УАПЦ звернулася до вищих установ Вселенської Церкви з проханням розглянути "українське питання"


УАПЦ звернулася до вищих установ Вселенської Церкви з проханням розглянути "українське питання"Як стало відомо кореспонденту "Релігії в Україні",  сьогодні Предстоятель Української Автокефальної Православної Церкви (УАПЦ) митрополит Мефодій (Кудряков) звернувся із Заявою до Постійної Конференції Українських Православних Єпископів поза межами України "внести до порядку денного Спеціального Синоду Східних Патріархатів українське питання". 23 квітня 2011 з подібним Зверненням до Постійної конференції Предстоятелів Давніх Патріархатів виступила Патріархія УАПЦ.

 

Зважаючи на те, що у світовому Православ’ї "сьогодні існують сили, які, спираючись на секулярні критерії чисельності та політичного впливу, прагнуть до перегляду інституту пентархії і реструктуризації ієрархії главенства та першості честі" (очевидно, в першу чергу тут ідеться про РПЦ МП), Патріархія УАПЦ прийняла 23 квітня Звернення, в якому вітає ініціативу Святішого Синоду Вселенського Патріархату щодо скликання 1-го вересня цього року спеціального Синоду Предстоятелів Давніх Патріархатів для обговорення положення православних християн у зоні чисельних близькосхідних конфліктів та інших проблем загальноправославного характеру.

 

"Як і тисячоліття тому, - говориться у Заяві, - на давніх патріархатах Сходу лежить тягар відповідальності за еклезіологічну ідентичність православних, їх богословську и церковну вселенcькість, а також за органічну взаємодію з новими Помісними Православними Церквами".

 

Однією з болючих проблем сучасного Православ’я "є проблема церковного розділення в Україні", пишуть автори Звернення.  "На теренах України сьогодні існує біля п’яти з половиною тисяч православних громад, що не входять до складу Московського Патріархату, але не перервали своєї органічної єдності зі вселенським православ’ям та щиро бажають виходу з канонічної кризи через встановлення співпричастя зі Вселенським Патріархатом та Помісними Православними Церквами".

 

Вітаючи майбутній Синод Предстоятелів Давніх Патріархатів, УАПЦ висловлює надію, що в подальшому аналогічні за авторитетністю загальноправославні зібрання "звернуть свою увагу на українську церковну проблему, соборно окресливши канонічну модель та конкретні механізми відновлення євхаристійної єдності".

 

Українська Автокефальна Православна Церква вважає, що "і сьогодні проблема українського православ’я могла б бути одним із предметів розважань на Синоді Предстоятелів Давніх Патріархатів".

 

Крім того, з приводу проведення 1 вересня Постійної конференції Предстоятелів Давніх Патріархатів Предстоятель УАПЦ митрополит Мефодій (Кудряков) звернувся до Постійної Конференції Українських православних єпископів поза межами України, в якому просить останніх "як канонічно визнаних вселенським Православ’ям українських православних єпископів сприяти тому, щоб на згаданому вище Синоді було розглянуто і актуальне для мільйонів православних вірних українське церковне питання".

 

Як зазначається у Зверненні до Українських православних єпископів поза межами України, у боротьбі за автокефальний статус Української Церкви УАПЦ робила "і власні помилки", однак, вона готова "до перегляду своїх позицій та виправлення канонічних помилок".

 

Зокрема, у Заяві нагадується про рішення єпископату УАПЦ від 26 серпня 2009 р. про готовність «увійти до складу Вселенського Патріархату на правах автономії», а також відновлення молитовного поминання імені Його Всесвятості Всесвятішого Патріарха Варфоломія під час богослужінь.

 

Однак, на думку Предстоятеля УАПЦ, жодна церковна юрисдикція в Україні, включно з УПЦ в єдності з Московським Патріархатом, "не спроможна сьогодні самостійно, без сприяння вселенського православ’я, улікувати болісну рану церковного розділення".

 

Тому "ми просимо Вас, дорогі владики-учасники Постійної Конференції Українських Православних Єпископів поза межами України, просити Його Всесвятість Вселенського Патріарха Варфоломія I внести до порядку денного Спеціального Синоду Східних Патріархатів українське питання та винести з нього соборні рішення, зокрема, виробити канонічну модель відновлення церковної єдності та конкретні механізми її втілення".

 

При цьому, зазначається у Зверненні, основою об’єднання православних України "не може бути ані схизматична ідеологія, яку проповідують деякі ієрархи УПЦ КП, ані ідеологія «російського світу», яка пропонується як базис для об’єднання зі сторони російських церковних лідерів".

 

На думку УАПЦ, улікування трагічного розділення може відбутися лише за ключової участі канонічної інстанції - Собору Предстоятелів Давніх Патріархатів.

 

Повністю тексти обох Звернень подаються нижче.

 

Як повідомлялося, Вселенський Патріарх Варфоломій звернувся до Глав давніх Помісних Церков, канонічне достоїнство яких було утверджено на Вселенських Соборах, із закликом зібратися на спеціальний Синод у Константинополі. Для обговорення пропонуються проблеми із нестабільною ситуацією на Близькому Сході, а також низку проблем загальнопрапославного характеру. Запрошення взяти участь у цьому Синоді було надіслано Блаженнішим Патріархам — Олександрійському Феодору, Антіохійському Ігнатію, Єрусалимському Феофілу та предстоятелю Кипрської Православної Церкви Хризостому.

 

Раніше сербський церковный аналітик, православный публицист Ж. Туцич повідомляв, що на останному засіданні Міжправославної подготовчої комісії з проведення нового Вселенського православного Собору не було досягнути згоди через позицію Московского і Бухарестського Патріархатів, які свої "національні та геополітичні інтереси" протиставили єдності православ'я.

 

Вчора також було оприлюднено повідомлення Предстоятеля УАПЦ про те, що Патріарх Кирило пропонує УАПЦ канонічний статус самостійної Церкви в рамках РПЦ.

 

ЗАЯВА ПАТРІАРХІЇ

УКРАЇНСЬКОЇ АВТОКЕФАЛЬНОЇ ПРАВОСЛАВНОЇ ЦЕРКВИ

 

Українська Автокефальна Православна Церква вітає ініціативу Святішого Синоду Вселенського Патріархату щодо скликання 1-го вересня цього року спеціального Синоду Предстоятелів Давніх Патріархатів для обговорення положення православних християн у зоні чисельних близькосхідних конфліктів та інших проблем загальноправославного характеру.

 

Чотири першородних Східних Патріархати ­— це не лише перші за честю Православні Церкви, на які покладено почесне зобов’язання збереження церковної традиції, але й живе осереддя сучасного церковного життя. Як і тисячоліття тому, на давніх патріархатах Сходу лежить тягар відповідальності за еклезіологічну ідентичність православних, їх богословську и церковну вселенcькість, а також за органічну взаємодію з новими Помісними Православними Церквами. Адже давні патріархати Сходу в перервах між Вселенськими соборами мають всю повноту влади у святій Православній Церкві, яку має за канонами сам Вселенський собор.

 

Втім, в світовому Православ’ї сьогодні існують сили, які, спираючись на секулярні критерії чисельності та політичного впливу, прагнуть до перегляду інституту пентархії і реструктуризації ієрархії главенства та першості честі. Зазначені тенденції становлять суттєву загрозу розвитку святого Православ’я, створюють небезпечні умови для його підпорядкування інтересам окремих держав, становлять загрозу тисячолітній канонічній моделі єдності православних християн.

 

З огляду на це, Українська Автокефальна Православна Церква вітає нову канонічну ініціативу Вселенського Патріархату та сподівається, що майбутня зустріч Глав Східних Патріархатів у Константинополі стане першим кроком до відновлення та утвердження інституту пентархії за участі східних Патріархів та глави давньої Православної Церкви Кіпру, автокефальний статус якої було затверджено на Вселенських Соборах.

 

Сучасне православ’я вимагає розв’язання багатьох проблем, що потребують обговорення та прийняття рішення на всеправославному рівні. Однією з таких болючих проблем є проблема церковного розділення в Україні.  На теренах України сьогодні існує біля п’яти з половиною тисяч православних громад, що не входять до складу Московського Патріархату, але не перервали своєї органічної єдності зі вселенським православ’ям та щиро бажають виходу з канонічної кризи через встановлення співпричастя зі Вселенським Патріархатом та Помісними Православними Церквами.

 

Вітаючи майбутній Синод Предстоятелів  Давніх Патріархатів, Українська Автокефальна Православна Церква висловлює надію, що в майбутньому аналогічні за авторитетністю загальноправославні зібрання звернуть свою увагу на українську церковну проблему, соборно окресливши канонічну модель та конкретні механізми відновлення євхаристійної єдності. Українська Автокефальна Православна Церква вважає, що і сьогодні проблема українського православ’я могла б бути одним із предметів розважань на Синоді Предстоятелів  Давніх Патріархатів.

 

Користуючись нагодою, Українська Автокефальна Православна Церква ще раз засвідчує свою пошану до Великої Константинопольської Церкви та закликає православних християн щоденно підносити свої молитви за здійснення її спасительної місії в сучасному світі.

 

Київ, 23 квітня 2011 р. Б

 

 

ЗВЕРНЕННЯ ПРЕДСТОЯТЕЛЯ

УКРАЇНСЬКОЇ АВТОКЕФАЛЬНОЇ ПРАВОСЛАВНОЇ ЦЕРКВИ ДО

ПОСТІЙНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ УКРАЇНСЬКИХ ПРАВОСЛАВНИХ ЄПИСКОПІВ

ПОЗА МЕЖАМИ УКРАЇНИ

 

Христос Воскрес!

Преосвященні владики-учасники конференції!

 

Як стало відомо, 1 вересня цього року в Константинополі відбудеться спеціальний Синод Предстоятелів Давніх Східних Патріархатів, на якому планується розглянути ситуацію, що склалася на Близькому Сході та інші життєво важливі проблеми сучасного Православ’я.

 

Участь у цьому Синоді братимуть Глави п’ятьох давніх Помісних Православних Церков, які було канонічно сформовано на Вселенських Соборах — Предстоятелі чотирьох давніх Патріархатів Константинополя, Олександрії, Антіохії, Єрусалиму та глава Кіпрської Архієпископії.

 

Всі згадані Помісні Церкви — це Церкви давньої церковної традиції, які впродовж тисячоліть зберігали еклезіологічну ідентичність православ’я; плекаючи дух вселенськості та убезпечуючи церковну свідомість від спокус етнофілетизму та етатизму, якими нерідко спокушалося нові Помісні Церкви, що формувалися на хвилі національного та державного відродження. Давні Східні Патріархат «зберігають та втілюють еллінську вселенськість, вони самі собою поза усяким сумнівом є живими центрами вселенської єдності Православ’я і мають прерогативу серед православних церков, бо є запорукою соборності та вселенськості Православ’я» (Христос Яннарас).

 

Пам’ятаючи про це, ми шанобливо просимо вас як канонічно визнаних вселенським Православ’ям українських православних єпископів сприяти тому, щоб на згаданому вище Синоді було розглянуто і актуальне для мільйонів православних вірних українське церковне питання.

 

20-літня історія боротьби за автокефальний статус Української Церкви рясніє не лише невиправданими рішеннями та діями опонентів помісності нашої Церкви. Вона також рясніє і нашими власними помилками. Однак, як вже засвідчила Українська Автокефальна Православна Церква своїми соборними рішеннями останніх років, ми готові до перегляду своїх позицій та виправлення канонічних помилок.

 

Так, зокрема, ієрархію Української Автокефальної Православної Церкви впродовж десятиліть звинувачували в етнофілетизмі, вважаючи, що вийшовши з під юрисдикції Московського Патріархату, ми керувалися гріховним владолюбством та секулярною ідеологією. Однак, 26 серпня 2009 р. своїм одностайним та соборним рішенням єпископат УАПЦ засвідчив, що «заради виходу зі штучної канонічної ізоляції та відновлення співпричастя зі вселенським православ’ям, наша Церква готова та прагне увійти до складу Вселенського Патріархату на правах автономії»[1]. А своїм іншим рішенням єпископат УАПЦ, «піклуючись про молитовне та канонічне єднання Української Автокефальної Православної Церкви з повнотою вселенського Православ’я», ухвалив «канонічно зобов’язати Предстоятеля Української Автокефальної Православної Церкви до молитовного поминання імені Його Всесвятості Всесвятішого Патріарха під час Божественної Літургії та за іншими священними богослужіннями», розглядаючи цю канонічну міру «ознакою видимого канонічного спілкування зі Вселенським Константинопольським Престолом, а через нього з усією повнотою Православ’я зі сторони Української Автокефальної Православної Церкви» [2].

 

Як засвідчили згадані Нами рішення, Українська Автокефальна Православна Церква сьогодні не лише готова до конструктивного діалогу зі вселенським православ’ям, але й прийняла конкретні канонічні рішення, які сприяють цьому діалогу та унормуванню канонічного статусу нашої Церкви та її ієрархії.  

 

Втім, ані наша УАПЦ, ані якась інша церковна юрисдикція в Україні, включно з УПЦ в єдності з Московським Патріархатом, не спроможна сьогодні самостійно, без сприяння вселенського православ’я, улікувати болісну рану церковного розділення. Саме тому, ми просимо Вас, дорогі владики-учасники Постійної Конференції Українських Православних Єпископів поза межами України, просити Його Всесвятість Вселенського Патріарха Варфоломія I внести до порядку денного Спеціального Синоду Східних Патріархатів українське питання та винести з нього соборні рішення, зокрема, виробити канонічну модель відновлення церковної єдності та конкретні механізми її втілення.

 

 Цілком зрозуміло, що основою об’єднання православних не може бути ані схизматична ідеологія, яку проповідують деякі ієрархи УПЦ КП, ані ідеологія «російського світу», яка пропонується як базис для об’єднання зі сторони російських церковних лідерів. Крім того, як не сумно це визнавати, і єпископат автокефальних юрисдикцій в Україні і єпископат Російської Православної Церкви впродовж багатьох років є учасниками ідеологічного та церковного протистояння, маючи певні упередження один до одного. Зважаючи на це, ми вважаємо, що улікування трагічного розділення може відбутися лише за ключової участі канонічної інстанції, яка, з одного боку, не задіяна в конфлікті та визнається як авторитетна обома сторонами, а з іншого, — не є зацікавлена в політичних наслідках тої або іншої моделі улікування розколу. Саме такою канонічною інстанцією, на нашу думку, і є Собор Предстоятелів Давніх Патріархатів, який, за священними канонами, володіє повнотою канонічної відповідальності у період між Вселенськими Соборами Православної Церкви.

 

Звертаючись до Вас, преосвященні владики-учасники Постійної Конференції Українських Православних Єпископів поза межами України, ми шанобливо просимо вас піднести голос у вселенському православ’ї за мільйони православних християн в Україні, які сподіваються на подолання розбрату та відновлення церковної єдності.

 

Воскреслий Господь нехай виповнить ваші серця пасхальною радістю та помножить сили тілесні.

 

Христос Воскрес! Воістину Воскрес!

 

Від імені Архієрейського Собору

 

МЕФОДІЙ,

Предстоятель Української Автокефальної Православної Церкви


 

[1] Звернення до Його Всесвятості Всесвятішого Варфоломія Архієпископа Константинопольського і Нового Риму, Патріарха Вселенського Архієрейського Собору УАПЦ від 26.08.2009 р.Б.

[2] Постанова №1  Архиєрейського Собору Української Автокефальної Православної Церкви (м. Київ, 16 липня 2010 р. Божого).

 

Теги:
2629







Матеріали по темі







Для того, щоб коментувати матеріали Religion.in.ua, необхідно авторизуватися на сайті за допомогою сервісу F-Connect, який використовує дані вашого профілю в соціальній мережі Facebook . Religion.in.ua використовує тільки ті дані профилю, доступ до яких ви дозволили сайту



Коментарі розміщюються користувачами сайту. Думка редакції не обов'язково збігається з думками користувачів.
4 травня 2011 22:42

Жду не дождусь хорошей истинно-православной канонической драки между представителями КП и МП. Мочите друг друга. Без всякого сожаления кулаками и ногами. Сцепитесь, валитесь на пол и пусть борьба завершится в партере удушающим приемом.


3 травня 2011 16:18

"Так что если будешь вонять дальше назовем твое имя и IP. Понял, бот?"
Ух-ты, Путя, я прям восхищён! Интересно, а ты, наверное, либо один из админов данного сайта, или же высокопрофессиональный хакер, который проникает в настройки данного сайта и вычисляет ай-пи адреса комментаторов?? Вот это да!
"Евстратий - это не я!"
Да я и не думал, дружище, что ты будешь подставлять своего начальника Евстратия (сайт которого, как и другие дружественные ему сайты, ты периодически рекламируешь в своих комментариях). Если бы уважаемый мною Евстратий сказал некоторым людям прямолинейно в лицо все те пошлости и гадости, которые ты много раз настучал тут своим пальцем про многих уважаемых мною людей, - получилось бы очень больно. Поэтому и вынужден Евстратий прятаться за спинами анонимов (по крайней мере, у меня есть все основания так считать). А может, ты - Александр Гудыма? Но нет, этот одиозный политикан даже писать нормально не умеет, а у тебя есть некоторое литературное дарование. Так что ты, скорее всего, кто-то из приближённых Евстратия.
Кстати, это очень простая схема - человек пересылает свои сообщения друзьям, желательно даже - с других городов, а те публикуют их в виде комментариев на ряде интернет-сайтов с различных "левых" ай-пи адресов. Настоящий автор остаётся в стороне. Но ведь авторский почерк всё равно прослеживается, для это не надо быть лингвистом или филологом, чтобы уловить чёткое стилистическое и идейное, а иногда даже дословное сходство вашей писанины с постами в ЖЖ владыки Евстратия))
Единственный выход для Евстратия, чтобы не палиться - это поставить под замок весь свой ЖЖ)) Но тогда пропагандистского эффекта не будет...


81   ПУТЯ
2 травня 2011 23:23

Ого-го! Сколько накрапали! Не лень же!
С ботами, тролями и роботами не общаюсь с детства. Бабушка говорила не связывайся с дурачьем - здоровее будешь. Вот я и стараюсь не обращать внимание.
Поясняю упертым тролям. Я НЕ ВЛАДЫКА, И НЕ ЕВСТРАТИЙ!!!!! АУ-у-у-у-у! (Бью ногой в табуретку). НЕ ЕВСТРАТИЙ я!!!!!
Хотя мне лестно. Спасибо. Право, я в краске...

Уважаемые троли. Я понимаю, что вам приятней чтоб под ником "Путя" скрывался не кто-то там простачок какой-то, а руководитель пресс-службы УПЦ КП. Ну и запросики у вас. Мегаломания с примесью ненависти. Что ж спешу разочаровать тролей. Расслабтесь - никому вы не нужны. Даже мне.
Я знаю любимую игру ботов: давай я угадаю кто ты. Так вот. Чтоб довести что я не владыка Евстратий, я должен признаться кто я на самом деле. Но я этого делать не буду. Тоже расслабтесь.
А вот кто такая эта Анахрень я догадываюсь. Это какой то озлобленый штымп из УАПЦ. А компом и интернетом там умеет пользоваться только один человек. При чем научили его это делать в УПЦ КП. Он сам себя выдал. После моего поста про Мыхводия и его чудиках, этот интернет-скунс взорвался и завонял до самозабвения. При чем так профффесионально, и чтоб опошлить Исиченка, и УПЦ КП, и п. Филарета полить грязью вдоволь, выдавая вл. Игоря за своего "подзащитного". Дескать вы такие-сякие обидели моего владыку. Хотя я пересмотрел все посты. За Исиченка нет ни буквы.
Так что если будешь вонять дальше назовем твое имя и IP. Понял, бот?


2 травня 2011 22:09

Мы не можем претендовать на создание в ХХ веке вселенской церкви своими человеческими силами. Если вселенской церкви никогда не было, если она не ведет своего начала от Иисуса Христа, то ее никогда и не будет. Конгрессы, конференции, интерконфессиональные объединения могут быть символом возникновения нового вселенского духа среди христианского человечества, но они не могут претендовать на создание церкви, которая, наконец, впервые будет подлинно вселенской........Единство не достигается, оно обнаруживается! ( Н.А. Бердяев).

...урегулирование конфликтов сводится к "отдать, отнять, поделить".
Вы бы почитали что-нибудь, - предложил он, - а то, знаете ли... - Уж и так читаю, читаю... - Ответил Шариков и вдруг хищно и быстро налил себе пол стакана водки. - Зина, - тревожно закричал Филипп Филиппович, - убирайте, детка, водку, больше уже не нужна. Что же вы читаете? В голове у него вдруг мелькнула картина: необитаемый остров, пальма, человек в звериной шкуре и колпаке. "Надо будет робинзона"... - Эту... Как ее... Переписку Энгельса с этим... Как его - дьявола - с Каутским. Борменталь остановил на полдороге вилку с куском белого мяса, а Филипп Филиппович расплескал вино. Шариков в это время изловчился и проглотил водку. Филипп Филиппович локти положил на стол, вгляделся в Шарикова и спросил: - Позвольте узнать, что вы можете сказать по поводу прочитанного. Шариков пожал плечами. - Да не согласен я. - С кем? С Энгельсом или с Каутским? - С обоими, - ответил Шариков. - Это замечательно, клянусь богом. "Всех, кто скажет, что другая..." А что бы вы со своей стороны могли предложить? - Да что тут предлагать?.. А то пишут, пишут... Конгресс, немцы какие-то... Голова пухнет. Взять все, да и поделить...

(Михаил Булгаков. Собачье сердце)



2 травня 2011 21:00

Анархист, всегда считала выдержанность и рассудительность мужским преимуществом. Когда мужчина начинает терять трезвомыслие и отдает себя во власть эмоций и стихий - я начинаю терять интерес к дискуссии.
Позвольте не отвечать на Ваш последний пост.
--------------
Вынуждена напоследок:
НЕ ВЕРЮ ! (чтобы не сказаль - лжете)
а далее все тот же перевод стрелок

Ваше неверие характеризует скорее Вас самого, чем тех, кому Вы не верите. Как говорится, кто учился в театральном - в чужую искренность не верит. У таких все - игра. Вам так удобно - остаться при своих убеждениях независимо от того, есть ли в них правда. Такая форма самозащиты. Схемка должна работать. Если из нее выпадает какой-то элемент, то это не схемка виновата, а элемент неправильный.
Вы готовы отказать какой-то группе самых разных людей в совести, в вере, даже в наличии бессмертной души - лишь бы не переоценивать собственные убеждения.
Ну, как хотите. У каждого свой идол и свой страх.


2 травня 2011 20:26

В чем хулиганство?

1. Вы вл.Евстратия упорно называете Путей. Это разные люди. Единомыслие не означает единосущие.
2. Пояснения владыки Вы назвали предсмертной запиской. Фи.
3. "Не отказал себе в удовольствии сбрехать" - за такие штуки Бог на том свете спросит. Я надеюсь, Вы в Бога веруете?

Трудно поверить, что Вы женщина

Странное заявление. Понять его причин не могу. Либо Вам доселе приходилось иметь дело с каким-нибудь Феклами, либо я не могу понять. У меня в окружении все такие.
Но я Вас порадую: если б Вы видели, сколько раз за последние 3 дня я сидела с платочком в руках и по пятнадцатому разу пересматривала свадьбу принца Уильяма и Кейт Мидлтон - у Вас бы не осталось сомнения. laughing Похоже, я заколебала собственного мужа, которому было в эти моменты отказано в доступе к телеизору.

Анархист, я не успеваю за Вашими добавлениями.
Попробуйте представить, что ни я, ни Путя не являются помощникками-послушниками владыки Евстратия, не сидят на гонораре, не координируются друг с другом, руководствуются только своей совестью и желанием при общении быть самими собой. Понимаю, что адекватные КПшники - слишком неудобные персонажи, не монтирующиеся в стандартную пропаганду о нациках-бандеровцах-русофобах. Ну, ничем помочь не могу. И под МПшный стандарт подстраиваться не буду. Сколько б денег мне за это ни предложили.


2 травня 2011 20:01

Татьяна, а Вы не внимательны. Я вам уже давал эту ссылку

Ага. Да, не увидела. Хорошо, что Вы увидели раньше.
Только зачем такой хулиганский комментарий? Ладно, пропускаю хулиганства. Оставляю их на Вашей совести.


2 травня 2011 19:46

Кстати, Вам и Микуличу.
К СВЕДЕНИЮ: Ни под какими публикациями я не оставляю анонимных (или под никами) комментариев
http://bpev.livejournal.com/77712.html
Как говорится, это ж как надо было провоцировать... sad
Надеюсь, на этом всякие глупости на тему "женщина-мужчина", "ты - это он", "он - это она" прекратятся.
--------------------------

Я думаю (мое мнение), что другого человека подобного Филарету по упрямству и гордыне в КП никогда не будет,

Ой! Слава Тебе, Господи, что я не как тот мытарь!
и надеюсь, что любой другой на его месте будет иметь добрую волю к единению и здравый разум для разрешения спорных вопросов.

Поживем - увидим.
желательно что бы такие как епископ Е. своим длинным языком не провоцировали участников переговоров обратить внимание на второстепенные вопросы.

О. Уже нашлась возможная причина неудачи переговоров.
"А кто будет мухлевать - того будем бить по наглой рыжей морде".
Ну, неужели все так запущено??? recourse


2 травня 2011 19:11

Татьяна, Вы предлагаете решать вопрос с позиции кто больше и сильнее тот и прав? Это кардинально не правильный подход к решению вопроса.

Анархист, я этого не предлагаю. Я только констатирую факт. Я изначально живу в иных измерениях. Меньший да назовется первым в Царстве Небесном. Кто хочет быть первым - да будет всем слугою...
Но я не являюсь участником переговоров и не могу влиять на их ход, предлагая свои варианты. Могу только тут пар выпустить.
Для начала нужно установить истину, разобраться кто в чем виноват и найти силы признать за собой нечестную игру и постараться исправить ошибки.

Согласна. И давно уже об этом говорю. Вы просто поздно подключились к дискуссии.
Подумайте сами, кто захочет иметь дело с аферистом, или кто сядет играть в карты с шулером.

Классическая манипуляция. "Мы хотим объединиться с КП, но NN такой шулер и аферист, что мы же приличные люди, мы не можем говорить с шулером!"
Прекрасный повод. И виноватые заранее назначены.
Скажите, Анархист, как Вы думаете, после того, как КП возглавит кто-то другой, переговоры начнутся стремительно, и не доходя до кафе тут же увенчаются актом о восстановлении единства? Честно только скажите.
Могу предположить, что УАПЦ тут же скажет: все прекрасно, но у вас есть епископ Е., который есть жулик и мошенник. Пока вы его не уберете - не будем договариваться. И так далее. Пока весь епископат не уйдет. Помните, как Гаррис пел комические куплеты? Вот и сейчас УАПЦ поет комические куплеты под названием "Все в сад!"
відбувся з багатьма кричущими порушеннями «статутів про управління» як УПЦ, так і УАПЦ … Однак юридичне шахрайство з «свідоцтвом про народження» УПЦ КП

Вы в цитате намеренно вместо одной фразы поставили три точки? Это случайность?


2 травня 2011 18:46

А что случилось? Вырезали коммент?


2 травня 2011 18:18

Возможно, есть среди них и женщины, или те, кто выступает в роли женщин

Микулич! Ну, Вы ж не анархист какой-нибудь! Что за глупости! Прям хочется треснуть чем-то от отчаянья!
Нет ничего хуже для женщины, когда ее мужиком обзывают. Не в обиду мужикам.
Достали. am
Пусть УПЦ-КП вернёт для УАПЦ

Ну, так я и знала. У Вас урегулирование конфликтов сводится к "отдать, отнять, поделить". Банально и по-мужски.


2 травня 2011 18:09

Анархист пишет:
"Весь Филькин парханат гудит, что Евстратий Зоря с нэта не вылазит, пишет под разными никами и очень любит женские имена".
Согласен. С одним но: Евстратий не обязательно сам пишет комментарии, у него же обширный штат помощников и послушников. Возможно, есть среди них и женщины, или те, кто выступает в роли женщин tongue
Кстати, Татьяна права:
"На местном уровне у нас много храмовых конфликтов. Начать надо с них. Улаживать каждый такой конфликт".
Пусть УПЦ-КП вернёт для УАПЦ в Киеве Михайловский Златоверхий монастырь и церковь св. Мыколы Притыска, которые УАПЦ начала восстанавливать в 1991 году. Также в Тернополе - Надставную церковь, в Луцке - Крестовоздвиженскую церковь, захваченную в 1994 г., в Ровно - Покровский собор, построенный на средства патриарха УАПЦ Мстислава, в Кременце - Крестовоздвиженскую церковь и Преображенский собор при Кременецком лицее. Вот тогда будет всё по-честному.


2 травня 2011 18:01

Во-первых, я предложила свое видение разрешения ситуации, которое минимизирует накопление условий.
Во-вторых, Бог поругаем не бывает. Где умножается грех - там преизобилует благодать. Я искренне верю, что Бог Свою Церковь без защиты не оставит. Но и все делать за нас, людей, тоже не будет. Это наше испытание - нам его и проходить. Вы ж поймите, если "они" ложью, нахрапистостью, давлением, подкупом, шантажом (и ВСЕ - прикрыто канонами!) превратят церковь Христову в вертеп разбойничий, и уже будут праздновать победу, что они всех поглотили-послияли, на службу своему президенту поставили и т.д. - будет та же ситуация, которую приписывают Эйнштейну. Когда его спросили, каким оружием будут воевать в третьей мировой войне, он сказал: "Каким в третьей - не знаю. Но знаю, что в четвертой - камнями и палками".
Церковь уйдет в подполье. Тень сядет на престоле. Но Церковь врата адовы не преодолеют.
Да, никому не хочется во времена повального гуманизма, толерантности, атеизма и пр. умирать за веру. Но Христос сказал: хотите идти за Мной - будете креститься крещением, каким крещусь Я, и пить чашу, которую пью Я. Я верю Христу. А не Всеволоду Чаплину.


70   Ensiat
2 травня 2011 17:47

Поэтому еще вопрос, кто кому имеет право больше ставить условий.


ну ставьте, ставьте... пока хохлы буду торговаться, москали сделают свое грязное дело на соборе, и все. Или все решат за хохлов....


2 травня 2011 17:23

кто готов уступить первый

Уступить - в чем? УАПЦ и УПЦ КП изначально - не совсем в равных весовых категориях. Поэтому еще вопрос, кто кому имеет право больше ставить условий.
Могу высказать одно предоложение. На местном уровне у нас много храмовых конфликтов. Начать надо с них. Улаживать каждый такой конфликт. Когда все противостояния будут сняты - переходить на уровень выше - на епископов. И т.д.Не сверху вниз, а снизу вверх. Естественно, на это нужна санкция верхов.
То есть, пункт первый, по которому достигаем согласия - это разбирательство по всем случаям переходов общин между нашими юрисдикциями.
Дальше - Иегова ире.






Відвідувачі, що знаходяться в групі Гости , не можуть залишати коментарі в даній новині.
Останні коментарі
Опитування
настоятель парафії
парафіяльна рада разом із настоятелем та парафіянами
меценати, за кошти яких зведено храм
державні структури, що займаються реєстрацією парафій
усе, що вирішується на користь моєї конфесії, завжди правильно!
інший варіант