Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Новини
Переселенка з Криму передала архієпископу ПЦУ вишиванку для українця — заручника Кремля

6 08 2019 Новини, Україна, Світ

Переселенка з Криму передала архієпископу ПЦУ вишиванку для українця — заручника Кремля

Переселенка з Криму Олена Ілюшина передала архієпископу Кримської єпархії ПЦУ Клименту (Кущу) вишиванку для українського активіста з Криму Володимира Балуха, який перебуває в російській колонії. Ця сорочка чорного кольору з червоними нитками, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Кrymr.com.

30-річчя виходу УГКЦ з радянського підпілля греко-католики відзначили велопробігом

6 08 2019 Новини, Україна

30-річчя виходу УГКЦ з радянського підпілля греко-католики відзначили велопробігом

Вперше в рамках Всеукраїнської патріаршої прощі УГКЦ до Крилоса Івано-Франківської області, яка присвячена 30-річчю греко-католиків з радянського підпілля, організовано велопробіг. Загалом велосипедисти подолали 36,5 км, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

У Чернівцях обговорили історію зв

6 08 2019 Новини, Україна

У Чернівцях обговорили історію зв'язків Буковини з Афоном

2 серпня 2019 року Міжнародний інститут афонської спадщини (МІАС) в м. Чернівці провів духовно-просвітницький вечір на тему «В Саду Пресвятої Богородиці. Тисяча років на Афоні», повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Afon.org.ua.

Зеленський зустрінеться з Вселенським патріархом

6 08 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Зеленський зустрінеться з Вселенським патріархом

7-8 серпня президент України Володимир Зеленський перебуватиме з візитом у Турецькій Республіці, де зустрінеться з місцевим президентом, а також Вселенським (Константинопольським) патріархом, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рresident.gov.ua.

У Львові відкрили греко-католицький дитячий садок

6 08 2019 Новини, Україна

У Львові відкрили греко-католицький дитячий садок

1 серпня 2019 року архиєпископ і митрополит Львівський УГКЦ Ігор Возьняк звершив освячення приміщень дитячого простору «Добрий старт» при храмі Христового Воскресіння у Львові. Ідею заснувати при храмі повноцінний садок парох парафії о. Сергій Швагла виношував вже довгі роки. І ось цього року це стало можливим, оскільки парафії повернули певні приміщення, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Представники ПЦУ, Константинополя і вікаріату колишньої УПЦ КП у США і Канаді вирішують статус вікаріату

6 08 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ, Діаспора

Представники ПЦУ, Константинополя і вікаріату колишньої УПЦ КП у США і Канаді вирішують статус вікаріату

30 липня 2019 року в місті Нюварку, штат Ню Джерсі (США), відбулася офіційна зустріч митрополита Еммануїла, представника Вселенського патріарха Варфоломія, архієпископа Євстратія, представника Православної Церкви України, і членів Вікаріату колишньої УПЦ КП в США та Канаді – прот. Віктором Полярним, прот. Олександром Двінятіном, прот. Романом Загурським, Віктором Рудь, Іваном Яреськом та Петром Палюхом, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на ФБ-сторінку Івана Яреська.

У Хмельницькому римо-католики провели чемпіонат з футболу

6 08 2019 Новини, Україна

У Хмельницькому римо-католики провели чемпіонат з футболу

У Хмельницькому відбувся Дієцезіяльний чемпіонат Кам’янець-Подільської дієцезії Римсько-Католицької Церкви в Україні (Вінницька область) з футболу, який організував Відділ спортивного душпастирства, повідомляє кореспондент порталу "Релігія в Україні". Kmc.media.

У Криму повторно відмовили в реєстрації приходу ПЦУ

5 08 2019 Новини, Україна

У Криму повторно відмовили в реєстрації приходу ПЦУ

Російська окупаційна влада Криму повторно відмовила в реєстрації приходу ПЦУ на півострові, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Крим.Реалії.

У Львові триває Колоквіум європейських парафій католиків, на якому закликають до «відважної місії євангелізації» в Україні

5 08 2019 Новини, Україна, Світ

У Львові триває Колоквіум європейських парафій католиків, на якому закликають до «відважної місії євангелізації» в Україні

Єпископ помічник Львівської архідієцезії Римсько-Католицької Церкви в Україні Едвард Кава взяв участь у Колоквіумі Європейських парафій, що відбувається у Львові в семінарії на Хуторівці. Він відправив месу українською та італійськими мовами і зустрівся з делегатами з українських парафії, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Kmc.media.

Завдяки місіонерам у Херсоні виникла ще одна громада адвентистів

5 08 2019 Новини, Україна

Завдяки місіонерам у Херсоні виникла ще одна громада адвентистів

З 28 червня по 13 липня в Херсоні проходила євангельська програма “Пророки, вчені і долі історії”. В результаті у місті утворилася нова громада, яку відвідує понад 100 осіб, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт Адвентистів сьомого дня.

Вийшов перший номер офіційної газети ПЦУ — «Моя Церква»

5 08 2019 Новини, Україна

Вийшов перший номер офіційної газети ПЦУ — «Моя Церква»

Накладом 20 000 екземплярів вийшов друком перший номер газети «Моя Церква», офіційне видання Київської митрополії Православної Церкви України. Газета поширюється у всіх єпархіях ПЦУ, а також є в електронному варіанті на сайті ПЦУ, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna.info.

Всеукраїнська патріарша проща УГКЦ присвячена 30-річчю виходу греко-католиків з радянського підпілля

5 08 2019 Новини, Україна

Всеукраїнська патріарша проща УГКЦ присвячена 30-річчю виходу греко-католиків з радянського підпілля

Верховний архієпископ УГКЦ Святослав під час проповіді до вірних у неділю, 4 серпня 2019 року, в рамках Всеукраїнської патріаршої прощі до Галицької чудотворної ікони Матері Божої – Покровительки Галицького краю в селі Крилос (раніше – Галич Івано-Франківської області), наголосив, що учасники прощі прийшли до цього святого місця, щоб подякувати Спасителю і Богородиці за 30-річчя легалізації УГКЦ в Україні, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Глава ПЦУ освятив столичний музей «Становлення української нації»

5 08 2019 Новини, Україна

Глава ПЦУ освятив столичний музей «Становлення української нації»

Митрополит Епіфаній 3 серпня 2019 року взяв участь у відкритті столичної галереї-музею «Становлення української нації». Його супроводжували протоієрей Богдан Гулямов та священник Іван Сидор. У заході також узяли участь екс-президент України (1991 – 1994) Леонід Кравчук, міністр культури України Євген Нищук, посол Аргентинської Республіки в Україні Елена Летісія Тереса Мікусінські, народна артистка України Ніна Матвієнко та представники інтелігенції, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna.info.

УГКЦ зібрає «Фруктовий кошик для захисників України»

5 08 2019 Новини, Україна

УГКЦ зібрає «Фруктовий кошик для захисників України»

До свята Преображення Господнього (19 серпня) капелани Центру військового капеланства Львівської архиєпархії УГКЦ за підтримки Фундації святого Миколая у гарнізонному храмі святих Петра і Павла розпочали акцію «Фруктовий кошик для Захисника України», повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Баптисти відкрили 4 дитячі будинки сімейного типу на Волині

5 08 2019 Новини, Україна

Баптисти відкрили 4 дитячі будинки сімейного типу на Волині

19 липня на Волині відбулося відкриття чотирьох будівель для дитячих будинків сімейного типу. У заході взяли участь директор християнської місії “Центр християнського життя України” Михайло Атаманський, керівник будівництва дитячих будинків сімейного типу Сергій Книш та голова Волинського обласного об’єднання церков ЄХБ Ярослав Троць, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт баптистів України.

Чернівчани просять владу замість будівництва церкви облаштувати сквер для відпочинку

5 08 2019 Новини, Україна

Чернівчани просять владу замість будівництва церкви облаштувати сквер для відпочинку

Петиція, у якій чернівчани просять не будувати церкву на проспекті Незалежності, набрала необхідні для розгляду мером 250 голосів, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням  Depo.

Випускницю одеського педуніверситету обрали настоятелькою згромадження сестер Пресвятої Богородиці Фатімської УГКЦ

2 08 2019 Новини, Україна

Випускницю одеського педуніверситету обрали настоятелькою згромадження сестер Пресвятої Богородиці Фатімської УГКЦ

30 липня 2019 року з благословення владики Василія, архиєпископа і Митрополита Тернопільсько-Зборівського УГКЦ та за участю владики Теодора, єпископа-помічника Тернопільсько-Зборівської архиєпархії УГКЦ в Генеральному домі Згромадження сестер Пресвятої Богородиці Фатімської м. Тернополя відбулася виборча капітула, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Краєзнавці звинувачують Густинський монастир УПЦ (МП) у «жорстокому вандалізмі»

2 08 2019 Новини, Україна

Краєзнавці звинувачують Густинський монастир УПЦ (МП) у «жорстокому вандалізмі»

Краєзнавці та науковці, об'єднані в групу "Архітектура України" в мережі Фейсбук, з обуренням обговорюють "жорстокий вандалізм, який має місце у Густинському монастирі на Чернігівщині", що знаходиться у користуванні УПЦ (МП) в Прилуцькому районі. Краєзнавці закликають до відповідальності причетних до пошкодження архітектури козацького бароко, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сторінку групи.

Предстоятель ПЦУ освятив каплицю для прикордонників

2 08 2019 Новини, Україна

Предстоятель ПЦУ освятив каплицю для прикордонників

Митрополит Епіфаній, глава УПЦ (МП), 1 серпня 2019 року здійснив архіпастирський візит у місто Бориспіль Київської області, де освятив каплицю на честь святого пророка Іллі. Йому співслужили митрополит Черкаський і Чигиринський Іоан, настоятель каплиці протоієрей Микола Кравчук та капелани Державної прикордонної служби України, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna.info.

Мерія Львова передає Центру опіки сиріт УГКЦ приміщення колишньої школи-інтернату

2 08 2019 Новини, Україна

Мерія Львова передає Центру опіки сиріт УГКЦ приміщення колишньої школи-інтернату

Керівник Центру опіки сиріт Львівської архиєпархії УГКЦ о. Роман Прокопець на своїй фб-сторінці поінформував, що «48 депутатів Львівської міської ради підтримали ухвалу передати у власність Місії "Центр опіки сиріт Львівської архиєпархії УГКЦ" приміщення на вул. Короленка, 7 для відкриття там Дому милосердя святого Миколая, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

П

2 08 2019 Новини, Важливо, Україна

П'ятидесятники України провели з`їзд військових капеланів

25-27 липня 2019 р. у київській церкві «Скинія» відбувся Щорічний з`їзд військових капеланів Української Церкви Християн Віри Євангельської (УЦХВЄ, п'ятидесятники). Офіційне відкриття заходу відвідали представники Генерального штабу Збройних сил України, керівництво 93-ї Окремої механізованої бригади та зенітного ракетного полку 1129, представники Ради з питань душпастирської опіки при Міністерстві оборони України. На зустріч та подальше навчання приїхали капелани з різних регіонів України, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт п'ятидесятників України.

Київщину відвідав канадець, який профінансував збудування 33 церков адвентистів

2 08 2019 Новини, Україна

Київщину відвідав канадець, який профінансував збудування 33 церков адвентистів

Едвард Іванович Тіранський – пастор, євангеліст, уродженець Канади з українськими коренями (батьки з Тернопільщини). Завдяки його старанням в Україні профінансовано на збудування 33 домів молитви. У цьому році він уже в 14 раз відвідує Україну та має на меті подивитися на власні очі деякі профінансовані споруди, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт Адвентистів сьомого дня.

У Вишгороді громаді ПЦУ втретє відмовили у ділянці для церкви

2 08 2019 Новини, Україна

У Вишгороді громаді ПЦУ втретє відмовили у ділянці для церкви

Сесія міськради Вишгорода на Київщині пропонує на землі, розміщеній в рекреаційній зоні, розбити парк, а священник не розуміє, чому церкві пропонують ділянки, за які завідомо ніхто не проголосує, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рoglyad.tv.

В УГКЦ створили Комісію душпастирства тверезості

2 08 2019 Новини, Україна

В УГКЦ створили Комісію душпастирства тверезості

Глава УГКЦ верховний архієпископ Святослав затвердив Положення, а також Декрет проголошення положення Комісії душпастирства тверезості Києво-Галицького Верховного Архиєпископства Української Греко-Католицької Церкви, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

На Хмельниччині руйнується та потребує ремонту церква XVIII ст.

2 08 2019 Новини, Україна

На Хмельниччині руйнується та потребує ремонту церква XVIII ст.

Пам'ятка архітектури — старовинна церква святої Анни 18 століття, що знаходиться в селі Свічна Летичівського району Хмельницької області, руйнується та потребує ремонту, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на "Поділля-Центр".

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dutchak1
церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці

А слухаючи Гундяєва, так і не скажеш... fellow

Дякую Вам за визнання того, що МП веде антидержавну діяльність wink (звісно трішечки, ну саму крихітку):
Цитата: dutchak1
Позиція організації (МП) стала ворожою окремим проявам держави

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

dutchak1

dutchak1 написал:

Однією з основних перешкод в державно-церковних відносинах в Україні є існування т.з науки «релігієзнавство». Назагал це мирне заняття, яке зайняло скромне але менш-більш дохідне місце в явищі української тіньової науки, невелике і замкнене болітце, в якому перетирають свої, далекі від життя, проблемки, плодять докторів і кандидатів філософії. І все би нічого, але в умовах нашої країни ця «наука» зайняла місце між державою і церквами і фактично, самостійно уповноваживши себе на представлення церков, в якості посередника веде діалог з державою. З представників цієї «науки» формуються комітети, департаменти, відділи міністерства яким надалі і доручають те, що в нас названо «державною політикою в області релігії». Зрозуміло, що для більшості держчиновників і законодавців релігія то тьомний лєс і, при виникненні якихось проблем з релігійними організаціями, вони біжать до релігієзнавця, який їм все розкладе «по поличкам». Ну не бігти же їм до тих малохольних, які Богу моляться. Тобто ситуація анекдотична – проголошуючи з усіх трибун про необхідність діалогу з церквами, держава той діалог і відносини імітує, замінює на відносини з бутафорською церквою, утвореною на держзамовлення докторами філософії і політології від релігієзнавства. Причому та побудова почалась ще в 1990 році, коли новоспеченими демократами і викладачами кафедр наукового атеїзму був зліплений союзний релігійний закон де по зразку цивільної громадської організації почали ліпити релігійні. Це була своєрідна резервація для віруючих і в Україні той процес підхопили вже місцеві діячі наукового атеїзму разом з діячами НРУ.

Всі релігієзнавці і викладачі кафедр вміють розказати про різні моделі співіснування держави та релігії, що мають місце у світовій практиці, які, частіше за все, законодавчо оформлені. Але я добавлю, що це є тінь іншої, вищої істин, яка встановлює що спочатку моделі і відносини а потім законодавче оформлення. Загально ця максима в теорії права виглядає так – закони тільки регулюють суспільні відносини і ніколи їх не створюють. Відносини передують законам. І от в нашій ситуації після розпаду СРСР, в ситуації з нульовим рівнем права і відсутністю реальних релігійних організацій як суб’єктів права, перетягнувши до себе конституційний принцип відділення, ми почали ним регулювати відсутні суспільні відносини(!). За цих обставин ті спроби в 90-х роках зробити релігійний закон були приречені. Що і сталось. Перетягнувши слідом за Конституцією цивільне право, ми ним почали регулювати духовні, неправові відносини. І цьому могли б завадити ну хоч якісь, ну хоч елементарні відносини з тими убогими релігійними організаціями. Це не потребує якихось надзвичайних зусиль чи здібностей. Це може навіть релігієзнавець Єленський. Якщо захоче. Наприклад – Єленський любив раніше на різних телевізорах розказувати про важливість автономії релігійної організації і про необхідність її захисту і захисту переходів. Ну і потім він зліпив той закон, Закон Мародерів №4128. І от якби Єленський уважніше придивився до релігійних організацій і до того принципу автономії, він би міг зрозуміти що принцип відділення і принцип автономії це є одне і теж. Або взаємодоповнююче. Принцип автономії в першу чергу означає що організація сама(!) її проголошує, сама визначає її межі а держава тільки бере це потім до уваги. А тому, якщо всі християнські конфесії згідно своїх канонів визначають автономною організацією всю церкву а не парафію, якщо всі конфесії самостійно визначають правила утворення парафій і долю майна - то це і мало би бути одним з основних правил відносин держави і церков. А Конституція це тільки потім констатує як відділення.

Сьогодні цей процес «побудови відносин» продовжують т.з ефективні менеджери, які відчувши своєрідний запит, успішно експлуатують його ресурс. Текст релігійного закону і та діяльність найбільш вповні стали в утворенні організації ПЦУ. В унісон з православною симфонією, з менеджерами від віруючих, в Україні творять близнюка «русского мира». Ось один з них стверджує що УПЦ МП стала ворогом  суспільства. Лукавить, свідомо або по нерозумінню. Позиція організації стала ворожою окремим проявам держави а держава це не є суспільство. Держава це механізм збирання податків, підтримання порядку в суспільстві. Такий же як пральна машина в побуті і стверджувати що пральній машині необхідна церква просто смішно. В суспільстві необхідні якісь відносини держава з церквами, але наша придуркувата машина в своєму існуванні намагається використати церкву в своїх інтересах, інтересах далеких від суспільних. Тому завжди слушне попередження – церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці. І в наших умовах відносини церкви з державою повинні починатись з тези – держава ворог церкви. Можна цитувати одного священника УГКЦ – держава не повинна робити нічого поганого для церкви і нічого доброго. Те, що «УПЦ (МП) всячески демонизируют Минкульт», ну що ж - під час війни завжди виникає потреба в специфічних «законах», текстах. Потреба в людях типу Медінський, Юраш, Єленський і існуючі з обох сторін фронту контори «міністерство культури» перетворилися в розсадники мракобісся.

 

Священик Сєверодонецької єпархії УПЦ (МП) звершив чин в...

Onufriy

Onufriy написал:

Та це прямо чудо!...
Схоже, що "капітан сьогодні був тверезий"

Харків'яни вимагають у парафії УПЦ (МП) відновити колі...

Onufriy

Onufriy написал:

порушення Закону України «Про охорону культурної спадщини» в Харкові давно набули системного характеру

Прокляті воцерковлені дикуни! what
Але ще більше гріха - на місцевих адміністративних беззаконниках і фарисеях

Знайдіть на цьому бланку згадку про УПЦ

dima222

dima222 написал:

Митрополита Лазаря давно треба було оголосити персоною нон грата в Україні - а тим часом його рідним брат Дмитро у Дунаєві біля Почаєва в селі, яке приєдналося до ПЦУ, намагається будувати нову церкву. І точно за гроші Лазаря, бо всі племінники Лазаря - сини та родичі Дмитра, служать священиками у Криму. 

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/

Всеукраїнська Рада Церков закликає робити вибір президе...

Onufriy

Onufriy написал:

мусимо усвідомити: якою повинна бути наша держава?

Яке питання, така і відповідь. feel Для терезої відповіді доречніше усвідомити, чого ми хочемо від майбутнього президента?
1. Особистого багатства?
2. Подолання людської продажності "в окремо взятій країні"?
3. Припинення глобального міжнародного конфлікту?
Твереза відповідь можлива лише у тому випадку, якщо ми чекаємо чогось іншого. Бо ніякий президент не зробить вас багатим, не "подолає корупції" і не "припинить війни"

Це якщо він не "чарівник з голубого вертольота" recourse


Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві.  Причому це якесь небачене і неописане варварство. Ми користуємось речами і благами цивілізації і одночасно реконструюємо суспільні відносини, схожі на описи з шкільних історичних підручників про давні часи. Наші відносини це якась амальгама з давнього, застиглого в часі ординства, на яке додатково наклалась катастрофа 1917 року.  Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні нюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями. І це особливо вражає, оскільки мародерами стають християни і їх спільноти. Адже ж саме в християнському середовищі в давні часи виникло розділення церковного і світського права, при якому християнське середовище залишилось ізольованим місцем де панували моральні основи керування церковним майном. Збереження цього середовища здійснено радикальним відділенням від світського права і оскільки  суть керування церковним майном не у застосуванні правових конструкцій, а в здійсненні місії церкви, то і успіх цієї місії став критерієм правильності прийняття рішень і здійснення тих чи інших дій з церковним майном. У нас же безглузді спільноти заполітизованих громадян, які вважають християнство просто громадським рухом з формальним моральним законодавством, притягнули в християнське середовище світське право, причому у гіршому його варіанті. Адже навіть світські юридичні особи, при виникненні конфліктів і суперечок між засновниками громади про використання майна, дають право тим громадянам, які кінцево не погодились з рішеннями громади, вийти з громади разом з тим майном, яке вони вклали. Тобто, якщо в християнській громаді не існує християнських відносин з іншими членами громади, які могли б керувати ними при залагодженні майнових питань, якщо громада «голосуванням» позбавляє участі у вирішенні майнових питань меншу кількість громади то, за відсутності християнських відносин, необхідно би мінімально зберегти хоч якусь справедливість до своїх земляків і сусідів і виключити мародерство. Якщо християнська справедливість і моральні відносини тут відсутні то тоді необхідно зберегти цивілізовану, світську справедливість.  Тобто тоді, в продовження світського правила про фіксоване членство в громаді, це членство необхідно доповнити таким же світським обліком внесків і пожертв кожного фіксованого члена громади. І при виключенні любого члена громади, громада повертає йому ті внески або компенсує їх.

 

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний місіонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...

Старый дуб рухнул. И тут, началось…

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Воистину христианство уже давно умерло!   Вместо тяжелой борьбы с пристрастиями и грехами в себе для перерождения и преображения человека( ества) , мы (не все ли?),  говорим  и призываем только(!)  к внешнему исполнению обрядов..Где же эти совершенные ПОСЛЕДОВАТЕЛИ ХРИСТА??? О, как хотелось бы хотя бы посмотреть на них...А они должны были бы сами  спастись и СПАСТИ ВЕСЬ МИР!!! Кто же и куда нас и весь мир ведет???