Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Новини
У Києві презентують дослідження «Поза релігією: що медіа у Вірменії, Грузії, Молдові та Україні повідомляють про автокефалію українського православ’я»

26 09 2019 Новини, Важливо, Україна

У Києві презентують дослідження «Поза релігією: що медіа у Вірменії, Грузії, Молдові та Україні повідомляють про автокефалію українського православ’я»

30 вересня у Києві, в агентстві Укрінформ, відбудеться презентація видання «Поза релігією: що медіа у Вірменії, Грузії, Молдові та Україні повідомляють про автокефалію українського православ’я». Дослідження проводилося з ініціативи ГО «Інтерньюз-Україна» за участю Media Diversity Institute (Вірменія), Journalism Resource Center (Грузія) та Independent Journalism Center (Молдова), повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Іnternews.ua.

Комітет ООН вимагає від Росії не виселяти ПЦУ з храму в Криму

26 09 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Комітет ООН вимагає від Росії не виселяти ПЦУ з храму в Криму

Комітет ООН з прав людини 20 вересня знову зажадав від Росії утриматися від виселення громади Православної Церкви України з кафедрального собору Володимира та Ольги ПЦУ в Сімферополі, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Кrymr.com.

Луцька влада і баптисти зроблять дім для безхатьків

26 09 2019 Новини, Україна

Луцька влада і баптисти зроблять дім для безхатьків

У Луцьку на місці котельні планують створити притулок для безхатченків. Про це було заявлено 25 вересня на засіданні сесії Луцької міської ради, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Volyn24.com.

Єпископи України і Польщі створюють спільний комітет з польсько-українського примирення

26 09 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Єпископи України і Польщі створюють спільний комітет з польсько-українського примирення

23 вересня 2019 року в Польщі, у резиденції Познанських архієпископів, відбулася зустріч архієпископа Станіслава Ґондецького, голови Конференції єпископату Польщі, митрополита Познанського, з єпископом Одесько-Сімферопольської дієцезії Броніславом Бернацьким, головою Конференції єпископів Римсько-Католицької Церкви в Україні, та архієпископом Мечиславом Мокшицьким, митрополитом Львівським, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт Львівської архідієцезії РКЦ в Україні.

Немецкий миссионер обучит украинцев, как доносить Евангелие мусульманам

26 09 2019 Новини, Україна

Немецкий миссионер обучит украинцев, как доносить Евангелие мусульманам

27-28 сентября 2019 года в г. Белая Церковь Киевской области состоится обучающий семинар «Ислам во свете Библии», который проведет миссионер из Германии, сообщает корреспондент портала "Религия в Украине".

ПЦУ налагоджує спільну роботу з Київським університетом права

26 09 2019 Новини, Україна

ПЦУ налагоджує спільну роботу з Київським університетом права

Глава ПЦУ митрополит Епіфаній 24 вересня зустрівся з ректором Київського університету права Національної академії наук України Юрієм Бошицьким, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna.info.

У Харкові відбувся з’їзд молоді УПЦ (МП) з 12 міст України

26 09 2019 Новини, Україна

У Харкові відбувся з’їзд молоді УПЦ (МП) з 12 міст України

З благословення митрополита Харківського і Богодухівського Онуфрія, за підтримки єпархіального Відділу у справах молоді та культури, 14-15 вересня 2019 року у Харкові відбулася зустріч православної молоді з 12 міст України, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ.

Духовенству УГКЦ презентували "Digital Mission"

26 09 2019 Новини, Україна

Духовенству УГКЦ презентували "Digital Mission"

23-27 вересня 2019 року для духовенства Київської архиєпархії УГКЦ у с. Зарічани, що на Житомирщині, відбуваються формаційні курси. У них беруть участь священники, диякони та випускники духовних навчальних закладів, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Священники УПЦ (МП) нагородили рятувальників МНС

26 09 2019 Новини, Україна

Священники УПЦ (МП) нагородили рятувальників МНС

17 вересня 2019 року, в день свята ікони Божої Матері «Неопалима Купина», в Україні відзначили День рятівника, що  є професійним святом не тільки працівників усіх аварійно-рятувальних служб, пожежної охорони, але й тих, хто зробив внесок у справу ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, захисту життя і здоров’я людей. Священнослужителі УПЦ (МП) привітали рятувальників із професійним святом та відзначили їх грамотами і нагородами, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ.

В Андріївській церкві Києва відреставрували ікону "Таємна вечеря"

25 09 2019 Новини, Україна

В Андріївській церкві Києва відреставрували ікону "Таємна вечеря"

У вівтарі Андріївської церкви в Києві завершили реставрацію ікони "Таємна вечеря" (XVIII ст. полотно, олія). У храмі триває реставрація від фасадів до старовинних ікон, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Segodnya.ua.

Відбувся ІV між

25 09 2019 Новини, Україна

Відбувся ІV між'єпархіальний турнір з мініфутболу серед священнослужителів УГКЦ

24 вересня в Тернополі відбувся ІV між'єпархіальний турнір з мініфутболу серед священнослужителів УГКЦ на честь блаженного священномученика Омеляна Ковча. Турнір, участь у якому взяли дев’ять команд та близько ста священників, проходив на футбольних майданчиках Тернопільського національного економічного університету, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Глава ПЦУ виступив перед студентами на тему «Патріотизм і духовність у сучасній Україні»

25 09 2019 Новини, Україна

Глава ПЦУ виступив перед студентами на тему «Патріотизм і духовність у сучасній Україні»

Митрополит Епіфаній, глава ПЦУ, 23 вересня взяв участь у засіданні круглого столу «Патріотизм і духовність у сучасній Україні» у Національному університеті біоресурсів і природокористування України, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna.info.

На Кіровоградщині нетверезий водій врізався у храм УПЦ (МП), а на Харківщині сусід підпалив хату священника і намагався застрелитися

25 09 2019 Новини, Україна

На Кіровоградщині нетверезий водій врізався у храм УПЦ (МП), а на Харківщині сусід підпалив хату священника і намагався застрелитися

21 вересня в селі Звенигородка Олександрійського району Кіровоградської області нетверезий водій влаштував смертельну ДТП, протаранивши на своєму легковому автомобілі стіну Спасо-Вознесенського храму УПЦ (МП). Напередодні, 19 вересня, на Харківщині сусід підпалив хату священника і намагався застрелитися, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ.

У Києві готується міжнародна конференція «Як домовитися з минулим. Пам’ять у світі постправди»

25 09 2019 Новини, Україна

У Києві готується міжнародна конференція «Як домовитися з минулим. Пам’ять у світі постправди»

3 жовтня Центр досліджень визвольного руху, Представництво Фонду Конрада Аденауера в Україні та Міжнародний фонд "Відродження" проведуть в Києві міжнародну конференцію про відносини сучасного та історії «Як домовитися з минулим. Пам’ять у світі постправди», повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Іstpravda.com.ua.

На Вінниччині греко-католики освятили новий храм і будують ще один

25 09 2019 Новини, Україна

На Вінниччині греко-католики освятили новий храм і будують ще один

22 вересня 2019 року у місті Бершадь, що на Вінниччині, владика Йосиф Мілян, єпископ-помічник Київської архиєпархії, освятив новий храм УГКЦ. Напередодні, 21 вересня владика Йосиф Мілян завітав із візитом у місто Козятин, де освятив наріжний камінь для будівництва нового храму, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Єпископ ПЦУ благословив в Одесі міжнародну конференцію присвячену проблемам осіб з комплексними проблемами розвитку

25 09 2019 Новини, Україна

Єпископ ПЦУ благословив в Одесі міжнародну конференцію присвячену проблемам осіб з комплексними проблемами розвитку

В Одеському будинку вчених 23 вересня 2019 року пройшла друга Міжнародна наукова конференція присвячена проблемам осіб із комплексними проблемами розвитку та підтримки їхніх рідних. У конференції взяв участь єпископ ПЦУ Одеський та Балтський Павло, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna.info.

Виставку про сахаджа йогу презентували у Черкаському обласному музеї

25 09 2019 Новини, Україна

Виставку про сахаджа йогу презентували у Черкаському обласному музеї

18 вересня 2019 року в Черкаському обласному художньому музеї відкрили виставку «Гімн світлу». Сахаджа йозі України виконується 30 років, а в Черкасах – 25, цій даті й присвячується виставка картин двадцяти п’яти художників з дванадцяти країн світу, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рrostir.museum.

УПЦ (МП) приховує синодальні документи, а УГКЦ створила для них офіційний сайт

24 09 2019 Новини, Важливо, Україна

УПЦ (МП) приховує синодальні документи, а УГКЦ створила для них офіційний сайт

В українських конфесіях по-різному ставляться до поширення документів, ухвалених вищим церковним керівництвом, серед інших членів церков – єпископів, священників, мирян. Зокрема, в УПЦ (МП) намагаються приховати синодальны документи, а в УГКЦ навпаки – щойно створили для них сайт, повідомляє кореспондент порталу "Релігія в Україні".

В Элладской Церкви накажут клириков за самочинное заявление во время визита в УПЦ (МП)

24 09 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

В Элладской Церкви накажут клириков за самочинное заявление во время визита в УПЦ (МП)

Клирики Элладской Православной Церкви архимандрит Феолог Григориатис и протоиерей Николай Саввопулос понесут наказание за обман своего священноначалия и мошенничество, выразившееся в несанкционированном заявлении в поддержку Московского и против Константинопольского Патриархатов во время пребывания в Украине и встречи с главой УПЦ (МП), сообщает "Религия в Украине" со ссылкой на Romfea.

Сімейні консультанти зі США провели семінари для 60 баптистських служителів з дружинами у Херсоні

24 09 2019 Новини, Україна

Сімейні консультанти зі США провели семінари для 60 баптистських служителів з дружинами у Херсоні

"Скільки часу проводити зі своєю сім’єю? Як планувати життя і служіння? Яка роль дружини пастора у житті церкви? Де знаходити силу та мотивацію?" – ці та інші питання відверто обговорювалися на пасторському ретриті, якій зібрав понад 60 служителів з дружинами у Херсоні на базі Таврійського християнського інституту із 12 по 14 вересня, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт баптистів України.

У Львові відбувся 6-й міжнародний воркшоп «Релігія в регіоні Чорного моря»

24 09 2019 Новини, Україна, Світ

У Львові відбувся 6-й міжнародний воркшоп «Релігія в регіоні Чорного моря»

18-21 вересня у Львові відбувся 6-й щорічний міжнародний воркшоп «Релігія, держава та влада: Релігія в регіоні Чорного моря». Серед учасників були представники з 13-ти країн світу, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на УКУ.

РПЦ испытала "непоправимый ущерб" со стороны Александрийского Патриархата, епископ которого сослужил с епископом ПЦУ

24 09 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

РПЦ испытала "непоправимый ущерб" со стороны Александрийского Патриархата, епископ которого сослужил с епископом ПЦУ

Глава Отдела внешних церковных связей Московского Патриархата митрополит Волоколамский Иларион (Алфеев) заявил о "непоправимом ущербе" в отношении РПЦ со стороны Александрийского Патриархата из-за сослужения Мозамбикского епископа Хризостома с архиепископом Житомирским и Полесским Владимиром Православной Церкви Украины, сообщает "Религия в Украине" со ссылкой на блог религиоведа Ильи Бея.

В Єгипті муфтій України поставив в приклад згуртованість українського суспільства

24 09 2019 Новини, Україна, Світ

В Єгипті муфтій України поставив в приклад згуртованість українського суспільства

15-16 вересня відбулася ХХХ конференція Верховної ради у справах релігії Єгипту під заступництвом президента Абдул-Фаттаха Халіля Ас-Сісі. Організатором виступило Міністерство вакфів Єгипту. Конференція проходила за участю понад 300 представників міжнародного мусульманського співтовариства з 60 країн. Україна представив верховний муфтій шейх Ахмед Тамім, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на ДУМУ.

Глава ПЦУ освятив новий храм на Сумщині та відвідав військову частину

24 09 2019 Новини, Україна

Глава ПЦУ освятив новий храм на Сумщині та відвідав військову частину

У день відзначення Різдва Пресвятої Богородиці, 21 вересня, глава ПЦУ митрополит Епіфаній здійснив архіпастирський візит до міста Суми, де звершив освячення Свято-Миколаївського храму та літургію. Того ж дня митрополит Епіфаній завітав до розсташування 27-ої окремої реактивної артилерійської Сумської бригади, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna.info.

Глава УГКЦ зустрівся з незрячими дітьми і гуртом «Піккардійська терція» – учасниками спільного проєкту

24 09 2019 Новини, Україна

Глава УГКЦ зустрівся з незрячими дітьми і гуртом «Піккардійська терція» – учасниками спільного проєкту

20 вересня в Патріаршому домі, що у Львові, глава УГКЦ верховний архієпископ УГКЦ Святослав зустрівся з незрячими дітьми та солістами «Піккардійської терції», які разом працюють над проєктом «Казка на білих лапах». Учасники ініціативи розповіли предстоятелю УГКЦ про роботу над цим проєктом, а також попросили благословення. Крім того, музиканти та діти спільно запросили Святослава на урочистий концерт, який відбудеться взимку в Національному драматичному театрі імені Марії Заньковецької, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Чи має Церква моральне право судити содомітів?

Олександр

Олександр написал:

Короткий зміст матеріалу: Свій хвалить своїх.

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dutchak1
церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці

А слухаючи Гундяєва, так і не скажеш... fellow

Дякую Вам за визнання того, що МП веде антидержавну діяльність wink (звісно трішечки, ну саму крихітку):
Цитата: dutchak1
Позиція організації (МП) стала ворожою окремим проявам держави

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

dutchak1

dutchak1 написал:

Однією з основних перешкод в державно-церковних відносинах в Україні є існування т.з науки «релігієзнавство». Назагал це мирне заняття, яке зайняло скромне але менш-більш дохідне місце в явищі української тіньової науки, невелике і замкнене болітце, в якому перетирають свої, далекі від життя, проблемки, плодять докторів і кандидатів філософії. І все би нічого, але в умовах нашої країни ця «наука» зайняла місце між державою і церквами і фактично, самостійно уповноваживши себе на представлення церков, в якості посередника веде діалог з державою. З представників цієї «науки» формуються комітети, департаменти, відділи міністерства яким надалі і доручають те, що в нас названо «державною політикою в області релігії». Зрозуміло, що для більшості держчиновників і законодавців релігія то тьомний лєс і, при виникненні якихось проблем з релігійними організаціями, вони біжать до релігієзнавця, який їм все розкладе «по поличкам». Ну не бігти же їм до тих малохольних, які Богу моляться. Тобто ситуація анекдотична – проголошуючи з усіх трибун про необхідність діалогу з церквами, держава той діалог і відносини імітує, замінює на відносини з бутафорською церквою, утвореною на держзамовлення докторами філософії і політології від релігієзнавства. Причому та побудова почалась ще в 1990 році, коли новоспеченими демократами і викладачами кафедр наукового атеїзму був зліплений союзний релігійний закон де по зразку цивільної громадської організації почали ліпити релігійні. Це була своєрідна резервація для віруючих і в Україні той процес підхопили вже місцеві діячі наукового атеїзму разом з діячами НРУ.

Всі релігієзнавці і викладачі кафедр вміють розказати про різні моделі співіснування держави та релігії, що мають місце у світовій практиці, які, частіше за все, законодавчо оформлені. Але я добавлю, що це є тінь іншої, вищої істин, яка встановлює що спочатку моделі і відносини а потім законодавче оформлення. Загально ця максима в теорії права виглядає так – закони тільки регулюють суспільні відносини і ніколи їх не створюють. Відносини передують законам. І от в нашій ситуації після розпаду СРСР, в ситуації з нульовим рівнем права і відсутністю реальних релігійних організацій як суб’єктів права, перетягнувши до себе конституційний принцип відділення, ми почали ним регулювати відсутні суспільні відносини(!). За цих обставин ті спроби в 90-х роках зробити релігійний закон були приречені. Що і сталось. Перетягнувши слідом за Конституцією цивільне право, ми ним почали регулювати духовні, неправові відносини. І цьому могли б завадити ну хоч якісь, ну хоч елементарні відносини з тими убогими релігійними організаціями. Це не потребує якихось надзвичайних зусиль чи здібностей. Це може навіть релігієзнавець Єленський. Якщо захоче. Наприклад – Єленський любив раніше на різних телевізорах розказувати про важливість автономії релігійної організації і про необхідність її захисту і захисту переходів. Ну і потім він зліпив той закон, Закон Мародерів №4128. І от якби Єленський уважніше придивився до релігійних організацій і до того принципу автономії, він би міг зрозуміти що принцип відділення і принцип автономії це є одне і теж. Або взаємодоповнююче. Принцип автономії в першу чергу означає що організація сама(!) її проголошує, сама визначає її межі а держава тільки бере це потім до уваги. А тому, якщо всі християнські конфесії згідно своїх канонів визначають автономною організацією всю церкву а не парафію, якщо всі конфесії самостійно визначають правила утворення парафій і долю майна - то це і мало би бути одним з основних правил відносин держави і церков. А Конституція це тільки потім констатує як відділення.

Сьогодні цей процес «побудови відносин» продовжують т.з ефективні менеджери, які відчувши своєрідний запит, успішно експлуатують його ресурс. Текст релігійного закону і та діяльність найбільш вповні стали в утворенні організації ПЦУ. В унісон з православною симфонією, з менеджерами від віруючих, в Україні творять близнюка «русского мира». Ось один з них стверджує що УПЦ МП стала ворогом  суспільства. Лукавить, свідомо або по нерозумінню. Позиція організації стала ворожою окремим проявам держави а держава це не є суспільство. Держава це механізм збирання податків, підтримання порядку в суспільстві. Такий же як пральна машина в побуті і стверджувати що пральній машині необхідна церква просто смішно. В суспільстві необхідні якісь відносини держава з церквами, але наша придуркувата машина в своєму існуванні намагається використати церкву в своїх інтересах, інтересах далеких від суспільних. Тому завжди слушне попередження – церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці. І в наших умовах відносини церкви з державою повинні починатись з тези – держава ворог церкви. Можна цитувати одного священника УГКЦ – держава не повинна робити нічого поганого для церкви і нічого доброго. Те, що «УПЦ (МП) всячески демонизируют Минкульт», ну що ж - під час війни завжди виникає потреба в специфічних «законах», текстах. Потреба в людях типу Медінський, Юраш, Єленський і існуючі з обох сторін фронту контори «міністерство культури» перетворилися в розсадники мракобісся.

 

Священик Сєверодонецької єпархії УПЦ (МП) звершив чин в...

Onufriy

Onufriy написал:

Та це прямо чудо!...
Схоже, що "капітан сьогодні був тверезий"

Харків'яни вимагають у парафії УПЦ (МП) відновити колі...

Onufriy

Onufriy написал:

порушення Закону України «Про охорону культурної спадщини» в Харкові давно набули системного характеру

Прокляті воцерковлені дикуни! what
Але ще більше гріха - на місцевих адміністративних беззаконниках і фарисеях

Знайдіть на цьому бланку згадку про УПЦ

dima222

dima222 написал:

Митрополита Лазаря давно треба було оголосити персоною нон грата в Україні - а тим часом його рідним брат Дмитро у Дунаєві біля Почаєва в селі, яке приєдналося до ПЦУ, намагається будувати нову церкву. І точно за гроші Лазаря, бо всі племінники Лазаря - сини та родичі Дмитра, служать священиками у Криму. 

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/

Всеукраїнська Рада Церков закликає робити вибір президе...

Onufriy

Onufriy написал:

мусимо усвідомити: якою повинна бути наша держава?

Яке питання, така і відповідь. feel Для терезої відповіді доречніше усвідомити, чого ми хочемо від майбутнього президента?
1. Особистого багатства?
2. Подолання людської продажності "в окремо взятій країні"?
3. Припинення глобального міжнародного конфлікту?
Твереза відповідь можлива лише у тому випадку, якщо ми чекаємо чогось іншого. Бо ніякий президент не зробить вас багатим, не "подолає корупції" і не "припинить війни"

Це якщо він не "чарівник з голубого вертольота" recourse


Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві.  Причому це якесь небачене і неописане варварство. Ми користуємось речами і благами цивілізації і одночасно реконструюємо суспільні відносини, схожі на описи з шкільних історичних підручників про давні часи. Наші відносини це якась амальгама з давнього, застиглого в часі ординства, на яке додатково наклалась катастрофа 1917 року.  Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні нюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями. І це особливо вражає, оскільки мародерами стають християни і їх спільноти. Адже ж саме в християнському середовищі в давні часи виникло розділення церковного і світського права, при якому християнське середовище залишилось ізольованим місцем де панували моральні основи керування церковним майном. Збереження цього середовища здійснено радикальним відділенням від світського права і оскільки  суть керування церковним майном не у застосуванні правових конструкцій, а в здійсненні місії церкви, то і успіх цієї місії став критерієм правильності прийняття рішень і здійснення тих чи інших дій з церковним майном. У нас же безглузді спільноти заполітизованих громадян, які вважають християнство просто громадським рухом з формальним моральним законодавством, притягнули в християнське середовище світське право, причому у гіршому його варіанті. Адже навіть світські юридичні особи, при виникненні конфліктів і суперечок між засновниками громади про використання майна, дають право тим громадянам, які кінцево не погодились з рішеннями громади, вийти з громади разом з тим майном, яке вони вклали. Тобто, якщо в християнській громаді не існує християнських відносин з іншими членами громади, які могли б керувати ними при залагодженні майнових питань, якщо громада «голосуванням» позбавляє участі у вирішенні майнових питань меншу кількість громади то, за відсутності християнських відносин, необхідно би мінімально зберегти хоч якусь справедливість до своїх земляків і сусідів і виключити мародерство. Якщо християнська справедливість і моральні відносини тут відсутні то тоді необхідно зберегти цивілізовану, світську справедливість.  Тобто тоді, в продовження світського правила про фіксоване членство в громаді, це членство необхідно доповнити таким же світським обліком внесків і пожертв кожного фіксованого члена громади. І при виключенні любого члена громади, громада повертає йому ті внески або компенсує їх.

 

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний місіонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...