Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Офіційно
Больница в Лавре. Наветы и ответы

16 07 2010   Архиепископ Вышгородский Павел, наместник Лавры Публікації, Офіційно

Больница в Лавре. Наветы и ответы

Церкви не надо вменять в вину ничего, Церковь ни в чем не виновата – Ее Глава Иисус Христос. Хочу напомнить, что преподобные Антоний и Феодосий Печерские и сонм других угодников Божиих, строили монастырь для людей, желающих послужить Богу и каждому из вас. Некоторые из недовольных цитируют Священное Писание не там, где нужно. Необходимо хоть немного думать о себе и соизмерять свою жизнь с тем же Святым Писанием.

"Украинская Церковь объединится и тоже будет признана"

5 06 2010   Патриарх Киевский Филарет, обращение Публікації, Офіційно

"Украинская Церковь объединится и тоже будет признана"

Когда идет речь об автокефалии, то Московский Патриарх думает об Украине, а Вселенский думает об Американской Церкви... Поэтому мы твердо убеждены, что придет время, когда Украинская Церковь объединится и тоже будет признанной всей Православной Церковью и будет признанным Патриархатом. Это и будет то прекращение схизмы, о котором говорит Патриарх Варфоломей, не путем подчинения одних другим, а путем братского примирения.

Заява Вченої Ради УУБА щодо дій клірика РПЦ

2 06 2010 Публікації, Офіційно

Заява Вченої Ради УУБА щодо дій клірика РПЦ

Цинічні та безпідставні випади протодиякона Андрія Кураєва проти Предстоятеля УПЦ, її Священного Синоду, єпископату та кліриків УПЦ не можуть залишатись поза увагою. Його так звана «богословсько-місіонерська» діяльність не може не викликати занепокоєння. Адже в очах багатьох вірників Православної Церкви ця особа асоціюється з поняттями «довіреної особи Патріарха», «клірика Руської Православної Церкви», «члена Синодальної богословської комісії РПЦ" тощо.

Привітання з першою річницею інтернет-порталу "Релігія в Україні"

26 05 2010 Публікації, Офіційно

Привітання з першою річницею інтернет-порталу "Релігія в Україні"

Служіння правді і любові – головне завдання будь-якого ресурсу масової комунікації, а тим більше – християнського. Через діалог у правді і любові, до якого Ви запрошуєте ненав’язливим «Міркуй разом із нами», прокладається шлях до єдності, і в цьому - особлива цінність Вашого служіння. Щоб воно було успішним і надалі, бажаю Вам зберігати дух вірності Євангелію та внутрішньої свободи...

Пасхальное послание «urbi et orbi»

5 04 2010   Папа Римский Бенедикт XVI Публікації, Офіційно

Пасхальное послание «urbi et orbi»

Пасха не действует магически. Израильтян на противоположном берегу Красного моря ждала пустыня. Так и Церковь после Воскресения неизменно находит историю, в которой есть место как радости и надежде, так горестям и страданиям. Тем не менее, эта история уже преображена, запечатлена вечным и новым заветом, подлинно открыта будущему.

Великодні вітання очільників Церков

1 04 2010   Вселенський патріарх Варфоломій, митрополит Київський Володимир, кардинал Любомир (Гузар), патріарх Московський Кирил, Предстоятель УАПЦ митрополит Мефодій, патріарх Київський Філарет Публікації, Офіційно

Великодні вітання очільників Церков


Церква як Тіло Христове безперервно переживає з віку в вік чудо Воскресіння. Церква через Святі Тайни, богослов’я та через слідування вченню дає нам змогу бути причетними до чуда, долучитися до перемоги над смертю, стати чадами, що зросли у світлі Воскресіння, і «причасниками Божої природи», як це відбувалося зі святими.

"Мучение сердца"

25 03 2010   Предстоятель УПЦ митрополит Владимир Публікації, Офіційно

"Мучение сердца"

Отказ от врачевания раны раскола противоречит самому духу Евангелия, вступает в противоречие с учением отцов Церкви. Это мучение сердца является естественным для всякого христианина, видящего заблуждающегося брата. И эта боль должна побуждать нас сделать все, что в наших силах, для преодоления церковных разделений.

Звернення Священного Синоду УПЦ до Президента України

26 02 2010 Публікації, Офіційно

Звернення Священного Синоду УПЦ до Президента України

Церква і Держава мають і надалі спільно працювати над збереженням культурної і духовної спадщини нашого народу, його історичних пам’яток. Церква не заперечує необхідності існування музеїв-заповідників, галерей, запасників та книгосховищ, але впевнена, що церковні цінності й пам’ятки, відібрані у віруючих богоборчою владою, мають бути повернуті у власність справжніх господарів.

Приветственное слово патриарха Кирилла В.Януковичу

25 02 2010 Публікації, Офіційно

Приветственное слово патриарха Кирилла В.Януковичу


Мы верим, что этой духовной основой могут быть только те ценности, которые были выпестованы всей духовной традицией Украины. Если эти ценности будут полагаться в основу общественного бытия, то Господь непременно приклонит милость и к стране, и к народу.

"О практике двойных стандартов..."

22 02 2010   Патриарх Киевский Филарет, обращение Публікації, Офіційно

"О практике двойных стандартов..."


Такое благое начинание натолкнулось на жесточайшее сопротивление со стороны агрессивно настроенной части Московского Патриархата. Со стороны «ревнителей» его участники были подвергнуты нападкам и обвинениям в «измене Православию», а в саму работу групп путем кадровых перемещений внешние силы попытались внести дезорганизацию...

Слово в Прощеное воскресенье

13 02 2010   Митрополит Сурожский Антоний (Блум) Публікації, Офіційно

Слово в Прощеное воскресенье

Все мы встречаемся в Церкви, потому что каждый из нас услышал, что здесь есть жизнь, здесь есть надежда, здесь торжествует Божия любовь. Каждый из нас любим, и поэтому каждый из нас спасен: потому что любовь Божия крепче смерти, крепче греха, крепче зла. Любовь Божия – жизнь для нас; и каждый из нас услышал, что эта любовь Божия познана и людьми

"Будущее Украины зависит от самих ее граждан"

9 02 2010   Патриаршее обращение Главы РПЦ Публікації, Офіційно

"Будущее Украины зависит от самих ее граждан"

Древний Киев и в целом Украина всегда пребудут важнейшим центром восточнохристианского мира, открытым к сотрудничеству со всеми ближними и дальними, особенно с народами, скрепленными общей историей и общей верой.

Різдвяні послання предстоятелів Церков

6 01 2010   Патріарх Київський Філарет, Митрополит Київський і всієї України Володимир, Блаженніший кардинал Любомир Гузар, Митрополит Минский и Слуцкий Филарет Публікації, Офіційно

Різдвяні послання предстоятелів Церков

Ми – улюблені діти, щедро обдаровані, які, зі свого боку, повинні своєму Творцеві, своєму Небесному Отцеві і новонародженому Ісусові, нашому Господеві і Спасителеві, повсякчасно дякувати і прагнути шанувати все те, що предобрий Бог для нас чинить. У цей святий час стараймося збагнути, що усвідомлення правди, що все, що від Бога походить, є добрим

От недр Матери всех Церквей патриаршески и отечески благословляю всех чад

29 12 2009   Вселенские патриархи Публікації, Офіційно

От недр Матери всех Церквей патриаршески и отечески благословляю всех чад

Люди всех веков, от мифического Икара до современной эпохи коммуникаций, когда человеческие сообщения поднимаются до небесной сферы и оттуда возвращаются на землю, всегда подымали свои взоры ввысь в поисках ответа на мучительные вопросы бытия. ... Небо, столько раз упоминающееся в Священном писании, - это место, где воля Божия – несомненный факт

Обращение по поводу выборов Президента Украины

21 12 2009 Публікації, Офіційно

Обращение по поводу выборов Президента Украины

Не принимайте участия в политической агитации от имени Церквей и религиозных организаций, ведь место молитвы и собрания верующих должны быть открытыми для сторонников различных политических сил, а политические убеждения не должны становиться поводом для разделения среди верующих.

Щодо ролі патріарха Філарета в архієрейських хіротоніях

8 12 2009   Офіційна заява Київського патріархату Публікації, Офіційно

Щодо ролі патріарха Філарета в архієрейських хіротоніях

Той, хто заперечує дійсність таїнств хіротонії за участі Патріарха Філарета, тим ставить під сумнів дійсність архієрейського висвячення й нинішнього керівництва РПЦ та УПЦ (МП) ... Святитель Афанасій Великий, святитель Іоанн Золотоустий, митрополит Московський Филип, митрополит Ростовський Арсеній (Мацієвич) – це лише кілька імен з ряду невинно засуджених, а згодом - прославлених.

Декларация Элладской Церкви о католическо-православном диалоге

21 10 2009 Публікації, Офіційно

Декларация Элладской Церкви о католическо-православном диалоге

Представляющие Элладскую Церковь в этом диалоге лица должны иметь широкие познания в православном богословии, эклесиологии и церковном предании и направлять свои знания и силы для достижения цели «да будут все едины» «во истине» в необходимых богословских рамках и решениях  всеправославных совещаний.

Украинский церковный вопрос: взгляд из Константинополя

2 10 2009   Митрополит Сардийский МАКСИМ Публікації, Офіційно

Украинский церковный вопрос: взгляд из Константинополя

Мы наблюдаем, что вышеизложенные Русской Православной Церковью по украинскому церковному вопросу сведения являются неполными, имеют пропуски, а также несут опасность искажения исторической правды, вследствие чего могут сформироваться ложные впечатления и ошибочные суждения, которые могут вызвать совершенно ненужные для развития братских отношений между Поместными Православными Церквами недоразумения, то мы считаем необходимым приступить к более детальному обзору всего украинского церковного вопроса.

Пам

27 09 2009   Предстоятель УПЦ митрополит Володимир Публікації, Офіційно

Пам'ять про Новий Єрусалим: Київська традиція

Мова архітекторів Софії, Ярослава Мудрого і митрополита Іларіона була елітарною. Але це не перешкодило «київській ідеї» зберегтися впродовж сторіч, аби знайти друге дихання в епоху козацького ренесансу. «Kiovia nostra cоеlum est, Київ — це наше небо, — писав у 1635 році київський митрополит Сильвестр Косів. А інший київський митрополит - Іов Борецкий в своєму окружному посланні закликав вірних звертатися: «...до богоспасаємого міста Києва, другого руського Єрусалиму».

Письмо по случаю окончания Рамадана

19 09 2009   Папский совет по делам межрелигиозного диалога Публікації, Офіційно

Письмо по случаю окончания Рамадана


За ушедшие в прошлое годы это письмо стало знаменательным событием в урегулировании острых противоречий между Христианами и Мусульманами во многих странах. Оно зачастую касается общих проблем по поводу религии, что делает данное письмо искренним и благим средством достижения межрелигиозного баланса

Джон Кеннеді: Важливо, не в яку Церкву ти віриш, а в яку ти віриш Америку

11 09 2009 Публікації, Офіційно

Джон Кеннеді: Важливо, не в яку Церкву ти віриш, а в яку ти віриш Америку

Я вірю в Америку, яка офіційно не є ані католицькою, ані протестантською, ані іудейською; де жодна посадова особа не звертається і не отримує інструкцій щодо політики, яку їй слід здійснювати, ані від папи, ані від Національної Ради Церков, ані від будь-якої іншої церковної установи. Де жоден релігійний інститут не прагне нав’язати свою волю – прямо або опосередковано – усьому населенню, і де релігійна свобода є настільки міцною, що замах на якусь одну церкву сприймається як замах на всіх.

Заява патріархії УАПЦ по завершенню візиту патріарха Кирила

7 08 2009 Публікації, Офіційно

Заява патріархії УАПЦ по завершенню візиту патріарха Кирила

Патріарх Кирил багато говорив про єдність. Але церковна єдність розуміється Патріархом Кирилом виключно у адміністративному аспекті: як юрисдикційна єдність Московського Патріархату. Більш того, сама по собі канонічна єдність Української Церкви з Московським Патріархатом для Патріарха Кирила є недостатньою.

Звернення кардинала Любомира (Гузара) до свята Хрещення Русі

20 07 2009 Публікації, Офіційно

Звернення кардинала Любомира (Гузара) до свята Хрещення Русі

Ми допустили, щоб наші релігійні переконання, замість того щоб сприяти духовному зростанню, стали приводом до роз’єднання. Вони порізнили нас, відчужили одне від одного. Те, що мало б нас об'єднувати в одну родину дітей Божих і тим самим робити нас здатними долати внутрішні і зовнішні загрози – наша свята віра, – стало полем протистоянь, упереджень, недовіри, а подекуди й відкритої ворожості. Це наш гіркий досвід.

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

До недавнего времени можно было со снисходительной ирон...

dima222

dima222 написал:

Реально, перечитував іноді біографії наших архієреїв, ужасає те, що більшість немає навіть очної семінарї, і серед них найнайвищі чини архіреїв, даже предстоятелів!... ті що роками мучили свої голови і животи поклали у семінаріях, академіях і єпархіальних послушаніях - в тіні Церкви, а пронирливі і дерзновенні - керують єпархіями... парадоксіс ))) 

Тут священники УПЦ (РПЦ) говорят, мол, что признание ПЦ...

dima222

dima222 написал:

Стаття відмінна. Молодець

Отець Микола Данилевич закрив для мене можливість комен...

dima222

dima222 написал:

Многая лета, отец Андрей

УПЦ МП вже не називає ПЦУ "розкольниками"...

dima222

dima222 написал:

Дякую. Дуже вичерпно і тепер маю багато аргументів на захист ПЦУ перед знайомими з МП. Варто радіти! 

И снова перлы известного запорожского религиозно-полити...

dima222

dima222 написал:

Страшно от таких слов Луки - неужели здоровый человек может такое глаголати? 

Чи має Церква моральне право судити содомітів?

Олександр

Олександр написал:

Короткий зміст матеріалу: Свій хвалить своїх.

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dutchak1
церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці

А слухаючи Гундяєва, так і не скажеш... fellow

Дякую Вам за визнання того, що МП веде антидержавну діяльність wink (звісно трішечки, ну саму крихітку):
Цитата: dutchak1
Позиція організації (МП) стала ворожою окремим проявам держави

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

dutchak1

dutchak1 написал:

Однією з основних перешкод в державно-церковних відносинах в Україні є існування т.з науки «релігієзнавство». Назагал це мирне заняття, яке зайняло скромне але менш-більш дохідне місце в явищі української тіньової науки, невелике і замкнене болітце, в якому перетирають свої, далекі від життя, проблемки, плодять докторів і кандидатів філософії. І все би нічого, але в умовах нашої країни ця «наука» зайняла місце між державою і церквами і фактично, самостійно уповноваживши себе на представлення церков, в якості посередника веде діалог з державою. З представників цієї «науки» формуються комітети, департаменти, відділи міністерства яким надалі і доручають те, що в нас названо «державною політикою в області релігії». Зрозуміло, що для більшості держчиновників і законодавців релігія то тьомний лєс і, при виникненні якихось проблем з релігійними організаціями, вони біжать до релігієзнавця, який їм все розкладе «по поличкам». Ну не бігти же їм до тих малохольних, які Богу моляться. Тобто ситуація анекдотична – проголошуючи з усіх трибун про необхідність діалогу з церквами, держава той діалог і відносини імітує, замінює на відносини з бутафорською церквою, утвореною на держзамовлення докторами філософії і політології від релігієзнавства. Причому та побудова почалась ще в 1990 році, коли новоспеченими демократами і викладачами кафедр наукового атеїзму був зліплений союзний релігійний закон де по зразку цивільної громадської організації почали ліпити релігійні. Це була своєрідна резервація для віруючих і в Україні той процес підхопили вже місцеві діячі наукового атеїзму разом з діячами НРУ.

Всі релігієзнавці і викладачі кафедр вміють розказати про різні моделі співіснування держави та релігії, що мають місце у світовій практиці, які, частіше за все, законодавчо оформлені. Але я добавлю, що це є тінь іншої, вищої істин, яка встановлює що спочатку моделі і відносини а потім законодавче оформлення. Загально ця максима в теорії права виглядає так – закони тільки регулюють суспільні відносини і ніколи їх не створюють. Відносини передують законам. І от в нашій ситуації після розпаду СРСР, в ситуації з нульовим рівнем права і відсутністю реальних релігійних організацій як суб’єктів права, перетягнувши до себе конституційний принцип відділення, ми почали ним регулювати відсутні суспільні відносини(!). За цих обставин ті спроби в 90-х роках зробити релігійний закон були приречені. Що і сталось. Перетягнувши слідом за Конституцією цивільне право, ми ним почали регулювати духовні, неправові відносини. І цьому могли б завадити ну хоч якісь, ну хоч елементарні відносини з тими убогими релігійними організаціями. Це не потребує якихось надзвичайних зусиль чи здібностей. Це може навіть релігієзнавець Єленський. Якщо захоче. Наприклад – Єленський любив раніше на різних телевізорах розказувати про важливість автономії релігійної організації і про необхідність її захисту і захисту переходів. Ну і потім він зліпив той закон, Закон Мародерів №4128. І от якби Єленський уважніше придивився до релігійних організацій і до того принципу автономії, він би міг зрозуміти що принцип відділення і принцип автономії це є одне і теж. Або взаємодоповнююче. Принцип автономії в першу чергу означає що організація сама(!) її проголошує, сама визначає її межі а держава тільки бере це потім до уваги. А тому, якщо всі християнські конфесії згідно своїх канонів визначають автономною організацією всю церкву а не парафію, якщо всі конфесії самостійно визначають правила утворення парафій і долю майна - то це і мало би бути одним з основних правил відносин держави і церков. А Конституція це тільки потім констатує як відділення.

Сьогодні цей процес «побудови відносин» продовжують т.з ефективні менеджери, які відчувши своєрідний запит, успішно експлуатують його ресурс. Текст релігійного закону і та діяльність найбільш вповні стали в утворенні організації ПЦУ. В унісон з православною симфонією, з менеджерами від віруючих, в Україні творять близнюка «русского мира». Ось один з них стверджує що УПЦ МП стала ворогом  суспільства. Лукавить, свідомо або по нерозумінню. Позиція організації стала ворожою окремим проявам держави а держава це не є суспільство. Держава це механізм збирання податків, підтримання порядку в суспільстві. Такий же як пральна машина в побуті і стверджувати що пральній машині необхідна церква просто смішно. В суспільстві необхідні якісь відносини держава з церквами, але наша придуркувата машина в своєму існуванні намагається використати церкву в своїх інтересах, інтересах далеких від суспільних. Тому завжди слушне попередження – церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці. І в наших умовах відносини церкви з державою повинні починатись з тези – держава ворог церкви. Можна цитувати одного священника УГКЦ – держава не повинна робити нічого поганого для церкви і нічого доброго. Те, що «УПЦ (МП) всячески демонизируют Минкульт», ну що ж - під час війни завжди виникає потреба в специфічних «законах», текстах. Потреба в людях типу Медінський, Юраш, Єленський і існуючі з обох сторін фронту контори «міністерство культури» перетворилися в розсадники мракобісся.

 

Священик Сєверодонецької єпархії УПЦ (МП) звершив чин в...

Onufriy

Onufriy написал:

Та це прямо чудо!...
Схоже, що "капітан сьогодні був тверезий"

Харків'яни вимагають у парафії УПЦ (МП) відновити колі...

Onufriy

Onufriy написал:

порушення Закону України «Про охорону культурної спадщини» в Харкові давно набули системного характеру

Прокляті воцерковлені дикуни! what
Але ще більше гріха - на місцевих адміністративних беззаконниках і фарисеях

Знайдіть на цьому бланку згадку про УПЦ

dima222

dima222 написал:

Митрополита Лазаря давно треба було оголосити персоною нон грата в Україні - а тим часом його рідним брат Дмитро у Дунаєві біля Почаєва в селі, яке приєдналося до ПЦУ, намагається будувати нову церкву. І точно за гроші Лазаря, бо всі племінники Лазаря - сини та родичі Дмитра, служать священиками у Криму. 

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/