Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Публікації
Трещина в предании о «схождении Благодатного огня»

19 04 2018   Протоиерей Олег Скнарь Публікації, Аналітика, Історія

Трещина в предании о «схождении Благодатного огня»

В связи с новым витком обсуждения вопроса о «схождении Благодатного огня» в храме Гроба Господня в Иерусалиме нередко в качестве свидетельства чуда приводят «рассеченную огнем» колонну у входа в этот храм. На запрос редакции портала «Религия в Украине» ситуацию комментирует доцент кафедры библеистики Киевской духовной академии УПЦ, кандидат богословия протоиерей Олег Скнарь, который уже не первый год занимается исследованием эпиграфических памятников Израиля.

Скасування взаємної анафеми Константинополем і Римом: Спільна католицько-православна заява папи римського Павла VI і вселенського патріарха Атенаґора (Афінагора)

6 04 2018   Переклав Микола Крокош Публікації, Богослов'я, Офіційно, Історія

Скасування взаємної анафеми Константинополем і Римом: Спільна католицько-православна заява папи римського Павла VI і вселенського патріарха Атенаґора (Афінагора)

Цією публікацією портал «Релігія в Україні» розпочинає оприлюднення українською мовою найважливіших документів католицько-православного богословського діалогу. З англійської та німецької мов переклад здійснив Микола Крокош, доктор богослов’я, вірянин Української Греко-Католицької Церкви.

«Беззаконна» любов

5 04 2018   Денис Таргонський Публікації

«Беззаконна» любов

Батюшки, коли вряди-годи збираються на чарочку чаю, повідують надзвичайно захопливі історії. На проповіді такого, безсумнівно, не почуєш. А проте, чи може бути щось цікавіше за таємниці храмовників? «Що ж на вухо ви чуєте, проповідуйте те на дахах» (Мф. 10, 27).

Визнання документів духовних навчальних закладів: що, як і коли

26 03 2018   Юрій Решетніков Публікації, Офіційно

Визнання документів духовних навчальних закладів: що, як і коли

Про досвід роботи з державного визнання документів про вищу духовну освіту, наукові ступені та вчені звання, виданих вищими духовними навчальними закладами

Просто

22 03 2018   Анатолій Хільченко, священик Публікації

Просто

«Вскую шаташася язици,
і людіє поучишася тщетним?» (Пс. 2: 1)

«Коли я вже геть похитнувся у вірі та хотів піти на навчальні стрільби, командир роти сказав: “Ти віруючий, тобі не можна”»

20 03 2018   Записав Богдан Синчак Публікації

«Коли я вже геть похитнувся у вірі та хотів піти на навчальні стрільби, командир роти сказав: “Ти віруючий, тобі не можна”»

Розповідає Сергій Серденюк, лікар київської клініки “Ангелія”, яка входить до всесвітньої системи адвентистських закладів охорони здоров’я “Adventist health internetional”, а також є членом Аdventist Care Network, Europe.

Христос, духовна влада, сучасність

15 03 2018   Денис Таргонський Публікації

Христос, духовна влада, сучасність

Кому в Церкві служить батюшка – місцевому єпископу чи своїм парафіянам? Для кого працює єпископ на ниві Господній – для пастирів ввіреної йому єпархії чи для свого безпосереднього начальства – архієпископа, митрополита, патріарха?… Перед ким відповідальне вище духовенство за свої дії, слова і вчинки – перед церковним народом чи лиш перед Господом Богом? Хто чи що є джерелом духовної влади в Церкві – Глава Церкви Христос, церковний народ, світська влада чи корпорація єпископів, яка сама для себе і в собі самій призначає своїх наступників?

Прагнення світла. У Києві проходить IV кінофестиваль «світлого кіно»

26 02 2018   Ольга Рибачук Публікації

Прагнення світла. У Києві проходить IV кінофестиваль «світлого кіно»

Вже вчетверте столична «Кінопанорама» радо приймає гостей Міжнародного кінофестивалю «Світло». 25 і 26 лютого 2018 року організатори заходу – ВГО «Спілка християнських письменників України» – надихають, мотивують та просвітлюють глядачів. Щось до смаку знайдеться і великим і малим: короткий метр, кліпи, мультфільми – загалом 40 фільмів з України, Франції, Австрії, США, Норвегії, Румунії, Італії, Англії, Індії.

Горизонти пізнання богослов’я. У Києві провели науково-методологічний семінар з літургіки

23 02 2018   Анна Поліщук Публікації, Богослов'я

Горизонти пізнання богослов’я. У Києві провели науково-методологічний семінар з літургіки

17 лютого 2018 року в Києві на базі НПУ імені М.П.Драгоманова відбувся VІ науково-методологічний семінар «Актуальні проблеми сучасного богослов’я», модератором якого виступив богослов, президент Євро-азіатської акредитаційної асоціації Сергій Вікторович Санніков.

Де взяти хороших священиків та професійних лікарів?

9 02 2018   Денис Таргонський Публікації

Де взяти хороших священиків та професійних лікарів?

Одна благочестива жіночка взяла й серйозно захворіла. В районній лікарні, куди її поклали лікуватись на стаціонар, поставили діагноз - жовтуха. Такі висновки лікарі зробили з огляду на те, що вона пожовкла.

Проблема ставлення до «іншого» у християнстві Заходу та Сходу і виклики українського суспільства. Частина 2. «Інший» в українському суспільстві і українській Церкві. Історичний погляд і насущні питання

6 02 2018   Протоієрей Богдан Огульчанський Публікації, Історія

Проблема ставлення до «іншого» у християнстві Заходу та Сходу і виклики українського суспільства. Частина 2. «Інший» в українському суспільстві і українській Церкві. Історичний погляд і насущні питання

Проблема ставлення до «іншого» є у християнстві однією з основних та повсякчас актуальних, і тому має обговорюватися. Адже основна місія християн – свідчити про свою віру, благовістити, тобто спілкуватися, взаємодіяти з «іншими». Таке спілкування в різні епохи мало вельми різні форми. Для нас зараз важливо проаналізувати, чи є можливість конструктивної відповіді на наявну тенденцію до зростання релігійного напруження в Україні.

"Власть ключей": упущенные нюансы понимания

26 01 2018   Архимандрит Феогност (Пушков) Публікації, Богослов'я

"Власть ключей": упущенные нюансы понимания

Я давно намеревался написать на эту тему, так как она является одной из злободневных тем в современном христианском обществе. Дискуссии на эту тему в блогосфере ведутся постоянно и неумолкаемо.

Классификация и обзор евангельских богословских ВУЗов Украины

24 01 2018   Виталий Гура Публікації, Аналітика, Історія

Классификация и обзор евангельских богословских ВУЗов Украины

Основатели украинских евангельских братств всегда прилагали старания к изысканию возможностей организации библейско-богословских курсов по подготовке проповедников и служителей церквей.

«Отець, а ви знаєте, що сьогодні причастили розкольницю?»

17 01 2018   Денис Таргонський Публікації

«Отець, а ви знаєте, що сьогодні причастили розкольницю?»

Невигадана історія

Проблема ставлення до «іншого» у християнстві Заходу та Сходу і виклики українського суспільства. Частина 1. Европейські тренди і московські звичаї

15 01 2018   Протоієрей Богдан Огульчанський Публікації, Історія

Проблема ставлення до «іншого» у християнстві Заходу та Сходу і виклики українського суспільства. Частина 1. Европейські тренди і московські звичаї

Цей текст не претендує на теологічний формат (що вимагає ретельнішого дослідження джерел). Але, міркую, проблема ставлення до «іншого» є у християнстві однією з основних та повсякчас актуальних, і тому має обговорюватися. Адже основна місія християн – свідчити про свою віру, благовістити, тобто спілкуватися, взаємодіяти з «іншими». Таке спілкування в різні епохи мало вельми різні форми – і конструктивні, і деструктивні, аж до кровопролиття. Для нас зараз важливо проаналізувати, як формувалося ставлення до «іншого» зокрема у східному, православному християнстві та як відповідні традиції впливають на сучасне релігійне напруження в Україні.

Отлучить нельзя отпеть… Что говорят каноны о признании/непризнании крещения и других таинств у раскольников и еретиков?

11 01 2018   Василий Погребняк Публікації, Богослов'я, Аналітика, Історія

Отлучить нельзя отпеть… Что говорят каноны о признании/непризнании крещения и других таинств у раскольников и еретиков?

Произошедший в Запорожье накануне Рождества Христова скандал с отказом со стороны представителей Запорожской епархии УПЦ (Московского Патриархата) отпеть погибшего младенца, крещенного в УПЦ-Киевского Патриархата, вызвал не только общественный резонанс, но и оголил серьезные проблемы канонического, экклесиологического, богословского и в целом мировозренческого характера внутри УПЦ (МП).

Несвятая история святой Церкви Христовой

2 01 2018   Денис Таргонский Публікації, Історія

Несвятая история святой Церкви Христовой

500-летию Реформации посвящается

Стара пісня на старий лад. На єпархіальних зборах Київської єпархії УПЦ говорили, як «не зійти з правильної дороги»

26 12 2017   Записали Сергій Штейніков, Сергій Нагорний Публікації, Історія

Стара пісня на старий лад. На єпархіальних зборах Київської єпархії УПЦ говорили, як «не зійти з правильної дороги»

25 грудня 2017 р. у Трапезному храмі Києво-Печерської лаври відбулися єпархіальні збори Київської єпархії УПЦ (МП) під головуванням митрополита Онуфрія (Березовського). Ці збори не стали сенсацією, але кілька речей варті уваги. Кореспонденти порталу «Релігія в Україні» поспілкувались з декількома учасниками зборів, які погодилися говорити на умовах анонімності.

«Отче наш». Трудности перевода

14 12 2017   Протоиерей Олег Скнарь Публікації, Богослов'я, Історія

«Отче наш». Трудности перевода

Европейские, а следом за ними и отечественные СМИ, всю неделю елозили высказывание папы Римского Франциска о качестве перевода знаменитой христианской молитвы «Отче наш». И хотя обновленный перевод этой молитвы уже используется в украинском православии, многим непонятно, в чем суть вопроса. За пояснением мы обратились к руководителю миссии «Церковь и культура» Киевской епархии УПЦ, доценту кафедры библеистики Киевской духовной академии протоиерею Олегу Скнарю. Публикуем его ответ.

Так что же все-таки не так в современном православном монашестве?

14 12 2017   Архимандрит Феогност (Пушков) Публікації

Так что же все-таки не так в современном православном монашестве?

«Монашеская тематика» принадлежит к тому списку тем, на которые имеется большой «социальный запрос» как в церковной, так и в околоцерковной среде. Разговоры про монашество популярны, т.к. именно монашество поставляет правящую элиту Церкви – епископат. Вот и ученый монах (с европейским образованием) Диодор Ларионов бросил в поток СМИ свои мысли на заданную темe [1]. Со многим, написанным этим автором касательно современного монашеского института, я согласен. Но многое из высказанного им, по моему мнению, уязвимо для критики и лишено монашеского бесстрастия.

Сергій Григоренко, екс-секретар Луцької міськради: «Якщо християнин відчуває покликання йти в політику, то варто йти»

13 11 2017   Підготували Оксана Соловйова, Гнат Мєрєнков Публікації, Інтерв'ю, Офіційно

Сергій Григоренко, екс-секретар Луцької міськради: «Якщо християнин відчуває покликання йти в політику, то варто йти»

Я корінний лучанин, народився у Луцьку. За освітою історик, магістр історії. Закінчив Волинський державний університет (зараз це Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки), історичний факультет. Темою моєї магістерської роботи були «Відносини радянської влади і протестантів на Волині в 40-х — 50-х рр.». Коли радянська влада після Другої світової війни прийшла на Волинь, утворила відповідальні органи, які мали контролювати протестантські церкви, намагалася їх розділити, побороти, контролювати. Мене ця тема цікавила.

Бюрократия вместо Бога

30 10 2017   Денис Таргонский Публікації

Бюрократия вместо Бога

«Тогда первосвященники и фарисеи собрали

совет и говорили: что нам делать? Этот Человек

много чудес творит. Если оставим Его так, то все

уверуют в Него, и придут Римляне и овладеют и

местом нашим и народом. Один же из них, некто

Каиафа, будучи на тот год первосвященником,

сказал им: вы ничего не знаете, и не подумаете,

что лучше нам, чтобы один человек умер за

людей, нежели чтобы весь народ погиб» (Ин. 11, 47-50).

Почути голос «німого свідка». Про «Спомини» митрополита Йосифа Сліпого

19 10 2017   Михайло Черенков Публікації, Рецензії, Історія

Почути голос «німого свідка». Про «Спомини» митрополита Йосифа Сліпого

Йосиф Сліпий. Спомини / Ред. Іван Дацькo, Марія Горяча, вид. 2-ге. Львів-Рим: Видавництво УКУ, 2014. – 608 с. + 40 іл.

Спільна патформа: у Київ на методологічний семінар з’їхалися знавці Старого Завіту

11 10 2017   Анна Поліщук Публікації, Богослов'я

Спільна патформа: у Київ на методологічний семінар з’їхалися знавці Старого Завіту

3 жовтня у столиці відбувся V науково-методологічний семінар «Актуальні проблеми сучасного богослов’я» за участю провідних українських та зарубіжних богословів, науковців, а також релігієзнавців, студентів та представників духовенства.

Богословська класика – сучасна!

3 10 2017   Протоієрей Богдан Огульчанський Публікації, Рецензії, Богослов'я

Богословська класика – сучасна!

Про новий відеокурс архімандрита Кирила (Говоруна) «Класика і сучасність в богослов’ї» у київському Відкритому Православному університеті (див. відеоканал у Youtube Відкритого Православного університету)

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві. Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні ньюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями.

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний мЬсЬонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...

Старый дуб рухнул. И тут, началось…

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Воистину христианство уже давно умерло!   Вместо тяжелой борьбы с пристрастиями и грехами в себе для перерождения и преображения человека( ества) , мы (не все ли?),  говорим  и призываем только(!)  к внешнему исполнению обрядов..Где же эти совершенные ПОСЛЕДОВАТЕЛИ ХРИСТА??? О, как хотелось бы хотя бы посмотреть на них...А они должны были бы сами  спастись и СПАСТИ ВЕСЬ МИР!!! Кто же и куда нас и весь мир ведет???

Депутат Денис Бородюк: «Ни один олигарх столько не укра...

Onufriy

Onufriy написал:

люди, которые не боятся Бога, не доверяют и другим людям

Ни один олигарх столько не украдет, сколько крадут все украинцы понемножку

мы живём просто-напросто не по средствам

Толковий єретик адвентист. Добряче сказав +5!

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

Onufriy

Onufriy написал:

Слабкість статті у тому, що вона викриває воканонічнених брехунів, але не викриває єресі

Базікати отаку похабщину може лише проклятий святоросійський єретик: 
не варто приєднуватись до ПЦУ, бо це буде зрада нашій православній вірі

таїнства в ПЦУ є недійсними

ПЦУ — це легалізований розкол

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dima222
авторами говориться про умовність або неправдивість факту вбивства

Ви не праві - розпусники говорять лише про те, що загиблі не були безвинно убитими...  what (...):
помолилися за упокій душ «невинно убієнних на Майдані»

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

dima222

dima222 написал:

Та про що там говорити. Ось сайт Володимир-Волинської єпархії дає новину про участь представників єпархії у вшануванні убієнних на Майдані. Останні слова у лапках - тобто авторами говориться про умовність або неправдивість факту вбивства. Для мене цього достатньо щоб переконатися, що МП - це ворожа Україні структура. 
http://xn--80a3aeu4czas.xn--j1amh/m-volodymyr-volynskyi-predstavnyky-ieparkhii-d
oluchylysia-do-vshanunnia-ubiiennykh-na-maidani/

Митрополит-монархист УПЦ (МП) заговорил о любви к "сув...

Onufriy

Onufriy написал:

Ионафан: ради блага Церкви нашей, отлагая иные попечения, направить свои стопы на избирательные участки

Херувимська пісня: всякое ныне житейское отложим попечение. Яко да Царя всех подымем

wink lol Таки довів до сліз, ревнитель "віри древлеросійської"! 

Очевидно, владыка стремится изменить свою репутацию

Та ні, він просто так агітує за Зельонского. Агітує, як може, - у клоунській манері (вочевидь, саме так і треба)

300 приходов. Как православные общины в Украине переход...

Олександр

Олександр написал:

Саття про те що за МП всі права. Кидається в очі правовий нігілізм автора. Автор не читав законів і розповсюджує свої фантазії. Про масовий перехід можна буде говорити восени коли закінчиться термін на перехід відповідно до:

«Закон України Про внесення змін до Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації» щодо назви релігійних організацій (об'єднань), які входять до структури (є частиною) релігійної організації (об'єднання), керівний центр (управління) якої знаходиться за межами України в державі, яка законом визнана такою, що здійснила військову агресію проти України та/або тимчасово окупувала частину території України».

Перехід для дуже «умних» буде через суд відповідно:

Статті 16: «Припинення діяльності релігійної організації» Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації».

Суд припинить діяльність громади на підставі Закону «Про свободу совісті та релігійні організації» щодо назви релігійних організацій (об'єднань), які входять до структури (є частиною) релігійної організації (об'єднання), керівний центр (управління) якої знаходиться за межами України в державі, яка законом визнана такою, що здійснила військову агресію проти України та/або тимчасово окупувала частину території України».

Наступною дією суду буде застосовування статті 20 Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації»

Стаття 20. Розпорядження майном релігійних організацій, що припинили свою діяльність

У разі припинення діяльності релігійної організації майнові питання вирішуються відповідно до її статуту (положення) і чинного законодавства.

Після припинення діяльності релігійних організацій майно, надане їм у користування державними, громадськими організаціями або громадянами, повертається його колишньому власнику.

На майно культового призначення, що належить релігійним організаціям, не може бути звернено стягнення за претензіями кредиторів.

При відсутності правонаступників майно релігійної організації, що припинила свою діяльність, переходить у власність держави.

У разі припинення діяльності релігійної організації у зв'язку з порушенням цього Закону та інших законодавчих актів України майно, що перебуває в її власності, за винятком культового, може безоплатно переходити у власність держави. Культове майно передається іншим релігійним організаціям.

А після рішення суду в територіальній громаді завжди знайдуться судові виконавці і добровольці що будуть горіти бажанням навести законний порядок з «релігійною сектою» що поза законом.


Свій вклад внесе також автоматичне  позбавлення реєстрації всіх громад МП восени в Мінкульті. Ця дія позбавить їх статусу «безприбуткових». А це означає що прийдеться платити за все податки, навіть на свічки. Канонічні зразу призадумаються і багато хто зрозуміє що ПЦУ є більш канонічною, адже для отримання Томосу Київ не тримав у неволі Патріарха як к це зробила Москва.

Таким чином за два три роки МП значно скоротиться.

Мінкультури: суд може припинити діяльність релігійної о...

Onufriy

Onufriy написал:

Міністерство культури востаннє попереджує... angry
...путінослужіння шкідливе для вашого, москвовіри, фінансового здоров'я

Про депортацію єп. Гедеона (Харона)

Onufriy

Onufriy написал:

Яка чудова новина!
"Депортація єпископа МП" - це звучить, як музика.. love

На одного сакральника (і шпигуна) стало менше 

Про "призначення" членів річного синоду ПЦУ

Tim

Tim написал:

Основная проблема ПЦУ в том,что это де факто слабо перекрашенная КП с вечноживым Филаретом во главе. И он не собирается переходить на роль свадебного генерала. Хотя делал КП по самым худшим лекалам РПЦ(поскольку других и не знал,да и надобности в этом не было).
Я даже промолчу о том,что самого Говоруна по известным причинам на Собор не пустили. Не пустила именно КП. Хорошим предстоятелем будет Епифаний или плохим -это будет видно потом. Т.е. после того, как Филарету пропоют вечную память,а особо приближённых к императору (в частности великого и могучего брехуна Евстратия) пошлют подальше. Пусть не в ссылку wink  как Златоуста, но по крайней мере из Синода и любых синодальных учреждений. Пусть сидит в своём Чернигове. 
А до тех пор ,увы, эта организация больше похожа на восточный базар. И те люди, которым бы следовало подавать христианские примеры внешним - исключительно торгуются, обманывают,перепродают...

Під Вінницею у Бохониках селяни звинуватили священика, ...

Onufriy

Onufriy написал:

Жрець москвовірів Алєг Мєльнік сподобився побачити у нічному видінні дідуся Пу!!  feel
Думаю, се знак..
Якщо ж.Мєльніку вже по ночам росбог являється (і дає настанови), се означає... що вже давно пора "канонічному" на підвищення, - може навіть у ризницю до Ткачова winked
отець Олег у неділю розказував, що під час сну до нього явився Путін, який сказав прочитати парафіянам певну книгу. І він нам її читав