і квіти, збирають макулатуру, а під час канікул учні беруть участь у тренінгах з особистісного зростання, відвідують зустрічі у рамках проекту «Шкільний офіцер поліції», беруть участь у бесідах з елементами гри, щоб краще засвоїти правила ПДР тощо. Крім того, гімназисти беруть активну участь у тематичних просвітницьких і медіаторних заходах, які сприяють налагодженню міжкультурного, міжетнічного діалогу.