Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Офіційно
«Не конкурировать, а прибавлять». Глава международного православного богословского общества презентовал в Киеве свою организацию

1 06 2018   Сергей Штейников Публікації, Богослов'я, Офіційно

«Не конкурировать, а прибавлять». Глава международного православного богословского общества презентовал в Киеве свою организацию

31 мая 2018 г. в рамках проекта "Публичный лекторий" в Киевской православной богословской академии УПЦ Киевского Патриархата выступил известный американский богослов украинского происхождения Павел Гаврилюк. Он презентовал Международное православное богословское общество "Йота", которое оформилось после Православного Собора на Крите 2016 года как платформа для дальнейшего развития мировой богословской мысли.

Скасування взаємної анафеми Константинополем і Римом: Спільна католицько-православна заява папи римського Павла VI і вселенського патріарха Атенаґора (Афінагора)

6 04 2018   Переклав Микола Крокош Публікації, Богослов'я, Офіційно, Історія

Скасування взаємної анафеми Константинополем і Римом: Спільна католицько-православна заява папи римського Павла VI і вселенського патріарха Атенаґора (Афінагора)

Цією публікацією портал «Релігія в Україні» розпочинає оприлюднення українською мовою найважливіших документів католицько-православного богословського діалогу. З англійської та німецької мов переклад здійснив Микола Крокош, доктор богослов’я, вірянин Української Греко-Католицької Церкви.

Визнання документів духовних навчальних закладів: що, як і коли

26 03 2018   Юрій Решетніков Публікації, Офіційно

Визнання документів духовних навчальних закладів: що, як і коли

Про досвід роботи з державного визнання документів про вищу духовну освіту, наукові ступені та вчені звання, виданих вищими духовними навчальними закладами

Сергій Григоренко, екс-секретар Луцької міськради: «Якщо християнин відчуває покликання йти в політику, то варто йти»

13 11 2017   Підготували Оксана Соловйова, Гнат Мєрєнков Публікації, Інтерв'ю, Офіційно

Сергій Григоренко, екс-секретар Луцької міськради: «Якщо християнин відчуває покликання йти в політику, то варто йти»

Я корінний лучанин, народився у Луцьку. За освітою історик, магістр історії. Закінчив Волинський державний університет (зараз це Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки), історичний факультет. Темою моєї магістерської роботи були «Відносини радянської влади і протестантів на Волині в 40-х — 50-х рр.». Коли радянська влада після Другої світової війни прийшла на Волинь, утворила відповідальні органи, які мали контролювати протестантські церкви, намагалася їх розділити, побороти, контролювати. Мене ця тема цікавила.

Украина и украинцы в негласной переписке Константинопольского и Московского Патриархов — 1995 год

5 05 2017 Публікації, Офіційно, Історія

Украина и украинцы в негласной переписке Константинопольского и Московского Патриархов — 1995 год

В распоряжении редакции портала "Религия в Украине" оказалась фотокопия перевода на русский язык ответного письма Патриарха Константинопольского Варфоломея от 12 июля 1995 года Патриарху Московскому Алексию II, в котором излагается позиция Константинопольской Церкви в отношении духовного окормления украинцев диаспоры и Украины.

Мовою цифр і персоналій: єпархії, дієцезії, екзархати та єпископат УГКЦ і РКЦ у 2016 році

19 10 2016   Володимир Мельник Публікації, Аналітика, Офіційно

Мовою цифр і персоналій: єпархії, дієцезії, екзархати та єпископат УГКЦ і РКЦ у 2016 році

Після публікації таблиць щодо складу єпархій, вікаріатств і єпископату православних Церков України станом на 2016 рік пропонуємо статистичні дані про єпархії, дієцезії, екзархати та єпископат греко- і римо-католиків...

К’єтійський документ

26 09 2016   Переклад Миколи Крокоша Публікації, Богослов'я, Офіційно

К’єтійський документ

16-21 вересня в італійському місті К’єті відбулася пленарна зустріч Змішаної міжнародної комісії богословського діалогу між Католицькою та Православними Церквами, на якій укладено спільний документ.

Мовою цифр і персоналій: єпархії, вікаріати та єпископат УПЦ (МП), УПЦ КП, УАПЦ у 2016 році

26 09 2016   Володимир Мельник Публікації, Аналітика, Офіційно

Мовою цифр і персоналій: єпархії, вікаріати та єпископат УПЦ (МП), УПЦ КП, УАПЦ у 2016 році

Портал "Релігія в Україні" знайомить читачів зі статистичними даними релігійних організацій України станом на 2016 рік. До уваги пропонуються таблиці...

Реформирование системы духовного образования Украинской Православной Церкви на современном этапе

27 10 2013   Митрополит Антоний (Паканич) Публікації, Аналітика, Офіційно

Реформирование системы духовного образования Украинской Православной Церкви на современном этапе

Чего удалось достичь, а какие планы так и остались лишь планами? Какие вызовы сегодня стоят перед нами?..

Митрополит Бориспільський Антоній: Православ

10 06 2013 Публікації, Офіційно

Митрополит Бориспільський Антоній: Православ'я і ЗМІ сьогодні

Доповідь Керуючого справами УПЦ митрополита Бориспільського Антонія (Паканича), з якою він звернувся до організаторів та учасників VII Фестивалю ЗМІ православних.

Принципи розвитку православної богословської освіти в Україні на сучасному етапі

3 04 2013   Митрополит Бориспільський Антоній (Паканич) Публікації, Офіційно

Принципи розвитку православної богословської освіти в Україні на сучасному етапі

В «Концепції вищої духовної освіти УПЦ» знайшло своє втілення стратегічне бачення майбутнього богословської освіти як системи навчання та виховання. Хотілося б пояснити загальні принципи, на які, на наше християнське переконання, має спиратися процес розвитку православної богословської освіти в Україні.

Открытое обращение главы Юридического отдела УПЦ Валентина Волынца к митрополиту Одесскому  Агафангелу

27 06 2012   Валентин Волынец Публікації, Офіційно

Открытое обращение главы Юридического отдела УПЦ Валентина Волынца к митрополиту Одесскому Агафангелу

Порталу "Религия в Украине" стали доступны рапорт главы Юридического отдела УПЦ Валентина Волынца на имя митрополита Владимира и его же открытое обращение к митрополиту Одесскому Агафангелу в связи с обвинениями последнего в попытках сорвать работу Комиссии по подготовке и внесению изменений и дополнений к Уставу УПЦ.

Система релігієзнавчої підготовки в Національному педуніверситеті імені М.Драгоманова: короткий огляд

27 06 2012   Віталій Хромець Публікації, Офіційно

Система релігієзнавчої підготовки в Національному педуніверситеті імені М.Драгоманова: короткий огляд

Продовжуючи тему попередніх статей «Теологічне знання та теологічна освіта в Україні: короткий нарис»  і «Види та форми християнської богословської освіти: огляд світової практики», побіжно розглянемо, як представлена освіта і наука в одному з піонерів релігієзнавчої підготовки в Україні...

Відповідь ректора УУБА-КаУ архімандрита Віктора (Бедь) проректору КДА Володимиру Бурезі

2 10 2011 Публікації, Офіційно

Відповідь ректора УУБА-КаУ архімандрита Віктора (Бедь) проректору КДА Володимиру Бурезі

Після опублікування на нашому порталі відкритого листа проректора Київської духовної академії з науково-богословської роботи доцента Володимира Буреги до ректора Української Ужгородської богословської академії імені святих Кирила і Мефодія та Карпатського університету імені Августина Волошина архімандрита Віктора (Бедь), пов’язаного з публікацією статті Ігоря Богдана «Поетапне здійснення приєднання Київської митрополії до Московського Патріархату», до редакції надійшла відповідь отця архімандрита, яку ми також пропонуємо до уваги читачів.

Перманентная реформация. Предсоборные тезисы накануне Второго Евангельского Собора

19 09 2011 Публікації, Офіційно

Перманентная реформация. Предсоборные тезисы накануне Второго Евангельского Собора

В протестантизме на постсоветском пространстве наблюдается совершенно новое явление: началась своя «эпоха соборов». Сегодня мы публикуем одну из частей материалов работы Собора – Предсоборные тезисы «Перманентная реформация», написанных от лица Межсоборного присутствия, в которых сформулированы три требования к участникам Евангельского Собора и всему Евангельскому движению: восстановить соборность, оправдать будущее - и при этом сохранить требуемую инаковость.

"Піднесімось духовно..." Різдвяне послання Вселенського Патріарха

23 12 2010   Патріарх Варфоломій Константинопольський Публікації, Офіційно

"Піднесімось духовно..." Різдвяне послання Вселенського Патріарха

На цьому тижні абсолютна більшість Помісних Православних Церков світу святкує Різдво Христове - одне з найбільших свят християнської ойкумени. Вселенський Патріарх Варфоломій надіслав різдвяне послання усій повноті Церкви, в якому особливо підкреслив, що божественна милість Різдва не обмежується майбутньою вічністю, а також включає в себе речі, пов'язані з нашим земним шляхом...

Резолюція круглого столу «Діалог між владою та конфесіями в контексті європейської системи цінностей»

20 12 2010 Публікації, Офіційно

Резолюція круглого столу «Діалог між владою та конфесіями в контексті європейської системи цінностей»


Сьогодні в «Українському домі» за підтримки Фонду Конрада Аденауера, Інституту релігійної свободи та Всеукраїнської Ради Церков і релігійних організацій відбувся круглий стіл, на якому була прийнята Резолюція, підписана членами Всеукраїнської Ради Церков і релігійних організацій, представниками громадських організацій, експертами, науковцями та журналістами. Пропонуємо увазі читачів текст цього документу.

Патриарх Кирилл: "Мы определяем, что хорошо, а что плохо, исходя из ценностей Русского мира"

3 11 2010   Патриарх Московский и всея Руси Кирилл (Гундяев) Публікації, Богослов'я, Офіційно

Патриарх Кирилл: "Мы определяем, что хорошо, а что плохо, исходя из ценностей Русского мира"

Как же Русской Церкви не беспокоиться сегодня и в будущем о Русском мире, который вырос из корня Руси и народы которого вверены Богом ее пастырскому попечению? Не делать этого, значит – ослушаться Самого Бога... Мы определяем, что хорошо, а что плохо в нашей истории, исходя из того, насколько действия власти и народа соответствовали системе ценностей Русского мира и одновременно были направлены на сохранение его единства, обеспечение его безопасности и процветания.

ІІІ Покровські міжнародні читання: Підсумковий документ

3 11 2010 Публікації, Офіційно

ІІІ Покровські міжнародні читання: Підсумковий документ

Становлення духовності та менталітету українців та представників інших націй і культур, які спільно мешкають в гостинному українському домі, відбувалося за участі і великого впливу Православної моралі та створеної Східним християнством культури. При повній повазі до різних вірувань, Православ’я визнається як чинник, який відіграв особливу роль у історії та культурі української держави, і відіграє величезну роль у духовному розвитку України в майбутньому...

Концепція духовного розвитку України: єдність духу в союзі миру

3 11 2010   Архієпископ Полтавський і Миргородський Филип (Осадченко) Публікації, Офіційно

Концепція духовного розвитку України: єдність духу в союзі миру

Ми переконані, що Україна, саме як Європейська держава, потребує серйозного врахування історії як фактору, що визначає майбутнє. Натомість, намагання побудувати «новий світ» виключно на руїнах знищеного «старого світу» може викликати настільки ж трагічні наслідки, як і ті, що виникли внаслідок діяльності керівників держави зразку 1917–1990 років...

Современные богословы: кто они? Обращение в Синодальную Богословскую комиссию РПЦ

27 10 2010   Вадим Венедиктов Публікації, Офіційно

Современные богословы: кто они? Обращение в Синодальную Богословскую комиссию РПЦ

Несколько дней назад клирик Одесской епархии УПЦ протоиерей Андрей Новиков, член Синодальной Богословской комиссии Московского Патриархата, публично обвинил в раскольнической деятельности историка Вадима Венедиктова, который опубликовал в российской «Независимой газете Религии» статью о возможности украинской и белорусской автокефалии.  В ответ на обвинения Вадим Венедиктов обратился к секретарю Синодальной Богословской комиссии Московского Патриархата протоиерею Владимиру Шмалию с письмом, текст которого мы предлагаем читателям...

Про Помісну Українську Православну Церкву – Київський Патріархат

25 10 2010 Публікації, Офіційно

Про Помісну Українську Православну Церкву – Київський Патріархат

21 жовтня 2010 року під головуванням Патріарха Філарета, очільника Української Православної Церкви (Київський Патріархат), відбувся Архієрейський Собор, який прийняв Соборне слово «Про Помісну Українську Православну Церкву – Київський Патріархат». Подаємо читачам "Релігії в Україні" цей документ - в ньому відображено позицію Київського Патріархату з актуальних питань свого буття.

Доклад Митрополита Киевского и всея Украины Владимира (Сабодана) в связи с 20-летием дарования УПЦ самостоятельности в управлении

20 10 2010   Митрополит Владимир (Сабодан) Публікації, Офіційно

Доклад Митрополита Киевского и всея Украины Владимира (Сабодана) в связи с 20-летием дарования УПЦ самостоятельности в управлении

Сегодня, отмечая двадцатилетний юбилей этих судьбоносных решений, мы имеем хороший повод оценить документы 1990 года в широком историко-каноническом контексте, подвести итоги минувшего двадцатилетия...

РПЦ, УПЦ і церковна ситуація в Україні

28 07 2010   Синод УПЦ КП Публікації, Офіційно

РПЦ, УПЦ і церковна ситуація в Україні

У Київському Патріархаті немає жодних відмінностей від всієї повноти Православної Церкви ані у віровченні, ані у звершенні таїнств й інших богослужінь, ані у практиці застосування норм канонічного права. Усі протилежні твердження  є голослівними або заснованими на слабкій аргументації. Підтвердженням цього є просте порівняння Київського Патріархату з вищеназваними розколами.

Мы не совершенны, но мы искренни

23 07 2010   Епископ Васильковский Евстратий (Зоря) Публікації, Офіційно

Мы не совершенны, но мы искренни

Константинополь в свое время признал автокефалию Церкви Эллады, чем не разорвал, а укрепил единство церковного эллинизма. Тогда прекратилось бы церковное разделение в Украине, а все украинские православные обрели бы полноценное духовное единение с русским и другими православными народами. Единение во Христе, хотя и не под властью Московского патриарха.

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

В ФБ-мережі з’явилися частини невиданої книги арх.Кирил...

Onufriy

Onufriy написал:

єрусалимський патріарх Анфим (1788–1808):
"Подивімося, як наш Господь... підняв із небуття цю потужну імперію Османів...поставив над нами царство.. щоб воно було для людей Заходу вуздою, а для нас, людей Сходу, засобом спасіння...

belay Спасіння через Туреччину +5!!
Зрозуміло: боротьба за незалежність Греції є (тоді була) виявом "погибельної диявольської гордині і бунтом проти Людинолюбця Богаwink

Не судіть про У/РПЦ занадто суворо - канонічне лакейство перед окупантами, це не їх власний винахід... request Все це вже було.. 

 

Брак, развод и повторный брак на страницах Нового Завет...

Onufriy

Onufriy написал:

Кумедний логічний нюанс статті: 
* Автор-консерватор, розповідає про маскулінно-патріархальний древній Схід, де жінка була "повною власністю чоловіка", нікчемною рабою і повним нулем
* І от приходить, за словом Авторським, великий пророк від Господа, щоб докорити облупленій "пральній машині" за її "фемінізм" wink
Пророк докоряє не "законному власнику" за недбалість у володінні майном і, (у Авторській версії) не злочинцеві-цареві, за незаконне надбання чужої "власності"... А докоряє рабі-нікчемі-порожньому місцю... Отже, виходить, що саме вона - головна відповідальна...

Таким чином, Автор визнає Іродіаду вищою за її чоловіків-панів, адже питання шлюбу і розлучення від них (у т.ч. від царя!) зовсім не залежить!

Говорять, що хто довго бореться з драконами, сам стає драконом... fellow 
Так само буває і з нашими МП 
"консерваторами" - вони наскільки запалюються боротьбою проти жіночих прав, що вже не помічають власного фемінізму request 

Брак, развод и повторный брак на страницах Нового Завет...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: В. Ясеневий
А може просто, як сьогодні і наші священні служителі, боялися за свою шкуру?!
 
Щодо шкури (з огляду на стан джерельної бази smile ) важко сказати достеменно...
А от що Бога не боялися - то це факт request

Що стосується сьогодення, то воно іще гірше: книжники і фарисеї просто мовчали (де треба було) щодо порушення Слова Божого, а теперішні жерці москвовірства старанно спотворююють саме Слово ("триєдиний народ, подібний Богу"; вшанування убивць і гонителів Церкви - Івана 4 та Сталіна; святоросійський етнофілетизм і т.п. блуд)

Москва - от де розпуста

Брак, развод и повторный брак на страницах Нового Завет...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Онуфрію. А може просто, як сьогодні і наші священні служителі, боялися за свою шкуру?!

Всевишній не питатиме, до якого патріархату ми ходили, ...

Олександр

Олександр написал:

Не може людина бути мислителем і боксером. Говорить правильні речі - та невпопад. 

Брак, развод и повторный брак на страницах Нового Завет...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: В. Ясеневий
почему .. ни священники, ни законники-книжники, ни  фарисеи, ни левиты, ни князья и т.д. НЕ УПРЕКНУЛИ ИРОДА В ЕГО ЯВНОМ НАРУШЕНИИ БОЖЬЕГО ЗАКОНА
 
Не виключено, що вони вважали, що "відповідно до фарисейської формули влади, мають право вносити корективи до Слова Божого"

І вони, на відміну від Івана Хрестителя, вочевидь "не були ригористами"...

Брак, развод и повторный брак на страницах Нового Завет...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

И еще...А ка быть с вопросом: почему ни первосвященники. ни священники,ни законники-книжники, ни  фарисеи, ни левиты, ни князья и т.д. НЕ УПРЕКНУЛИ  ИРОДА В ЕГО ЯВНОМ НАРУШЕНИИ БОЖЬЕГО ЗАКОНА, а только один ИОАНН КРЕСТИТЕЛЬ??? По сравнению в наше время это молчание наших митрополитов, архиепископов, епископов и епархиальных консисторий-курий на явные грехи наших СЛУГ народа всех уровней...Иерахи-олигархи с ними всемя хорошо ладят...Конечно, за дорогие подачки...

Коллективная вина народа и «Министерство Правды» патриа...

Onufriy

Onufriy написал:

Перша половина статті - блискуча!!
причины падения духовности. Падение началось с какого-то уровня

З якого історичного моменту почалась "святість росії"? - З убивства Ігоря, Ярополка ... Петра ІІІ, Павла І ?... - це геніально
ложь патриарха в том, что он обвиняет в этом убийстве коллективно весь народ

У такому разі це вже не просто брехня, а єресь царебожництва...
нельзя стремиться к справедливости

Що непогано перегукується зі Словом Господнім: 
За справедливістю, лише за справедливістю будеш гнатися (Повторення Закону 16:20)


Доречі, аз нещодавно сподобився почути проповідь священика МП, суттєву частину якої відображала фраза: "справедливість це винахід диявола"... Певно, все це - прямий вплив скандальних напучувань "святійшого" єретика КГ 

Брак, развод и повторный брак на страницах Нового Завет...

Onufriy

Onufriy написал:

"интрига Иродиады" не змінює факту - Іван Хреститель докоряв Іроду за його гріхи. Та зверніть нарешті увагу - докоряв Іроду, а не Іродіаді (Луки 3: 19)  

Ваша спроба зробити великого пророка мучеником фемінізму (чи жертвою ригоризму) не тільки безпідставна, але і принизлива щодо Предтечі. Передусім вона знецінює його смерть.

Заради чого поклав своє життя найбільший серед господніх святих? - Заради того, щоб одна-єдина шльоха легковажна особа формально таки дістала папірець про розлучення?!.. 

Так "консервативна" боротьба МП проти жінок "перетворює" смерть сповідника Істини, наповненого Духом Святим, на дикий і безглуздий курйоз 

Чи варто нагадувати, що приниження пророка є також приниженням Духа, яким він був ведений?

Брак, развод и повторный брак на страницах Нового Завет...

о.Феогност Пушков

о.Феогност Пушков написал:

Onufriy,
Вы не внимательно читаете! За то, что он обличал Ирода - Ирод его упрятал, НО НЕ УБИЛ, ибо напротив - уважал его. А УБИЛА его интрига Иродиады, а Иродиаду волновало не то, что Иоанн обдичал царя за, скажем, жестокость, а то, что Иоанн БЫЛ ПРОТИВ НЕЕ, ИРОДИАДЫ!
И еще раз напомню, что Иоанн ратовал лишь за сохранение ЗАКОНА МОИСЕЯ, а по последнему жена могла развестись с мужем, но с одним важным НО: ИНИЦИАТИВА РАЗВОДА - ТОЛЬКО ОТ МУЖА. Пока Филипп не отпустил жену официально, она - ЕГО СОБСТВЕНОСТЬ. никаокго паритета, полное подчинение жены - мужу. на этом порядке и настаивал Иоанн

Брак, развод и повторный брак на страницах Нового Завет...

о.Феогност Пушков

о.Феогност Пушков написал:

В. Ясеневий,
быть может, именно потому, что стало фактически общеизвестным встречающееся среди клириков сексуальное извращение и стало причиной того, что Церковь ТОРМОЗИТ РЕАЛЬНОЕ РЕШЕНИЕ БРАЧНОГО ВОПРОСА: официально решить его в либеральном духе не позволяет вероучение, а решить его в консервативном духе не позволяет совесть...

Об’єднання всіх християн: утопія чи реальна можливіть?

Onufriy

Onufriy написал:

об’єднання в доктринальному значенні видається неможливим

Як же тоді реально об’єднатися усім Церквам?

Правильно - заради "єдності" треба начхати на віровчення smile

Якщо єдність довкола істинної віри недосяжна, то чому б не об'єднатися навколо братерської папської пантофлі? fellow 

Брак, развод и повторный брак на страницах Нового Завет...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: о.Феогност Пушков
Креститель ... не обдичал других "грехов"

Насчет "за все зло" Лк 3:19 - да, обличал, но...

Докоряючи не докоряв? wink Діалектична логіка?
Іван докоряв йому (Іроду) за Іродіяду, дружину брата свогоі за все зло, яке заподіяв був Ірод… (Луки 3:19)

За Писанням, Іван Хреститель докоряв царю Іроду, а не Іродіаді feel 

Але що Вам до того, дорогий Авторе?
Адже Ви "маєте право" "у відповідності до наданих Вам (як священику МП) повноваженнь", підправляти Слово Боже згідно з власними гендерно-політичними уподобаннями 



Брак, развод и повторный брак на страницах Нового Завет...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

а как сегодня со всем этим быть??? Наши патриярхи, митрополиты, я\архиепископы и епископы  УГКЦ упорно МОЛЧАТ на все ЯВНЫЕ пред всем миром: грехи содомистов и т.д. Значит , они все их одобряют и ПОДДЕРЖИВАЮТ... Разве нет?!

Брак, развод и повторный брак на страницах Нового Завет...

о.Феогност Пушков

о.Феогност Пушков написал:

Onufriy,
Вы невежественны в вопросах, о которых беретесь возражать. Креститель не возражал против многоженства того же Ирода и не обдичал других "грехов". Речь шла только об Иродиаде, которая была официально замужем. точка. если бы Ирод взял себе свободную - вопроса бы не было.
Насчет "за все зло" Лк 3:19 - да, обличал, но пострадал и умер от козней Иродиады а последнюю не волновали другие проблемы между Иродом и Крестителем. последнюю волновала только она сама.