Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Публікації
Беранжер Савелієфф: «Спілкуючись з біженцями, я багато чому можу навчитися в них»

Вчора, 17:16   Бесідував Віталій Хромець Публікації, Інтерв'ю

Беранжер Савелієфф: «Спілкуючись з біженцями, я багато чому можу навчитися в них»

Яке місце християнства у формуванні концепту гідності людини; яким чином освіта впливає на усвідомленні важливості гідності людини і чому освіта повинна культивувати й формувати людину, яка має гідність та яка шанує гідність іншої людини — на ці питання дає відповіді соціальний працівник Беранжер Савелієфф (Франція), яка була учасницею XVII Київського літнього богословського інституту, а 30 липня 2019 р. стала гостем програми “Наша освіта”, яка виходить на "Світлому Радіо “Еммануїл” (Київ) у партнерстві з Несторівським центром.

Священник-фасилітатор Олександр Чорней: «Захоплення психіатрією, психологією, педагогікою допомагає мені в душпастирській діяльності»

16 08 2019   Бесідував Віталій Хромець Публікації, Інтерв'ю

Священник-фасилітатор Олександр Чорней: «Захоплення психіатрією, психологією, педагогікою допомагає мені в душпастирській діяльності»

Протоієрей Олександр Чорней — настоятель церкви святителя Інокентія Херсонського у місті Херсон Херсонської єпархії УПЦ (МП), фасилітатор, медіатор, кризовий консультант, засновник освітнього проекту «Старець он-лайн». Разом зі своїм батьком, протоієреєм Димитрієм Чорнеєм, він також багато років здійснює місію в херсонських колоніях для засуджених. Проте розмова з о. Олександром більш широка — про неконфліктну комунікацію, про навчання як взаємообмін досвідами, про проблеми самопізнання...

Христова діва – баба Марія. Життя і смерть селянки з хутора Олексюки

13 08 2019   Денис Таргонський Публікації, Історія

Христова діва – баба Марія. Життя і смерть селянки з хутора Олексюки

За тиждень до смерті Марія як могла прибралася у хаті: щось підбілила, поскладала речі – бо ж люди прийдуть на похорон. Після того сама причепурилася, вдягнула святковий одяг, хустку, у якій ходила до церкви, лягла… І більше не вставала. Вона перейшла у вічність дівою Христовою, якій цьогоріч виповнилося 95 років.

Як перекласти biodiversity, global warming, environmental justice... церковнослов

12 08 2019   Володимир Волковський Публікації, Богослов'я

Як перекласти biodiversity, global warming, environmental justice... церковнослов'янською?

8 серпня 2019 р. в Інституті філософії імені Г.С. Сковороди НАНУ відбулося чергове робоче засідання науково-методологічного семінару «Принципи та підходи у перекладі богослужбових текстів українською мовою» Українського літургічного товариства. Попереднє засідання семінару відбулося 17 липня, на ньому обговорено перші завдання Товариства. А 8 серпня було обговорено удосконалення перекладу типового молебня на тему екології, захисту природи українською і церковнослов'янською мовами та особливості редакції Київського ізводу церковнослов'янської мови.

Архімандрит Кирило Говорун: «В ідеальному випадку споживачем богословської освіти може бути кожен свідомий християнин»

12 08 2019   Віталій Хромець Публікації, Інтерв'ю, Богослов'я

Архімандрит Кирило Говорун: «В ідеальному випадку споживачем богословської освіти може бути кожен свідомий християнин»

У секулярному суспільстві ще існують стійкі стереотипи про богословську освіту, що це атавізм та пережиток. Натомість богослов’я продовжує відігравати важливу роль у самоусвідомленні Церкви. Якою і для кого має бути сучасна богословська освіта? Про це — бесіда з відомим українським православним богословом, професором Університету Лойоли Мерімаунт (Лос-Анджелес), архімандритом Кирилом (Говоруном).

«Інакший досвід». Проект українських інтелектуалів для людей з особливими потребами

12 08 2019   Володимир Волковський Публікації

«Інакший досвід». Проект українських інтелектуалів для людей з особливими потребами

Українські філософи, письменники, митці і журналісти розкажуть у новому проекті, коли й чому їм доводилося почуватися чужими та інакшими, а також поміркують про свободу як сміливість бути собою.

Українське літургійне товариство: перші завдання

25 07 2019   Володимир Волковський Публікації, Богослов'я, Аналітика

Українське літургійне товариство: перші завдання

Робота науково-методологічного семінару «Принципи та підходи у перекладі богослужбових текстів українською мовою» продовжується. 17 липня 2019 р. в Інституті філософії імені Г.С. Сковороди НАН України відбулось робоче засідання перекладацької ініціативної групи за результатами першого семінару, який відбувся 24 червня. Засідання ініціював і забезпечив Несторівський центр, науково-просвітницька громадська організація.

Яна Рожнятовська: Інтелектуальний розвиток у християнстві – Бог нам дав розум, щоб ми ним користувалися, і ми відповідальні за те, як ним користуємося

25 07 2019   Бесідував Віталій Хромець Публікації, Інтерв'ю

Яна Рожнятовська: Інтелектуальний розвиток у християнстві – Бог нам дав розум, щоб ми ним користувалися, і ми відповідальні за те, як ним користуємося

9 липня 2019 р. гостем програми “Наша освіта”, яка виходить на "Світлому Радіо “Емануїл” (Київ) у партнерстві з Несторівським центром, була Яна Рожнятовська, координатор проекту "Об'єднуючи людей заради миру" та засновниця Школи інтелектуального розвитку. Говорили про освіту та пошук себе.

Нова епоха в історії України: повернення духовенства і мирян в освітній простір вселенської Церкви

18 07 2019 Публікації, Богослов'я, Аналітика, Історія

Нова епоха в історії України: повернення духовенства і мирян в освітній простір вселенської Церкви

30 червня - 14 липня 2019 року у Волоській академії богословських студій (Греція), одному з флагманів сучасної православної освіти, було проведено літню школу для духовенства і мирян-богословів Православної Церкви Україні. Студенти і викладачі богословських шкіл України за сприяння авторитетних богословів з різних Помісних Православних Церков вивчали богослов’я у Греції та були прийняті Вселенським Патріархом. Подібні богословські події будуть регулярними і стануть серйозним поштовхом для інтеграції духовної освіти України в освітній простір вселенської Церкви.

Богословська освіта і виклики, які ставить Богословська академія Волоса: необхідність зміни парадигми

18 07 2019   Ніколаос Аспруліс Публікації, Богослов'я, Аналітика, Історія

Богословська освіта і виклики, які ставить Богословська академія Волоса: необхідність зміни парадигми

30 червня - 14 липня 2019 року група студентів духовних академій Православної Церкви України взяла участь у двотижневій програмі навчання Академії богословських студій в місті Волос (Греція). Волоська академія відома як дослідницький центр, який запроваджує інноваційні підходи у світовій богословській освіті. Для знайомства українських читачів з цим богословським закладом пропонуємо доповідь Ніколаоса Аспруліса (Nikolaos Asproulis), заступника директора цієї Академії та співробітника журнала "Theologia", прочитану на конференції  "Теологічна освіта в Білорусі і країнах Європи в контексті забезпечення свободи віросповідання", яка відбулася в Мінську 21-22 листопада 2014 року за участю представників наукових і духовних установ Болгарії, Білорусі, Греції, України, Литви, Польщі, Росії, зокрема РПЦ.

УГКЦ після римської зустрічі з папою. То в чому ж полягав сюрприз?

16 07 2019   Микола Крокош Публікації, Аналітика

УГКЦ після римської зустрічі з папою. То в чому ж полягав сюрприз?

«Бійся данайців, що дари приносять» (За Вергілієм)

Розвиток української богословської думки в Національному педагогічному університеті ім. М. Драгоманова

11 07 2019   Тетяна Левченко, кандидат філософських наук Публікації, Богослов'я, Історія

Розвиток української богословської думки в Національному педагогічному університеті ім. М. Драгоманова

Аналіз розвитку богословської думки в Національному педагогічному університеті імені М.П.Драгоманова в області підготовки кадрів вищої кваліфікації

Протоієрей Андрій Шиманович: «Не варто дивуватися, якщо через деякий час ми прокинемося у протестантській державі...»

10 07 2019   Бесідував Віталій Хромець Публікації, Інтерв'ю

Протоієрей Андрій Шиманович: «Не варто дивуватися, якщо через деякий час ми прокинемося у протестантській державі...»

18 червня 2019 р. гостем програми “Наша освіта”, яка виходить на "Світлому Радіо “Емануїл” (Київ) у партнерстві з Несторівським центром, був протоієрей Андрій Шиманович, магістр богослов’я, настоятель храму на честь свв. рівноап. Кирила і Мефодія (Православна Церква України) при Черкаському національному університеті імені Богдана Хмельницького. Отець Андрій є випускником цього університету, а також Київської духовної семінарії і академії УПЦ (Московського Патріархату). У свій час він був керівником Місіонерського відділу Кіровоградської єпархії УПЦ (МП), а зараз є активним місіонером у Черкаській єпархії ПЦУ.

Українська Церква в європейському контексті

10 07 2019   Денис Таргонський Публікації

Українська Церква в європейському контексті

«Я у них, а Ти у Мені, щоб були досконалі в одно, і щоб пізнав світ, що послав Мене Ти, і що їх полюбив Ти, як Мене полюбив» (Ін 17, 23).

Мова: тенденції та підходи

5 07 2019   Анатолій Хільченко, священик Публікації

Мова: тенденції та підходи

Із приводу сучасної української мови, тенденцій у підходах до проведення реформ у цій галузі дозволю собі зауважити наступне…

Священик Роман Небожук: Не влада надає сенс Божим заповідям, а Божа істина, моральність надає справжнього сенсу владі

3 07 2019   Бесідував Віталій Хромець Публікації, Інтерв'ю

Священик Роман Небожук: Не влада надає сенс Божим заповідям, а Божа істина, моральність надає справжнього сенсу владі

11 червня 2019 р. гостем програми “Наша освіта”, яка виходить на "Світлому Радіо “Емануїл” (Київ) у партнерстві з Несторівським центром, був Роман Небожук, священик УГКЦ, доцент кафедри соціальної і гуманітарної політики Національної академії державного управління при Президентові України (НАДУ).

Переклад богослужбових текстів українською: міжконфесійна дискусія

26 06 2019   Аліна Голопьорова Публікації

Переклад богослужбових текстів українською: міжконфесійна дискусія

Проблему перекладу богослужбових текстів українською мовою обговорювали 24 червня 2019 р. у конференц-залі столичного готелю «Ibis Київ Центр». Семінар на тему «Принципи та підходи у перекладі богослужбових текстів українською мовою» проводився громадською організацією «Несторівський центр» (Київ).

Володимир Картаєв: Якщо хочемо отримати всю повноту Біблії — потрібно вчитися читати Біблію правильно

4 06 2019   Бесідував Віталій Хромець Публікації, Інтерв'ю

Володимир Картаєв: Якщо хочемо отримати всю повноту Біблії — потрібно вчитися читати Біблію правильно

21 травня гостем програми “Наша освіта”, яка виходить на "Світлому Радіо “Емануїл” (Київ) у партнерстві з Несторівським центром, був Володимир Картаєв, викладач Університету теології "Зоє" (Київ), експерт Несторівського центру. Говорили про принципи та зміст біблійної освіти. В текстовому варіанті інтерв’ю пропонуємо цікаві моменти, які пролунали у програмі.

«Не визнана» не означає «не церква»

3 06 2019   Денис Таргонський Публікації

«Не визнана» не означає «не церква»

Російська церковна пропаганда стверджує, що Православна Церква України (ПЦУ) – то «не церква», оскільки вона «не визнана». До багатьох священиків ПЦУ, які перейшли з УПЦ (МП), надходять документи з повідомленням, що вони відлучені від Церкви на основі 12-го апостольського правила. Зазначається, що кожен, хто помолиться із відлученим від кліру, сам стає відлученим.

Декан Київської богословської семінарії Віктор Шевчук: Освіта прийшла на нашу землю разом з Біблією

23 05 2019   Бесідував Віталій Хромець Публікації, Інтерв'ю, Богослов'я

Декан Київської богословської семінарії Віктор Шевчук: Освіта прийшла на нашу землю разом з Біблією

В межах програми “Наша освіта”, яка виходить на "Світлому Радіо “Емануїл” (Київ) у партнерстві з Несторівським центром, до студії запрошують гостей для розмови про освіту, про її сутність, тенденції та головні виклики в освітній сфері в Україні та загалом у світі. Ведучий програми - директор Несторівського центру, кандидат філософських наук Віталій Хромець. 14 травня 2019 року гостем програми став Віктор Шевчук, декан Київської богословської семінарії “Благодать та Істина” при Всеукраїнському Союзі церков християн віри євангельської п'ятидесятників. В програмі говорили про біблійне розуміння освіти. У текстовому варіанті інтерв’ю пропонуємо цікаві моменти, які пролунали у першому випуску програми “Наша освіта”.

Нащадки ветеранів

9 05 2019   Денис Таргонський Публікації

Нащадки ветеранів

Присвячується молодим людям, які не виїхали за кордон доглядати за гроші тих, кого колись перемогли їхні діди, а залишилися в Україні, бажаючи щось змінити на краще

Історія однієї любові, яка перемогла смерть

26 04 2019   Денис Таргонський Публікації

Історія однієї любові, яка перемогла смерть

«І кожен, хто любить, родився від Бога та відає Бога!» (1 Ін. 4,7).

«Думай!». Як ми голосували в семінарії за президента

19 04 2019   Денис Таргонський Публікації, Історія

«Думай!». Як ми голосували в семінарії за президента

У 2004 році відбувалися вибори президента України. Я тоді навчався у Київській духовній семінарії УПЦ. Учні духовних шкіл «по послушанію» всі гуртом пішли на виборчу дільницю. Інспектори біля входу в кабінку з легеньким притиском нагадували про «відповідальність перед Богом за свій вибір». Відповідно майже вся семінарія голосувала ЗА Януковича.

«Я один був українець у тій лікарні». Лікар-адвентист розповідає, як лікував африканців у Чаді

19 04 2019   Вадим Коржос Публікації

«Я один був українець у тій лікарні». Лікар-адвентист розповідає, як лікував африканців у Чаді

Вадим Коржос працював хірургом адвентистської лікарні в Республіці Чад, це Центральна Африка. Іноді лише за допомогою молотка, долото і ліхтариків він рятував здоров'я і життя мешканців країни. Його розповідь — свідчення про те, як волонтери і християни служать у країнах третього світу.

Сучасне православ`я: знакові тенденції

17 04 2019   Анатолій Хільченко, священик Публікації, Історія

Сучасне православ`я: знакові тенденції

У житті православної спільноти є, певна річ, багато проблем. І церковна свідомість для того й існує, щоби з’ясовувати та усувати все те, що перешкоджає повноцінному розкриттю в житті церковному вічної Істини, актуалізації буття Спасителя у будь-який час і в будь-якій формі у Його Тілі- Церкві (як про це сказав якось Апостол — не він живе, а живе у ньому Христос). У цьому також полягає тайна причетності Духа Святого до справи дихання Церкви, кожної клітинки Тіла Церкви — Богом…

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Священик Сєверодонецької єпархії УПЦ (МП) звершив чин в...

Onufriy

Onufriy написал:

Та це прямо чудо!...
Схоже, що "капітан сьогодні був тверезий"

Харків'яни вимагають у парафії УПЦ (МП) відновити колі...

Onufriy

Onufriy написал:

порушення Закону України «Про охорону культурної спадщини» в Харкові давно набули системного характеру

Прокляті воцерковлені дикуни! what
Але ще більше гріха - на місцевих адміністративних беззаконниках і фарисеях

Знайдіть на цьому бланку згадку про УПЦ

dima222

dima222 написал:

Митрополита Лазаря давно треба було оголосити персоною нон грата в Україні - а тим часом його рідним брат Дмитро у Дунаєві біля Почаєва в селі, яке приєдналося до ПЦУ, намагається будувати нову церкву. І точно за гроші Лазаря, бо всі племінники Лазаря - сини та родичі Дмитра, служать священиками у Криму. 

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/

Всеукраїнська Рада Церков закликає робити вибір президе...

Onufriy

Onufriy написал:

мусимо усвідомити: якою повинна бути наша держава?

Яке питання, така і відповідь. feel Для терезої відповіді доречніше усвідомити, чого ми хочемо від майбутнього президента?
1. Особистого багатства?
2. Подолання людської продажності "в окремо взятій країні"?
3. Припинення глобального міжнародного конфлікту?
Твереза відповідь можлива лише у тому випадку, якщо ми чекаємо чогось іншого. Бо ніякий президент не зробить вас багатим, не "подолає корупції" і не "припинить війни"

Це якщо він не "чарівник з голубого вертольота" recourse


Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві.  Причому це якесь небачене і неописане варварство. Ми користуємось речами і благами цивілізації і одночасно реконструюємо суспільні відносини, схожі на описи з шкільних історичних підручників про давні часи. Наші відносини це якась амальгама з давнього, застиглого в часі ординства, на яке додатково наклалась катастрофа 1917 року.  Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні нюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями. І це особливо вражає, оскільки мародерами стають християни і їх спільноти. Адже ж саме в християнському середовищі в давні часи виникло розділення церковного і світського права, при якому християнське середовище залишилось ізольованим місцем де панували моральні основи керування церковним майном. Збереження цього середовища здійснено радикальним відділенням від світського права і оскільки  суть керування церковним майном не у застосуванні правових конструкцій, а в здійсненні місії церкви, то і успіх цієї місії став критерієм правильності прийняття рішень і здійснення тих чи інших дій з церковним майном. У нас же безглузді спільноти заполітизованих громадян, які вважають християнство просто громадським рухом з формальним моральним законодавством, притягнули в християнське середовище світське право, причому у гіршому його варіанті. Адже навіть світські юридичні особи, при виникненні конфліктів і суперечок між засновниками громади про використання майна, дають право тим громадянам, які кінцево не погодились з рішеннями громади, вийти з громади разом з тим майном, яке вони вклали. Тобто, якщо в християнській громаді не існує християнських відносин з іншими членами громади, які могли б керувати ними при залагодженні майнових питань, якщо громада «голосуванням» позбавляє участі у вирішенні майнових питань меншу кількість громади то, за відсутності християнських відносин, необхідно би мінімально зберегти хоч якусь справедливість до своїх земляків і сусідів і виключити мародерство. Якщо християнська справедливість і моральні відносини тут відсутні то тоді необхідно зберегти цивілізовану, світську справедливість.  Тобто тоді, в продовження світського правила про фіксоване членство в громаді, це членство необхідно доповнити таким же світським обліком внесків і пожертв кожного фіксованого члена громади. І при виключенні любого члена громади, громада повертає йому ті внески або компенсує їх.

 

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний місіонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...

Старый дуб рухнул. И тут, началось…

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Воистину христианство уже давно умерло!   Вместо тяжелой борьбы с пристрастиями и грехами в себе для перерождения и преображения человека( ества) , мы (не все ли?),  говорим  и призываем только(!)  к внешнему исполнению обрядов..Где же эти совершенные ПОСЛЕДОВАТЕЛИ ХРИСТА??? О, как хотелось бы хотя бы посмотреть на них...А они должны были бы сами  спастись и СПАСТИ ВЕСЬ МИР!!! Кто же и куда нас и весь мир ведет???

Депутат Денис Бородюк: «Ни один олигарх столько не укра...

Onufriy

Onufriy написал:

люди, которые не боятся Бога, не доверяют и другим людям

Ни один олигарх столько не украдет, сколько крадут все украинцы понемножку

мы живём просто-напросто не по средствам

Толковий єретик адвентист. Добряче сказав +5!

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

Onufriy

Onufriy написал:

Слабкість статті у тому, що вона викриває воканонічнених брехунів, але не викриває єресі

Базікати отаку похабщину може лише проклятий святоросійський єретик: 
не варто приєднуватись до ПЦУ, бо це буде зрада нашій православній вірі

таїнства в ПЦУ є недійсними

ПЦУ — це легалізований розкол