Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Рецензії
Почути голос «німого свідка». Про «Спомини» митрополита Йосифа Сліпого

19 10 2017   Михайло Черенков Публікації, Рецензії, Історія

Почути голос «німого свідка». Про «Спомини» митрополита Йосифа Сліпого

Йосиф Сліпий. Спомини / Ред. Іван Дацькo, Марія Горяча, вид. 2-ге. Львів-Рим: Видавництво УКУ, 2014. – 608 с. + 40 іл.

Богословська класика – сучасна!

3 10 2017   Протоієрей Богдан Огульчанський Публікації, Рецензії, Богослов'я

Богословська класика – сучасна!

Про новий відеокурс архімандрита Кирила (Говоруна) «Класика і сучасність в богослов’ї» у київському Відкритому Православному університеті (див. відеоканал у Youtube Відкритого Православного університету)

Новітнє і нетрадиційне у світлі «Релігієзнавчих нарисів»

8 09 2017   І.В.Богдановський, професор Публікації, Рецензії

Новітнє і нетрадиційне у світлі «Релігієзнавчих нарисів»

З великим інтересом ознайомився зі змістом чергового випуску часопису «Релігієзнавчі нариси», який видається Молодіжною асоціацією релігієзнавців (МАР). Зазначу, що серед редколегії журналу є і широко відомі у середовищі релігієзнавців імена вітчизняних і закордонних учених, так і представники перспективного нового покоління дослідників.

«Украина еще не потеряна». Телеканал РПЦ рассказал о духовно-политическом значении крестного хода УПЦ

3 08 2017   Антон Стрельников Публікації, Рецензії

«Украина еще не потеряна». Телеканал РПЦ рассказал о духовно-политическом значении крестного хода УПЦ

Официальный телеканал Русской Православной Церкви ''Спас'' 27 июля выпустил часовую телепрограмму, посвященную Дню крещения Руси и крестному ходу УПЦ (МП) в Киеве. На запись были приглашены участники, которые больше говорили не о празднике, а о "нацизме" в Украине и крестном ходе УПЦ как ''демонстрации мощи русского православия''.

Лютер, Вебер и Дарон Аджемоглу за одним столом. За что мы любим и критикуем книгу «Реформация: успех Европы и шанс для Украины»

5 07 2017   Алексей Гордеев Публікації, Рецензії

Лютер, Вебер и Дарон Аджемоглу за одним столом. За что мы любим и критикуем книгу «Реформация: успех Европы и шанс для Украины»

Практически сразу после 6-го Молитвенного завтрака, который в этот раз провели в киевском «Украинском доме», журналистов ждали на пресс-конференции. В тот день напротив «акул пера» разного калибра сидел Вернон Смит, лауреат Нобелевской премии 2002 года в сфере экономики, обладатель Ph.D. in Economics Роман Шеремета и ряд других соавторов новой книги. Название которой – «Реформація: успіх Європи і шанс для України» («Реформация: успех Европы и шанс для Украины», далее – «Реформация…»).

«Українська публічна теологія». Нотатки з презентації книги о. Кирила (Говоруна)

15 06 2017   Анна Поліщук Публікації, Рецензії, Богослов'я

«Українська публічна теологія». Нотатки з презентації книги о. Кирила (Говоруна)

Значною подією в українському богослов’ї стала презентація книги отця Кирила (Говоруна), яка відбулася 12 червня 2017 р. в київській книгарні «Є».

Римо-Католицький єпископ закликав не "пророкувати" над тим, "за що терпить український народ"

13 06 2017   ч Публікації, Рецензії, Важливо, Україна

Римо-Католицький єпископ закликав не "пророкувати" над тим, "за що терпить український народ"

Владика Станіслав Широкорадюк, харківсько-запорізький єпископ Римо-Католицької Церкви в Україні, в розмові на Радіо Марія про  ряд актуальних подій, що сталися на минулому тижні, спробували зрозуміти, за що терпить український народ. Очевидно, що його роздуми йдуть у контексті недавньої заяви глави римо-католицького єпископату України архієпископа Мечислава Мокшицького, який пов'язав "гріх української нації" (перед полякам) з війною на Донбасі, чим викликав резонанс, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Сatholicnews.org.ua.

Шляхи богословської думки у ХХ столітті. Нотатки з презентації книги Павла Гаврилюка у Києві

25 05 2017   Анна Поліщук Публікації, Рецензії, Богослов'я

Шляхи богословської думки у ХХ столітті. Нотатки з презентації книги Павла Гаврилюка у Києві

19 травня 2017 року в Києві на базі  НПУ імені М.П. Драгоманова відбулася лекція Павла Гаврилюка «Шляхи православного богослов’я в двадцятому столітті: Георгій Флоровський та його оточення», в межах якої презентували книгу «Георгій Флоровський та релігійно-філософський ренесанс». Доречно зауважити, що це авторизований переклад праці з англійської, який нещодавно вийшов друком у видавництві «Дух і літера».

“По той бік секуляризації”. Рецензія на книгу Хосе Казанови

30 03 2017   Денис Москалик Публікації, Рецензії

“По той бік секуляризації”. Рецензія на книгу Хосе Казанови

Нещодавно у видавництві “Дух і Літера” побачила світ книга іспано-американського науковця Хосе Казанови “По той бік секуляризації: релігійна та секулярна динаміка нашої глобальної доби”, в якій автор пропонує читачу надзвичайно цікаву та аргументовану критику секулярної теорії, тобто ідеї про поступове відмирання та занепад релігії в сучасному світі з точки зору сучасної соціальної антропології.

Лідерство: забуті характеристики біблійного слуги

9 03 2017   Анатолій Денисенко Публікації, Рецензії, Богослов'я

Лідерство: забуті характеристики біблійного слуги

У багатьох з тих, хто хворіє на «месіанський» синдром відносно постатей своїх пасторів та єпископів, поступово відкриваються очі і відбувається якщо не повалення, то принаймні розхитування, власних ідолів.

Не боги горшки обжигают? Отзыв на проект документа «Профессии, совместимые и несовместимые со священством»

23 02 2017   Илья Бей, магистр богословия Публікації, Рецензії, Аналітика

Не боги горшки обжигают? Отзыв на проект документа «Профессии, совместимые и несовместимые со священством»

В проекте документа хорошо было бы увидеть хотя бы попытку ответить на животрепещущие вопросы, а не компиляцию из зачастую изживших себя канонов...

Ужгородський богослов мовою документів

7 02 2017   Ілля Бєй, магістр богослов’я Публікації, Рецензії

Ужгородський богослов мовою документів

Постать єпископа Віктора Бедя в науковому полі України досі привертає увагу своєю неоднозначністю. Тому доречним здається додати до його наукового портрету нові дані...

«Феномен появляющейся церкви»: обсуждение в Украине

11 01 2017   Александр Бычков Публікації, Рецензії

«Феномен появляющейся церкви»: обсуждение в Украине

Книга украинского исследователя Романа Соловия посвящена феномену Появляющейся церкви (Emerging Church), который широко известен в западном мире, но в Украине и других постсоветских странах ему не уделялось особого внимания...

Книга “Писание и политика”: називаймо речі своїми іменами

3 11 2016   Алла Бойко, професор Публікації, Рецензії

Книга “Писание и политика”: називаймо речі своїми іменами

Книга вразила мене вже з першого речення: «Євромайдан, перехід Крима у склад Росії і військовий конфлікт на Донбасі». Якщо ми говоримо про чесність, тим більше, у біблійному сенсі, то...

«Монах и бес» — Гран-при за стёб

28 10 2016   Денис Таргонский Публікації, Рецензії

«Монах и бес» — Гран-при за стёб

На вопрос, зачем Игорь Толстунов стал снимать этот фильм, ведь это же не зрелищное прибыльное кино, продюсер ответил: "По легкомыслию"… О легкомыслии  и пойдет речь.

Монах иль бес?

24 10 2016   Александр Ворсин Публікації, Рецензії

Монах иль бес?

В этот раз фестиваль начался фильмом «Монах и бес». Однако признавать его эталоном православного кинематографа – большая ошибка...

Плагиатчик в госкомиссии, или Снова на те же грабли?

10 10 2016   Илья Бей Публікації, Рецензії

Плагиатчик в госкомиссии, или Снова на те же грабли?

21 сентября сайт МОНа торжественно отрапортовал о том, что государственное признание получили 15 дипломов выпускников духовных учебных заведений. К глубокому сожалению...

Схематика и грамматика церковного сознания

10 07 2016   Ростислав Ткаченко Публікації, Рецензії

Схематика и грамматика церковного сознания

Рецензия на книгу Кирилла Говоруна «Метаэкклезиология: Хроники церковного сознания».

Чи здатна Біблія запропонувати дієві принципи суспільно-політичного діалогу?

27 06 2016   Ярослав Ношин Публікації, Рецензії

Чи здатна Біблія запропонувати дієві принципи суспільно-політичного діалогу?

Найбільшою перевагою збірки, на наш погляд, є високий рівень роботи автора з біблійним текстом....

Плагіат магістра богослов

8 06 2016   Андрій Щербина Публікації, Рецензії

Плагіат магістра богослов'я — діагноз системі духовної освіти?

На офіційному сайті УПЦ Київського Патріархату опублікована стаття викладача Рівненської духовної семінарії УПЦ-КП, магістра богослів’я, клірика Свято-Покровського собору м. Рівне протоієрея...

Релігієзнавчий аналіз книжки Олексія Добоша «Розкол: патріотизм чи злочин?»

24 05 2016   Юрій Чорноморець Публікації, Рецензії

Релігієзнавчий аналіз книжки Олексія Добоша «Розкол: патріотизм чи злочин?»

Книжка протоієрея Олексія Добоша «Розкол: патріотизм чи злочин?» є широко розповсюдженим виданням Почаївської лаври...

Интеграция дискуссией. «Релігієзнавчі нариси» как вклад в развитие украинского религиоведения

12 05 2016   Александр Белокобыльский Публікації, Рецензії

Интеграция дискуссией. «Релігієзнавчі нариси» как вклад в развитие украинского религиоведения

Проблемы, вокруг которых когда-то в Донецке ломалось наибольшее количество копий, остались в центре внимания религиоведов и сегодня. Украинские исследователи религий все так же задаются тремя фундаментальными вопросами...

Чи є Христос у фільмі «Воскресіння»?

11 05 2016   Денис Таргонський Публікації, Рецензії

Чи є Христос у фільмі «Воскресіння»?

Перегляд фільму «Воскресіння. Переслідування, що змінило хід історії» режисера Кевіна Рейнольдса надихнув поговорити про давно наболіле – а чи взагалі можливо зняти фільм по Біблії, адже її головний герой – Бог?

(Не)возможный Бог (не)возможного: рецензия на книгу Г. Бойда «Бог возможного»

21 03 2016   Ростислав Ткаченко Публікації, Рецензії

(Не)возможный Бог (не)возможного: рецензия на книгу Г. Бойда «Бог возможного»

Получилась книга-обзор ключевых библейских текстов-доказательств и богословских аргументов в пользу (и частично против) позиции открытых теистов, которая будет и доступна, и полезна как для богословов-профессионалов, так и для «любителей»...

Возвращение Пшивары

10 03 2016   Николай Осипенко Публікації, Рецензії

Возвращение Пшивары

Перевод книги католического иезуита польско-немецкого происхождения Эриха Пшивары «Analogia Entis. Metaphysics: Original Structure and Universal Rhythm» (Аналогия Бытия. Метафизика: Предструктура и Все-ритм) – это событие для англоязычного теологического пространства.

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

В ФБ-мережі з’явилися частини невиданої книги арх.Кирил...

Onufriy

Onufriy написал:

єрусалимський патріарх Анфим (1788–1808):
"Подивімося, як наш Господь... підняв із небуття цю потужну імперію Османів...поставив над нами царство.. щоб воно було для людей Заходу вуздою, а для нас, людей Сходу, засобом спасіння...

belay Спасіння через Туреччину +5!!
Зрозуміло: боротьба за незалежність Греції є (тоді була) виявом "погибельної диявольської гордині і бунтом проти Людинолюбця Богаwink

Не судіть про У/РПЦ занадто суворо - канонічне лакейство перед окупантами, це не їх власний винахід... request Все це вже було.. 

 

Брак, развод и повторный брак на страницах Нового Завет...

Onufriy

Onufriy написал:

Кумедний логічний нюанс статті: 
* Автор-консерватор, розповідає про маскулінно-патріархальний древній Схід, де жінка була "повною власністю чоловіка", нікчемною рабою і повним нулем
* І от приходить, за словом Авторським, великий пророк від Господа, щоб докорити облупленій "пральній машині" за її "фемінізм" wink
Пророк докоряє не "законному власнику" за недбалість у володінні майном і, (у Авторській версії) не злочинцеві-цареві, за незаконне надбання чужої "власності"... А докоряє рабі-нікчемі-порожньому місцю... Отже, виходить, що саме вона - головна відповідальна...

Таким чином, Автор визнає Іродіаду вищою за її чоловіків-панів, адже питання шлюбу і розлучення від них (у т.ч. від царя!) зовсім не залежить!

Говорять, що хто довго бореться з драконами, сам стає драконом... fellow 
Так само буває і з нашими МП 
"консерваторами" - вони наскільки запалюються боротьбою проти жіночих прав, що вже не помічають власного фемінізму request 

Брак, развод и повторный брак на страницах Нового Завет...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: В. Ясеневий
А може просто, як сьогодні і наші священні служителі, боялися за свою шкуру?!
 
Щодо шкури (з огляду на стан джерельної бази smile ) важко сказати достеменно...
А от що Бога не боялися - то це факт request

Що стосується сьогодення, то воно іще гірше: книжники і фарисеї просто мовчали (де треба було) щодо порушення Слова Божого, а теперішні жерці москвовірства старанно спотворююють саме Слово ("триєдиний народ, подібний Богу"; вшанування убивць і гонителів Церкви - Івана 4 та Сталіна; святоросійський етнофілетизм і т.п. блуд)

Москва - от де розпуста

Брак, развод и повторный брак на страницах Нового Завет...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Онуфрію. А може просто, як сьогодні і наші священні служителі, боялися за свою шкуру?!

Всевишній не питатиме, до якого патріархату ми ходили, ...

Олександр

Олександр написал:

Не може людина бути мислителем і боксером. Говорить правильні речі - та невпопад. 

Брак, развод и повторный брак на страницах Нового Завет...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: В. Ясеневий
почему .. ни священники, ни законники-книжники, ни  фарисеи, ни левиты, ни князья и т.д. НЕ УПРЕКНУЛИ ИРОДА В ЕГО ЯВНОМ НАРУШЕНИИ БОЖЬЕГО ЗАКОНА
 
Не виключено, що вони вважали, що "відповідно до фарисейської формули влади, мають право вносити корективи до Слова Божого"

І вони, на відміну від Івана Хрестителя, вочевидь "не були ригористами"...

Брак, развод и повторный брак на страницах Нового Завет...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

И еще...А ка быть с вопросом: почему ни первосвященники. ни священники,ни законники-книжники, ни  фарисеи, ни левиты, ни князья и т.д. НЕ УПРЕКНУЛИ  ИРОДА В ЕГО ЯВНОМ НАРУШЕНИИ БОЖЬЕГО ЗАКОНА, а только один ИОАНН КРЕСТИТЕЛЬ??? По сравнению в наше время это молчание наших митрополитов, архиепископов, епископов и епархиальных консисторий-курий на явные грехи наших СЛУГ народа всех уровней...Иерахи-олигархи с ними всемя хорошо ладят...Конечно, за дорогие подачки...

Коллективная вина народа и «Министерство Правды» патриа...

Onufriy

Onufriy написал:

Перша половина статті - блискуча!!
причины падения духовности. Падение началось с какого-то уровня

З якого історичного моменту почалась "святість росії"? - З убивства Ігоря, Ярополка ... Петра ІІІ, Павла І ?... - це геніально
ложь патриарха в том, что он обвиняет в этом убийстве коллективно весь народ

У такому разі це вже не просто брехня, а єресь царебожництва...
нельзя стремиться к справедливости

Що непогано перегукується зі Словом Господнім: 
За справедливістю, лише за справедливістю будеш гнатися (Повторення Закону 16:20)


Доречі, аз нещодавно сподобився почути проповідь священика МП, суттєву частину якої відображала фраза: "справедливість це винахід диявола"... Певно, все це - прямий вплив скандальних напучувань "святійшого" єретика КГ 

Брак, развод и повторный брак на страницах Нового Завет...

Onufriy

Onufriy написал:

"интрига Иродиады" не змінює факту - Іван Хреститель докоряв Іроду за його гріхи. Та зверніть нарешті увагу - докоряв Іроду, а не Іродіаді (Луки 3: 19)  

Ваша спроба зробити великого пророка мучеником фемінізму (чи жертвою ригоризму) не тільки безпідставна, але і принизлива щодо Предтечі. Передусім вона знецінює його смерть.

Заради чого поклав своє життя найбільший серед господніх святих? - Заради того, щоб одна-єдина шльоха легковажна особа формально таки дістала папірець про розлучення?!.. 

Так "консервативна" боротьба МП проти жінок "перетворює" смерть сповідника Істини, наповненого Духом Святим, на дикий і безглуздий курйоз 

Чи варто нагадувати, що приниження пророка є також приниженням Духа, яким він був ведений?

Брак, развод и повторный брак на страницах Нового Завет...

о.Феогност Пушков

о.Феогност Пушков написал:

Onufriy,
Вы не внимательно читаете! За то, что он обличал Ирода - Ирод его упрятал, НО НЕ УБИЛ, ибо напротив - уважал его. А УБИЛА его интрига Иродиады, а Иродиаду волновало не то, что Иоанн обдичал царя за, скажем, жестокость, а то, что Иоанн БЫЛ ПРОТИВ НЕЕ, ИРОДИАДЫ!
И еще раз напомню, что Иоанн ратовал лишь за сохранение ЗАКОНА МОИСЕЯ, а по последнему жена могла развестись с мужем, но с одним важным НО: ИНИЦИАТИВА РАЗВОДА - ТОЛЬКО ОТ МУЖА. Пока Филипп не отпустил жену официально, она - ЕГО СОБСТВЕНОСТЬ. никаокго паритета, полное подчинение жены - мужу. на этом порядке и настаивал Иоанн

Брак, развод и повторный брак на страницах Нового Завет...

о.Феогност Пушков

о.Феогност Пушков написал:

В. Ясеневий,
быть может, именно потому, что стало фактически общеизвестным встречающееся среди клириков сексуальное извращение и стало причиной того, что Церковь ТОРМОЗИТ РЕАЛЬНОЕ РЕШЕНИЕ БРАЧНОГО ВОПРОСА: официально решить его в либеральном духе не позволяет вероучение, а решить его в консервативном духе не позволяет совесть...

Об’єднання всіх християн: утопія чи реальна можливіть?

Onufriy

Onufriy написал:

об’єднання в доктринальному значенні видається неможливим

Як же тоді реально об’єднатися усім Церквам?

Правильно - заради "єдності" треба начхати на віровчення smile

Якщо єдність довкола істинної віри недосяжна, то чому б не об'єднатися навколо братерської папської пантофлі? fellow 

Брак, развод и повторный брак на страницах Нового Завет...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: о.Феогност Пушков
Креститель ... не обдичал других "грехов"

Насчет "за все зло" Лк 3:19 - да, обличал, но...

Докоряючи не докоряв? wink Діалектична логіка?
Іван докоряв йому (Іроду) за Іродіяду, дружину брата свогоі за все зло, яке заподіяв був Ірод… (Луки 3:19)

За Писанням, Іван Хреститель докоряв царю Іроду, а не Іродіаді feel 

Але що Вам до того, дорогий Авторе?
Адже Ви "маєте право" "у відповідності до наданих Вам (як священику МП) повноваженнь", підправляти Слово Боже згідно з власними гендерно-політичними уподобаннями 



Брак, развод и повторный брак на страницах Нового Завет...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

а как сегодня со всем этим быть??? Наши патриярхи, митрополиты, я\архиепископы и епископы  УГКЦ упорно МОЛЧАТ на все ЯВНЫЕ пред всем миром: грехи содомистов и т.д. Значит , они все их одобряют и ПОДДЕРЖИВАЮТ... Разве нет?!

Брак, развод и повторный брак на страницах Нового Завет...

о.Феогност Пушков

о.Феогност Пушков написал:

Onufriy,
Вы невежественны в вопросах, о которых беретесь возражать. Креститель не возражал против многоженства того же Ирода и не обдичал других "грехов". Речь шла только об Иродиаде, которая была официально замужем. точка. если бы Ирод взял себе свободную - вопроса бы не было.
Насчет "за все зло" Лк 3:19 - да, обличал, но пострадал и умер от козней Иродиады а последнюю не волновали другие проблемы между Иродом и Крестителем. последнюю волновала только она сама.