Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Офіційно
Сергій Григоренко, екс-секретар Луцької міськради: «Якщо християнин відчуває покликання йти в політику, то варто йти»

13 11 2017   Підготували Оксана Соловйова, Гнат Мєрєнков Публікації, Інтерв'ю, Офіційно

Сергій Григоренко, екс-секретар Луцької міськради: «Якщо християнин відчуває покликання йти в політику, то варто йти»

Я корінний лучанин, народився у Луцьку. За освітою історик, магістр історії. Закінчив Волинський державний університет (зараз це Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки), історичний факультет. Темою моєї магістерської роботи були «Відносини радянської влади і протестантів на Волині в 40-х — 50-х рр.». Коли радянська влада після Другої світової війни прийшла на Волинь, утворила відповідальні органи, які мали контролювати протестантські церкви, намагалася їх розділити, побороти, контролювати. Мене ця тема цікавила.

Украина и украинцы в негласной переписке Константинопольского и Московского Патриархов — 1995 год

5 05 2017 Публікації, Офіційно, Історія

Украина и украинцы в негласной переписке Константинопольского и Московского Патриархов — 1995 год

В распоряжении редакции портала "Религия в Украине" оказалась фотокопия перевода на русский язык ответного письма Патриарха Константинопольского Варфоломея от 12 июля 1995 года Патриарху Московскому Алексию II, в котором излагается позиция Константинопольской Церкви в отношении духовного окормления украинцев диаспоры и Украины.

Мовою цифр і персоналій: єпархії, дієцезії, екзархати та єпископат УГКЦ і РКЦ у 2016 році

19 10 2016   Володимир Мельник Публікації, Аналітика, Офіційно

Мовою цифр і персоналій: єпархії, дієцезії, екзархати та єпископат УГКЦ і РКЦ у 2016 році

Після публікації таблиць щодо складу єпархій, вікаріатств і єпископату православних Церков України станом на 2016 рік пропонуємо статистичні дані про єпархії, дієцезії, екзархати та єпископат греко- і римо-католиків...

К’єтійський документ

26 09 2016   Переклад Миколи Крокоша Публікації, Богослов'я, Офіційно

К’єтійський документ

16-21 вересня в італійському місті К’єті відбулася пленарна зустріч Змішаної міжнародної комісії богословського діалогу між Католицькою та Православними Церквами, на якій укладено спільний документ.

Мовою цифр і персоналій: єпархії, вікаріати та єпископат УПЦ (МП), УПЦ КП, УАПЦ у 2016 році

26 09 2016   Володимир Мельник Публікації, Аналітика, Офіційно

Мовою цифр і персоналій: єпархії, вікаріати та єпископат УПЦ (МП), УПЦ КП, УАПЦ у 2016 році

Портал "Релігія в Україні" знайомить читачів зі статистичними даними релігійних організацій України станом на 2016 рік. До уваги пропонуються таблиці...

Реформирование системы духовного образования Украинской Православной Церкви на современном этапе

27 10 2013   Митрополит Антоний (Паканич) Публікації, Аналітика, Офіційно

Реформирование системы духовного образования Украинской Православной Церкви на современном этапе

Чего удалось достичь, а какие планы так и остались лишь планами? Какие вызовы сегодня стоят перед нами?..

Митрополит Бориспільський Антоній: Православ

10 06 2013 Публікації, Офіційно

Митрополит Бориспільський Антоній: Православ'я і ЗМІ сьогодні

Доповідь Керуючого справами УПЦ митрополита Бориспільського Антонія (Паканича), з якою він звернувся до організаторів та учасників VII Фестивалю ЗМІ православних.

Принципи розвитку православної богословської освіти в Україні на сучасному етапі

3 04 2013   Митрополит Бориспільський Антоній (Паканич) Публікації, Офіційно

Принципи розвитку православної богословської освіти в Україні на сучасному етапі

В «Концепції вищої духовної освіти УПЦ» знайшло своє втілення стратегічне бачення майбутнього богословської освіти як системи навчання та виховання. Хотілося б пояснити загальні принципи, на які, на наше християнське переконання, має спиратися процес розвитку православної богословської освіти в Україні.

Открытое обращение главы Юридического отдела УПЦ Валентина Волынца к митрополиту Одесскому  Агафангелу

27 06 2012   Валентин Волынец Публікації, Офіційно

Открытое обращение главы Юридического отдела УПЦ Валентина Волынца к митрополиту Одесскому Агафангелу

Порталу "Религия в Украине" стали доступны рапорт главы Юридического отдела УПЦ Валентина Волынца на имя митрополита Владимира и его же открытое обращение к митрополиту Одесскому Агафангелу в связи с обвинениями последнего в попытках сорвать работу Комиссии по подготовке и внесению изменений и дополнений к Уставу УПЦ.

Система релігієзнавчої підготовки в Національному педуніверситеті імені М.Драгоманова: короткий огляд

27 06 2012   Віталій Хромець Публікації, Офіційно

Система релігієзнавчої підготовки в Національному педуніверситеті імені М.Драгоманова: короткий огляд

Продовжуючи тему попередніх статей «Теологічне знання та теологічна освіта в Україні: короткий нарис»  і «Види та форми християнської богословської освіти: огляд світової практики», побіжно розглянемо, як представлена освіта і наука в одному з піонерів релігієзнавчої підготовки в Україні...

Відповідь ректора УУБА-КаУ архімандрита Віктора (Бедь) проректору КДА Володимиру Бурезі

2 10 2011 Публікації, Офіційно

Відповідь ректора УУБА-КаУ архімандрита Віктора (Бедь) проректору КДА Володимиру Бурезі

Після опублікування на нашому порталі відкритого листа проректора Київської духовної академії з науково-богословської роботи доцента Володимира Буреги до ректора Української Ужгородської богословської академії імені святих Кирила і Мефодія та Карпатського університету імені Августина Волошина архімандрита Віктора (Бедь), пов’язаного з публікацією статті Ігоря Богдана «Поетапне здійснення приєднання Київської митрополії до Московського Патріархату», до редакції надійшла відповідь отця архімандрита, яку ми також пропонуємо до уваги читачів.

Перманентная реформация. Предсоборные тезисы накануне Второго Евангельского Собора

19 09 2011 Публікації, Офіційно

Перманентная реформация. Предсоборные тезисы накануне Второго Евангельского Собора

В протестантизме на постсоветском пространстве наблюдается совершенно новое явление: началась своя «эпоха соборов». Сегодня мы публикуем одну из частей материалов работы Собора – Предсоборные тезисы «Перманентная реформация», написанных от лица Межсоборного присутствия, в которых сформулированы три требования к участникам Евангельского Собора и всему Евангельскому движению: восстановить соборность, оправдать будущее - и при этом сохранить требуемую инаковость.

"Піднесімось духовно..." Різдвяне послання Вселенського Патріарха

23 12 2010   Патріарх Варфоломій Константинопольський Публікації, Офіційно

"Піднесімось духовно..." Різдвяне послання Вселенського Патріарха

На цьому тижні абсолютна більшість Помісних Православних Церков світу святкує Різдво Христове - одне з найбільших свят християнської ойкумени. Вселенський Патріарх Варфоломій надіслав різдвяне послання усій повноті Церкви, в якому особливо підкреслив, що божественна милість Різдва не обмежується майбутньою вічністю, а також включає в себе речі, пов'язані з нашим земним шляхом...

Резолюція круглого столу «Діалог між владою та конфесіями в контексті європейської системи цінностей»

20 12 2010 Публікації, Офіційно

Резолюція круглого столу «Діалог між владою та конфесіями в контексті європейської системи цінностей»


Сьогодні в «Українському домі» за підтримки Фонду Конрада Аденауера, Інституту релігійної свободи та Всеукраїнської Ради Церков і релігійних організацій відбувся круглий стіл, на якому була прийнята Резолюція, підписана членами Всеукраїнської Ради Церков і релігійних організацій, представниками громадських організацій, експертами, науковцями та журналістами. Пропонуємо увазі читачів текст цього документу.

Патриарх Кирилл: "Мы определяем, что хорошо, а что плохо, исходя из ценностей Русского мира"

3 11 2010   Патриарх Московский и всея Руси Кирилл (Гундяев) Публікації, Богослов'я, Офіційно

Патриарх Кирилл: "Мы определяем, что хорошо, а что плохо, исходя из ценностей Русского мира"

Как же Русской Церкви не беспокоиться сегодня и в будущем о Русском мире, который вырос из корня Руси и народы которого вверены Богом ее пастырскому попечению? Не делать этого, значит – ослушаться Самого Бога... Мы определяем, что хорошо, а что плохо в нашей истории, исходя из того, насколько действия власти и народа соответствовали системе ценностей Русского мира и одновременно были направлены на сохранение его единства, обеспечение его безопасности и процветания.

ІІІ Покровські міжнародні читання: Підсумковий документ

3 11 2010 Публікації, Офіційно

ІІІ Покровські міжнародні читання: Підсумковий документ

Становлення духовності та менталітету українців та представників інших націй і культур, які спільно мешкають в гостинному українському домі, відбувалося за участі і великого впливу Православної моралі та створеної Східним християнством культури. При повній повазі до різних вірувань, Православ’я визнається як чинник, який відіграв особливу роль у історії та культурі української держави, і відіграє величезну роль у духовному розвитку України в майбутньому...

Концепція духовного розвитку України: єдність духу в союзі миру

3 11 2010   Архієпископ Полтавський і Миргородський Филип (Осадченко) Публікації, Офіційно

Концепція духовного розвитку України: єдність духу в союзі миру

Ми переконані, що Україна, саме як Європейська держава, потребує серйозного врахування історії як фактору, що визначає майбутнє. Натомість, намагання побудувати «новий світ» виключно на руїнах знищеного «старого світу» може викликати настільки ж трагічні наслідки, як і ті, що виникли внаслідок діяльності керівників держави зразку 1917–1990 років...

Современные богословы: кто они? Обращение в Синодальную Богословскую комиссию РПЦ

27 10 2010   Вадим Венедиктов Публікації, Офіційно

Современные богословы: кто они? Обращение в Синодальную Богословскую комиссию РПЦ

Несколько дней назад клирик Одесской епархии УПЦ протоиерей Андрей Новиков, член Синодальной Богословской комиссии Московского Патриархата, публично обвинил в раскольнической деятельности историка Вадима Венедиктова, который опубликовал в российской «Независимой газете Религии» статью о возможности украинской и белорусской автокефалии.  В ответ на обвинения Вадим Венедиктов обратился к секретарю Синодальной Богословской комиссии Московского Патриархата протоиерею Владимиру Шмалию с письмом, текст которого мы предлагаем читателям...

Про Помісну Українську Православну Церкву – Київський Патріархат

25 10 2010 Публікації, Офіційно

Про Помісну Українську Православну Церкву – Київський Патріархат

21 жовтня 2010 року під головуванням Патріарха Філарета, очільника Української Православної Церкви (Київський Патріархат), відбувся Архієрейський Собор, який прийняв Соборне слово «Про Помісну Українську Православну Церкву – Київський Патріархат». Подаємо читачам "Релігії в Україні" цей документ - в ньому відображено позицію Київського Патріархату з актуальних питань свого буття.

Доклад Митрополита Киевского и всея Украины Владимира (Сабодана) в связи с 20-летием дарования УПЦ самостоятельности в управлении

20 10 2010   Митрополит Владимир (Сабодан) Публікації, Офіційно

Доклад Митрополита Киевского и всея Украины Владимира (Сабодана) в связи с 20-летием дарования УПЦ самостоятельности в управлении

Сегодня, отмечая двадцатилетний юбилей этих судьбоносных решений, мы имеем хороший повод оценить документы 1990 года в широком историко-каноническом контексте, подвести итоги минувшего двадцатилетия...

РПЦ, УПЦ і церковна ситуація в Україні

28 07 2010   Синод УПЦ КП Публікації, Офіційно

РПЦ, УПЦ і церковна ситуація в Україні

У Київському Патріархаті немає жодних відмінностей від всієї повноти Православної Церкви ані у віровченні, ані у звершенні таїнств й інших богослужінь, ані у практиці застосування норм канонічного права. Усі протилежні твердження  є голослівними або заснованими на слабкій аргументації. Підтвердженням цього є просте порівняння Київського Патріархату з вищеназваними розколами.

Мы не совершенны, но мы искренни

23 07 2010   Епископ Васильковский Евстратий (Зоря) Публікації, Офіційно

Мы не совершенны, но мы искренни

Константинополь в свое время признал автокефалию Церкви Эллады, чем не разорвал, а укрепил единство церковного эллинизма. Тогда прекратилось бы церковное разделение в Украине, а все украинские православные обрели бы полноценное духовное единение с русским и другими православными народами. Единение во Христе, хотя и не под властью Московского патриарха.

Больница в Лавре. Наветы и ответы

16 07 2010   Архиепископ Вышгородский Павел, наместник Лавры Публікації, Офіційно

Больница в Лавре. Наветы и ответы

Церкви не надо вменять в вину ничего, Церковь ни в чем не виновата – Ее Глава Иисус Христос. Хочу напомнить, что преподобные Антоний и Феодосий Печерские и сонм других угодников Божиих, строили монастырь для людей, желающих послужить Богу и каждому из вас. Некоторые из недовольных цитируют Священное Писание не там, где нужно. Необходимо хоть немного думать о себе и соизмерять свою жизнь с тем же Святым Писанием.

"Украинская Церковь объединится и тоже будет признана"

5 06 2010   Патриарх Киевский Филарет, обращение Публікації, Офіційно

"Украинская Церковь объединится и тоже будет признана"

Когда идет речь об автокефалии, то Московский Патриарх думает об Украине, а Вселенский думает об Американской Церкви... Поэтому мы твердо убеждены, что придет время, когда Украинская Церковь объединится и тоже будет признанной всей Православной Церковью и будет признанным Патриархатом. Это и будет то прекращение схизмы, о котором говорит Патриарх Варфоломей, не путем подчинения одних другим, а путем братского примирения.

Заява Вченої Ради УУБА щодо дій клірика РПЦ

2 06 2010 Публікації, Офіційно

Заява Вченої Ради УУБА щодо дій клірика РПЦ

Цинічні та безпідставні випади протодиякона Андрія Кураєва проти Предстоятеля УПЦ, її Священного Синоду, єпископату та кліриків УПЦ не можуть залишатись поза увагою. Його так звана «богословсько-місіонерська» діяльність не може не викликати занепокоєння. Адже в очах багатьох вірників Православної Церкви ця особа асоціюється з поняттями «довіреної особи Патріарха», «клірика Руської Православної Церкви», «члена Синодальної богословської комісії РПЦ" тощо.

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Як готувалася зрада...

Філософ

Філософ написал:

Звичайно що зле...УГКЦ як Східна Церква із східним обрядом мала б бути. А "гібридом" де латинство змішане із візантійством.

Як готувалася зрада...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

А що таке синдром Хомишина7 Це зле ,чи добре? Це позитивно , чи негативно? А може це не згубно ,а спасенно? Прочитайте , будь ласка, ДВА ЦАРСТВА  священномученика ГРИГОРІЯ ХОМИШИНА  і Ви все зрозумієте, що УГКЦ свою місію уже завершила зведенням храмів і т.д. А суспільство і народ не зуміла захистити і вберегти від всіх проявів зла і гріха. Тому наш наро і пропадвє...























7




В УПЦ объявили антинародным "рождественское" решение ...

Onufriy

Onufriy написал:

архиепископ Климент — Этим решением Верховная Рада показала, что ей нет дела до мнения народа Украины

Трохи кумедно, що арх.Климент сам собі приписав роль виразника волі народної. 
Дійсно, а хто ж іще наділений конституційним правом говорити від імені українського народу
, як не п.Климент?.. feel Ну,.. відразу після ОнуфріяБ та сакрального КГ?
депутаты стремятся ослабить подавляющее доверие к церкви

ЗлодЬи суще!! angry

Добре, що керівник відділу уміє разити підступних депутатів мечем своєї філігранної логіки! fellow

Поправді скажу вам - якщо дозволити католикам святкувати Різдво, то це відразу обвалить к лихій годині всю теперішню шалену довіру мирян до святої укоханої РПЦ (Пу) wink 

В Австралії відкрили храм УПЦ КП, а в Португалії — свар...

Onufriy

Onufriy написал:

замовчування, що церква належить саме до Моськовського Патріархату, - це звичайне шахрайство

Ну чому ж звичайне?.. smile Це шахрайство віросповідне, адже у "моськовському" проповідується кирилівська єресь святоросійського етнофілетизму

Тріщать форпости РПЦ

dutchak1

dutchak1 написал:

Ось гарний матеріал на РІСУ

https://risu.org.ua/ua/index/monitoring/religious_digest/69000/

Cуперечка щодо права власності та юрисдикційного підпорядкування Православної Церкви св. Георгія Змієборця у Львові (1920-ті рр.)

І порівняти з сучасними реаліями  - наскільки ми здичавіли за такий малий проміжок часу. Чи були завжди такими дикунами і варварами? Ну і чим не приклад цивілізованих відносин? «за храм точились майнові та юрисдикційні суперечки між Румунською та Польською автокефальними православними церквами (ПАПЦ)» - цивілізовані суперечки йшли між церквами! Майно ніколи, як і тепер, не було власністю парафії, громади чи міфічного загального зібрання! В суперечці тільки за один храм(!!!) у справі підшито 631 арк. І це складає складає листування Міністерства ісповідань з Православною митрополією у Польщі, Міністерством закордонних справ, посольством Республіки Польща у Бухаресті та консульством у Чернівцях, а також з львівським воєводою. Потім, як випливає з листа Міністерства закордонних справ до Міністерства ісповідань, польські дипломати(!!!) не вважали доцільним педалювати розгляд подібних питань і обстоювати права Варшавського митрополита. “До того часу поки не затверджено автокефалії Православної церкви в Польщі, політичні резони вимагають великої обережності(!!!) у вирішенні даної проблеми” – підкреслено в листі. Не педалювали, не вимірювали патріотизм церкви, не давали це на розсуд напівграмотним релігієзнавцям, не трясли різними законами чи проектами законів, не трясли  вимогами до держави негайно автокефалію реєструвати! І, як і передбачали в МЗС, у практичну площину переговори перейшли лише після залагодження питання про автокефалію Православної митрополії в Польщі (відповідний Томос Вселенського Патріарха було підписано 13.11.1924 р.). 4 лютого 1925 р. митрополит Діонисій написав нового листа до міністерства, в якому зазначив, що найкращим способом вирішення суперечки може бути купівля храму. Митрополит(!!!) не збирав загони віруючих і напіввіруючих, які квасили носи односельчанам, пікетували, мітингували, шукали віри в судах. Митрополит писав листа і як християнин, як цивілізована людина просив продати храм! А як не було грошей то не ламав замки на храмі а просив допомоги у держави не поліцією і судом а грошима. Цивілізований світ, в який ми премося, збудований на вірі і на приватній власності.

Структуры УПЦ были замешаны в политических проектах Кре...

josephus

josephus написал:

Адесит просит 6-8 000 $ на что либо ... феереческий лохотрон... wink  

Духовенство УПЦ здає кров онкохворим дітям

Onufriy

Onufriy написал:

священики єпархії регулярно здають кров.. 6 листопада священики знову зібралися у обласній лікарні та здали кров

Радує регулярний, жертовно-одностайний колективізм священиків єпархії

Втішає також, що у відповідності до Нагірної проповіді, ліва рука єпархіальної доброчинності не відає про те, що робить права 

Не здивуюся, якщо і день 6 листопада (навечеріє світлого празника) було обрано не випадково

Як готувалася зрада...

Onufriy

Onufriy написал:

зміст провокаційної брошури Шарона-Королєвского викликав несприйняття навіть серед найбільших його симпатиків та однодумців. Зокрема, митрополит А. Шептицький, який майже сорок років близько приятелював з автором, був головним його довголітнім спонсором і натхненником, змушений був зауважити, що цій книжці «бракує милосердя»

Якщо вже і Шептицький опинився в одному москвоманському товаристві з Шароном, Костельником та НКВД, то що повинно зупиняти Бергольйо чи 
Шевчука?..

Важко Автору перти проти рожна... feel

Святослав (Шевчук) заявив, що УГКЦ вже зараз починає говорити про потребу українсько-російського примирення

Як готувалася зрада...

Onufriy

Onufriy написал:

Трагедія грекокатоликів у тому, що вони сприйняли папізм, але папізм не приймає їх
Нашій Церкві відкрито і публічно вказали на її вторинне місце

Більш-менш тверезим людям в УГКЦ боляче, що їх продали. Причому оцінили їх дуже дешево, - лагідний єзуїт продав їх за битий гріш обіцяного сопричастя з московським гейклубом

Віряни УГКЦ у пастці, виходу з якої (у межах католицтва) не існує: в
шановуєте "пам’ять мучеників та ісповідників за єдність з Католицькою Церквою"? - буде вам єдність! (А можливо - будуть і мученики). Готуйтесь, - путінський екуменізм уже недалечко

Позбутися путінщини можна лише спекавшись папізму

Як готувалася зрада...

Філософ

Філософ написал:

У Автора явний синдром "хомишинства..."

В Москве возмутились репликой архиепископа УПЦ (МП), ко...

Філософ

Філософ написал:

Скоріш УПЦ МП це "ДНР" чи "ЛНР". Провели у Хракові 1992 році свій псевдособор, як ОРДЛО свої фейкові референдуми. І тепер щось там "вєщают" про сепаратизм.

Бюрократия вместо Бога

Onufriy

Onufriy написал:

А щодо "любові до сатани" - то це не була метафора

1.Любов неминуче породжує прощення. Якщо хтось проповідує "любов до радянських катів" взагалі, то це означає заклик до прощення всієї банди НКВД. Не якогось розкаяного грішника, а саме безбожної системи

2.Гебівці були (і є) не лише ворогами "простих" людей, - вони гонителі Церкви і віри Христової, а отже і самого Спасителя Світу Ісуса Христа
Любити катів Ісуса Христа - чи це не занадто для християнина?.. Навіть для православного? Навіть для представника У/РПЦ? request

Дорогий Автор вважає, що християнину личить проповідувати любов до ворогів Господніх?!.. Якщо так, то КГ зі своїм етнофілетизмом, проти нього - просто підліток....
...
П.С. Чи не було на пророчиці Деборі Духа Святого, коли вона промовляла відомі багатьом слова: 
Нехай отак згинуть усі вороги Твої, Господи! А хто любить Його, той як сонце, що сходить у силі своїй! (Книга Суддів 5:31)

Церковнослов'янська мова: російська чи українська?

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: АРХМ АВВАКУМ
Нам українцям, було би набагато легше говорити про тотожність тільки української мови з древньо словянською
 
1.А чи не погарячкував шановний коментатор, зараховуючи себе до українців? fellow
2.Звідки він узяв, що центром етнофілетизму є Львів, а не сакральна Москва?
3.Який дивак де говорив про тотожність української і "древньо слов'янської" мов?. feel

wink І що воно таке взагалі - "древньо слов'янська мова"?..

Церковнослов'янська мова: російська чи українська?

Філософ

Філософ написал:

В Галичині "российским" народом, могли себе називати хіба, що москвофіли, яких було тоді немало. Галичани себе називали русинами, рускім народом. Лише поступово наступила тенленція йменувати себе українцями. До цього немало приклався Іван Франко...
Ще потрібно пам'ятати, що грецький відповідник терміну "Русь"- "Росія" (наголос на О), стосувався нинішньої України. Навіть титул Петра Могили був "Київський, Галицький і всія Росії". А за Московією термін "Росія" (чи як вимовлять самі московити Расія) закріпився завдяки реформам Петра І та "духовноно регламенту" Феофана Прокоповича.
Тому нинішня Росія має до Русі таке ж "відношення" як Румунія до Римської імперії.
А в Галичині (та й зараз в Україні) росіян називають за їх дійсно етнічною назвою - москалями.

Церковнослов'янська мова: російська чи українська?

АРХМ АВВАКУМ

АРХМ АВВАКУМ написал:

Нам українцям, було би набагато легше говорити про тотожність тільки української мови з древньо словянською(а, не російської та білоруської, разом), якби в джерелах до 19 сторіччя(14, 15, 16, 17, 18 століття) зустрічалось хоть зрідка, хочь деінде, хоть малесеньким манюсеньким натяком-намёком таке заповітне та любиме нами слово Україна. Уви. Нема ніде! (далі йде російський текст...) Зигзаги истории таковы, что даже Львовские старопечатные книги и люди проживающие во Львове, этом центре этнофилетизма с его оголенным восламененным нервом галицкого украинства, именовали себя раньше, как это ни странно, не украинским, а росийским родом, причем через два сс) Чудовищно звучит, не правда ли? Но, это факт истории. Не буду голословным, прибегну к фактам, к беспристрастным страницам львовских древностей... 

https://ru.wikipedia.org/wiki/Адельфотес

http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_ir/cgiirbis_64.exe?Z21ID&I21DBN=ELIB&
amp;
amp;P21DBN=ELIB&S21STN=1&S21REF=10&S21FMT=online_book&C21COM=S&a
mp;a
mp;S21CNR=20&S21P01=0&S21P02=0&S21P03=FF=&S21STR=00000451