Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Новини
У Києві стартував Конгрес молодих дослідників релігії

Сьогодні, 09:14 Новини, Важливо, Україна

У Києві стартував Конгрес молодих дослідників релігії

17–18 жовтня 2019 р. на базі Київського університету імені Бориса Грінченка відбувається VI Конгрес молодих дослідників релігії «Релігія в сучасній культурі», який кожного року проводить українська ГО «Майстерня академічного релігієзнавства» (МАР). Цього року партнером заходу став Меморіальний центр Голокосту «Бабин Яр», повідомляє кореспондент порталу "Релігія в Україні".

ПЦУ освячує нові храми на Черкащині, Одещині та Рівненщині, а УПЦ (МП) – в Криму, на Вінниччині, Запоріжжі, Одещині, Київщині, Полтавщині

Сьогодні, 08:24 Новини, Україна

ПЦУ освячує нові храми на Черкащині, Одещині та Рівненщині, а УПЦ (МП) – в Криму, на Вінниччині, Запоріжжі, Одещині, Київщині, Полтавщині

На минулому тижні духовенство ПЦУ освятило нові храми на Черкащині, Одещині та Рівненщині, а нові храми УПЦ (МП) постали в Криму, на Вінниччині, Запоріжжі, Одещині, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайти ПЦУ і УПЦ (МП).

Відома черниця, яка зцілює людей, відвідає Галичину

Вчора, 17:28 Новини, Україна

Відома черниця, яка зцілює людей, відвідає Галичину

Сестра Ліджі, черниця з католицького монастиря сестер св. Йосифа де Сен-Марк у селі Павшино на Закарпатті незабаром відвідає Тернопільщину, де проведе молитовні зустрічі з вірянами, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на 0352.ua.

В Україні вперше відзначили День пастора

Вчора, 16:01 Новини, Важливо, Україна

В Україні вперше відзначили День пастора

13 жовтня християни-протестанти вперше відзначили в різних містах України День пастора. Планується, що ініціатива вшанування старших священнослужителів стане щорічною, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Вog.news.

УГКЦ разом з місцевою владою проводять у Києві та Харкові форуми з соціального служіння сім

Вчора, 14:10 Новини, Україна

УГКЦ разом з місцевою владою проводять у Києві та Харкові форуми з соціального служіння сім'ї

Цими днями у Патріаршому cоборі УГКЦ в Києві відкрився всеукраїнський Форум соціального служіння УГКЦ, який організовують уже втретє. А в Харкові УГКЦ разом з місцевою владою стала організатором науково-практичного конгресу «Щаслива родина», повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Глава ПЦУ вручив подарунки дітям-переселенцям у Маріуполі та онкохворим дітям у Рівненській обласній лікарні

Вчора, 14:08 Новини, Україна

Глава ПЦУ вручив подарунки дітям-переселенцям у Маріуполі та онкохворим дітям у Рівненській обласній лікарні

Митрополит Епіфаній 8 жовтня 2019 року разом з архієпископом Донецьким і Маріупольським Сергієм, єпископом Дніпровським і Криворізьким Симеоном, духовенством Донецької єпархії помолився за справедливий мир в Україні, а також освятив ікони у єпархіальному храмі та благословив продовження будівництва і оздоблення храму-каплиці. Тут він зустрівся з дітьми священників-переселенців та дітьми з багатодітних родин. А 13 жовтня Епіфаній відвідав дітей, які проходять курси хіміотерапії в Рівненській обласній дитячій лікарні, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna.info.

Капелан, психолог і теолог зі США проводить у Києві семінари і лекції з психологічної травми та відновлення

Вчора, 13:04 Новини, Україна

Капелан, психолог і теолог зі США проводить у Києві семінари і лекції з психологічної травми та відновлення

15-18 жовтня в Києві та м. Буча Київської області американський капелан, психолог і теолог доктор Роберт Гікс проведе курс лекцій і семінарів для ветеранів АТО, їх сімей, психологів, волонтерів, капеланів, повідомляє кореспондент порталу "Релігія в Україні".

Семінаристи УГКЦ відвідали ісламський культурний центр у Києві

Вчора, 12:00 Новини, Україна

Семінаристи УГКЦ відвідали ісламський культурний центр у Києві

2 жовтня відбувся візит студентів Київської Трьохсвятительської духовної семінарії УГКЦ до столичного Ісламського культурного центру (ІКЦ) за ініціативи їхньої викладачки, доктора філософських наук, релігієзнавиці Людмили Филипович, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Іslam.in.ua.

Єпископ УПЦ (МП) і глава ВЗЦЗ РПЦ зміцнювали російсько-болгарські зв

Вчора, 10:20 Новини, Світ

Єпископ УПЦ (МП) і глава ВЗЦЗ РПЦ зміцнювали російсько-болгарські зв'язки

Під час свого візиту до Болгарії  ректор Київської духовної академії і семінарії УПЦ (МП) єпископ Білогородський Сильвестр (Стойчев) і голова Відділу зовнішніх церковних зв’язків Московського Патріархату митрополит Волоколамський Іларіон (Алфеєв) взяли участь у роботі міжнародної науково-богословській конференції «Історія Болгарської та Російської Православних Церков як предмет наукового дослідження». Форум пройшов у Великотирнівському університеті імені святих Кирила і Мефодія 9-10 жовтня

В Одесі освячено перший храм ПЦУ з часу отримання автокефалії

Вчора, 09:15 Новини, Україна

В Одесі освячено перший храм ПЦУ з часу отримання автокефалії

8 жовтня 2019 року Православна Церква вшановує пам’ять преподобного Сергія, ігумена Радонезького. З нагоди святкування на запрошення настоятеля – секретаря єпархіального управління Одеської єпархії ПЦУ протоієрея Теодора Оробеця, єпископ Одеський і Балтський Павло під час свого архіпастирського візиту звершив освячення храму-каплиці і очолив літургію у храмі на честь преподобного Сергія Радонезького на території житлового масиву «Дайберг» в Одесі, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna.info.

У столиці покажуть фільм «Незламні», який зняв священник УГКЦ

Вчора, 08:23 Новини, Україна

У столиці покажуть фільм «Незламні», який зняв священник УГКЦ

16 жовтня у Києві відбудеться безкоштовний показ фільму про бійців УВО-ОУН «Незламні», який зняв священник УГКЦ Михайло Греділь. Заходи організовано Українським інститутом національної пам'яті спільно з Національним меморіальним комплексом Героїв Небесної сотні – Музеєм Революції гідності та ГО "Апостольська Чота", повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сторінку організаторів.

Поет-видавець Іван Малкович виступив у єврейському центрі Дніпра

15 10 2019 Новини, Україна

Поет-видавець Іван Малкович виступив у єврейському центрі Дніпра

Єврейський культурно-просвітницький проект «Menorah ART Platform» в Дніпрі провів у жовтні свій перший великий захід - творчу зустріч з поетом, письменником і видавцем Іваном Малковичем, присвячену долі української літератури, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт місцевої єврейської громади.

Віряни пікетували госпиталь МВС, вимагаючи відновити на посаді лікаря

15 10 2019 Новини, Україна

Віряни пікетували госпиталь МВС, вимагаючи відновити на посаді лікаря

Вранці 15 жовтня група вірян УПЦ на чолі зі священником влаштувала пікет біля входу в столичний госпіталь МВС України ("Територіальне медичне об'єднання МВС України по місту Києву") по вул. П. Майбороди, 19 з вимогою відновити на посаді щойно звільненого лікаря. Віряни переконують, що лікар брала участь у православному велопаломництві і була звільнена саме за це, повідомляє кореспондент порталу "Релігія в Україні".

У Каневі протестанти і православні разом співали "Боже великий єдиний"

15 10 2019 Новини, Україна

У Каневі протестанти і православні разом співали "Боже великий єдиний"

10 жовтня в Каневі Черкаської області відбувся ІІ молитовний сніданок. У заході взяли участь представники влади, освіти, культури і священнослужителі різних конфесій. Серед них представники євангельські християни-баптисти, християни віри євангельської, адвентисти, харизматичні церкви і православні священики. Захід організував Духовна Рада Канева за сприяння ГО "Рух Реформації", повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Gcshelp.org.

Собор єпископів Церкви Греції визнав автокефалію ПЦУ

15 10 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Собор єпископів Церкви Греції визнав автокефалію ПЦУ

У суботу, 12 жовтня 2019 року, Собор ієрархів Православної Церкви Греції, позачергова сесія якого була скликана головою Собору архієпископом Афінським і всієї Еллади Ієронімом, розглянув тему «Інформація про Автокефальну Церкву України» і визнав автокефалію Православної Церкви України. Таким чином, Єлладська Церква стала другою після Константинопольської, яка визнала ПЦУ як Церкву-сестру в сім'ї помісних автокефальних Православних Церков світу, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna.info.

УГКЦ презентувала молитовник шрифтом Брайля у Харкові

15 10 2019 Новини, Україна

УГКЦ презентувала молитовник шрифтом Брайля у Харкові

10 жовтня у приміщенні філії харківської бібліотеки №22 з благословення владики Василя Тучапця, екзарха Харківського УГКЦ, стараннями Катехитичної комісії Харківського екзархату та за допомогою Володимира Носкова, журналіста Першого каналу українського радіо, відбулася презентація молитовника шрифтом Брайля, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Мусульманин збирає гроші на підтримку проєкту шпиталю ім. митрополита А. Шептицького

15 10 2019 Новини, Україна

Мусульманин збирає гроші на підтримку проєкту шпиталю ім. митрополита А. Шептицького

Мусульманин, проповідник, ініціатор багатьох культурно-просвітницьких заходів шейх Тарик Сархан бере участь у марафоні, організованому «Українською біржею благодійності» (UBB). Шейх планує зібрати 10 тис. гривень на підтримку проєкту «Якісна медицина в українські села», повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Іslam.in.ua.

ПЦУ налічує 47 єпархій, 77 монастирів і 7000 парафій

15 10 2019 Новини, Важливо, Україна

ПЦУ налічує 47 єпархій, 77 монастирів і 7000 парафій

Станом на жовтень 2019 р. Православна Церква України налічує сім тисяч парафій, 77 монастирів і 47 єпархій - такі дані оприлюднив предстоятель ПЦУ митрополит Епіфаній, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Nv.ua.

У Херсоні пройдуть збори тюремних священників УПЦ (МП)

15 10 2019 Новини, Україна

У Херсоні пройдуть збори тюремних священників УПЦ (МП)

16—18 жовтня 2019 року в м. Херсон відбудуться щорічні збори священників, які відповідають за взаємодію з територіальними підрозділами Державної кримінально-виконавчої служби України в єпархіях УПЦ (МП), повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ.

Студент академії УГКЦ упорядкував збірник духовних творів Миколи Леонтовича

15 10 2019 Новини, Україна

Студент академії УГКЦ упорядкував збірник духовних творів Миколи Леонтовича

9 жовтня 2019 року за ініціативи Івано-Франківської академії Івана Золотоустого відбулася презентація збірника перекладів духовних творів Миколи Леонтовича для чоловічого хору, упорядником якого є студент п’ятого курсу Олексій Стронський, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

«Политическое православие» начало телевещание в Украине

11 10 2019 Новини, Україна

«Политическое православие» начало телевещание в Украине

1 октября в Украине возобновил кабельное вещание телеканал "Киевская Русь", который ранее связывали с лидером политической партии "Держава", меценатом УПЦ (МП) Геннадием Васильевым. Телеканал не функционировал около десяти лет, Васильев выбыл из активной политики, вступил в громкий конфликт с другим меценатом УПЦ (МП) Виктором Нусенкисом, и какой группировке сейчас принадлежит телеканал – неясно, сообщает корреспондент портала "Религия в Украине".

Астронавтка зі США, вихована в українських традиціях і церкві, відвідує Україну

11 10 2019 Новини, Україна

Астронавтка зі США, вихована в українських традиціях і церкві, відвідує Україну

Другою людиною в космічному просторі, яка розгорнула національний прапор України, стала американка українського походження Гайдемарі Стефанишин-Пайпер, яка була нагороджена орденом княгині Ольги III ступеня “За мужність і відвагу, виявлені в освоєнні космічного простору, зміцнення дружби між українськими та американськими народами” в 2007 році. У жовтні Стефанишин-Пайпер відвудує Україну з нагоди святкування Всесвітнього тижня космосу, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Uapost.us.

У Харкові відбулась акція "Запитай у мусульманина"

11 10 2019 Новини, Україна

У Харкові відбулась акція "Запитай у мусульманина"

У Харкові 6 жовтня 2019 року у парку Т. Шевченка відбулася чергова акція у рамках довгострокового просвітницького проєкту «Запитай у мусульманина», який в Україні реалізують волонтери-послідовники ісламу з ініціативи Всесвітньої організації «Mercy for mankind» («Милість для людства»), повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Іslam.in.ua.

Представники УПЦ (МП) роздають грецьким єпископам книжки проти ПЦУ

11 10 2019 Новини, Україна

Представники УПЦ (МП) роздають грецьким єпископам книжки проти ПЦУ

В Афіни у третій день Архієрейського Собору Грецької Церкви прибули представники УПЦ (МП), які роздають учасникам Собору книжки з пропагандою проти Православної Церкви України, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на ТСН.

Священники ПЦУ, УГКЦ і РКЦ поховали останки жертв радянського режиму

11 10 2019 Новини, Україна

Священники ПЦУ, УГКЦ і РКЦ поховали останки жертв радянського режиму

У місті Дубно Рівненської області перепоховали 29 людських останків - жертв радянської влади 1930-40-х років. Серед них 7 жінок, які були знайдені у травні-червні цього року на подвір’ї колишньої тюрми. Найстаршій людині було 57 років, наймолодшій – 17. Серед убитих – найбільше українців, але були й поляки, німці та представники інших національностей, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Radiosvoboda.

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Чи має Церква моральне право судити содомітів?

Олександр

Олександр написал:

Короткий зміст матеріалу: Свій хвалить своїх.

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dutchak1
церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці

А слухаючи Гундяєва, так і не скажеш... fellow

Дякую Вам за визнання того, що МП веде антидержавну діяльність wink (звісно трішечки, ну саму крихітку):
Цитата: dutchak1
Позиція організації (МП) стала ворожою окремим проявам держави

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

dutchak1

dutchak1 написал:

Однією з основних перешкод в державно-церковних відносинах в Україні є існування т.з науки «релігієзнавство». Назагал це мирне заняття, яке зайняло скромне але менш-більш дохідне місце в явищі української тіньової науки, невелике і замкнене болітце, в якому перетирають свої, далекі від життя, проблемки, плодять докторів і кандидатів філософії. І все би нічого, але в умовах нашої країни ця «наука» зайняла місце між державою і церквами і фактично, самостійно уповноваживши себе на представлення церков, в якості посередника веде діалог з державою. З представників цієї «науки» формуються комітети, департаменти, відділи міністерства яким надалі і доручають те, що в нас названо «державною політикою в області релігії». Зрозуміло, що для більшості держчиновників і законодавців релігія то тьомний лєс і, при виникненні якихось проблем з релігійними організаціями, вони біжать до релігієзнавця, який їм все розкладе «по поличкам». Ну не бігти же їм до тих малохольних, які Богу моляться. Тобто ситуація анекдотична – проголошуючи з усіх трибун про необхідність діалогу з церквами, держава той діалог і відносини імітує, замінює на відносини з бутафорською церквою, утвореною на держзамовлення докторами філософії і політології від релігієзнавства. Причому та побудова почалась ще в 1990 році, коли новоспеченими демократами і викладачами кафедр наукового атеїзму був зліплений союзний релігійний закон де по зразку цивільної громадської організації почали ліпити релігійні. Це була своєрідна резервація для віруючих і в Україні той процес підхопили вже місцеві діячі наукового атеїзму разом з діячами НРУ.

Всі релігієзнавці і викладачі кафедр вміють розказати про різні моделі співіснування держави та релігії, що мають місце у світовій практиці, які, частіше за все, законодавчо оформлені. Але я добавлю, що це є тінь іншої, вищої істин, яка встановлює що спочатку моделі і відносини а потім законодавче оформлення. Загально ця максима в теорії права виглядає так – закони тільки регулюють суспільні відносини і ніколи їх не створюють. Відносини передують законам. І от в нашій ситуації після розпаду СРСР, в ситуації з нульовим рівнем права і відсутністю реальних релігійних організацій як суб’єктів права, перетягнувши до себе конституційний принцип відділення, ми почали ним регулювати відсутні суспільні відносини(!). За цих обставин ті спроби в 90-х роках зробити релігійний закон були приречені. Що і сталось. Перетягнувши слідом за Конституцією цивільне право, ми ним почали регулювати духовні, неправові відносини. І цьому могли б завадити ну хоч якісь, ну хоч елементарні відносини з тими убогими релігійними організаціями. Це не потребує якихось надзвичайних зусиль чи здібностей. Це може навіть релігієзнавець Єленський. Якщо захоче. Наприклад – Єленський любив раніше на різних телевізорах розказувати про важливість автономії релігійної організації і про необхідність її захисту і захисту переходів. Ну і потім він зліпив той закон, Закон Мародерів №4128. І от якби Єленський уважніше придивився до релігійних організацій і до того принципу автономії, він би міг зрозуміти що принцип відділення і принцип автономії це є одне і теж. Або взаємодоповнююче. Принцип автономії в першу чергу означає що організація сама(!) її проголошує, сама визначає її межі а держава тільки бере це потім до уваги. А тому, якщо всі християнські конфесії згідно своїх канонів визначають автономною організацією всю церкву а не парафію, якщо всі конфесії самостійно визначають правила утворення парафій і долю майна - то це і мало би бути одним з основних правил відносин держави і церков. А Конституція це тільки потім констатує як відділення.

Сьогодні цей процес «побудови відносин» продовжують т.з ефективні менеджери, які відчувши своєрідний запит, успішно експлуатують його ресурс. Текст релігійного закону і та діяльність найбільш вповні стали в утворенні організації ПЦУ. В унісон з православною симфонією, з менеджерами від віруючих, в Україні творять близнюка «русского мира». Ось один з них стверджує що УПЦ МП стала ворогом  суспільства. Лукавить, свідомо або по нерозумінню. Позиція організації стала ворожою окремим проявам держави а держава це не є суспільство. Держава це механізм збирання податків, підтримання порядку в суспільстві. Такий же як пральна машина в побуті і стверджувати що пральній машині необхідна церква просто смішно. В суспільстві необхідні якісь відносини держава з церквами, але наша придуркувата машина в своєму існуванні намагається використати церкву в своїх інтересах, інтересах далеких від суспільних. Тому завжди слушне попередження – церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці. І в наших умовах відносини церкви з державою повинні починатись з тези – держава ворог церкви. Можна цитувати одного священника УГКЦ – держава не повинна робити нічого поганого для церкви і нічого доброго. Те, що «УПЦ (МП) всячески демонизируют Минкульт», ну що ж - під час війни завжди виникає потреба в специфічних «законах», текстах. Потреба в людях типу Медінський, Юраш, Єленський і існуючі з обох сторін фронту контори «міністерство культури» перетворилися в розсадники мракобісся.

 

Священик Сєверодонецької єпархії УПЦ (МП) звершив чин в...

Onufriy

Onufriy написал:

Та це прямо чудо!...
Схоже, що "капітан сьогодні був тверезий"

Харків'яни вимагають у парафії УПЦ (МП) відновити колі...

Onufriy

Onufriy написал:

порушення Закону України «Про охорону культурної спадщини» в Харкові давно набули системного характеру

Прокляті воцерковлені дикуни! what
Але ще більше гріха - на місцевих адміністративних беззаконниках і фарисеях

Знайдіть на цьому бланку згадку про УПЦ

dima222

dima222 написал:

Митрополита Лазаря давно треба було оголосити персоною нон грата в Україні - а тим часом його рідним брат Дмитро у Дунаєві біля Почаєва в селі, яке приєдналося до ПЦУ, намагається будувати нову церкву. І точно за гроші Лазаря, бо всі племінники Лазаря - сини та родичі Дмитра, служать священиками у Криму. 

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/

Всеукраїнська Рада Церков закликає робити вибір президе...

Onufriy

Onufriy написал:

мусимо усвідомити: якою повинна бути наша держава?

Яке питання, така і відповідь. feel Для терезої відповіді доречніше усвідомити, чого ми хочемо від майбутнього президента?
1. Особистого багатства?
2. Подолання людської продажності "в окремо взятій країні"?
3. Припинення глобального міжнародного конфлікту?
Твереза відповідь можлива лише у тому випадку, якщо ми чекаємо чогось іншого. Бо ніякий президент не зробить вас багатим, не "подолає корупції" і не "припинить війни"

Це якщо він не "чарівник з голубого вертольота" recourse


Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві.  Причому це якесь небачене і неописане варварство. Ми користуємось речами і благами цивілізації і одночасно реконструюємо суспільні відносини, схожі на описи з шкільних історичних підручників про давні часи. Наші відносини це якась амальгама з давнього, застиглого в часі ординства, на яке додатково наклалась катастрофа 1917 року.  Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні нюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями. І це особливо вражає, оскільки мародерами стають християни і їх спільноти. Адже ж саме в християнському середовищі в давні часи виникло розділення церковного і світського права, при якому християнське середовище залишилось ізольованим місцем де панували моральні основи керування церковним майном. Збереження цього середовища здійснено радикальним відділенням від світського права і оскільки  суть керування церковним майном не у застосуванні правових конструкцій, а в здійсненні місії церкви, то і успіх цієї місії став критерієм правильності прийняття рішень і здійснення тих чи інших дій з церковним майном. У нас же безглузді спільноти заполітизованих громадян, які вважають християнство просто громадським рухом з формальним моральним законодавством, притягнули в християнське середовище світське право, причому у гіршому його варіанті. Адже навіть світські юридичні особи, при виникненні конфліктів і суперечок між засновниками громади про використання майна, дають право тим громадянам, які кінцево не погодились з рішеннями громади, вийти з громади разом з тим майном, яке вони вклали. Тобто, якщо в християнській громаді не існує християнських відносин з іншими членами громади, які могли б керувати ними при залагодженні майнових питань, якщо громада «голосуванням» позбавляє участі у вирішенні майнових питань меншу кількість громади то, за відсутності християнських відносин, необхідно би мінімально зберегти хоч якусь справедливість до своїх земляків і сусідів і виключити мародерство. Якщо християнська справедливість і моральні відносини тут відсутні то тоді необхідно зберегти цивілізовану, світську справедливість.  Тобто тоді, в продовження світського правила про фіксоване членство в громаді, це членство необхідно доповнити таким же світським обліком внесків і пожертв кожного фіксованого члена громади. І при виключенні любого члена громади, громада повертає йому ті внески або компенсує їх.

 

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний місіонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...