Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Публікації
Викладання предметів духовно-морального спрямування у загальноосвітніх навчальних закладах: стан і тенденції

26 12 2016   Юрій Решетніков, к.філос.н. Публікації, Аналітика

Викладання предметів духовно-морального спрямування у загальноосвітніх навчальних закладах: стан і тенденції

На сьогодні існують усі необхідні, зокрема і нормативні, умови для забезпечення подальшого впровадження викладання курсів духовно-морального спрямування на основі відповідного волевиявлення з боку батьків..

Який зв

26 12 2016   Максим Балаклицький Публікації, Аналітика

Який зв'язок 25 грудня та 500-річчя Реформації?

Так поставив це запитання один з моїх друзів. Судячи з його пафосу, він мав на увазі, що зв'язку не існує. На перший погляд...

«Служите более выразительно!». О собрании духовенства Киевской епархии УПЦ

23 12 2016   Сергей Нагорный Публікації

«Служите более выразительно!». О собрании духовенства Киевской епархии УПЦ

21 декабря состоялось традиционное ежегодное собрание духовенства Киевской епархии УПЦ (МП). Это уже третье собрание при новом епархиальном архиерее...

Архимандрит Кирилл (Говорун): «Собор показал нам, чем мы на самом деле являемся»

22 12 2016 Публікації, Богослов'я, Аналітика

Архимандрит Кирилл (Говорун): «Собор показал нам, чем мы на самом деле являемся»

Собор вышел за рамки ожиданий как оптимистов, так и пессимистов. Он не стал триумфом всеправославного единства, но также не разочаровал тех, кто верит в соборность Православия...

Філософія права Саїда Нурсі та Памфіла Юркевича: порівняння християнської І мусульманської доктрини особистої автономії

22 12 2016   Юрія Шеляженко, Тетяна Француз-Яковець Публікації, Богослов'я, Історія

Філософія права Саїда Нурсі та Памфіла Юркевича: порівняння християнської І мусульманської доктрини особистої автономії

Автор обрав вчення С. Нурсі та П. Юркевича для порівняння православних та ісламських коренів філософії права через феномен поєднання ними духовного і світського авторитету в національній правосвідомості (українській та турецькій)...

Втекти від буденності

22 12 2016   Священик Анатолій Хільченко Публікації

Втекти від буденності

Іноді складається враження повторення історії зі старообрядцями. Але нині річ іде про глибиннішу проблематику. А саме: чи має Церква бути «зрозумілою» на всіх рівнях сприйняття людиною світу та процесів, які впливають і трансформують свідомість її?..

Вступ до книги "Мета-еклезіологія..." (Продовження)

19 12 2016   Кирило Говорун Публікації, Богослов'я

Вступ до книги "Мета-еклезіологія..." (Продовження)

Експеримент з обговорення церкви у феноменологічному чи аналітичному ключі наразі незавершений. Ця книга є радше запрошенням подумати у цьому напрямі...

Вступ до книги "Мета-еклезіологія: хроніки самоусвідомлення Церкви"

19 12 2016   Кирило Говорун Публікації, Богослов'я

Вступ до книги "Мета-еклезіологія: хроніки самоусвідомлення Церкви"

Предметом цієї книги є не стільки церква як така, скільки еволюція її самоусвідомлення – те, що можна назвати мета-еклезіологією.

Віднайти Тройцю у неповносправності

14 12 2016   Мар'ян Довганик Публікації

Віднайти Тройцю у неповносправності

На філософсько-богословському факультеті Українського католицького університету (УКУ) презентували книгу «Віднайти Тройцю у неповносправності: Богослов’я, що відкриває обійми іншості»...

Освітлення душі

13 12 2016   Ольга Рибачук Публікації

Освітлення душі

Протягом трьох днів в «Кінопанорамі» проходить ІІІ Міжнародний кінофестиваль «Світло», на якому можна побачити фільми з Іспанії, Ірану, Ізраїлю, Індії, Нової Зеландії, Тайвані, Туреччини, Аргентини, Росії і, звичайно ж, України...

Православная церковная юрисдикция на территории Украины согласно канонически значимым документам

6 12 2016   Василий Лурье, доктор философских наук Публікації, Аналітика, Історія

Православная церковная юрисдикция на территории Украины согласно канонически значимым документам

К православным церковным делам на территориях, входящих в состав международно признанных границ Украины, в разное время имели отношение четыре митрополии Константинопольского патриархата...

Праздник как мидраш

5 12 2016   Архимандрит Феогност (Пушков) Публікації, Історія

Праздник как мидраш

Исторической сомнительностью «грешат» некоторые наши праздники, к примеру, Введение Пресвятой Богородицы во Храм. Как и в случае с мидрашем, в основе лежит нечто из реально бывшего или сказанного в Писании...

Історія та особистість

30 11 2016   Анатолій Хільченко, священик Публікації

Історія та особистість

Важко заперечити роль ЗМІ у контексті формування критеріїв групової ідентичності. Та чи витримують останні критику? Наскільки важливим є перебування у сформованому інформаційному середовищі?...

Открытость гуманизма как богословско-философский locus

28 11 2016   Михаил Черенков Публікації, Аналітика

Открытость гуманизма как богословско-философский locus

Настоящее время ознаменовалось тем, что многие важные дискуссии обрываются и закрываются, или уже закрыты...

Московська травма Русі та її наслідки

25 11 2016   Ігор Немчинов, доктор філософських наук Публікації, Історія

Московська травма Русі та її наслідки

Саме під час встановлення Москвою контролю над руськими республіками міфічна свідомість та ідеологія поєднуються у єдиний світоглядний масив. На перетині міфу та ідеології створюється колективна культура певного типу, встановлюються межі «свого» та «чужого». На цій межі формується своєрідна «травма спілкування»...

Людський базар

21 11 2016   Анатолій Хільченко, священик Публікації

Людський базар

Багато разів доводилося повторювати, що «на той світ нічого не заберемо». Але однаково є прагнення до накопичення, є бажання ошатності та велеліпності – у всьому...

Богослов та перекладач Костаке Мілков: “Мені в обличчя казали, що я зраджую нації, бо вважаю себе македонцем, але не є православним”

15 11 2016   Спілкувався Олексій Гордєєв Публікації, Інтерв'ю, Богослов'я

Богослов та перекладач Костаке Мілков: “Мені в обличчя казали, що я зраджую нації, бо вважаю себе македонцем, але не є православним”

На запрошення Співдружності студентів-християн України він читав лекції в Київській православній богословській академії, а також університетах Києва, Харкова, Одеси...

Воцерковленість та депресія

11 11 2016   Тетяна Зайцева Публікації

Воцерковленість та депресія

«Терпи». «Молися». «Смирися». «Прости». У сучасному руському православ’ї людині всіляко даються приписи думати про себе як про нікуди не годящу і ні на що добре не здатну. Ідея, що можна потрапити до раю і що саме до цього варто прагнути, абсолютно непопулярна...

Церковна мова і Передання Слова

9 11 2016   Денис Таргонський Публікації

Церковна мова і Передання Слова

В ХХІ столітті ми сприймаємо слово як безликий носій інформації. В сакральних текстах, навпаки, за словами чітко закріплені конкретні смисли, ніби закам’янілі фігури древності...

Миряне и Церковь в богословском осмыслении митр. Антония Сурожского

7 11 2016   Сергей Епик Публікації, Богослов'я

Миряне и Церковь в богословском осмыслении митр. Антония Сурожского

Если посмотреть на интернет-пространство Украины и на наше пестрое западно-восточное общество в целом, то создается не вполне радужная картина церковной жизни...

Книга “Писание и политика”: називаймо речі своїми іменами

3 11 2016   Алла Бойко, професор Публікації, Рецензії

Книга “Писание и политика”: називаймо речі своїми іменами

Книга вразила мене вже з першого речення: «Євромайдан, перехід Крима у склад Росії і військовий конфлікт на Донбасі». Якщо ми говоримо про чесність, тим більше, у біблійному сенсі, то...

Митрополит Иларион Киевский: «святой раскольник»?

1 11 2016   Архимандрит Феогност (Пушков) Публікації, Історія

Митрополит Иларион Киевский: «святой раскольник»?

Все те православные христиане, которые оказались за границей нашей канонической УПЦ действительно лишены спасительных Таинств и находятся в безблагодатном сообществе?..

«Монах и бес» — Гран-при за стёб

28 10 2016   Денис Таргонский Публікації, Рецензії

«Монах и бес» — Гран-при за стёб

На вопрос, зачем Игорь Толстунов стал снимать этот фильм, ведь это же не зрелищное прибыльное кино, продюсер ответил: "По легкомыслию"… О легкомыслии  и пойдет речь.

Монах иль бес?

24 10 2016   Александр Ворсин Публікації, Рецензії

Монах иль бес?

В этот раз фестиваль начался фильмом «Монах и бес». Однако признавать его эталоном православного кинематографа – большая ошибка...

Коротко про богословське вживання слова «енергія»

21 10 2016   Ілля Бєй Публікації, Богослов'я

Коротко про богословське вживання слова «енергія»

В магічно-православній мові замість слова «енергія» використовується слово «благодать», і саме в магічному ключі часто-густо розуміється освячення Церквою предметів: ніби їх «зарядили» божественною енергією-благодаттю...

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

На счету митрополита УПЦ (МП) свыше 11 смертей: музейщи...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Красивий заголовок +5!
2. Москвовіри-єретики зробили лавру притчею во язицех і пострамовищем поміж народами
І переоцінити заслуги Павла Лєбєдя у цьому просто неможливо
владыка Павел по собственному признанию...является духовным организатором или косвенным соучастником свыше одиннадцати смертей: четырех сотрудников мастерской в лавре, двух детей журналистки во время ее беременности, свыше пяти пациентов инфекционной клиники Института эпидемиологии и инфекционных заболеваний


Украинская автокефалия: не та, которую ждали?

Onufriy

Onufriy написал:

Який глибокий відбиток накладає на людину російськість:
Новая Церковь с первого дня своего существования находится в полной политической зависимости от президента Украины

І це говорить той самий Чапнін, який за кілька абзаців вище озвучив, що:
президент Порошенко и патриарх Варфоломей не рады выбору (Епіфанія). Тактически они проиграли

Якесь у Автора дивне уявлення про "повну залежністьwink 

Бачимо, що погляд через РПЦ-окуляри спотворює не лише сприйняття фізичної реальності, але і законів логіки

Митрополит Софроній: Я ні туди і ні сюди. Але у Московс...

Onufriy

Onufriy написал:

Яка це сумна річ - хвороба митрополита Софронія:
Запитання:
Що вам заважає виступити зі своєю позицією перед іншими єпископами, увійшовши до нової церкви?

Нещадна "відповідь":
Я нікому не підкорююся. Я тільки погоджую свої догматично нові постанови із Вселенським собором. Але я маю право висловлювати свої думки (!). Тому що я ні від кого не залежу. А у нас цього немає. Коли я у Москві брав миро... У мене за це ніхто ніколи не брав ані копійки.. А тепер, щоби мені взяти миро у Греції, то я повинен буду їхати туди.. за долари

belay request
Лежу, хворію

Одужуйте, владико

Томос, Майдан, Порошенко, Христос и Путин: все только н...

dutchak1

dutchak1 написал:

Чи пам’ятаєте зовсім недавню ходу під Верховною Радою? Марш гідності з банером «Все тільки починається»? «Все тільки починається» — це український варіант Present Continuous Tense. Теперішній тривалий час української мови. Процес, який починається безпосередньо зараз, але починається тривалий час. Початок, який увесь час тільки початок і немає ні продовження, ні завершення. У нас усе тільки починається.

Перша ключова репутаційна втрата ПЦУ...

Олександр

Олександр написал:

Є категорія людей які Церкву не відвідують, але добре знають що і як повинно бути в Церкві. Автор мабуть один з них. Він вже зрозумів що потяг пішов, але однак ще навздогін  кидається лайном.

Але можливо життєва скрута заставляє якось на хліб заробити.

Та як би там не було, тяжко зрозуміти людину, яка за рівнем інтелекту, стоїть на протилежному березі моря від Філарета і Єпіфанія.

Парламент пошел навстречу верующим УПЦ (МП), которые хо...

dutchak1

dutchak1 написал:

В УПЦ МП немає діючого статуту і той, який наводять в публікації, є внутрішнім документом Української Православної Церкви, тобто канонічним документом. Дійчим статутом згідно законодавства України, в якому необхідно вносити зміни згідно принятого закону, є статут який релігійна організація подає державному реєстратуру і який потім, після реєстрації, в нього зберігається. Але в нашій країні жодна християнська конфесія – УПЦ КП, УПЦ МП, УАПЦ, УГКЦ, РКЦ - не зареєстровані в держорганах, не мають статусу юрособи, не мають офіційних, зареєстрованих статутів. Навіть позов в суд про зобов’язання змінити назву подати неможливо через відсутність статусу юрособи. Статут юрособи мають тільки парафії.

Наша пост-экклезиологическая эпоха

Onufriy

Onufriy написал:

Хвороба етнофілетизму мовою документів:

«Юрисдикция РПЦ распространяется: на людей православного вероисповедания, проживающих в СССР (1988) [на канонической территории РПЦ (2000) ], также на людей, проживающих заграницей (Устав русской Церкви, I, § 3, 1988 [2000])

Эти статьи ... настаивают на выход за пределы своих действительных границ... отказываются признавать каноническим существование других местных Церквей

В экклезиологическом контексте употребление слова «церковь-сестра» безосновательно, так как оно создает два тела там, где существует только одно

православные христиане, в отличие от католиков и протестантов, не имеют никаких оправданий такому анти-экклезиологическому поведению

если вера Церкви неверна, то и Евхаристия невозможна!

После Собора. Почему истерику России в православном мир...

Onufriy

Onufriy написал:

Ільченко - геніальна людина. Стаття чудова +5!!
Це збірник афоризмів
уход с патриаршьего места возможен только ногами  вперед, и Кирилл это знает,  и, естественно ... будет, в связи с этим, крайне опасен

Єдине зауваження, - репліка "что там у москалей?" є лінгвістично некоректною. "Москаль" - це польський вплив. В українському контексті треба говорити, звичайно, "кацап"

Богдан Прах: «У сучасному світі зруйновано відчуття спр...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

І в Ц Е Р К В А Х  , на превеликий жаль , Т А К О Ж !!! Про справедливість  у взаємовідносинах між вірними В традиційних ЦЕРКВАХ сьогодні , як видється мені, СВЯЩЕННОСЛУЖИТЕЛІ ЗОВСІМ НЕ ПРОПОВІДУЮТЬ.  А на слова СПАСИТЕЛЯ : По тому пізнають. що ВИ  МОЇ  УЧНІ, -  навіть єпископи  насміхаються , коли про це їм нагадати ! Для них найважливіше, аби священики перед ними засвідчували повний незаперечний послух, смирення,  а вірніше - ПЛАЗУВАННЯ І РАБОЛІПСТВО.  і по цьому,  разом з  щонайбільшими  ПОДАЧКАМИ від  священиків, звичайно, у ТВЕРДІЙ  ВАЛЮТІ,  вони визначають кращих для себе.   

«Иуда, тебя ждет виселица». Архиереи УПЦ (МП) «поздрави...

Олександр

Олександр написал:

Переломний період завжди нестерпний, виживають тільки ті що в істині. Дай Господи владиці Симеону наснаги і не зламатися. Ще трохи і його приклад унаслідують і інші з РПЦ в Україні.

"Канонична церква", а каноны сама нарушает на каждом ...

Олександр

Олександр написал:

Перед смертю люди завжди в крайності: або дуже добрі, або дуже злі. РПЦ в Україні — також люди, але ті що вибрали крайність зла.

Синод УПЦ (МП) призначив нових єпископів замість "забо...

dutchak1

dutchak1 написал:

Ну і що  означає цей перехід Вінницької єпархії згідно Закону про свободу совісті? Перехід парафій ми вже бачили в різних проекціях - з мордобоєм, з нарядами поліції, із пікетами і закритими храмами, з судами. А як тут, по закону? Зміна статуту? Установчі Збори єпархії? Єпархія то хоч зареєстрована в держорганах? Має статут юрособи?
О сколько нам откритій чюдних. Готовят просвєщєнья дух.

Синод УПЦ (МП) призначив нових єпископів замість "забо...

Onufriy

Onufriy написал:

Вселенський патріарх висловив упевненість, що найближчим часом православна церква на Росії покається

no 
До речі - чи здатні біси на покаяння... і чи призначені вони до спасіння?

Синод УПЦ (МП) призначив нових єпископів замість "забо...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Чувствую, что вы запутались в своем недолугом богословии, наши высшие ДУХОВНЫЕ  Чины -  ОТЦЫ  и берете ли хоть что нибудь для себя??? А тема покаяния, т.е изменения  и  исправления  самого себя, для вас ,как мне глупому(!),  выглядит  очень далекой и совсем не нужной...Конечно,  вы глубоко  ошибаетесь, думая, что ваше служение,( т.е.внешнее исправление чинов) -  спасет вас.  Да  ничто внешнее и никого не спает...Не каждый, кто говорит ГОСПОДИ, ГОСПОДИ,  войдет в Ц-ие Божие, а только тот . кто исполняет волю  ОТЦА  НЕБЕСНОГО...

Синод УПЦ (МП) призначив нових єпископів замість "забо...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Смотрю на єтих, прости Господи, лобуряк и думаю: а что у них на первом месте:  ЛЮБОВЬ К БОГУ И БЛИЖНИМ???!!! И почему то  большое сомнение у меня(грешній я бандит),что тему ХРИСТОВОЙ  ЛЮБВИ,  ОНИ ВООБЩЕ ,  НЕ БЕРУТ  ВО ВНИМАНИЕ... Разве не так. Господа - товарищи Иерархи, идеолги раши и рассейскага мира???!!! Что для вас украинский народ???!!!