Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Рецензії

25 11 2009 Публікації, Рецензії

Паскаль Брюкнер. Тирания покаяния / La tyrannie de la penitence

Брюкнер — один из ведущих писателей современной Франции; по его давнему роману снят фильм Романа Полански «Горькая луна». Но Брюкнер, который в 1970-е был учеником Ролана Барта и приятелем Андре Глюксманна, регулярно выступает в печати еще и как журналист и философствующий публицист и во Франции известен в этих качествах не менее, чем в ипостаси романиста.

23 11 2009 Публікації, Рецензії

Диоген Лаэртский. О жизни, учениях и изречениях знаменитых философов

Представленный труд Диогена Лаэртского был написан приблизительно в начале третьего столетия нашей эры. Временные рамки самого исследования – от Фалеса и Солона до начала нашей эры. В трактате, состоящем из десяти книг, идет речь о возникновении и развитии античной философии, однако в специфичной манере. Автор рассматривает философские школы и направления с помощью сумбурного описания жизни и фрагментов учения отдельных философов. Его внимания удостоились Фалес, Солон, Анаксимандр, Ксенофонт, Евклид, Платон, Аркесилай, Аристотель, Гераклид, Диоген, Зенон, Пифагор, Эмпедокл, Парменид, Протагор, Эпикур, а также многие другие.

23 11 2009 Публікації, Рецензії

Индийская философия

В книге последовательно раскрывается философичность индийской традиции, авторы полемизируют с европоцентризмом от философии, отстаивая оригинальность индийской философской мысли и ее независимость – как от внешних источников, так и от авторитета Вед и религиозных догм. Для авторов начало философии – опыт, орудие – разум, а влияние Вед в школах, например, мимансы и веданты, компенсируется самостоятельными рассуждениями, которые в состоянии обеспечить учение даже при отсутствии любых трансцендентных апелляций.

19 11 2009 Публікації, Рецензії

Ю. А. Иоаннесян. Вера бахаи. Серия: Мир Востока

Переиздание книги Юлия Аркадьевича Иоаннесяна «Вера бахаи» вышло в 2009 году, сразу же после возвращения автора в Россию из США, практически без изменений. Эта спешка вполне объяснима – первое издание (2003 г.) было раскуплено в считанные недели, и сегодня отдельные экземпляры книги могут быть найдены лишь в некоторых общинах бахаи. Успех книги не вызывает сомнений и имеет ряд причин.

18 11 2009 Публікації, Рецензії

Нариси з історії та культури євреїв України

У 2009 році в київському видавництві «Дух і літера» вийшло третє видання «Нарисів з історії та культури євреїв України»
Перший розділ книги складають нариси з історії євреїв України. Ці нариси за стилем є науково-популярним викладом найбільш значимих для історії фактів із життя євреїв України, що переходить у колективну наукову монографію.

18 11 2009 Публікації, Рецензії

Богословие В. Н. Лосского: изложение и критика

В своїй дисертації «Теологія Володимира Миколайовича Лоського» (1975) Р. Уільямс пише, що «репутацію видатного богослова Лоський здобув в якості лідера непатристичного руху». Р. Уільямс вважає, що «богословську систему Флоровського можливо по праву охарактеризувати як неопатристичний синтез; система Лоського кінець-кінцем являє те саме, але і більше того». Цей додатковий елемент — персоналізм, що виник під впливом російського і французького екзистенціалізму. Флоровський і Лоський, засновуючи неопатристику як різновид «неотрадиціоналізму», намагалися творчо вирішити ті проблеми, які не вдалося вирішити С. Булгакову, Хомякову та іншим російським мислителям. «Неотрадиціоналізм — це реакція на глухий кут російської релігійної філософії, на кричущі протиріччя між волюнтаризмом і детермінізмом, персоналізмом і органічним колективізмом, — реакція, що прийняла форму всебічної відмови від категорій, прийнятих в «класичній» російській філософії; але ця відмова мала звільнити шлях для більш задовільного вирішення тих самих протиріч». За оцінкою Р. Уільямса, неопатристика для таких мислителів як Лоський стала звільненням від метафізики і шляхом до пост-метафізичного мислення. Повністю усвідомлене освоєння новаторського і радикального богословського стиля» дозволило Лоському та іншим представникам неопатристики по новому вирішити ті проблеми, над якими працювала російська релігійна філософія.

16 11 2009 Публікації, Рецензії

Доказательство Бога. Аргументы ученого

Сам Коллинз, может быть, не такая суперзвезда, как Стивен Хокинг или тот же Докинс, но также ученый самого высокого класса: генетик, на протяжении многих лет руководивший проектом «Геном человека» — тем самым, в ходе которого всего за полтора десятка лет был расшифрован человеческий геном, то есть совокупность ДНК нашего вида, код, записанный 4-буквенным алфавитом и насчитывающий более 3 миллиардов знаков; мало кто всерьез подвергает сомнению тот факт, что это одно из главных открытий за последние сто лет. По версии самого Коллинза, расшифрованы «божественные чертежи», язык, на котором Бог записал человека.

16 11 2009 Публікації, Рецензії

Докинз, Р. Бог как иллюзия /The God Delusion

Известный английский эволюционист и популяризатор науки Ричард Докинз опубликовал в России свою новую книгу «Бог как иллюзия».
Клинтон Ричард Докинз — один из ведущих британских популяризаторов науки. Начиная с 1976 года, когда он написал ставшую всемирно известной книгу «Эгоистичный ген», он постоянно пропагандирует научные знания и саму науку. В основном его книги касаются эволюции, биологии, креационизма и религии.

16 11 2009 Публікації, Рецензії

Мичио Каку. Об устройстве мироздания

...автор последовательно, очень популярно и понятно дает самые важные основы специальной и общей теории относительности, квантовой механики, а затем и теории струн, которая их объединяет. И, как видно из названия, именно теория струн является основной темой книги и именно ей дается максимально подробное описание.

16 11 2009 Публікації, Рецензії

От Библии до постмодерна. Антология

Давайте поставим перед собою три вопроса. Вопрос первый: «В чем библейское сознание приемлет мир постмодерна?». Вопрос второй: «В каких областях библейское сознание относится к миру постмодерна многозначно?». Вопрос третий: «В каких областях библейское сознание относится к миру постмодерна отрицательно?». И одновременно мы с вами выявим три основных столпа, на которых если не стоит, то колеблется и раскачивается наш постмодерный мир.

16 11 2009 Публікації, Рецензії

Иудаизм, христианство, ислам. Парадигмы взаимовлияния.

Иерусалимского профессора Шломо Пинеса коллеги называли последним энциклопедистом и даже «ходячим университетом». Было с чего: ученый свободно говорил на двадцати и читал на сорока шести языках; его научные интересы простирались от иудейских сект эпохи Второго Храма и атомистской теории в исламе (тема докторской диссертации, которую Пинес защитил в Берлинском университете в 1934 году) до философии Ницше, творчества Достоевского и религиозных убеждений Франца Розенцвейга.

16 11 2009 Публікації, Рецензії

Делёз Ж., Гваттари Ф. Что такое философия?

Вопрос, заключенный в заглавии этой книги, вышедшей во Франции в 1991 году, хорошо знаком всем, кто обучался на первых курсах высших учебных заведений в последние годы. Наученные горьким опытом, студенты и выпускники нефилософских вузов вряд ли приобретут эту книжку, и поступят совершенно правильно, поскольку книга обращена в первую очередь к "узкому кругу специалистов", к "преподавателям философии", как и указано в аннотации.

16 11 2009 Публікації, Рецензії

Эрвин Панофский / Ervin Panofsky. Этюды по иконологии. Серия: Художник и знаток / Studies in Iconology:

Во введении к одной из своих центральных книг по теории искусства «Смысл и толкование изобразительного искусства», написанном в 1940 г., Панофский развивает мысль, которую формалисты всех направлений и оттенков выносили за скобки рассуждений о художественном творчестве, ибо она, по их мнению, не имела к искусству прямого отношения. Нельзя сказать, чтобы мысль эта была новой, однако Панофский защищает ее с глубоким внутренним чувством и убежденностью. Даже форма, которую Панофский избрал для выражения своей идеи, отличалась от строгого и беспристрастного стиля, ставшего в немецком и австрийском искусствознании конца ХIХ — начала ХХ в. атрибутом научности и объективности.

16 11 2009 Публікації, Рецензії

Апокрифические сказания: Патриархи, пророки и апостолы

В пяти тысячах дошедших до нас новозаветных рукописей встречаются некоторые разночтения (подробнее об этом мы расскажем в следующем номере журнала), но никакой иной Вести, кроме евангельской, мы в них не увидим. Ни в одной из них не написано, что Иисус не был сыном Божьим или не умирал на Кресте. Если все это – результат деятельности какой-то огромной банды фальсификаторов, работавших по всему Средиземноморью не позднее начала II века н.э., то, очевидно, в этом мире вообще невозможно создать никакую правдоподобную историю.

16 11 2009 Публікації, Рецензії

Основные течения в еврейской мистике. Серия: Библиотека российского еврейского конгресса / Major Trends in Jewish Mysticism Гершом Шолем / Gershom G. Scholem

Исключительная ценность монографии Шолема состоит в том, что, во-первых, это едва ли не единственный и обзорный, и основательный по содержанию труд по данной теме. Во-вторых, текст лишен какой-либо подчеркнутой конфессиональной направленности. В-третьих, текст сугубо научный, т.е. не содержит пикантных измышлений, грубых передергиваний и популистских "откровений", которыми переполнены, в большинстве своем, тексты о "тайнах Каббалы.

16 11 2009 Публікації, Рецензії

Кирьянов Д.В. Томистская философия ХХ века

...будущее неотомизма скрыто в тумане. Есть ли этот туман признаком заката, или нас ждет новое возрождение томизма – еще неизвестно никому.

16 11 2009 Публікації, Рецензії

Эмануэль Сведенборг. О небесах, о мире духов и об аде

Начало жизненного пути Эммануила Сведенборга не предвещало ничего экстраординарного - обычная стезя ученого мужа в бюргерской Швеции.

16 11 2009 Публікації, Рецензії

Генри В. Мортон. "Святая Земля"

Книги Мортона написаны не в том популярном стиле путеводителей, когда советуют, где остановится на ночь, что посмотреть, где поесть; не напичканы датами, цифрами, именами, которые уже с пятой страницы сливаются в одну кашу. Они написаны как художественные произведения, где главным действующим лицом является страна, город, район, с их жителям, проблемами, бытом. Все это искусно оплетено историческими зарисовками, экскурсами в прошлое.

16 11 2009 Публікації, Рецензії

Блез Паскаль. Думки

Сьогоднішня філософія характеризується певною відкритість між раціоналізмом та ірраціоналізмом. Прибічники ідеї, що модерн – це незавершений проект, і раціональність повинна бути основою для світогляду та суспільного життя, стають все більш відкритими до ірраціональної сторони ціннісного мислення. Ірраціоналісти починають цінувати розумність, оскільки виявляють як необхідність мінімальної раціональності взагалі, так і відкриваючи раціональне у власному ірраціональному мисленні. В таких умовах знову актуальним стає поєднання раціоналізму та ірраціоналізму, науки та релігії, логічного мислення та містики, яке знаходимо у Блеза Паскаля.

16 11 2009 Публікації, Рецензії

"Античная философия: Энциклопедический словарь"

Событием для книжного рынка стало появление издания «Античная философия: Энциклопедический словарь». Этот словарь является необходимым пособием для каждого христианина, который интересуется патрологией и историей догматов. Ведь античная философия была использована Отцами Церкви при формулировании христианского догматического учения. Энциклопедический словарь «Античная философия» является незаменимым пособием для православных богословов и философов, изучающих патристику и историю догматического богословия.

27 07 2009 Публікації, Рецензії

У пошуках єдності християн

Невизначеність позиції Католицької Церкви є ознакою того, що десятиліття обговорення «Декрету про екуменізм» так і не дали задовільного теологічного результату. Напевне, для створення сучасної еклезіології, яка була б прийнята хоча б католиками і православними, необхідна святоотцівська геніальність та осяяння Святим Духом. Залишається почекати. Кардинал Вальтер Каспер як найбільш видатний мислитель сучасного католицизму дійшов до межі власне людського мислення в цій проблематиці

«Шукаючи Обличчя Твого»

22 07 2009 Публікації, Рецензії

«Шукаючи Обличчя Твого»

    Рецензія на  книгу священика  Володимира Зелінського  «Шукаючи Обличчя  Твого»

    (Зелинский В. Взыскуя Лица Твоего. К.: Дух і літера, 2007. – 404 c.  ISBN 978-966-378-054-2)

        Автор – священик Руського Екзархату Константинопольського  Патріархату, який несе своє служіння в місті Брешія (Італія).

    Книга спочатку була написана французькою  мовою, потім спеціально для російськомовного читача перекладена, доповнена і таким чином суттєво перероблена автором.

    Про що вона? Здавалося б, звичайне і  просте питання. Проте як в нашій  «аналітичній», «рецензентській» ситуації на нього важко відповісти! Не через  складність мови викладу, чи то зарозумілу перезавантаженість змісту, або навпаки його порожнечу, позірно прикриту «розумними» фразами. Перш за все, через те, що до цієї книги не можливо відноситися як до звичайного тексту, який являє собою певний обсяг інформації, піддається і, навіть, передбачає та вимагає розгляду «зі сторони», з позиції стороннього спостерігача та незаангажованого дослідника. Такий об’єктивний, зовнішній, відсторонено-опосередкований підхід тут є абсолютно не прийнятним і навіть абсурдним. При його застосуванні ми обов’язково прийдемо до спотворення самої суті монографії о. Володимира. Рецензувати, аналізувати її – це все одно, що препарувати живий організм.

    Живі  натхненні слова книги о. Володимира не про щось, а скоріше до чи заради когось – не про об’єкт, а до, заради суб’єкта – до кожної унікальної особистості, до кожного з нас, до всіх тих, хто здатен почути, сприйняти і вирушити в небезпечну, але блаженну Путь – путь самопізнання, яке одночасно є і Богопізнанням.

    Таку  книгу неможливо просто читати, на неї абсурдно давати рецензію, на неї можна лише відгукнутись всім собою – всім своїм розумом, всім своїм серцем і всією своєю душею. Адже вона і написана від слова до слова, від серця до серця, від душі до душі, від духу до духу. Написана всім серцем, всім розумом, всією душею автора і, напевно, всіх тих, кого він зустрів на своєму життєвому шляху; написана з любов’ю та вірою в людину, які виростають з любові та віри в Бога.

    Проте, як кажуть, статус зобов’язує. Якщо все  таки спробувати сказати про органічну  сутність книги, спробувати відгукнутись, не спотворюючи її, то вона про людину та Бога, про постійний діалог між ними в часі та вічності.

    Це  збірка глибоко поетичних розмов, інтимно-особистих переживань, наскрізних споглядань, глибинних прозрінь в  сенс екзистенції людини та космічного буття. Тематика кожного розділу являє собою дивовижний синтез теології, філософії, літератури, слова, думки та дії. Без перебільшення можна сказати, що кожен розділ, кожна глава, кожна думка і слово монографії о. Володимира – це вчинок, справжній вчинок розуму, волі, почуття, яких так мало в цинічно байдужому до всього «істинного, доброго, прекрасного», до всього ідеально високого, сьогоденні.

    Про пізнання Бога, І  побачив Бог, Вимовити Бог, Молитися Богу, Дар Богу, Образ  Бога, Час Бога, Радість  про Бога, Дім Бога, Іпостасі Бога… Все це кроки по сходинках у небесну височінь. Так від розділу до розділу, від глави до глави, від слова до слова автор супроводить нас сходами, основа яких укорінена в землі, точніше, в самому нашому серці, а вершина спрямована в Небо. Прямуючи слідом за автором, ми врешті решт розуміємо, що початок збігається з кінцем, що ми завжди на самому початку. Так було, так є, так має бути…

    Хто є людина – тварина, світ, Бог? –  Триєдине питання.

    Бог-Любов  – Отець, Син, Дух Святий! – триєдина відповідь.
Хто я? – запитує людина.
Ти – це Я! – відповідає Бог Син людський.
Звідки я? – запитує людина.
Від Мене! – відповідає Бог Отець.
Заради кого я? – запитує людина.
Заради Мене! – відповідає Бог Дух Святий.

    Наше  життя – питання. Боже буття –  відповідь. Їхня єдність – любов. Бог стає людиною, для того, щоб людина в діалозі з Ним могла зрозуміти себе, всесвіт і, не втрачаючи свого Я, стала Богом. Життя – це завжди діалог з Богом, з самим собою, з кожним з нас та з усім світом.

    З особливою яскравістю та виразністю персоналістичний, кардіоцентричний та логоцентричний смисл книги виявляється в її мові, яка є настільки символічною, багатою значеннями, образами, асоціаціями, конотаціями та відтінками, настільки проникливою («крізь шкіру, крізь мозок, крізь лімфу»), що подекуди наближається до просвітленої вірою, житейської мудрості євангельської притчі, до натхненних благодаттю молитовних гімнеспівів православної Літургії, до покаянного переживання «Сповіді» блаженного Августина, до світового трагізму білих (в прямому і переносному сенсі) віршів Пастернака, Бродського, Ахматової, Мандельштама, Цвєтаєвої; доходить до найглибшої, найпотаємнішої печери людської душі, в якій тихо палахкотить вогник віри, надії та любові, терпляче чекаючи свого, того самого, справжнього моменту Зустрічі та Молитви.

    Монографія  священника Володимира Зелінського  «Шукаючи Обличчя Твого» в силу своєї  усесторонньої унікальності відноситься  до того роду книг, які не можуть зацікавити, не можуть подобатися чи не подобатися. Вона може або відштовхнути, або захопити. Відштовхнути тих людей, виднокрай яких обмежений виключно світом цим, не бачить і не сприймає його іманентно-трансцендентної символічної Таїни. Захопити тих, хто за суєтністю земних і небесних феноменів зміг почути, побачити, зрозуміти, сприйняти незбагненну всюдисутню Першопричину світу та людського єства, триєдиного Бога Істини, Добра та Краси.

    Все, що не Бог, – Його символ.

    Все, що не символ, – Бог.

    Розум радіє з безсилля,

    Серця вивчаючи крок.

    Кандидат

    філософських  наук   Тарас Борозенець

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

На счету митрополита УПЦ (МП) свыше 11 смертей: музейщи...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Красивий заголовок +5!
2. Москвовіри-єретики зробили лавру притчею во язицех і пострамовищем поміж народами
І переоцінити заслуги Павла Лєбєдя у цьому просто неможливо
владыка Павел по собственному признанию...является духовным организатором или косвенным соучастником свыше одиннадцати смертей: четырех сотрудников мастерской в лавре, двух детей журналистки во время ее беременности, свыше пяти пациентов инфекционной клиники Института эпидемиологии и инфекционных заболеваний


Украинская автокефалия: не та, которую ждали?

Onufriy

Onufriy написал:

Який глибокий відбиток накладає на людину російськість:
Новая Церковь с первого дня своего существования находится в полной политической зависимости от президента Украины

І це говорить той самий Чапнін, який за кілька абзаців вище озвучив, що:
президент Порошенко и патриарх Варфоломей не рады выбору (Епіфанія). Тактически они проиграли

Якесь у Автора дивне уявлення про "повну залежністьwink 

Бачимо, що погляд через РПЦ-окуляри спотворює не лише сприйняття фізичної реальності, але і законів логіки

Митрополит Софроній: Я ні туди і ні сюди. Але у Московс...

Onufriy

Onufriy написал:

Яка це сумна річ - хвороба митрополита Софронія:
Запитання:
Що вам заважає виступити зі своєю позицією перед іншими єпископами, увійшовши до нової церкви?

Нещадна "відповідь":
Я нікому не підкорююся. Я тільки погоджую свої догматично нові постанови із Вселенським собором. Але я маю право висловлювати свої думки (!). Тому що я ні від кого не залежу. А у нас цього немає. Коли я у Москві брав миро... У мене за це ніхто ніколи не брав ані копійки.. А тепер, щоби мені взяти миро у Греції, то я повинен буду їхати туди.. за долари

belay request
Лежу, хворію

Одужуйте, владико

Томос, Майдан, Порошенко, Христос и Путин: все только н...

dutchak1

dutchak1 написал:

Чи пам’ятаєте зовсім недавню ходу під Верховною Радою? Марш гідності з банером «Все тільки починається»? «Все тільки починається» — це український варіант Present Continuous Tense. Теперішній тривалий час української мови. Процес, який починається безпосередньо зараз, але починається тривалий час. Початок, який увесь час тільки початок і немає ні продовження, ні завершення. У нас усе тільки починається.

Перша ключова репутаційна втрата ПЦУ...

Олександр

Олександр написал:

Є категорія людей які Церкву не відвідують, але добре знають що і як повинно бути в Церкві. Автор мабуть один з них. Він вже зрозумів що потяг пішов, але однак ще навздогін  кидається лайном.

Але можливо життєва скрута заставляє якось на хліб заробити.

Та як би там не було, тяжко зрозуміти людину, яка за рівнем інтелекту, стоїть на протилежному березі моря від Філарета і Єпіфанія.

Парламент пошел навстречу верующим УПЦ (МП), которые хо...

dutchak1

dutchak1 написал:

В УПЦ МП немає діючого статуту і той, який наводять в публікації, є внутрішнім документом Української Православної Церкви, тобто канонічним документом. Дійчим статутом згідно законодавства України, в якому необхідно вносити зміни згідно принятого закону, є статут який релігійна організація подає державному реєстратуру і який потім, після реєстрації, в нього зберігається. Але в нашій країні жодна християнська конфесія – УПЦ КП, УПЦ МП, УАПЦ, УГКЦ, РКЦ - не зареєстровані в держорганах, не мають статусу юрособи, не мають офіційних, зареєстрованих статутів. Навіть позов в суд про зобов’язання змінити назву подати неможливо через відсутність статусу юрособи. Статут юрособи мають тільки парафії.

Наша пост-экклезиологическая эпоха

Onufriy

Onufriy написал:

Хвороба етнофілетизму мовою документів:

«Юрисдикция РПЦ распространяется: на людей православного вероисповедания, проживающих в СССР (1988) [на канонической территории РПЦ (2000) ], также на людей, проживающих заграницей (Устав русской Церкви, I, § 3, 1988 [2000])

Эти статьи ... настаивают на выход за пределы своих действительных границ... отказываются признавать каноническим существование других местных Церквей

В экклезиологическом контексте употребление слова «церковь-сестра» безосновательно, так как оно создает два тела там, где существует только одно

православные христиане, в отличие от католиков и протестантов, не имеют никаких оправданий такому анти-экклезиологическому поведению

если вера Церкви неверна, то и Евхаристия невозможна!

После Собора. Почему истерику России в православном мир...

Onufriy

Onufriy написал:

Ільченко - геніальна людина. Стаття чудова +5!!
Це збірник афоризмів
уход с патриаршьего места возможен только ногами  вперед, и Кирилл это знает,  и, естественно ... будет, в связи с этим, крайне опасен

Єдине зауваження, - репліка "что там у москалей?" є лінгвістично некоректною. "Москаль" - це польський вплив. В українському контексті треба говорити, звичайно, "кацап"

Богдан Прах: «У сучасному світі зруйновано відчуття спр...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

І в Ц Е Р К В А Х  , на превеликий жаль , Т А К О Ж !!! Про справедливість  у взаємовідносинах між вірними В традиційних ЦЕРКВАХ сьогодні , як видється мені, СВЯЩЕННОСЛУЖИТЕЛІ ЗОВСІМ НЕ ПРОПОВІДУЮТЬ.  А на слова СПАСИТЕЛЯ : По тому пізнають. що ВИ  МОЇ  УЧНІ, -  навіть єпископи  насміхаються , коли про це їм нагадати ! Для них найважливіше, аби священики перед ними засвідчували повний незаперечний послух, смирення,  а вірніше - ПЛАЗУВАННЯ І РАБОЛІПСТВО.  і по цьому,  разом з  щонайбільшими  ПОДАЧКАМИ від  священиків, звичайно, у ТВЕРДІЙ  ВАЛЮТІ,  вони визначають кращих для себе.   

«Иуда, тебя ждет виселица». Архиереи УПЦ (МП) «поздрави...

Олександр

Олександр написал:

Переломний період завжди нестерпний, виживають тільки ті що в істині. Дай Господи владиці Симеону наснаги і не зламатися. Ще трохи і його приклад унаслідують і інші з РПЦ в Україні.

"Канонична церква", а каноны сама нарушает на каждом ...

Олександр

Олександр написал:

Перед смертю люди завжди в крайності: або дуже добрі, або дуже злі. РПЦ в Україні — також люди, але ті що вибрали крайність зла.

Синод УПЦ (МП) призначив нових єпископів замість "забо...

dutchak1

dutchak1 написал:

Ну і що  означає цей перехід Вінницької єпархії згідно Закону про свободу совісті? Перехід парафій ми вже бачили в різних проекціях - з мордобоєм, з нарядами поліції, із пікетами і закритими храмами, з судами. А як тут, по закону? Зміна статуту? Установчі Збори єпархії? Єпархія то хоч зареєстрована в держорганах? Має статут юрособи?
О сколько нам откритій чюдних. Готовят просвєщєнья дух.

Синод УПЦ (МП) призначив нових єпископів замість "забо...

Onufriy

Onufriy написал:

Вселенський патріарх висловив упевненість, що найближчим часом православна церква на Росії покається

no 
До речі - чи здатні біси на покаяння... і чи призначені вони до спасіння?

Синод УПЦ (МП) призначив нових єпископів замість "забо...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Чувствую, что вы запутались в своем недолугом богословии, наши высшие ДУХОВНЫЕ  Чины -  ОТЦЫ  и берете ли хоть что нибудь для себя??? А тема покаяния, т.е изменения  и  исправления  самого себя, для вас ,как мне глупому(!),  выглядит  очень далекой и совсем не нужной...Конечно,  вы глубоко  ошибаетесь, думая, что ваше служение,( т.е.внешнее исправление чинов) -  спасет вас.  Да  ничто внешнее и никого не спает...Не каждый, кто говорит ГОСПОДИ, ГОСПОДИ,  войдет в Ц-ие Божие, а только тот . кто исполняет волю  ОТЦА  НЕБЕСНОГО...

Синод УПЦ (МП) призначив нових єпископів замість "забо...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Смотрю на єтих, прости Господи, лобуряк и думаю: а что у них на первом месте:  ЛЮБОВЬ К БОГУ И БЛИЖНИМ???!!! И почему то  большое сомнение у меня(грешній я бандит),что тему ХРИСТОВОЙ  ЛЮБВИ,  ОНИ ВООБЩЕ ,  НЕ БЕРУТ  ВО ВНИМАНИЕ... Разве не так. Господа - товарищи Иерархи, идеолги раши и рассейскага мира???!!! Что для вас украинский народ???!!!