Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Новини
Верующие УПЦ (МП) восстали против Зеленского: ночью в Киев свезут мирян на протест

Вчора, 17:57 Новини, Україна

Верующие УПЦ (МП) восстали против Зеленского: ночью в Киев свезут мирян на протест

Верующие УПЦ (МП) возобновляют акции протеста против политики президента Владимира Зеленского. После июльской акции протеста под стенами Администрации президента новый протест назначен на 22 октября – верующих ночью привезут в Киев готовить президенту протест, требуя отмены проекта "Страна в смартфоне" и продажи украинской земли, сообщает корреспондент портала "Религия в Украине".

Богословы пишут о «новой экклезиологии» Синода РПЦ

Вчора, 16:23 Новини, Важливо, Україна, Світ

Богословы пишут о «новой экклезиологии» Синода РПЦ

Богословы из РПЦ, комментирующие решение своего Синода от 17 октября 2019 года – о разрыве общения не с конкретными поместными Церквями, которые войдут в общение с Православной Церковью Украины, а с конкретными епископами, которые поддерживают решение своих Церквей, – указывают на новый курс РПЦ в отношении с поместными Церквями, сообщает корреспондент портала "Религия в Украине".

У Кам’янському відкривають нову мечеть і культурний центр

Вчора, 15:13 Новини, Україна

У Кам’янському відкривають нову мечеть і культурний центр

У місті Кам’янське (колишній Дніпродзержинськ) Дніпропетровської области 20 жовтня відбудеться урочисте відкриття нового ісламського культурного центру (ІКЦ) та мечеті. Їх будували на пожертви та руками самих місцевих мусульман, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Іslam.in.ua

Священник УГКЦ став лауреатом нагороди «Людина польсько-українського поєднання»

Вчора, 14:38 Новини, Україна

Священник УГКЦ став лауреатом нагороди «Людина польсько-українського поєднання»

Митрофорний протоієрей Стефан Батрух, голова Фонду духовної культури прикордоння в Любліні, отримав звання «Людина польсько-українського поєднання». «Отець-митрат Стефан Батрух — це незламний піонер польсько-українського діалогу», — зазначив, вручаючи диплом, професор Марек Мельник із Вармінсько-Мазурського університету в Ольштині, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Баптисти проводять у Львові конференцію «Місія можлива»

Вчора, 14:18 Новини, Україна

Баптисти проводять у Львові конференцію «Місія можлива»

18-19 жовтня у Львові відбудеться місіонерська конференція «Місія можлива», яку організовує Українська баптистська семінарія, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт баптистів України. 

Всеукраїнська Рада Церков налагоджує взаємодію з реорганізованим Мінкультури

Вчора, 13:41 Новини, Важливо, Україна

Всеукраїнська Рада Церков налагоджує взаємодію з реорганізованим Мінкультури

Секретаріат Всеукраїнської Ради Церков і релігійних організацій (ВРЦіРО) обговорив реорганізацію державного органу у справах релігій та законодавче забезпечення релігійної діяльності. Засідання відбулося 17 жовтня 2019 року під головуванням єпископа Римсько-Католицької Церкви Віталія Кривицького, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на ІРС.

У Києві відкрилася 25-та виставка «Оснащення дитячих служителів»

Вчора, 13:04 Новини, Україна

У Києві відкрилася 25-та виставка «Оснащення дитячих служителів»

У п'ятницю і суботу, 18-19 жовтня, в Києві відбудеться 25-та виставка «Оснащення дитячих служителів». У заході візьмуть участь 35 християнських організацій, серед них дві, які раніше не були представлені на виставці, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Іnvictory.

Глава ПЦУ обговорив з керівництвом фракції «Батьківщина» релігійну ситуацію в Україні й світі

Вчора, 13:03 Новини, Україна

Глава ПЦУ обговорив з керівництвом фракції «Батьківщина» релігійну ситуацію в Україні й світі

Предстоятель Православної Церкви України 15 жовтня 2019 року зустрівся з лідером партії і фракції «Батьківщина» народним депутатом України Юлією Володимирівною Тимошенко. Юлію Тимошенко супроводжував заступник голови партії Іван Крулько, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт ПЦУ.

Всеукраїнська Рада Церков готова й надалі підтримувати українців-заручників Кремля

Вчора, 12:53 Новини, Важливо, Україна, Світ

Всеукраїнська Рада Церков готова й надалі підтримувати українців-заручників Кремля

Головуючий у Всеукраїнській Раді Церков і релігійних організацій (ВРЦіРО) єпископ Віталій Кривицький зустрівся з рідними безвісти зниклих громадян, полонених і заручників, ув’язнених унаслідок російської агресії проти України. У зустрічі, яка відбулася 16 жовтня, окрім єпископа Києво-Житомирської єпархії Римсько-Католицької Церкви в Україні Віталія Кривицького взяли участь радник міністра МВС Юрій Тандіт та голова правління Інституту релігійної свободи Олександр Заєць, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на ІРС.

Духовна Рада Кам’янця-Подільського проти легалізації азартних ігор, легких наркотиків, проституції тощо

Вчора, 12:00 Новини, Важливо, Україна

Духовна Рада Кам’янця-Подільського проти легалізації азартних ігор, легких наркотиків, проституції тощо

Духовна Рада Кам’янця-Подільського, яка складається з керівників різних релігійних конфесій, що співіснують у місті, 14 жовтня засудила явища, які підривають моральний стан суспільства та призводять до його деградації. Священики не схвалюють деяких законодавчих ініціатив - йдеться про легалізацію проституції, легких наркотиків, дозволу одностатевих шлюбів, а також легалізацію грального бізнесу та можливе ухвалення закону про евтаназію, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Тv7plus.com.

Мусульмани посадять у Києві 500 дерев

Вчора, 10:19 Новини, Україна

Мусульмани посадять у Києві 500 дерев

Активісти Ісламського культурного центру Києва створили ініціативу GreenDeen — ця організація ставить за мету збереження довкілля. Список проєктів GreenDeen поповнився ще одним — «Посадити 500 дерев», повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Іslam.in.ua.

Римо- і греко-католики проводять ІІ Всеукраїнський форум молодіжних лідерів та душпастирів

Вчора, 09:13 Новини, Україна

Римо- і греко-католики проводять ІІ Всеукраїнський форум молодіжних лідерів та душпастирів

18-19 жовтня у Львові відбудеться ІІ Всеукраїнський форум молодіжних лідерів та душпастирів, який продовжить традицію інтеграційних зустрічей молодіжних душпастирів Римо- та Греко-Католицької Церкви в Україні, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Kmc.media.

50 священників взяли участь у І з’їзді капеланів Лицарів Колумба в Україні

Вчора, 08:26 Новини, Україна

50 священників взяли участь у І з’їзді капеланів Лицарів Колумба в Україні

9-10 жовтня у Брюховичах поблизу Львова відбувся перший З’їзд капеланів Лицарів Колумба в Україні. У цій зустрічі взяли участь понад п’ятдесят священників Греко-Католицької та Римо-Католицької Церков. Були також національний капелан Лицарів Колумба для вірних греко-католиків в Україні – владика Михайло Бубній, і національний капелан лицарів Колумба для вірних римо-католиків в Україні – архиєпископ Мечислав Мокшицький, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

РПЦ розриватиме стосунки з усіма єпископами, які визнають ПЦУ

17 10 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

РПЦ розриватиме стосунки з усіма єпископами, які визнають ПЦУ

17 жовтня глава РПЦ патріарх Кирило скликав екстрене засідання Синоду через визнання ПЦУ Православною Церквою Греції. Було ухвалене рішення про припинення молитовного і євхаристійного спілкування з тими архієреями, які співслужитимуть з ієрархами ПЦУ, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на ТСН.

Спикер РПЦ исказил позицию ПЦУ в отношении католичества

17 10 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Спикер РПЦ исказил позицию ПЦУ в отношении католичества

Председатель Синодального отдела по взаимоотношениям Церкви с обществом и СМИ Московского Патриархата Владимир Легойда, ранее распространявший фейки о большей независимости УПЦ (МП) от РПЦ, чем ПЦУ от Константинополя, теперь продолжает искажать позицию ПЦУ в отношении католичества, сообщает корреспондент портала "Религия в Украине".

Службовці ДКВС України взяли участь у І міжнародному пенітенціарному паломництві УГКЦ

17 10 2019 Новини, Україна

Службовці ДКВС України взяли участь у І міжнародному пенітенціарному паломництві УГКЦ

На офіційне запрошення польських колег, 12 жовтня 2019 року, службовці Державної кримінально-виконавчої служби України (ДКВС) та члени їх родин прибули на Ясну Гору до Ченстохови у Польщі на XXIII Паломництво офіцерів, цивільних працівників й ветеранів В'язничної служби. Участь у події, присвяченій 100-літтю Польської в'язничної служби, взяли українські пенітенціарії Центрального, Центрально-Західного, Західного і Південно-Східного МРУ, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Названі переможці XVII міжнародного фестивалю кіно «Покров» УПЦ (МП)

17 10 2019 Новини, Україна

Названі переможці XVII міжнародного фестивалю кіно «Покров» УПЦ (МП)

Гран-прі XVII Міжнародного фестивалю православного кіно «Покров», який під гаслом «Сім’я – мала Церква» був організований УПЦ (МП) та завершив роботу 10 жовтня у столичному Будинку кіно, отримав фільм «Де ти, Адам?», що розповідає про життя афонського монастиря Дохіар і його багаторічного ігумена Григорія (Зумісе), повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ (МП).

Священника-волонтера ПЦУ назвали «Людиною року» на Волині

17 10 2019 Новини, Україна

Священника-волонтера ПЦУ назвали «Людиною року» на Волині

Андрій Любунь – військовий капелан ПЦУ, настоятель парафій в с. Куликів та в с. Лішня Кременецького району на Тернопільщині, за волонтерську роботу удостоєний волонтерською організацією «Євромайдан SOS» звання «Людина року» на регіональному рівні, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сторінку у Фейсбуці.

У столиці відбувається Міжнародний місіонерський форум

17 10 2019 Новини, Україна, Світ

У столиці відбувається Міжнародний місіонерський форум

Асоціація місіонерських церков України проводить 17 і 18 жовтня в Києві Міжнародний місіонерський форум «Разом досягаючи народи», повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Іnvictory.

“Слуга народа” порекламировал гадалку из “Битвы экстрасенсов”

17 10 2019 Новини, Україна

“Слуга народа” порекламировал гадалку из “Битвы экстрасенсов”

Народный депутат Украины от партии “Слуга народа” порекламировал на своей странице в Facebook гадалку из “Битвы экстрасенсов” Анну Арджеванидзе и призвал записываться к ней в очередь, сообщает "Религия в Украине" со ссылкой на Вigmir.net.

Духовенство УГКЦ освятило у Коломиї меморіал «Кожному поколінню своя війна…», а у Стрию вшанувало 60-річчя загибелі Бандери

17 10 2019 Новини, Україна

Духовенство УГКЦ освятило у Коломиї меморіал «Кожному поколінню своя війна…», а у Стрию вшанувало 60-річчя загибелі Бандери

Привітати з Днем захисника України та святом Покрови Богородиці бійців 10-ї окремої гірсько-штурмової бригади, які дислокуються в Коломиї на Івано-Франківщині, завітав правлячий архиєрей Коломийської єпархії УГКЦ Василь Івасюк разом зі священниками. У день свята, 14 жовтня, на території військової частини відкрили пам’ятний меморіал «Кожному поколінню своя війна…». У ці ж дні в Івано-Франківську і Стрию на Львівщині духовенство УГКЦ відзначило 60-річчя загибелі Бандери, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

У Києві стартував Конгрес молодих дослідників релігії

17 10 2019 Новини, Важливо, Україна

У Києві стартував Конгрес молодих дослідників релігії

17–18 жовтня 2019 р. на базі Київського університету імені Бориса Грінченка відбувається VI Конгрес молодих дослідників релігії «Релігія в сучасній культурі», який кожного року проводить українська ГО «Майстерня академічного релігієзнавства» (МАР). Цього року партнером заходу став Меморіальний центр Голокосту «Бабин Яр», повідомляє кореспондент порталу "Релігія в Україні".

ПЦУ освячує нові храми на Черкащині, Одещині та Рівненщині, а УПЦ (МП) – в Криму, на Вінниччині, Запоріжжі, Одещині, Київщині, Полтавщині

17 10 2019 Новини, Україна

ПЦУ освячує нові храми на Черкащині, Одещині та Рівненщині, а УПЦ (МП) – в Криму, на Вінниччині, Запоріжжі, Одещині, Київщині, Полтавщині

На минулому тижні духовенство ПЦУ освятило нові храми на Черкащині, Одещині та Рівненщині, а нові храми УПЦ (МП) постали в Криму, на Вінниччині, Запоріжжі, Одещині, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайти ПЦУ і УПЦ (МП).

Відома черниця, яка зцілює людей, відвідає Галичину

16 10 2019 Новини, Україна

Відома черниця, яка зцілює людей, відвідає Галичину

Сестра Ліджі, черниця з католицького монастиря сестер св. Йосифа де Сен-Марк у селі Павшино на Закарпатті незабаром відвідає Тернопільщину, де проведе молитовні зустрічі з вірянами, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на 0352.ua.

В Україні вперше відзначили День пастора

16 10 2019 Новини, Важливо, Україна

В Україні вперше відзначили День пастора

13 жовтня християни-протестанти вперше відзначили в різних містах України День пастора. Планується, що ініціатива вшанування старших священнослужителів стане щорічною, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Вog.news.

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Чи має Церква моральне право судити содомітів?

Олександр

Олександр написал:

Короткий зміст матеріалу: Свій хвалить своїх.

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dutchak1
церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці

А слухаючи Гундяєва, так і не скажеш... fellow

Дякую Вам за визнання того, що МП веде антидержавну діяльність wink (звісно трішечки, ну саму крихітку):
Цитата: dutchak1
Позиція організації (МП) стала ворожою окремим проявам держави

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

dutchak1

dutchak1 написал:

Однією з основних перешкод в державно-церковних відносинах в Україні є існування т.з науки «релігієзнавство». Назагал це мирне заняття, яке зайняло скромне але менш-більш дохідне місце в явищі української тіньової науки, невелике і замкнене болітце, в якому перетирають свої, далекі від життя, проблемки, плодять докторів і кандидатів філософії. І все би нічого, але в умовах нашої країни ця «наука» зайняла місце між державою і церквами і фактично, самостійно уповноваживши себе на представлення церков, в якості посередника веде діалог з державою. З представників цієї «науки» формуються комітети, департаменти, відділи міністерства яким надалі і доручають те, що в нас названо «державною політикою в області релігії». Зрозуміло, що для більшості держчиновників і законодавців релігія то тьомний лєс і, при виникненні якихось проблем з релігійними організаціями, вони біжать до релігієзнавця, який їм все розкладе «по поличкам». Ну не бігти же їм до тих малохольних, які Богу моляться. Тобто ситуація анекдотична – проголошуючи з усіх трибун про необхідність діалогу з церквами, держава той діалог і відносини імітує, замінює на відносини з бутафорською церквою, утвореною на держзамовлення докторами філософії і політології від релігієзнавства. Причому та побудова почалась ще в 1990 році, коли новоспеченими демократами і викладачами кафедр наукового атеїзму був зліплений союзний релігійний закон де по зразку цивільної громадської організації почали ліпити релігійні. Це була своєрідна резервація для віруючих і в Україні той процес підхопили вже місцеві діячі наукового атеїзму разом з діячами НРУ.

Всі релігієзнавці і викладачі кафедр вміють розказати про різні моделі співіснування держави та релігії, що мають місце у світовій практиці, які, частіше за все, законодавчо оформлені. Але я добавлю, що це є тінь іншої, вищої істин, яка встановлює що спочатку моделі і відносини а потім законодавче оформлення. Загально ця максима в теорії права виглядає так – закони тільки регулюють суспільні відносини і ніколи їх не створюють. Відносини передують законам. І от в нашій ситуації після розпаду СРСР, в ситуації з нульовим рівнем права і відсутністю реальних релігійних організацій як суб’єктів права, перетягнувши до себе конституційний принцип відділення, ми почали ним регулювати відсутні суспільні відносини(!). За цих обставин ті спроби в 90-х роках зробити релігійний закон були приречені. Що і сталось. Перетягнувши слідом за Конституцією цивільне право, ми ним почали регулювати духовні, неправові відносини. І цьому могли б завадити ну хоч якісь, ну хоч елементарні відносини з тими убогими релігійними організаціями. Це не потребує якихось надзвичайних зусиль чи здібностей. Це може навіть релігієзнавець Єленський. Якщо захоче. Наприклад – Єленський любив раніше на різних телевізорах розказувати про важливість автономії релігійної організації і про необхідність її захисту і захисту переходів. Ну і потім він зліпив той закон, Закон Мародерів №4128. І от якби Єленський уважніше придивився до релігійних організацій і до того принципу автономії, він би міг зрозуміти що принцип відділення і принцип автономії це є одне і теж. Або взаємодоповнююче. Принцип автономії в першу чергу означає що організація сама(!) її проголошує, сама визначає її межі а держава тільки бере це потім до уваги. А тому, якщо всі християнські конфесії згідно своїх канонів визначають автономною організацією всю церкву а не парафію, якщо всі конфесії самостійно визначають правила утворення парафій і долю майна - то це і мало би бути одним з основних правил відносин держави і церков. А Конституція це тільки потім констатує як відділення.

Сьогодні цей процес «побудови відносин» продовжують т.з ефективні менеджери, які відчувши своєрідний запит, успішно експлуатують його ресурс. Текст релігійного закону і та діяльність найбільш вповні стали в утворенні організації ПЦУ. В унісон з православною симфонією, з менеджерами від віруючих, в Україні творять близнюка «русского мира». Ось один з них стверджує що УПЦ МП стала ворогом  суспільства. Лукавить, свідомо або по нерозумінню. Позиція організації стала ворожою окремим проявам держави а держава це не є суспільство. Держава це механізм збирання податків, підтримання порядку в суспільстві. Такий же як пральна машина в побуті і стверджувати що пральній машині необхідна церква просто смішно. В суспільстві необхідні якісь відносини держава з церквами, але наша придуркувата машина в своєму існуванні намагається використати церкву в своїх інтересах, інтересах далеких від суспільних. Тому завжди слушне попередження – церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці. І в наших умовах відносини церкви з державою повинні починатись з тези – держава ворог церкви. Можна цитувати одного священника УГКЦ – держава не повинна робити нічого поганого для церкви і нічого доброго. Те, що «УПЦ (МП) всячески демонизируют Минкульт», ну що ж - під час війни завжди виникає потреба в специфічних «законах», текстах. Потреба в людях типу Медінський, Юраш, Єленський і існуючі з обох сторін фронту контори «міністерство культури» перетворилися в розсадники мракобісся.

 

Священик Сєверодонецької єпархії УПЦ (МП) звершив чин в...

Onufriy

Onufriy написал:

Та це прямо чудо!...
Схоже, що "капітан сьогодні був тверезий"

Харків'яни вимагають у парафії УПЦ (МП) відновити колі...

Onufriy

Onufriy написал:

порушення Закону України «Про охорону культурної спадщини» в Харкові давно набули системного характеру

Прокляті воцерковлені дикуни! what
Але ще більше гріха - на місцевих адміністративних беззаконниках і фарисеях

Знайдіть на цьому бланку згадку про УПЦ

dima222

dima222 написал:

Митрополита Лазаря давно треба було оголосити персоною нон грата в Україні - а тим часом його рідним брат Дмитро у Дунаєві біля Почаєва в селі, яке приєдналося до ПЦУ, намагається будувати нову церкву. І точно за гроші Лазаря, бо всі племінники Лазаря - сини та родичі Дмитра, служать священиками у Криму. 

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/

Всеукраїнська Рада Церков закликає робити вибір президе...

Onufriy

Onufriy написал:

мусимо усвідомити: якою повинна бути наша держава?

Яке питання, така і відповідь. feel Для терезої відповіді доречніше усвідомити, чого ми хочемо від майбутнього президента?
1. Особистого багатства?
2. Подолання людської продажності "в окремо взятій країні"?
3. Припинення глобального міжнародного конфлікту?
Твереза відповідь можлива лише у тому випадку, якщо ми чекаємо чогось іншого. Бо ніякий президент не зробить вас багатим, не "подолає корупції" і не "припинить війни"

Це якщо він не "чарівник з голубого вертольота" recourse


Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві.  Причому це якесь небачене і неописане варварство. Ми користуємось речами і благами цивілізації і одночасно реконструюємо суспільні відносини, схожі на описи з шкільних історичних підручників про давні часи. Наші відносини це якась амальгама з давнього, застиглого в часі ординства, на яке додатково наклалась катастрофа 1917 року.  Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні нюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями. І це особливо вражає, оскільки мародерами стають християни і їх спільноти. Адже ж саме в християнському середовищі в давні часи виникло розділення церковного і світського права, при якому християнське середовище залишилось ізольованим місцем де панували моральні основи керування церковним майном. Збереження цього середовища здійснено радикальним відділенням від світського права і оскільки  суть керування церковним майном не у застосуванні правових конструкцій, а в здійсненні місії церкви, то і успіх цієї місії став критерієм правильності прийняття рішень і здійснення тих чи інших дій з церковним майном. У нас же безглузді спільноти заполітизованих громадян, які вважають християнство просто громадським рухом з формальним моральним законодавством, притягнули в християнське середовище світське право, причому у гіршому його варіанті. Адже навіть світські юридичні особи, при виникненні конфліктів і суперечок між засновниками громади про використання майна, дають право тим громадянам, які кінцево не погодились з рішеннями громади, вийти з громади разом з тим майном, яке вони вклали. Тобто, якщо в християнській громаді не існує християнських відносин з іншими членами громади, які могли б керувати ними при залагодженні майнових питань, якщо громада «голосуванням» позбавляє участі у вирішенні майнових питань меншу кількість громади то, за відсутності християнських відносин, необхідно би мінімально зберегти хоч якусь справедливість до своїх земляків і сусідів і виключити мародерство. Якщо християнська справедливість і моральні відносини тут відсутні то тоді необхідно зберегти цивілізовану, світську справедливість.  Тобто тоді, в продовження світського правила про фіксоване членство в громаді, це членство необхідно доповнити таким же світським обліком внесків і пожертв кожного фіксованого члена громади. І при виключенні любого члена громади, громада повертає йому ті внески або компенсує їх.

 

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний місіонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...