Religion.in.ua > Огляд ЗМІ > Алла Бойко: "Релігійна тематика стала сферою зацікавлення мас-медіа"

Алла Бойко: "Релігійна тематика стала сферою зацікавлення мас-медіа"


10 04 2009

Алла Бойко: "Релігійна тематика стала сферою зацікавлення мас-медіа"

Дослідження публікацій вітчизняних ЗМІ на предмет характеру висвітлення релігійної тематики в останні кілька років оприлюднила фахівець у галузі медіа та релігії, професор Інституту Журналістики КНУ ім.Тараса Шевченка Алла Бойко.

На міжнародній конференції, присвяченій освітнім та науковим проблемам у галузі соціальних комунікацій, яка проходила у Київському Національному Університеті 9 квітня, було презентовано результати аналізу журналістських матеріалів на релігійну тему

Дослідження публікацій вітчизняних ЗМІ на предмет характеру висвітлення релігійної тематики в останні кілька років оприлюднила фахівець у галузі медіа та релігії, професор Інституту Алла Бойко: "Релігійна тематика стала сферою зацікавлення мас-медіа"
Журналістики КНУ ім.Тараса Шевченка Алла Бойко.

На міжнародній конференції, присвяченій освітнім та науковим проблемам у галузі соціальних комунікацій, яка проходила у Київському Національному Університеті 9 квітня, було презентовано результати аналізу журналістських матеріалів на релігійну тему. Про це РІСУ повідомила Наталія Маціпура.
Професор робить висновок, що «функціонування релігійних організацій та їхні проблеми увійшли в інформаційний простір України і стали сферою зацікавлень мас-медіа». 
ЗМІ не лише прагнуть задовольнити інтереси аудиторії до релігійної сфери, але й самі формують певні запити, змушуючи читачів, слухачів, глядачів більше цікавитися духовним життям своїх співвітчизників як минулого, так і сьогодення. 
Наявність у мас-медіа релігійної тематики вже не ставиться під сумнів, але служителі культу, віруючі різних конфесій, фахівці-релігієзнавці майже одностайно висловлюють незадоволення якістю публікацій. А також відзначають, що часто інформація про конфесійне життя є поверховою або викривленою. 
Науковець це пояснює новизною релігійної тематики для вітчизняних мас-медіа, тому, поки що й не вистачає фахівців-журналістів, які б спеціалізувалися з цієї тематики; досі не вироблено концептуальні основи висвітлення релігійної інформації, журналісти часто не дотримуються професійних стандартів у віддзеркаленні релігійних проблем. Багатьом із них бракує релігієзнавчих знань. 
Посібник буде корисним для всіх, хто працює з релігійною інформацією, зокрема тим, хто здобуває духовну освіту, журналістам, працівникам конфесійних прес-служб та релігієзнавцям






Повернутися назад