Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Офіційно
«Не конкурировать, а прибавлять». Глава международного православного богословского общества презентовал в Киеве свою организацию

1 06 2018   Сергей Штейников Публікації, Богослов'я, Офіційно

«Не конкурировать, а прибавлять». Глава международного православного богословского общества презентовал в Киеве свою организацию

31 мая 2018 г. в рамках проекта "Публичный лекторий" в Киевской православной богословской академии УПЦ Киевского Патриархата выступил известный американский богослов украинского происхождения Павел Гаврилюк. Он презентовал Международное православное богословское общество "Йота", которое оформилось после Православного Собора на Крите 2016 года как платформа для дальнейшего развития мировой богословской мысли.

Скасування взаємної анафеми Константинополем і Римом: Спільна католицько-православна заява папи римського Павла VI і вселенського патріарха Атенаґора (Афінагора)

6 04 2018   Переклав Микола Крокош Публікації, Богослов'я, Офіційно, Історія

Скасування взаємної анафеми Константинополем і Римом: Спільна католицько-православна заява папи римського Павла VI і вселенського патріарха Атенаґора (Афінагора)

Цією публікацією портал «Релігія в Україні» розпочинає оприлюднення українською мовою найважливіших документів католицько-православного богословського діалогу. З англійської та німецької мов переклад здійснив Микола Крокош, доктор богослов’я, вірянин Української Греко-Католицької Церкви.

Визнання документів духовних навчальних закладів: що, як і коли

26 03 2018   Юрій Решетніков Публікації, Офіційно

Визнання документів духовних навчальних закладів: що, як і коли

Про досвід роботи з державного визнання документів про вищу духовну освіту, наукові ступені та вчені звання, виданих вищими духовними навчальними закладами

Сергій Григоренко, екс-секретар Луцької міськради: «Якщо християнин відчуває покликання йти в політику, то варто йти»

13 11 2017   Підготували Оксана Соловйова, Гнат Мєрєнков Публікації, Інтерв'ю, Офіційно

Сергій Григоренко, екс-секретар Луцької міськради: «Якщо християнин відчуває покликання йти в політику, то варто йти»

Я корінний лучанин, народився у Луцьку. За освітою історик, магістр історії. Закінчив Волинський державний університет (зараз це Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки), історичний факультет. Темою моєї магістерської роботи були «Відносини радянської влади і протестантів на Волині в 40-х — 50-х рр.». Коли радянська влада після Другої світової війни прийшла на Волинь, утворила відповідальні органи, які мали контролювати протестантські церкви, намагалася їх розділити, побороти, контролювати. Мене ця тема цікавила.

Украина и украинцы в негласной переписке Константинопольского и Московского Патриархов — 1995 год

5 05 2017 Публікації, Офіційно, Історія

Украина и украинцы в негласной переписке Константинопольского и Московского Патриархов — 1995 год

В распоряжении редакции портала "Религия в Украине" оказалась фотокопия перевода на русский язык ответного письма Патриарха Константинопольского Варфоломея от 12 июля 1995 года Патриарху Московскому Алексию II, в котором излагается позиция Константинопольской Церкви в отношении духовного окормления украинцев диаспоры и Украины.

Мовою цифр і персоналій: єпархії, дієцезії, екзархати та єпископат УГКЦ і РКЦ у 2016 році

19 10 2016   Володимир Мельник Публікації, Аналітика, Офіційно

Мовою цифр і персоналій: єпархії, дієцезії, екзархати та єпископат УГКЦ і РКЦ у 2016 році

Після публікації таблиць щодо складу єпархій, вікаріатств і єпископату православних Церков України станом на 2016 рік пропонуємо статистичні дані про єпархії, дієцезії, екзархати та єпископат греко- і римо-католиків...

К’єтійський документ

26 09 2016   Переклад Миколи Крокоша Публікації, Богослов'я, Офіційно

К’єтійський документ

16-21 вересня в італійському місті К’єті відбулася пленарна зустріч Змішаної міжнародної комісії богословського діалогу між Католицькою та Православними Церквами, на якій укладено спільний документ.

Мовою цифр і персоналій: єпархії, вікаріати та єпископат УПЦ (МП), УПЦ КП, УАПЦ у 2016 році

26 09 2016   Володимир Мельник Публікації, Аналітика, Офіційно

Мовою цифр і персоналій: єпархії, вікаріати та єпископат УПЦ (МП), УПЦ КП, УАПЦ у 2016 році

Портал "Релігія в Україні" знайомить читачів зі статистичними даними релігійних організацій України станом на 2016 рік. До уваги пропонуються таблиці...

Реформирование системы духовного образования Украинской Православной Церкви на современном этапе

27 10 2013   Митрополит Антоний (Паканич) Публікації, Аналітика, Офіційно

Реформирование системы духовного образования Украинской Православной Церкви на современном этапе

Чего удалось достичь, а какие планы так и остались лишь планами? Какие вызовы сегодня стоят перед нами?..

Митрополит Бориспільський Антоній: Православ

10 06 2013 Публікації, Офіційно

Митрополит Бориспільський Антоній: Православ'я і ЗМІ сьогодні

Доповідь Керуючого справами УПЦ митрополита Бориспільського Антонія (Паканича), з якою він звернувся до організаторів та учасників VII Фестивалю ЗМІ православних.

Принципи розвитку православної богословської освіти в Україні на сучасному етапі

3 04 2013   Митрополит Бориспільський Антоній (Паканич) Публікації, Офіційно

Принципи розвитку православної богословської освіти в Україні на сучасному етапі

В «Концепції вищої духовної освіти УПЦ» знайшло своє втілення стратегічне бачення майбутнього богословської освіти як системи навчання та виховання. Хотілося б пояснити загальні принципи, на які, на наше християнське переконання, має спиратися процес розвитку православної богословської освіти в Україні.

Открытое обращение главы Юридического отдела УПЦ Валентина Волынца к митрополиту Одесскому  Агафангелу

27 06 2012   Валентин Волынец Публікації, Офіційно

Открытое обращение главы Юридического отдела УПЦ Валентина Волынца к митрополиту Одесскому Агафангелу

Порталу "Религия в Украине" стали доступны рапорт главы Юридического отдела УПЦ Валентина Волынца на имя митрополита Владимира и его же открытое обращение к митрополиту Одесскому Агафангелу в связи с обвинениями последнего в попытках сорвать работу Комиссии по подготовке и внесению изменений и дополнений к Уставу УПЦ.

Система релігієзнавчої підготовки в Національному педуніверситеті імені М.Драгоманова: короткий огляд

27 06 2012   Віталій Хромець Публікації, Офіційно

Система релігієзнавчої підготовки в Національному педуніверситеті імені М.Драгоманова: короткий огляд

Продовжуючи тему попередніх статей «Теологічне знання та теологічна освіта в Україні: короткий нарис»  і «Види та форми християнської богословської освіти: огляд світової практики», побіжно розглянемо, як представлена освіта і наука в одному з піонерів релігієзнавчої підготовки в Україні...

Відповідь ректора УУБА-КаУ архімандрита Віктора (Бедь) проректору КДА Володимиру Бурезі

2 10 2011 Публікації, Офіційно

Відповідь ректора УУБА-КаУ архімандрита Віктора (Бедь) проректору КДА Володимиру Бурезі

Після опублікування на нашому порталі відкритого листа проректора Київської духовної академії з науково-богословської роботи доцента Володимира Буреги до ректора Української Ужгородської богословської академії імені святих Кирила і Мефодія та Карпатського університету імені Августина Волошина архімандрита Віктора (Бедь), пов’язаного з публікацією статті Ігоря Богдана «Поетапне здійснення приєднання Київської митрополії до Московського Патріархату», до редакції надійшла відповідь отця архімандрита, яку ми також пропонуємо до уваги читачів.

Перманентная реформация. Предсоборные тезисы накануне Второго Евангельского Собора

19 09 2011 Публікації, Офіційно

Перманентная реформация. Предсоборные тезисы накануне Второго Евангельского Собора

В протестантизме на постсоветском пространстве наблюдается совершенно новое явление: началась своя «эпоха соборов». Сегодня мы публикуем одну из частей материалов работы Собора – Предсоборные тезисы «Перманентная реформация», написанных от лица Межсоборного присутствия, в которых сформулированы три требования к участникам Евангельского Собора и всему Евангельскому движению: восстановить соборность, оправдать будущее - и при этом сохранить требуемую инаковость.

"Піднесімось духовно..." Різдвяне послання Вселенського Патріарха

23 12 2010   Патріарх Варфоломій Константинопольський Публікації, Офіційно

"Піднесімось духовно..." Різдвяне послання Вселенського Патріарха

На цьому тижні абсолютна більшість Помісних Православних Церков світу святкує Різдво Христове - одне з найбільших свят християнської ойкумени. Вселенський Патріарх Варфоломій надіслав різдвяне послання усій повноті Церкви, в якому особливо підкреслив, що божественна милість Різдва не обмежується майбутньою вічністю, а також включає в себе речі, пов'язані з нашим земним шляхом...

Резолюція круглого столу «Діалог між владою та конфесіями в контексті європейської системи цінностей»

20 12 2010 Публікації, Офіційно

Резолюція круглого столу «Діалог між владою та конфесіями в контексті європейської системи цінностей»


Сьогодні в «Українському домі» за підтримки Фонду Конрада Аденауера, Інституту релігійної свободи та Всеукраїнської Ради Церков і релігійних організацій відбувся круглий стіл, на якому була прийнята Резолюція, підписана членами Всеукраїнської Ради Церков і релігійних організацій, представниками громадських організацій, експертами, науковцями та журналістами. Пропонуємо увазі читачів текст цього документу.

Патриарх Кирилл: "Мы определяем, что хорошо, а что плохо, исходя из ценностей Русского мира"

3 11 2010   Патриарх Московский и всея Руси Кирилл (Гундяев) Публікації, Богослов'я, Офіційно

Патриарх Кирилл: "Мы определяем, что хорошо, а что плохо, исходя из ценностей Русского мира"

Как же Русской Церкви не беспокоиться сегодня и в будущем о Русском мире, который вырос из корня Руси и народы которого вверены Богом ее пастырскому попечению? Не делать этого, значит – ослушаться Самого Бога... Мы определяем, что хорошо, а что плохо в нашей истории, исходя из того, насколько действия власти и народа соответствовали системе ценностей Русского мира и одновременно были направлены на сохранение его единства, обеспечение его безопасности и процветания.

ІІІ Покровські міжнародні читання: Підсумковий документ

3 11 2010 Публікації, Офіційно

ІІІ Покровські міжнародні читання: Підсумковий документ

Становлення духовності та менталітету українців та представників інших націй і культур, які спільно мешкають в гостинному українському домі, відбувалося за участі і великого впливу Православної моралі та створеної Східним християнством культури. При повній повазі до різних вірувань, Православ’я визнається як чинник, який відіграв особливу роль у історії та культурі української держави, і відіграє величезну роль у духовному розвитку України в майбутньому...

Концепція духовного розвитку України: єдність духу в союзі миру

3 11 2010   Архієпископ Полтавський і Миргородський Филип (Осадченко) Публікації, Офіційно

Концепція духовного розвитку України: єдність духу в союзі миру

Ми переконані, що Україна, саме як Європейська держава, потребує серйозного врахування історії як фактору, що визначає майбутнє. Натомість, намагання побудувати «новий світ» виключно на руїнах знищеного «старого світу» може викликати настільки ж трагічні наслідки, як і ті, що виникли внаслідок діяльності керівників держави зразку 1917–1990 років...

Современные богословы: кто они? Обращение в Синодальную Богословскую комиссию РПЦ

27 10 2010   Вадим Венедиктов Публікації, Офіційно

Современные богословы: кто они? Обращение в Синодальную Богословскую комиссию РПЦ

Несколько дней назад клирик Одесской епархии УПЦ протоиерей Андрей Новиков, член Синодальной Богословской комиссии Московского Патриархата, публично обвинил в раскольнической деятельности историка Вадима Венедиктова, который опубликовал в российской «Независимой газете Религии» статью о возможности украинской и белорусской автокефалии.  В ответ на обвинения Вадим Венедиктов обратился к секретарю Синодальной Богословской комиссии Московского Патриархата протоиерею Владимиру Шмалию с письмом, текст которого мы предлагаем читателям...

Про Помісну Українську Православну Церкву – Київський Патріархат

25 10 2010 Публікації, Офіційно

Про Помісну Українську Православну Церкву – Київський Патріархат

21 жовтня 2010 року під головуванням Патріарха Філарета, очільника Української Православної Церкви (Київський Патріархат), відбувся Архієрейський Собор, який прийняв Соборне слово «Про Помісну Українську Православну Церкву – Київський Патріархат». Подаємо читачам "Релігії в Україні" цей документ - в ньому відображено позицію Київського Патріархату з актуальних питань свого буття.

Доклад Митрополита Киевского и всея Украины Владимира (Сабодана) в связи с 20-летием дарования УПЦ самостоятельности в управлении

20 10 2010   Митрополит Владимир (Сабодан) Публікації, Офіційно

Доклад Митрополита Киевского и всея Украины Владимира (Сабодана) в связи с 20-летием дарования УПЦ самостоятельности в управлении

Сегодня, отмечая двадцатилетний юбилей этих судьбоносных решений, мы имеем хороший повод оценить документы 1990 года в широком историко-каноническом контексте, подвести итоги минувшего двадцатилетия...

РПЦ, УПЦ і церковна ситуація в Україні

28 07 2010   Синод УПЦ КП Публікації, Офіційно

РПЦ, УПЦ і церковна ситуація в Україні

У Київському Патріархаті немає жодних відмінностей від всієї повноти Православної Церкви ані у віровченні, ані у звершенні таїнств й інших богослужінь, ані у практиці застосування норм канонічного права. Усі протилежні твердження  є голослівними або заснованими на слабкій аргументації. Підтвердженням цього є просте порівняння Київського Патріархату з вищеназваними розколами.

Мы не совершенны, но мы искренни

23 07 2010   Епископ Васильковский Евстратий (Зоря) Публікації, Офіційно

Мы не совершенны, но мы искренни

Константинополь в свое время признал автокефалию Церкви Эллады, чем не разорвал, а укрепил единство церковного эллинизма. Тогда прекратилось бы церковное разделение в Украине, а все украинские православные обрели бы полноценное духовное единение с русским и другими православными народами. Единение во Христе, хотя и не под властью Московского патриарха.

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві. Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні ньюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями.

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний мЬсЬонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...

Старый дуб рухнул. И тут, началось…

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Воистину христианство уже давно умерло!   Вместо тяжелой борьбы с пристрастиями и грехами в себе для перерождения и преображения человека( ества) , мы (не все ли?),  говорим  и призываем только(!)  к внешнему исполнению обрядов..Где же эти совершенные ПОСЛЕДОВАТЕЛИ ХРИСТА??? О, как хотелось бы хотя бы посмотреть на них...А они должны были бы сами  спастись и СПАСТИ ВЕСЬ МИР!!! Кто же и куда нас и весь мир ведет???

Депутат Денис Бородюк: «Ни один олигарх столько не укра...

Onufriy

Onufriy написал:

люди, которые не боятся Бога, не доверяют и другим людям

Ни один олигарх столько не украдет, сколько крадут все украинцы понемножку

мы живём просто-напросто не по средствам

Толковий єретик адвентист. Добряче сказав +5!

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

Onufriy

Onufriy написал:

Слабкість статті у тому, що вона викриває воканонічнених брехунів, але не викриває єресі

Базікати отаку похабщину може лише проклятий святоросійський єретик: 
не варто приєднуватись до ПЦУ, бо це буде зрада нашій православній вірі

таїнства в ПЦУ є недійсними

ПЦУ — це легалізований розкол

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dima222
авторами говориться про умовність або неправдивість факту вбивства

Ви не праві - розпусники говорять лише про те, що загиблі не були безвинно убитими...  what (...):
помолилися за упокій душ «невинно убієнних на Майдані»

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

dima222

dima222 написал:

Та про що там говорити. Ось сайт Володимир-Волинської єпархії дає новину про участь представників єпархії у вшануванні убієнних на Майдані. Останні слова у лапках - тобто авторами говориться про умовність або неправдивість факту вбивства. Для мене цього достатньо щоб переконатися, що МП - це ворожа Україні структура. 
http://xn--80a3aeu4czas.xn--j1amh/m-volodymyr-volynskyi-predstavnyky-ieparkhii-d
oluchylysia-do-vshanunnia-ubiiennykh-na-maidani/

Митрополит-монархист УПЦ (МП) заговорил о любви к "сув...

Onufriy

Onufriy написал:

Ионафан: ради блага Церкви нашей, отлагая иные попечения, направить свои стопы на избирательные участки

Херувимська пісня: всякое ныне житейское отложим попечение. Яко да Царя всех подымем

wink lol Таки довів до сліз, ревнитель "віри древлеросійської"! 

Очевидно, владыка стремится изменить свою репутацию

Та ні, він просто так агітує за Зельонского. Агітує, як може, - у клоунській манері (вочевидь, саме так і треба)

300 приходов. Как православные общины в Украине переход...

Олександр

Олександр написал:

Саття про те що за МП всі права. Кидається в очі правовий нігілізм автора. Автор не читав законів і розповсюджує свої фантазії. Про масовий перехід можна буде говорити восени коли закінчиться термін на перехід відповідно до:

«Закон України Про внесення змін до Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації» щодо назви релігійних організацій (об'єднань), які входять до структури (є частиною) релігійної організації (об'єднання), керівний центр (управління) якої знаходиться за межами України в державі, яка законом визнана такою, що здійснила військову агресію проти України та/або тимчасово окупувала частину території України».

Перехід для дуже «умних» буде через суд відповідно:

Статті 16: «Припинення діяльності релігійної організації» Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації».

Суд припинить діяльність громади на підставі Закону «Про свободу совісті та релігійні організації» щодо назви релігійних організацій (об'єднань), які входять до структури (є частиною) релігійної організації (об'єднання), керівний центр (управління) якої знаходиться за межами України в державі, яка законом визнана такою, що здійснила військову агресію проти України та/або тимчасово окупувала частину території України».

Наступною дією суду буде застосовування статті 20 Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації»

Стаття 20. Розпорядження майном релігійних організацій, що припинили свою діяльність

У разі припинення діяльності релігійної організації майнові питання вирішуються відповідно до її статуту (положення) і чинного законодавства.

Після припинення діяльності релігійних організацій майно, надане їм у користування державними, громадськими організаціями або громадянами, повертається його колишньому власнику.

На майно культового призначення, що належить релігійним організаціям, не може бути звернено стягнення за претензіями кредиторів.

При відсутності правонаступників майно релігійної організації, що припинила свою діяльність, переходить у власність держави.

У разі припинення діяльності релігійної організації у зв'язку з порушенням цього Закону та інших законодавчих актів України майно, що перебуває в її власності, за винятком культового, може безоплатно переходити у власність держави. Культове майно передається іншим релігійним організаціям.

А після рішення суду в територіальній громаді завжди знайдуться судові виконавці і добровольці що будуть горіти бажанням навести законний порядок з «релігійною сектою» що поза законом.


Свій вклад внесе також автоматичне  позбавлення реєстрації всіх громад МП восени в Мінкульті. Ця дія позбавить їх статусу «безприбуткових». А це означає що прийдеться платити за все податки, навіть на свічки. Канонічні зразу призадумаються і багато хто зрозуміє що ПЦУ є більш канонічною, адже для отримання Томосу Київ не тримав у неволі Патріарха як к це зробила Москва.

Таким чином за два три роки МП значно скоротиться.

Мінкультури: суд може припинити діяльність релігійної о...

Onufriy

Onufriy написал:

Міністерство культури востаннє попереджує... angry
...путінослужіння шкідливе для вашого, москвовіри, фінансового здоров'я

Про депортацію єп. Гедеона (Харона)

Onufriy

Onufriy написал:

Яка чудова новина!
"Депортація єпископа МП" - це звучить, як музика.. love

На одного сакральника (і шпигуна) стало менше 

Про "призначення" членів річного синоду ПЦУ

Tim

Tim написал:

Основная проблема ПЦУ в том,что это де факто слабо перекрашенная КП с вечноживым Филаретом во главе. И он не собирается переходить на роль свадебного генерала. Хотя делал КП по самым худшим лекалам РПЦ(поскольку других и не знал,да и надобности в этом не было).
Я даже промолчу о том,что самого Говоруна по известным причинам на Собор не пустили. Не пустила именно КП. Хорошим предстоятелем будет Епифаний или плохим -это будет видно потом. Т.е. после того, как Филарету пропоют вечную память,а особо приближённых к императору (в частности великого и могучего брехуна Евстратия) пошлют подальше. Пусть не в ссылку wink  как Златоуста, но по крайней мере из Синода и любых синодальных учреждений. Пусть сидит в своём Чернигове. 
А до тех пор ,увы, эта организация больше похожа на восточный базар. И те люди, которым бы следовало подавать христианские примеры внешним - исключительно торгуются, обманывают,перепродают...

Під Вінницею у Бохониках селяни звинуватили священика, ...

Onufriy

Onufriy написал:

Жрець москвовірів Алєг Мєльнік сподобився побачити у нічному видінні дідуся Пу!!  feel
Думаю, се знак..
Якщо ж.Мєльніку вже по ночам росбог являється (і дає настанови), се означає... що вже давно пора "канонічному" на підвищення, - може навіть у ризницю до Ткачова winked
отець Олег у неділю розказував, що під час сну до нього явився Путін, який сказав прочитати парафіянам певну книгу. І він нам її читав