Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Рецензії
Впечатления о Мирославе Вольфе и его книге в контексте будущего приезда богослова в Украину

29 05 2013   Федор Райчинец Публікації, Рецензії, Богослов'я

Впечатления о Мирославе Вольфе и его книге в контексте будущего приезда богослова в Украину

Книга "По образу Нашему: Церковь как образ Троицы" демонстрирует не только отличие протестантской екклезиологии и критику католического и православного понимания церкви, но и предлагает предметную критику всех исторических перегибов самой протестантской екклезиологии...

Перевод «Бытия» Уолтера Брюггемана -- актуализация богословия Ветхого Завета в Украине

20 05 2013   Анатолий Денисенко Публікації, Рецензії

Перевод «Бытия» Уолтера Брюггемана -- актуализация богословия Ветхого Завета в Украине

Стоит отдать должное украинскому издательству "Коллоквиум" за то, что очередным богословом года (после Ричарда Хейза) был выбран именно библеист ветхозаветник. Ведь сегодня практически нет серьезных переведенных работ по богословию Ветхого Завета...

Звичайний плагіат від «талановитого богослова»

30 04 2013   Микола Крокош Публікації, Рецензії

Звичайний плагіат від «талановитого богослова»

Я не йняв віри своїм очам, поки не порівняв, що саме написане в обох книжках. Я перевіряв і перевіряв, однак мої найгірші побоювання, на жаль, повністю підтвердилися...

Холодне світло «Нової Зорі», або Який зв’язок існує між духовністю і Меджугор’єм

13 03 2013   Микола Крокош Публікації, Рецензії

Холодне світло «Нової Зорі», або Який зв’язок існує між духовністю і Меджугор’єм

В статті «Бережімо нашу духовність» греко-католицький чернець виявляє дуже своєрідне розуміння історії та духовності української Церкви...

«Жизнь Пи». Всегда есть две истории

26 02 2013   Анатолий Денисенко Публікації, Рецензії

«Жизнь Пи». Всегда есть две истории

Перед нами предстает не просто очередная сказка или новая робинзонада, а философско-религиозное повествование, ставящее не только ошарашенного журналиста, следующего рассказу главного героя, но и зрителя/читателя, перед выбором.

Пути Григория Нисского

20 02 2013   Андрей Ухтомский, кандидат богословия Публікації, Рецензії

Пути Григория Нисского

Выход в свет труда о святителе Григории Нисском — событие в мировой патристике. В своей книге чешская исследовательница, профессор Ленка Карфикова, раскрыла сложный мир святителя и его богословский язык...

Войцех Сурувка: «Понимание Декомбом общественной ответственности интеллектуалов свидетельствует о глубоком моральном кризисе европейской мысли»

14 02 2013 Публікації, Рецензії

Войцех Сурувка: «Понимание Декомбом общественной ответственности интеллектуалов свидетельствует о глубоком моральном кризисе европейской мысли»

Директор Института религиозных наук имени Фомы Аквинского, монах-доминиканец о. Войцех Сурувка ОР делится своими впечатлениями о киевской лекции известного французского философа Винсента Декомба.

«Щоденник львівського гетто»: як останні, на жаль, стали першими злодіями

22 01 2013   Олексій Гордєєв Публікації, Рецензії

«Щоденник львівського гетто»: як останні, на жаль, стали першими злодіями

Як могло так статись, що ті, які пам’ятають набухлі животи і трупи на дорогах у храм, зі статусу гонимих перебираються у становище гонителів?

Юрист, теолог та відеооператор – про виставку «Тіло Людини/The Human Body»

20 01 2013   Яна Іваніщ, Анатолій Денисенко, Микита Казмірук Публікації, Рецензії

Юрист, теолог та відеооператор – про виставку «Тіло Людини/The Human Body»

Нещодавно ми, троє студентів філософського факультету Київського університету ім. Тараса Шевченка, приналежні до різних християнських конфесій, відвідали в Києві виставку Арні Геллера «Тіло Людини/The Human Body», через яку пройшло близько 30 млн людей...

«Релігієзнавчі нариси» №3: бадьористе прямування

15 01 2013   Євгеній Титомир, магістр релігієзнавства Публікації, Рецензії

«Релігієзнавчі нариси» №3: бадьористе прямування

Практика вперто доводить, що саме діяльність молодих науковців стає головною рушійною силою, що долає застиглість академічних форм та стимулює науку виходити на новий рівень...

Nosce te ipsum

26 12 2012   Анатолий Денисенко Публікації, Рецензії

Nosce te ipsum

Быть честным, признать, что ты действительно тот, кто ты есть: алкоголик, наркоман, религиозный лицемер – это самый сложный и очень смелый поступок. Фильм достаточно социально ориентирован, так как развивает доселе не популярную тему в голливудском кинематографе.

Кино, музыка, смерть и маленькие дела (Запад-Восток): размышления об «Облачном атласе» и «Дирижёре»

3 12 2012   Денис Кондюк Публікації, Рецензії

Кино, музыка, смерть и маленькие дела (Запад-Восток): размышления об «Облачном атласе» и «Дирижёре»

В 2012 году на экраны вышло два фильма, тесно связанных с музыкальными произведениями: «Дирижёр» Павла Лунгина и «Облачный атлас» «братьев» Вачовски и Тома Тыквера. Их объединяет тема маленьких дел/решений и проблема смерти...

Еврейские адреса Киева: новые страницы

26 11 2012   Андрей Ухтомский Публікації, Рецензії

Еврейские адреса Киева: новые страницы

Книга Михаила Кальницкого раскрывает нам малоизвестную или даже неизвестную страницу киевского еврейства. Читатель узнает о киевском периоде всемирно известного педагога Януша Корчака, виртуозном пианисте-виртуозе Владимире Горовице и премьер-министре Голде Меир, о том, как влияло расследование о. Александра Глаголева на «процесс Бейлиса»...

Християнське політичне суспільство Жака Марітена в українських реаліях

19 11 2012   Анатолий Денисенко Публікації, Рецензії

Християнське політичне суспільство Жака Марітена в українських реаліях

Звертаючись до французького філософа і теолога Жака Марітена (Jacques Maritain), який, як і багато його колег католиків, своїм завданням вважав інтегрування сучасної філософії з ідеями св. Фоми Аквінського, можна побачити, що він також доволі серйозно зачіпає соціальні, правові та політичні ідеї...

Интерес к иудаизму: украинский контекст

29 10 2012   Анатолий Денисенко Публікації, Рецензії

Интерес к иудаизму: украинский контекст

Отношение к Израилю для многих сегодня является своего рода тестом на верность Богу, а отношение к евреям - проверкой на антисемитизм. Подобная тенденция может быть преломлена книгой де Ланжа, которая уравновешивает в себе и профессиональное пособие по теории и практике иудаизма и критический анализ современного состояния этой религии.

Кому ж належить Біблія? Рецензія на книгу Ярослава Пелікана

23 10 2012   Володимир Волковський Публікації, Рецензії

Кому ж належить Біблія? Рецензія на книгу Ярослава Пелікана

Всі християни апелюють до Біблії. Але так само всі християни, посилаючись на Біблію, примножують її тлумачення і навіть – текстуальні редакції...

Знаю, ибо абсурдно! О фильме «Красные огни», 2012

16 10 2012   Анатолий Денисенко Публікації, Рецензії

Знаю, ибо абсурдно! О фильме «Красные огни», 2012

Основным посылом фильма является фраза «Человек хочет верить!» С другой стороны, по фильму прослеживается и второй тезис: «Некоторые хотят верить, а другие хотят знать правду». Отдельные персонажи фильма призывают нас быть осторожными в том, чтобы абсолютно доверять собственным глазам.

Протестантська журналістика на модернізаційному роздоріжжі

24 09 2012   Ігор Михайлин Публікації, Рецензії

Протестантська журналістика на модернізаційному роздоріжжі

Дослідження М.Балаклицького збагатило українську науку про соціальні комунікації багатьма цікавими спостереженнями. Відкриттям автора є розробка й застосування на українському ґрунті концепції міні-медіа...

Эволюция текста: о фильме «Эволюция Борна» и библейской герменевтике

19 09 2012   Анатолий Денисенко Публікації, Рецензії

Эволюция текста: о фильме «Эволюция Борна» и библейской герменевтике

Когда мы обращаемся к тексту Библии, как сценарист обращается к предыдущим сериям о Борне, каждый из нас находит в нем что-то новое. Бог как бы зовет читателя к тому, чтобы он вышел за рамки традиционной интерпретации текста...

Криваві товариши. Рецензія на книгу «Русская Православная церковь и коммунистическое государство 1917-1941»

17 09 2012   Олексій Гордєєв Публікації, Рецензії

Криваві товариши. Рецензія на книгу «Русская Православная церковь и коммунистическое государство 1917-1941»

Цікаво, але під час читання оригіналів документів створюється враження, що наявність монопольної державної ідеології призводить до деградації як держави, так і самої церкви...

Чи будуть належно прочитані й оцінені перестороги Юрія Щербака?

12 09 2012   Сергій Грабовський, Максим Стріха Публікації, Рецензії

Чи будуть належно прочитані й оцінені перестороги Юрія Щербака?

Закиди в антихристиянському характері роману Юрія Щербака видаються нам, як би це сказати найбільш делікатно, дивними і дивацькими...

Хронос «смертохристів» як signum temporis. Частина ІІ

12 08 2012 Публікації, Рецензії

Хронос «смертохристів» як signum temporis. Частина ІІ

Роман Тараса Антиповича розрахований на нечисельну еліту, для якої християнство – це не езотерично-кабалістичні витівки й шароварна кічуха, а шлях шляхетних, котрі читають св. Августина, книгу Еклезіаста, Гайдеґґера...

«О граде Божием» и исцелении Брюса Уэйна

8 08 2012   Денис Кондюк Публікації, Рецензії

«О граде Божием» и исцелении Брюса Уэйна

Июль 2012 года принёс миру окончание истории о Бэтмене от режиссёра Критофера Нолана. Обзор фильма «Тёмный рыцарь: возрождение легенды» показывает, что...

Хронос «смертохристів» як signum temporis. Частина І

6 08 2012   Олег Гірник, священик Публікації, Рецензії

Хронос «смертохристів» як signum temporis. Частина І

Аналіз романів Юрія Щербака «Час смертохристів. Міражі 2077 року» та Тараса Антиповича «Хронос» як signum temporis (лат. знаки часу, пор. євангелії від Матея, 16, 3), неминуче провадить до аспектів релігієзнавчих.

Finita la Batman

1 08 2012   Алексей Гордеев Публікації, Рецензії

Finita la Batman

Новый фильм режиссёра Кристофера Нолана «Возрождение легенды» продолжает задевать сложные моральные вопросы об общественной справедливости, жертвенности и, в конечном итоге, способах противостояния умному и беспринципному злу.

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

На Івано-Франківщині віряни УПЦ (МП) не дали перевести ...

josephus

josephus написал:

"вірним" МП дуже погано живеться на Галичині! хай їдуть у рідний Сибір до шаманів рпц 

Патриарх Кирилл духовенству РПЦ: «Кто со мной не соглас...

Onufriy

Onufriy написал:

нужно ли делать все то, о чем патриарх учит — оставьте все сомнения! И строго исполняйте то, что я повелеваю!.. Другого пути для нашей Церкви сегодня нет! Кто не согласен — на пенсию!

КГ погрожує гоніннями усім, хто незгодний з його папісько-етнофілетичним лжеученням

Навіщо?!. Хіба у РПЦ існує якась опозиція до москвопапізму?
Чи тупі погрози - це невід'ємна частина Євангельської звістки зокрема і російсько-православної псевдокультури взагалі? 

П.С.
Про благодатність РПЦ - дійсно, сьогодні там легше всього постраждати за Христа. Але черги не помітно

Вот новый железный занавес

Onufriy

Onufriy написал:

коммунизм глубоко уничтожил культурные корни христианства в оккупированных когда-то странах

не думаю, что мы можем говорить о пробуждении христианства на Востоке. Возвращение национализма в этих странах не следует путать с христианским пробуждением

+5!! На "постхристиянському" Заході мало християнства, а на Сході багато псевдохристиянства.

Деформоване комунізмом, убоге, трагікомічне націонал-християнство демонструє віросповідну немічність: поляко-католики 
нав'язують Цариці Небесній посаду королеви республіки польської, а святоросійсько-православні проповідують божественну єдність мертвої імерії у "триєдиній купелі" народів.

Два полюси "християнського" політизованого маразму
Полюси різні, маразм - один. І ціна йому - одна

«Правий сектор» зірвав засідання Почаївської міськради,...

josephus

josephus написал:

йоббіки є і на Тернопільщині, навіть серед депутатів! 

Священник УПЦ принял участие в Форуме войсковых казачьи...

Філософ

Філософ написал:

Так які це козаки....цирк!

Глава пресс-службы УПЦ: В Украине – богоборческая власт...

Філософ

Філософ написал:

Цікаво і для чого публікувати маразми цього <...>?

Відредаговано
адмін

"Як діти". Как статья "ДС" об истории Украины вызва...

Onufriy

Onufriy написал:

дают нам послойный срез ваты в ее обильном и разнообразном спектре

Выглядит как внутренние конфликты между группировками зомби

wink 

Богословська класика – сучасна!

АРХМ АВВАКУМ

АРХМ АВВАКУМ написал:

Цікаво, дуже цікаво послухати та взяти в роботу духовної мислі

Постправда

Onufriy

Onufriy написал:

история нашего сосуществования с Россией.. не оставляет много места для наивности. Столкнувшись с украинским препятствием, ураган постправды двинулся дальше на Запад

Постправда по своей природе нехристианская. Ее сестра – откровенная ложь, с которой у них общий отец. Отдельные христиане и даже целые церкви могут выступать за пост-правду...

1. "Церкви" - у множині!.. Politique!.. fellow Ніби хтось не знає, що святоросійське лайно чвирить лище з одного канонічного джерельця! 
2. Друга цитата потребує перекладу з премудрофілософської: "церкви можуть служити дияволу" smile
Та ні.. Церква(и) не може служити ворогу... Служити може лише зборище нечестивців, у якому немає чого робити порядній людині
волна постправды, которая попыталась уничтожить результаты украинского Майдана...в основном провалилась

Вона провалиться тоді, коли християни почнуть захищати своє віровчення від антихристиянського політправославного спотворення. Постправда закінчиться тоді, коли вірні відійдуть від політесних еківоків і прямо назвуть речі своїми іменами

Стаття про постправду потребує більше правди!

Постправда

Onufriy

Onufriy написал:

Церкви берут постправду на вооружение, когда решают принять участие в культурных войнах или отождествляют себя с определенной идеологической платформой. В таких случаях церкви принимают и воспроизводят нарративы, которые выражают только часть истины. Они забывают другие части правды, потому что эти части неудобны...

Проблема в тому, що для християн Істина - це Предвічний Бог і Спаситель світу Ісус Христос (Ів. 14:6)

Отож ідеться не про філософські категорії, а про те, що подібній лжецеркві Христос стає незручним, починає "заважати" у її "служінні" 
Мы, как христиане, должны проявлять бдительность и оценивать постправду на основании евангельских критериев

Егеж... Але якби християни дійсно виявляли пильність, то у своїх статтях вони б писали не про оксфордські прикметники, а про святоросійську етнофілетичну єресь

В УПЦ (МП) забрали назад извинения клирику УПЦ КП

Філософ

Філософ написал:

Все по "канонічному"...

В последние 2-3 дня большая дискуссия развернулась вокр...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: Сергей Чапнин
Это возможно только в одном единственном случае - когда патриарх мыслит о себе как о "епископе Рима", т.е. он стоит *над* всеми прочими епископами и повелевает ими и всем духовенством

Чапнін публічно свідчить, що існує єдина інтерпретація слів КГ - папізм...
А далі спрацьовує психологія:
Ересь? Ох, как бы не хотелось мне об этом говорить... 

Оце воно і є... Що легше сказати - "єресь" чи "спотворення ЦС"? feel 
Mikhail Nechaev "А патриарх-то - не православный!", - подумали после проповеди православные верующие и традиционно хором промолчали

Постправда

Філософ

Філософ написал:

Постправду схоже взяла собі на озброєння гундяївська РПЦ. Щоб вести інформаціну війну проти "невгодних" православних Церков. Це й просування гундяївського "російського світу", це й насадження рос. політичних схем.Думаю "найкращими" виразниками цієї постправди, крім російських ЗМІ, є брехлива жовта преса, типу: СПЖ, расколамнєт, правлайф і т.д.

А загалом цікава стаття о. Кирила!))