Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Рецензії
Очередной холостой выстрел нашей юрисдикции…

18 09 2018   Архимандрит Феогност Пушков Публікації, Рецензії, Богослов'я, Аналітика

Очередной холостой выстрел нашей юрисдикции…

Отзыв на: Пастырь & паства. Журнал для священников УПЦ (МП). №1, 2018

Почути голос «німого свідка». Про «Спомини» митрополита Йосифа Сліпого

19 10 2017   Михайло Черенков Публікації, Рецензії, Історія

Почути голос «німого свідка». Про «Спомини» митрополита Йосифа Сліпого

Йосиф Сліпий. Спомини / Ред. Іван Дацькo, Марія Горяча, вид. 2-ге. Львів-Рим: Видавництво УКУ, 2014. – 608 с. + 40 іл.

Богословська класика – сучасна!

3 10 2017   Протоієрей Богдан Огульчанський Публікації, Рецензії, Богослов'я

Богословська класика – сучасна!

Про новий відеокурс архімандрита Кирила (Говоруна) «Класика і сучасність в богослов’ї» у київському Відкритому Православному університеті (див. відеоканал у Youtube Відкритого Православного університету)

Новітнє і нетрадиційне у світлі «Релігієзнавчих нарисів»

8 09 2017   І.В.Богдановський, професор Публікації, Рецензії

Новітнє і нетрадиційне у світлі «Релігієзнавчих нарисів»

З великим інтересом ознайомився зі змістом чергового випуску часопису «Релігієзнавчі нариси», який видається Молодіжною асоціацією релігієзнавців (МАР). Зазначу, що серед редколегії журналу є і широко відомі у середовищі релігієзнавців імена вітчизняних і закордонних учених, так і представники перспективного нового покоління дослідників.

«Украина еще не потеряна». Телеканал РПЦ рассказал о духовно-политическом значении крестного хода УПЦ

3 08 2017   Антон Стрельников Публікації, Рецензії

«Украина еще не потеряна». Телеканал РПЦ рассказал о духовно-политическом значении крестного хода УПЦ

Официальный телеканал Русской Православной Церкви ''Спас'' 27 июля выпустил часовую телепрограмму, посвященную Дню крещения Руси и крестному ходу УПЦ (МП) в Киеве. На запись были приглашены участники, которые больше говорили не о празднике, а о "нацизме" в Украине и крестном ходе УПЦ как ''демонстрации мощи русского православия''.

Лютер, Вебер и Дарон Аджемоглу за одним столом. За что мы любим и критикуем книгу «Реформация: успех Европы и шанс для Украины»

5 07 2017   Алексей Гордеев Публікації, Рецензії

Лютер, Вебер и Дарон Аджемоглу за одним столом. За что мы любим и критикуем книгу «Реформация: успех Европы и шанс для Украины»

Практически сразу после 6-го Молитвенного завтрака, который в этот раз провели в киевском «Украинском доме», журналистов ждали на пресс-конференции. В тот день напротив «акул пера» разного калибра сидел Вернон Смит, лауреат Нобелевской премии 2002 года в сфере экономики, обладатель Ph.D. in Economics Роман Шеремета и ряд других соавторов новой книги. Название которой – «Реформація: успіх Європи і шанс для України» («Реформация: успех Европы и шанс для Украины», далее – «Реформация…»).

«Українська публічна теологія». Нотатки з презентації книги о. Кирила (Говоруна)

15 06 2017   Анна Поліщук Публікації, Рецензії, Богослов'я

«Українська публічна теологія». Нотатки з презентації книги о. Кирила (Говоруна)

Значною подією в українському богослов’ї стала презентація книги отця Кирила (Говоруна), яка відбулася 12 червня 2017 р. в київській книгарні «Є».

Римо-Католицький єпископ закликав не "пророкувати" над тим, "за що терпить український народ"

13 06 2017   ч Публікації, Рецензії, Важливо, Україна

Римо-Католицький єпископ закликав не "пророкувати" над тим, "за що терпить український народ"

Владика Станіслав Широкорадюк, харківсько-запорізький єпископ Римо-Католицької Церкви в Україні, в розмові на Радіо Марія про  ряд актуальних подій, що сталися на минулому тижні, спробували зрозуміти, за що терпить український народ. Очевидно, що його роздуми йдуть у контексті недавньої заяви глави римо-католицького єпископату України архієпископа Мечислава Мокшицького, який пов'язав "гріх української нації" (перед полякам) з війною на Донбасі, чим викликав резонанс, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Сatholicnews.org.ua.

Шляхи богословської думки у ХХ столітті. Нотатки з презентації книги Павла Гаврилюка у Києві

25 05 2017   Анна Поліщук Публікації, Рецензії, Богослов'я

Шляхи богословської думки у ХХ столітті. Нотатки з презентації книги Павла Гаврилюка у Києві

19 травня 2017 року в Києві на базі  НПУ імені М.П. Драгоманова відбулася лекція Павла Гаврилюка «Шляхи православного богослов’я в двадцятому столітті: Георгій Флоровський та його оточення», в межах якої презентували книгу «Георгій Флоровський та релігійно-філософський ренесанс». Доречно зауважити, що це авторизований переклад праці з англійської, який нещодавно вийшов друком у видавництві «Дух і літера».

“По той бік секуляризації”. Рецензія на книгу Хосе Казанови

30 03 2017   Денис Москалик Публікації, Рецензії

“По той бік секуляризації”. Рецензія на книгу Хосе Казанови

Нещодавно у видавництві “Дух і Літера” побачила світ книга іспано-американського науковця Хосе Казанови “По той бік секуляризації: релігійна та секулярна динаміка нашої глобальної доби”, в якій автор пропонує читачу надзвичайно цікаву та аргументовану критику секулярної теорії, тобто ідеї про поступове відмирання та занепад релігії в сучасному світі з точки зору сучасної соціальної антропології.

Лідерство: забуті характеристики біблійного слуги

9 03 2017   Анатолій Денисенко Публікації, Рецензії, Богослов'я

Лідерство: забуті характеристики біблійного слуги

У багатьох з тих, хто хворіє на «месіанський» синдром відносно постатей своїх пасторів та єпископів, поступово відкриваються очі і відбувається якщо не повалення, то принаймні розхитування, власних ідолів.

Не боги горшки обжигают? Отзыв на проект документа «Профессии, совместимые и несовместимые со священством»

23 02 2017   Илья Бей, магистр богословия Публікації, Рецензії, Аналітика

Не боги горшки обжигают? Отзыв на проект документа «Профессии, совместимые и несовместимые со священством»

В проекте документа хорошо было бы увидеть хотя бы попытку ответить на животрепещущие вопросы, а не компиляцию из зачастую изживших себя канонов...

Ужгородський богослов мовою документів

7 02 2017   Ілля Бєй, магістр богослов’я Публікації, Рецензії

Ужгородський богослов мовою документів

Постать єпископа Віктора Бедя в науковому полі України досі привертає увагу своєю неоднозначністю. Тому доречним здається додати до його наукового портрету нові дані...

«Феномен появляющейся церкви»: обсуждение в Украине

11 01 2017   Александр Бычков Публікації, Рецензії

«Феномен появляющейся церкви»: обсуждение в Украине

Книга украинского исследователя Романа Соловия посвящена феномену Появляющейся церкви (Emerging Church), который широко известен в западном мире, но в Украине и других постсоветских странах ему не уделялось особого внимания...

Книга “Писание и политика”: називаймо речі своїми іменами

3 11 2016   Алла Бойко, професор Публікації, Рецензії

Книга “Писание и политика”: називаймо речі своїми іменами

Книга вразила мене вже з першого речення: «Євромайдан, перехід Крима у склад Росії і військовий конфлікт на Донбасі». Якщо ми говоримо про чесність, тим більше, у біблійному сенсі, то...

«Монах и бес» — Гран-при за стёб

28 10 2016   Денис Таргонский Публікації, Рецензії

«Монах и бес» — Гран-при за стёб

На вопрос, зачем Игорь Толстунов стал снимать этот фильм, ведь это же не зрелищное прибыльное кино, продюсер ответил: "По легкомыслию"… О легкомыслии  и пойдет речь.

Монах иль бес?

24 10 2016   Александр Ворсин Публікації, Рецензії

Монах иль бес?

В этот раз фестиваль начался фильмом «Монах и бес». Однако признавать его эталоном православного кинематографа – большая ошибка...

Плагиатчик в госкомиссии, или Снова на те же грабли?

10 10 2016   Илья Бей Публікації, Рецензії

Плагиатчик в госкомиссии, или Снова на те же грабли?

21 сентября сайт МОНа торжественно отрапортовал о том, что государственное признание получили 15 дипломов выпускников духовных учебных заведений. К глубокому сожалению...

Схематика и грамматика церковного сознания

10 07 2016   Ростислав Ткаченко Публікації, Рецензії

Схематика и грамматика церковного сознания

Рецензия на книгу Кирилла Говоруна «Метаэкклезиология: Хроники церковного сознания».

Чи здатна Біблія запропонувати дієві принципи суспільно-політичного діалогу?

27 06 2016   Ярослав Ношин Публікації, Рецензії

Чи здатна Біблія запропонувати дієві принципи суспільно-політичного діалогу?

Найбільшою перевагою збірки, на наш погляд, є високий рівень роботи автора з біблійним текстом....

Плагіат магістра богослов

8 06 2016   Андрій Щербина Публікації, Рецензії

Плагіат магістра богослов'я — діагноз системі духовної освіти?

На офіційному сайті УПЦ Київського Патріархату опублікована стаття викладача Рівненської духовної семінарії УПЦ-КП, магістра богослів’я, клірика Свято-Покровського собору м. Рівне протоієрея...

Релігієзнавчий аналіз книжки Олексія Добоша «Розкол: патріотизм чи злочин?»

24 05 2016   Юрій Чорноморець Публікації, Рецензії

Релігієзнавчий аналіз книжки Олексія Добоша «Розкол: патріотизм чи злочин?»

Книжка протоієрея Олексія Добоша «Розкол: патріотизм чи злочин?» є широко розповсюдженим виданням Почаївської лаври...

Интеграция дискуссией. «Релігієзнавчі нариси» как вклад в развитие украинского религиоведения

12 05 2016   Александр Белокобыльский Публікації, Рецензії

Интеграция дискуссией. «Релігієзнавчі нариси» как вклад в развитие украинского религиоведения

Проблемы, вокруг которых когда-то в Донецке ломалось наибольшее количество копий, остались в центре внимания религиоведов и сегодня. Украинские исследователи религий все так же задаются тремя фундаментальными вопросами...

Чи є Христос у фільмі «Воскресіння»?

11 05 2016   Денис Таргонський Публікації, Рецензії

Чи є Христос у фільмі «Воскресіння»?

Перегляд фільму «Воскресіння. Переслідування, що змінило хід історії» режисера Кевіна Рейнольдса надихнув поговорити про давно наболіле – а чи взагалі можливо зняти фільм по Біблії, адже її головний герой – Бог?

(Не)возможный Бог (не)возможного: рецензия на книгу Г. Бойда «Бог возможного»

21 03 2016   Ростислав Ткаченко Публікації, Рецензії

(Не)возможный Бог (не)возможного: рецензия на книгу Г. Бойда «Бог возможного»

Получилась книга-обзор ключевых библейских текстов-доказательств и богословских аргументов в пользу (и частично против) позиции открытых теистов, которая будет и доступна, и полезна как для богословов-профессионалов, так и для «любителей»...

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Поворот в украинском церковном вопросе…

Tim

Tim написал:

мда... чем дальше в лес,тем длиннее список специалистов в каноническом праве...
1. В нормальной государстве, готорым к сожалению Украина пока не является, присутствует момент реституции. Вполне себе евангельский термин. Если ты украл -то будь добр верни хозяину. Исповедуйся,причащайся сколько хош, но если не примирился с братом твоим прежде -что толку от всего сакраментального? А примирение -это уже диалог. Захочет старый владелец простить вора -пусть прощает. Это его право. А захочет востребовать украденное -придётся вернуть. Иначе будет скрежет зубом.
И во многих государствах опосля революций и путчей принимались законы о реституции. Мало ли что соввласть кому надавала---это украдено. И вначале надо бы вернуть украденное,чтобы другим было неповадно. 
Если даже архимандритам и епископам это невдомёк (читал днесь блеяния +Климента о том,что "позывные сроки" установлены канонами в 30 лет ---это говорит либо о полной безграмотности такого канониста либо о том,что говорить ему больше не о чем). ведь 30 лет -споры вокруг безымянных деревушек,а не о кафедральных городах. Зачем лицемерно чтото комментировать,если всё и так давно описано?

2. Какая разница -сто или двести лет молчал Константинополь о чёмто, если  Российская империй существовала как объект геополитики?)))) ну какая разница?  Империя рухнула -и Константинополь сразу заговорил. Что ссказано в Томосе о польской автокефалии? Пусть толкьо +Савва заикнётся о том,что гдето чтоо тут не по канонам -их же автокефалию и отберут,как было уже намёкнуто +Ростиславу. Финляндия,Эстония. Те же  Польские земли -часть Киевской митрополии. И если россияне язвительно говорят о том,что де Киевская митрополия была не южнее Запорожья ---так там была ещё одна митрополия  и опять таки Константинополя. И Беларусь там же.
Нерушимы,как было выше сказано -лишь решения Вселенского собора(да и то -до решений нового собора). А очередной представитель кафедры имеет полное право издать новый томос на старую тему. И кто виноват,что соборы 1000 лет не собирались? И кто виноват, что интересующий вопрос не был обсуждаем на том соборе,на который они же и не поехали? сами себя перехитрили?Кто зубы точит на Фанар? Ростислав, Ириней да РПЦ??? Ну это те ещё заточники lol
3. Как недавно написал Кураев -на глобусе Константинополя нет места +Онуфрию. и раньше,ещё во времена +Алексия2, из Фанара недвусмысленно говорили о том,что мы де признаём епископат УПЦ как единственный епископат на территории Украины. Но это не автокефальный и не автономный епископат, а епископат РПЦ(!!!). И общаться они с намми могут лишь через структуры РПЦ. И когда, в конце концов, Константинополь принял решение и том,что Киевская кафедра со всеми остальными причандалами -всётаки часть вселенской патриархии, то надо признать и иное ----в пределах вселенской патриархии нету места епископату ни РПЦ ни какому либо другому. Разве что с позволения хозяина да и то на время. Дискуссии о том,в каком статусе пребывает +Филарет --это часть проблемы. Хоть киевоГалицким митрополитом его признают хоть покойным..да и приняли ли его в клир КПЦ на данный момент (а из РПЦ его и так изгнали в 1992м...)-ээто вопросы важные, но это вопросы второго плана. Основной вопрсо в том,что теперь Киевская митрополия -митрополия КПЦ и без указания и решения +Варфоломея здесь никаких иных епископов быть не должно. Хоть две кафедры поставить в Софии Киевской хоть три хоть четыре --- Онуфрию как таковому (как епископу РПЦ) здесь места нет. Хотя , конечно же, при нормальном решении вопроса могут быть найдены корректные формулы для доживания всех на своих кафедрах,а дальше -по остаточному принципу....

Спикеры УПЦ/РПЦ хотят наложить анафему на патриарха Вар...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Слушаеш или читаеш  "безупречные" доводы иерархов и думаеш, а кто они , владыки, и чего владыки: веры, мира и ХРИСТОВОЙ  Л Ю Б В И ???!!! И мне ,очень грешному,  наверное за мои грехи, ну никак не дается представить себе, что все они идут указанной СПАСИТЕЛЕМ дорогой ЛЮБВИ, - единственной спасительной дорогой, -  и по ней ведут за собой своих пасомых овец?  

Спикеры УПЦ/РПЦ хотят наложить анафему на патриарха Вар...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

А есть ли  у традиционных  церквях ХРИСТОС вообще??? Боюсь , что  НЕТ!  Ибо может ли Спаситель мира  ОТ ГРЕХА  быть там , где ОН на последнем месте, где ЕГО ИМЕНЕМ прикрываются,  своими  земными интересами в УГОДУ политикам и земным властям ?! 

Поворот в украинском церковном вопросе…

Олександр

Олександр написал:

Москва, хлопче, вже все зробила. Вона не приїхала на Собор, - намагалася його зірвати. Наслідок простий: Фанар остався при своїх правах закладених ще Візантійцями. Твій Кирилко (це аналогія від Івашко, мається на увазі Іван Мазепа), програв бій разом і з всіма московитами і тобою "розумником". Не думай що в Турції сидять малограмотні. Там юридичну сторону проробили досконало. Після звершення Томосу, історики не будуть писати на кшталт московських луавств: "... придумали такую хитрую формулу ..." (История Русской Церкви, кн. 7, с 55, 850-летию основания Москвы посвящается, М - 1996).
Тобі коротко про суть: В 1654 році цар в купі з патріахом видав грамоту в якій указом все священство яке підпорядковувалося Константинопольському Патріархові заставив підкорятися самодуру Нікону.


Спикеры УПЦ/РПЦ хотят наложить анафему на патриарха Вар...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Интересно , не   забыли ли преосвященные кто они и кому служат? И помнят ли во время дискусий о чем учил и к чему призывал Своих учеников и последователей СПАСИТЕЛЬ?! Интересно было бы получить ответ от них самых.

Очередной холостой выстрел нашей юрисдикции…

Onufriy

Onufriy написал:

после выхода в свет моей критики я прочел следующий текст у еп.Каллиста Уэра: "Священник может "связать", а может "разрешить... священник в некотором смысле оказывается на месте Самого Бога"

І хто б міг подумати, що священик має право накладати єпітимію!! ... request
Це така несподіванка! belay 

Очередной холостой выстрел нашей юрисдикции…

о.Феогност Пушков

о.Феогност Пушков написал:

уже после выхода в свет моей критики я прочел следующий текст у еп.Каллиста Уэра:

«Священник может "связать", а может "разрешить". Он может отказать в разрешении… важно помнить, что священник обладает этим правом. <…> В момент отпущения грехов, возлагая свою руку на голову кающегося, священник в некотором смысле оказывается на месте Самого Бога» (Внутреннее Царство / Пер. с англ. – К., «Дух і Літера», 2004, 34,36)

Відомий архімандрит УПЦ (МП) став єпископом УАПЦ

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Панове,  т.з. отці. Ви маєте  СОВІСТЬ??? Та чи Ви боїтеся Бога??? не думаю.Чи може вас хтось зупинити-врозумти??? Не думаю.А що з Вами робити? Не знаю! Ці Ваші тимтули перед Творцем, це  знак нашої ницості і жахливої мізерності перед НИМ-НАШИМ ТВОРЦЕМ... А що Ви про себе думаєте??? Хто Ви є???І  що Ви є?

Ексклюзивне інтерв’ю Предстоятеля УПЦ про церковні поді...

Onufriy

Onufriy написал:

Перед Богом цим людям доведеться відповідати за це.

Так незламний 
БМО глаголить про автокефалію! wink 
Я їх відкинув. Одягнувши духовні одежі, я повинен піклуватися про духовне 

Похвально! От тільки де була його "духовність" 1991?
29.09.2018 источники «Интерфакса» в МП заявили: "Подпись Онуфрия (Березовского) под обращением об автокефалии УПЦ в 1991 году была поставлена под давлением"

Он воно як feel - одна справа "відповідати перед Богом", а зовсім інша - перед Філаретом?... belay  

Просто: фрагменти із житія Молитовника, пастира і ревнивця віри древлеросійської smile

Глава пресс-службы УПЦ МП велел Константинопольскому па...

Onufriy

Onufriy написал:

Те, що незабутній ВАСІЛІЙ АНІСІМОВ  belay
отреагировал на слова представителя Константинопольского патриарха архиепископа Телмисского Иова

- смішно вже само по собі

І це ще не читаючи його геніальний слів. Його - 
гордого будівельника собачих будок

Глава пресс-службы УПЦ МП велел Константинопольскому па...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Вы, господа - христиане рассеи,  сперва христианизуйте около 90 % так званых рассеян в сваей, пока еще не совсем мусульманской рассеи: мусульман, буддистов. язычников-шаманов...А то очень скоро все будете рассеянные - мусульмане, как говорит известный поэт Ефремов и пророчествует о.Дмитрий Смирнов...

Глава РПЦ считает нацию украинцев порождением униатов, ...

Onufriy

Onufriy написал:

Зате щодо педофільських скандалів КГ твердо став на захист "потерпілих братів-католиків": 
мы обязаны как православные поддерживать наших братьев-католиков и проявлять нашу солидарность 

- солідарність ... з педофілами belay 

Кхм!.. Ох, до чого важкі тягарі накладає святоросійське православ'я на московського першосвященика... smile
Але обов'язок - понад усе! wink
Що не кажіть - се справжній екуменіст.. winked 

Глава РПЦ считает нацию украинцев порождением униатов, ...

Onufriy

Onufriy написал:

по данным патриарха Кирилла, идея отдельной украинской нации была разработана в конце 19-го века униатами

+5!!
Учоний таваріщ агент Михайлов (почотний член-дохтур-проффесор 20-30 університетів-академій) відкрив нову сторінку воцерковленої святоросійської конспірології

І його внесок рішуче перекреслює усі "надбання" попередників - тепер стає незрозуміло, що ж тоді (у 19-20 ст.) робили жидомасони і німецький генштаб з рептилоїдами? no

З нетерпінням очікуємо нових відкриттів КГ (після надання Томосу у нього, вочевидь, з'явиться більше вільного часу) і він зможе повністю присвятити себе святоросійській "науці" 

"Включили Януковича". Как Синод УПЦ МП вернулся в ССС...

Onufriy

Onufriy написал:

Оруэлловщина, вырвавшаяся, наконец, из-под спуда, - вот главный результат этого Синода

Ні, не оруелівщина, - це бісівщина.. Безумство - результат святоросійської москвовірницької єресі
Что же это за церковь такая, в которой христианин не может встретиться с другим христианином?.. Или "православные" для наших церковников - не "свои"?

Авжеж що ні! Звичайно, для проклятих єретиків християни - чужі

Львівський архієпископ УПЦ схвалює автокефалію і заклик...

dima222

dima222 написал:

Владика Філарет справжній православний пастир - тверезість думки одна із ознак православності, тобто правильності, істинності християнського мислення. Бо хіба це погано, коли ті, що сьогодні "заблукали" повернуться у стадо Христове. Хай навіть не тими методами, якими ми хотіли (а чи хотіли?). Хіба погано, коли вселенська Православна Церква збільшиться ще на щонайменше сім тисяч парафій, а це декілька мільйонів душ? Думаю, що справжня правослана душа цьому може тільки радіти. Не злобитись і проклинати прокляттями, анафемами, а радіти і сприяти єдності.