Religion.in.ua > Україна > Молодих п'ятидесятників Полтавщини навчали інтернет-благовістю

Молодих п'ятидесятників Полтавщини навчали інтернет-благовістю


5 12 2019
Молодих п'ятидесятників Полтавщини навчали інтернет-благовістюЯк опанувати професію таргетолога (спеціаліст з налаштування аудиторії в соціальних мережах) та якомога більшій кількості людей розповісти про своє служіння через Інтернет, обговорювали з молоддю із п’ятидесятницьких церков Полтавщини 29-30 листопада представники медіа відділу Асоціації «Поклик» з Києва, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт п'ятидесятників України.

«Ідея проведення медіашколи у нас виникла вже давно, – говорить організатор заходу, керівник молоді Полтавського обласного об’єднання УЦХВЄ Вадим Корольчук. –  Головна мета такого заходу – це налагодження інформаційної мережі в області, щоб покращити поінформованість про заходи, що відбуваються  на місцях та забезпечити їх належне висвітлення».

Про можливості інтернет-благовістя та виклики, з якими можуть зіткнутись молоді люди у всесвітній мережі, говорив директор Асоціації «Поклик» Анатолій Кушнір під час зустрічі. Також він розповів історію створення онлайн видання "PoklikMedia" та перших фб-сторінок — "День Служіння" та "Про Стосунки", остання, до речі, за місяць охоплює до 16 млн осіб.

Як за рік опанувати нову професію та стати таргетологом, говорив під час навчання SMM-менеджер Володимир Кушнір. Під час своєї лекції він в онлайн режимі показав учасникам медіашколи, як налаштовувати рекламні оголошення та аудиторії у Фейсбуку. Крім цього, слухачі дізнались різницю між особистим профілем, бізнес-сторінкою та групою у ФБ, а також, яким чином безкоштовно пройти сертифіковане навчання з основ просування у цій соцмережі.

Редактор сайту "PoklikMedia" Ольга Бідненко ділилась основами написання текстів для Фейсбуку, розповіла, який контент буде цікавим для передплатників тієї чи іншої сторінки, відкрила тонкощі написання професійних новин та прес-релізів.

Про що писати в Інстаграм та як просувати у цій соціальній мережі публікації, розповіла під час медіашколи контент-менеджер сторінки "Про Стосунки" Юлія Пишнюк. Учасникам школи було цікаво дізнатись, яким чином можливо було досягти аудиторії до 90 тисяч (Фейсбук+Інстаграм) на згаданій сторінці та який контент користується популярністю у молоді.

Під час навчання порушувалася також тема особистого блогінгу та вибору найкращого онлайн-майданчика для цього. Наводились приклади християн-блогерів, які досягли великої кількості аудиторії.

30 листопада у рамках медіашколи відбулась також зустріч пасторів та служителів Полтавської області, які висловили свою підтримку починанням молоді у сфері Інтернет-благовістя та готовність створювати інформаційну мережу, щоб бути «світлом для всього світу».






Повернутися назад