Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Рецензії
Очередной холостой выстрел нашей юрисдикции…

18 09 2018   Архимандрит Феогност Пушков Публікації, Рецензії, Богослов'я, Аналітика

Очередной холостой выстрел нашей юрисдикции…

Отзыв на: Пастырь & паства. Журнал для священников УПЦ (МП). №1, 2018

Почути голос «німого свідка». Про «Спомини» митрополита Йосифа Сліпого

19 10 2017   Михайло Черенков Публікації, Рецензії, Історія

Почути голос «німого свідка». Про «Спомини» митрополита Йосифа Сліпого

Йосиф Сліпий. Спомини / Ред. Іван Дацькo, Марія Горяча, вид. 2-ге. Львів-Рим: Видавництво УКУ, 2014. – 608 с. + 40 іл.

Богословська класика – сучасна!

3 10 2017   Протоієрей Богдан Огульчанський Публікації, Рецензії, Богослов'я

Богословська класика – сучасна!

Про новий відеокурс архімандрита Кирила (Говоруна) «Класика і сучасність в богослов’ї» у київському Відкритому Православному університеті (див. відеоканал у Youtube Відкритого Православного університету)

Новітнє і нетрадиційне у світлі «Релігієзнавчих нарисів»

8 09 2017   І.В.Богдановський, професор Публікації, Рецензії

Новітнє і нетрадиційне у світлі «Релігієзнавчих нарисів»

З великим інтересом ознайомився зі змістом чергового випуску часопису «Релігієзнавчі нариси», який видається Молодіжною асоціацією релігієзнавців (МАР). Зазначу, що серед редколегії журналу є і широко відомі у середовищі релігієзнавців імена вітчизняних і закордонних учених, так і представники перспективного нового покоління дослідників.

«Украина еще не потеряна». Телеканал РПЦ рассказал о духовно-политическом значении крестного хода УПЦ

3 08 2017   Антон Стрельников Публікації, Рецензії

«Украина еще не потеряна». Телеканал РПЦ рассказал о духовно-политическом значении крестного хода УПЦ

Официальный телеканал Русской Православной Церкви ''Спас'' 27 июля выпустил часовую телепрограмму, посвященную Дню крещения Руси и крестному ходу УПЦ (МП) в Киеве. На запись были приглашены участники, которые больше говорили не о празднике, а о "нацизме" в Украине и крестном ходе УПЦ как ''демонстрации мощи русского православия''.

Лютер, Вебер и Дарон Аджемоглу за одним столом. За что мы любим и критикуем книгу «Реформация: успех Европы и шанс для Украины»

5 07 2017   Алексей Гордеев Публікації, Рецензії

Лютер, Вебер и Дарон Аджемоглу за одним столом. За что мы любим и критикуем книгу «Реформация: успех Европы и шанс для Украины»

Практически сразу после 6-го Молитвенного завтрака, который в этот раз провели в киевском «Украинском доме», журналистов ждали на пресс-конференции. В тот день напротив «акул пера» разного калибра сидел Вернон Смит, лауреат Нобелевской премии 2002 года в сфере экономики, обладатель Ph.D. in Economics Роман Шеремета и ряд других соавторов новой книги. Название которой – «Реформація: успіх Європи і шанс для України» («Реформация: успех Европы и шанс для Украины», далее – «Реформация…»).

«Українська публічна теологія». Нотатки з презентації книги о. Кирила (Говоруна)

15 06 2017   Анна Поліщук Публікації, Рецензії, Богослов'я

«Українська публічна теологія». Нотатки з презентації книги о. Кирила (Говоруна)

Значною подією в українському богослов’ї стала презентація книги отця Кирила (Говоруна), яка відбулася 12 червня 2017 р. в київській книгарні «Є».

Римо-Католицький єпископ закликав не "пророкувати" над тим, "за що терпить український народ"

13 06 2017   ч Публікації, Рецензії, Важливо, Україна

Римо-Католицький єпископ закликав не "пророкувати" над тим, "за що терпить український народ"

Владика Станіслав Широкорадюк, харківсько-запорізький єпископ Римо-Католицької Церкви в Україні, в розмові на Радіо Марія про  ряд актуальних подій, що сталися на минулому тижні, спробували зрозуміти, за що терпить український народ. Очевидно, що його роздуми йдуть у контексті недавньої заяви глави римо-католицького єпископату України архієпископа Мечислава Мокшицького, який пов'язав "гріх української нації" (перед полякам) з війною на Донбасі, чим викликав резонанс, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Сatholicnews.org.ua.

Шляхи богословської думки у ХХ столітті. Нотатки з презентації книги Павла Гаврилюка у Києві

25 05 2017   Анна Поліщук Публікації, Рецензії, Богослов'я

Шляхи богословської думки у ХХ столітті. Нотатки з презентації книги Павла Гаврилюка у Києві

19 травня 2017 року в Києві на базі  НПУ імені М.П. Драгоманова відбулася лекція Павла Гаврилюка «Шляхи православного богослов’я в двадцятому столітті: Георгій Флоровський та його оточення», в межах якої презентували книгу «Георгій Флоровський та релігійно-філософський ренесанс». Доречно зауважити, що це авторизований переклад праці з англійської, який нещодавно вийшов друком у видавництві «Дух і літера».

“По той бік секуляризації”. Рецензія на книгу Хосе Казанови

30 03 2017   Денис Москалик Публікації, Рецензії

“По той бік секуляризації”. Рецензія на книгу Хосе Казанови

Нещодавно у видавництві “Дух і Літера” побачила світ книга іспано-американського науковця Хосе Казанови “По той бік секуляризації: релігійна та секулярна динаміка нашої глобальної доби”, в якій автор пропонує читачу надзвичайно цікаву та аргументовану критику секулярної теорії, тобто ідеї про поступове відмирання та занепад релігії в сучасному світі з точки зору сучасної соціальної антропології.

Лідерство: забуті характеристики біблійного слуги

9 03 2017   Анатолій Денисенко Публікації, Рецензії, Богослов'я

Лідерство: забуті характеристики біблійного слуги

У багатьох з тих, хто хворіє на «месіанський» синдром відносно постатей своїх пасторів та єпископів, поступово відкриваються очі і відбувається якщо не повалення, то принаймні розхитування, власних ідолів.

Не боги горшки обжигают? Отзыв на проект документа «Профессии, совместимые и несовместимые со священством»

23 02 2017   Илья Бей, магистр богословия Публікації, Рецензії, Аналітика

Не боги горшки обжигают? Отзыв на проект документа «Профессии, совместимые и несовместимые со священством»

В проекте документа хорошо было бы увидеть хотя бы попытку ответить на животрепещущие вопросы, а не компиляцию из зачастую изживших себя канонов...

Ужгородський богослов мовою документів

7 02 2017   Ілля Бєй, магістр богослов’я Публікації, Рецензії

Ужгородський богослов мовою документів

Постать єпископа Віктора Бедя в науковому полі України досі привертає увагу своєю неоднозначністю. Тому доречним здається додати до його наукового портрету нові дані...

«Феномен появляющейся церкви»: обсуждение в Украине

11 01 2017   Александр Бычков Публікації, Рецензії

«Феномен появляющейся церкви»: обсуждение в Украине

Книга украинского исследователя Романа Соловия посвящена феномену Появляющейся церкви (Emerging Church), который широко известен в западном мире, но в Украине и других постсоветских странах ему не уделялось особого внимания...

Книга “Писание и политика”: називаймо речі своїми іменами

3 11 2016   Алла Бойко, професор Публікації, Рецензії

Книга “Писание и политика”: називаймо речі своїми іменами

Книга вразила мене вже з першого речення: «Євромайдан, перехід Крима у склад Росії і військовий конфлікт на Донбасі». Якщо ми говоримо про чесність, тим більше, у біблійному сенсі, то...

«Монах и бес» — Гран-при за стёб

28 10 2016   Денис Таргонский Публікації, Рецензії

«Монах и бес» — Гран-при за стёб

На вопрос, зачем Игорь Толстунов стал снимать этот фильм, ведь это же не зрелищное прибыльное кино, продюсер ответил: "По легкомыслию"… О легкомыслии  и пойдет речь.

Монах иль бес?

24 10 2016   Александр Ворсин Публікації, Рецензії

Монах иль бес?

В этот раз фестиваль начался фильмом «Монах и бес». Однако признавать его эталоном православного кинематографа – большая ошибка...

Плагиатчик в госкомиссии, или Снова на те же грабли?

10 10 2016   Илья Бей Публікації, Рецензії

Плагиатчик в госкомиссии, или Снова на те же грабли?

21 сентября сайт МОНа торжественно отрапортовал о том, что государственное признание получили 15 дипломов выпускников духовных учебных заведений. К глубокому сожалению...

Схематика и грамматика церковного сознания

10 07 2016   Ростислав Ткаченко Публікації, Рецензії

Схематика и грамматика церковного сознания

Рецензия на книгу Кирилла Говоруна «Метаэкклезиология: Хроники церковного сознания».

Чи здатна Біблія запропонувати дієві принципи суспільно-політичного діалогу?

27 06 2016   Ярослав Ношин Публікації, Рецензії

Чи здатна Біблія запропонувати дієві принципи суспільно-політичного діалогу?

Найбільшою перевагою збірки, на наш погляд, є високий рівень роботи автора з біблійним текстом....

Плагіат магістра богослов

8 06 2016   Андрій Щербина Публікації, Рецензії

Плагіат магістра богослов'я — діагноз системі духовної освіти?

На офіційному сайті УПЦ Київського Патріархату опублікована стаття викладача Рівненської духовної семінарії УПЦ-КП, магістра богослів’я, клірика Свято-Покровського собору м. Рівне протоієрея...

Релігієзнавчий аналіз книжки Олексія Добоша «Розкол: патріотизм чи злочин?»

24 05 2016   Юрій Чорноморець Публікації, Рецензії

Релігієзнавчий аналіз книжки Олексія Добоша «Розкол: патріотизм чи злочин?»

Книжка протоієрея Олексія Добоша «Розкол: патріотизм чи злочин?» є широко розповсюдженим виданням Почаївської лаври...

Интеграция дискуссией. «Релігієзнавчі нариси» как вклад в развитие украинского религиоведения

12 05 2016   Александр Белокобыльский Публікації, Рецензії

Интеграция дискуссией. «Релігієзнавчі нариси» как вклад в развитие украинского религиоведения

Проблемы, вокруг которых когда-то в Донецке ломалось наибольшее количество копий, остались в центре внимания религиоведов и сегодня. Украинские исследователи религий все так же задаются тремя фундаментальными вопросами...

Чи є Христос у фільмі «Воскресіння»?

11 05 2016   Денис Таргонський Публікації, Рецензії

Чи є Христос у фільмі «Воскресіння»?

Перегляд фільму «Воскресіння. Переслідування, що змінило хід історії» режисера Кевіна Рейнольдса надихнув поговорити про давно наболіле – а чи взагалі можливо зняти фільм по Біблії, адже її головний герой – Бог?

(Не)возможный Бог (не)возможного: рецензия на книгу Г. Бойда «Бог возможного»

21 03 2016   Ростислав Ткаченко Публікації, Рецензії

(Не)возможный Бог (не)возможного: рецензия на книгу Г. Бойда «Бог возможного»

Получилась книга-обзор ключевых библейских текстов-доказательств и богословских аргументов в пользу (и частично против) позиции открытых теистов, которая будет и доступна, и полезна как для богословов-профессионалов, так и для «любителей»...

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

42 митрополита - и все врут!

Onufriy

Onufriy написал:

из постановления сегодняшнего сьезда церковных олигархов в Киеве

wink
Егеж - красиво брешуть канонічні, - "як на духу"

ХРАМНАШ, або Як ділитимемо храми

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dutchak1
немає ніякого правового поля!
 
Більш того - воно нікому і не потрібне 

Атеїстичній більшості суспільства немає діла до внутрішньорелігійних сварок
Високодуховній меншості справедливо здається, що шляхом беззаконня легше привласнювати чуже майно 
І є лише кілька агностиків, які пропонують таке-сяке, поганеньке законодавство про перехід громад request 

Але і його приймати треба було приймати хоча б 1-2 роки тому

42 митрополита - и все врут!

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Кланяюсь, Вам . дорогой о.д. Андрей  и рад  бы. чтобы многие ...прочитали  Ваши умные и правильные аргументы...

Чем отличается этнофилетизм греков, русских или украинц...

Onufriy

Onufriy написал:

В. Ясеневий
Для того, щоб повною мірою насолодитися красою логіки Феогноста Пушкова, потрібно відсторонитися від Авторського емоційного (рпц-любовно/духовного) шлейфу smile  

Так от, незабутній Автор риторично засудив "третьоримство", "російський світ" і "москвокатехонство" як прояви єресі російського етнофілетизму
І тут я (так сталось no ) згоден з його риторикою

Але уже сам факт згоди (!з собою, (!!Автор оцінює, як ознаку ... шизофренії...  wink

Ну хіба це не розкіш?
До речі - ніколи і ніде не зустрічав такої ексзистенційної самокритичності... love 

Чем отличается этнофилетизм греков, русских или украинц...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

















"Захлебывайтесь  дальше вашей ненавистью" - это слова ученика и  большого последователя  Спасителя... Да кто поверит??? У кого больше злобы и ненависти??? Да я , большой ДУРАК , ЛГУН , фарисей и лицемер... А, Вы, господин, Архимандрит, Полный ХРИСТОВОЙ ЛЮБВИ , да просьтте нас, и меня.- дураков...О , как хорошо. что Вы умный и большой праведник...А я глупый и большой ДУРАК...Просите, безумного  дурака...























































Залебывайтесь вашей ненавистью...  Только этих слов  окончательно достаточно

Чем отличается этнофилетизм греков, русских или украинц...

о.Феогност Пушков

о.Феогност Пушков написал:

Олександр,
В. Ясеневий,
Onufriy,

Господа! На ваш поток злобы шизофреников отвечать нет смысла: вы не умеете ни думать, ни читать. Дышите только ненавистью к России – надо же врага вовне себя найти, раз свое собственное уродство исправить не в состоянии. Болезный Ясеневый даже имя мое не потрудился узнать, столько ненависти и я уверен, что он спутал меня с известным моим однофамильцем российским журналистом, только вот я к нему отношения не имею. Болезные. Захлебывайтесь дальше вашей ненавистью. К культуре, языку, традициям Украины я НЕ ИМЕЮ никаких отрицательных чувств. Глубокое чувство презирания испытываю лишь к тем, кто эти традициями и державными интересами пытается прикрыть низменность и убогость своей души и скудость своего ума.

 

Но в одном вы правы: я не имею никакого интереса к «будувницву» украинского государства, как не имею интереса вообще ни к какому государству в мире (российскому в том числе – специально для вас, шизофреников, поясняю). ЦЕРКОВЬ НЕ О ТОМ И НЕ ДЛЯ ТОГО! Она – не строительница земных цивилизаций. Она – строительница НЕБЕСНОГО ГРАДА! И вам, жалким националистам, никто не дал право использовать Церковь в земных целях. У нее есть ОДНА цель – вести людей по жизни ко Христу в Вечность, и эта миссия совершенно НЕ ЗАВИСИТ от национальности, культуры и государства. Поэтому я всегда осуждал и осуждаю ЛЮБЫЕ формы привязки Церкви к земным интересам. Не важно, чьи это интересы – украинские, российские, греческие или американские. Для вас, шизофреников, я повторю еще раз, что российский этнофилетизм я осуждаю ровно столько же, сколько украинский или греческий. Как вам, болезным, еще это объяснять? Церковь выше этого всего, и Церковь ОДНА для всех народов и культур.

 

Да вразумит вас Господь!

ХРАМНАШ, або Як ділитимемо храми

dutchak1

dutchak1 написал:

«Але, чи втримається ситуація в правовому полі, і чи втримаються від розпалювання ворожнечі і застосування сили віруючі, залежитеме не тільки від державної влади, але й від того, чи зможуть самі громади знайти несилові варіанти вирішення спірних питань і розв’язання конфліктів» - немає ніякого правового поля! Тільки імітація. Ми профуркали всі. Придурочні депутати, штатні релігієзнавці, всі Церкви з юристами з українськими дипломами. Так що сумна перспектива і Страсбург ще над нами заридає…

Каноническое нигде. Ни УПЦ МП, ни УПЦ КП больше не суще...

Onufriy

Onufriy написал:

Добряче:
Московской юрисдикции уже нет и не будет в будущем ни в каком статусе

"Двойная юрисдикция" невозможна, потому что это нарушает принцип "один город - один епископ"

+ 5!!
Если кому-то из украинских православных и дальше захочется находиться в каноническом подчинении Москвы, это будет означать, что у них что-то не так с пониманием православной веры

Будемо відвертіші - ідеться про єресь
Святоросійську етнофілетичну політправославну єресь "російського світу"

91% духовенства и мирян Запорожской епархии УПЦ уверены...

Onufriy

Onufriy написал:

Воцерковлена дешева маніпуляція і офіційна декларація про зраду :
91% на Украине идет несправедливая война

Лука Коваленко нарешті долучив до усіх своїх "титулів" звання найканонічнішого політправославного соціоцеркволога-гундяєвіста 

Глава УГКЦ: «Коли хтось з єпископів, священиків, диякон...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Коли хтось з єпископів... На цьому і потрібно завершити цю тезу... Бо тільки єпископи і то найбільшою мірою є головними провідниками вірних...А за словами Понтифіка - єпископи і є  першими  поводирями... та найважливіше питання: куди вони самі йдуть і куди ведуть своїх вірних...

91% духовенства и мирян Запорожской епархии УПЦ уверены...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

А расеея. конешно.  делает все чтобы обединить всю Украину... Вот это - рассея... Почти братская страна...

Чем отличается этнофилетизм греков, русских или украинц...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

А слыхал ли товарищ архимандрит А.Пушков о гонениях НА ПРОТЕСТАНТОВ православными в его стороне...о запрете иеговистов в рассеи!? Ибо о желании украинцев иметь свою ДЕЖАВУ, свою культуру, свой язык последователь Христа наверно никогда не слыхал...И кто за зоо лет был наибольшим врагом украинцев уничтожая эти ценности и не давая возможности даже говорить об независимой от раши УКРАИНЫ...К тому же Украина никогда не завоевывала  земель соседних народов, как это постоянно делала рассея при неаибольшей поддержке и благословении рпц...

Чем отличается этнофилетизм греков, русских или украинц...

Onufriy

Onufriy написал:

Етнофілетизм РПЦ особливий тим, що у них є єретична доктрина "російського світу", яку роками публічно проповідує не лише Фролов-Новиков-Ткачев, але і сам агент Михайлов (КГ

У жодній з православних церков світу подібної віросповідної розпусти об'єктивно не існує

Звичайно, Феогност Пушков про це навіть не здогадується

Чем отличается этнофилетизм греков, русских или украинц...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: Олександр
чергове очорнення всього українського РПЦешником

Церкви більше незалишилося - Автор звинуватив вселенське православ'я (!) у єресі:
Цитата: ФП
русский этнофилетизм борется с украинским этнофилетизмом, а последним дирижируют греки-этнофилеты

Звинуватить-звинуватив, але у пустелю спасатися чомусь так і не пішов fellow

Чи можлива участь митрополита Онуфрія в Установчому Соб...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: Олександр Драбинко
митрополит Онуфрій...своїм особистим прикладом показав образ справжнього євангельського пастиря-доброго

belay БМО віддав життя за овечок стада Господнього?.. Уже?!!..
У житії БМО дійсно трапились якісь новини, чи це було звичайне, побутово -сакральне РПЦ-підлабузництво?

Яка все таки безсоромність - уподоблювати путінське БМО до Сина Людського what
Я – добрий пастир. Добрий пастир життя своє за овець покладе (Ів 10:11)