Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Публікації
«На богословському рівні католицизм, православ

6 11 2019 Публікації, Інтерв'ю, Богослов'я, Аналітика, Історія

«На богословському рівні католицизм, православ'я і протестантизм дуже зблизилися». Актуальна розмова про розвиток богослов'я в Україні та світі

Продовження розмови Кирила Караченцева, ведучого програми "Ultima cena" на каналі "Ісландія", та Юрія Чорноморця, професора Національного педагогічного університету імені М. Драгоманова, доктора філософських наук, про новітню теологію. Початок розмови див. у перередній публікації «Чим займається новітня теологія?».

«Чим займається новітня теологія?». Актуальна розмова про розвиток богослов

6 11 2019 Публікації, Інтерв'ю, Богослов'я, Аналітика, Історія

«Чим займається новітня теологія?». Актуальна розмова про розвиток богослов'я в Україні та світі

25 жовтня 2019 р. на українському каналі "Ісландія" в програмі "Ultima cena", яка присвячена релігіям у сучасному світі, відбулася розмова Кирила Караченцева, ведучого програми, і Юрія Чорноморця, професора Національного педагогічного університету імені М. Драгоманова, доктора філософських наук, про новітню теологію; про те, чим вона займається; про актуальні проблеми сучасних теологічних досліджень; про те, як теологія існує в Україні; про можливі перспективи її розвитку. Пропонуємо текстовий варіант розмови.

Моралістський інтернаціонал. Роль російських православних діячів у транснаціональній мережі моральних консерваторів

29 10 2019   Крістіна Штьокль Публікації, Аналітика, Історія

Моралістський інтернаціонал. Роль російських православних діячів у транснаціональній мережі моральних консерваторів

Австрійська соціологиня, дослідниця постсекулярних конфліктів, авторка декількох книг про Російську Православну Церкву Крістіна Штьокль презентувала проміжні результати свого нового дослідження на семінарі в Києві, організованому 23 вересня 2019 року Інститутом історії Церкви та Київським центром Українського католицького університету (УКУ).

Про людину, яка надихала інших

2 10 2019   Анатолій Хільченко, священик Публікації

Про людину, яка надихала інших

Складно сказати, який величний замисел про людину має Творець. Часто на життєвому шляху багато трапляється скорбот. І збагнути, чому відбувається саме так, можуть, певно, лише особливі Божі обранці. А ще Господь дарує нам на життєвому шляху особливих людей, які допомагають долати найрізноманітніші труднощі…

«Вайшнавська традиція крізь століття». Хроніка VII Міжнародної релігієзнавчої школи в Україні

25 09 2019   Ганна Сарамудова Публікації

«Вайшнавська традиція крізь століття». Хроніка VII Міжнародної релігієзнавчої школи в Україні

6-15 серпня в Україні за участю 25 науковців відбулася VII Міжнародна релігієзнавча школа «Вайшнавська традиція крізь століття». Школа проводилась у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка, у Відділенні релігієзнавства Інституту філософії імені Г. С. Сковороди НАН України, у Київській духовній академії свідомості Крішни, у вайшнавському освітньому центрі «Новий Маяпур», у Дніпровському національному університеті імені Олеся Гончара та в Дніпровській теологічній академії свідомості Крішни.

Ґлен Скорджі: «Ніколи не хреститиму робота»

17 09 2019   Спілкувався Олексій Гордєєв Публікації, Інтерв'ю

Ґлен Скорджі: «Ніколи не хреститиму робота»

Ґлен Скорджі, який отримав ступінь доктора філософії (Ph.D.) у 1986 році в шотландському Університеті Сент-Ендрюса (Велика Британія), вже тричі встиг побувати в Україні. Як він каже, «я хочу бути максимально корисним там, де є, у різних країнах, здебільшого – в Азії, однак це більше виняток з цього “азійського правила”». Будучи експертом з систематичного й історичного богослов’я та етики, Ґлен викладає в Україні як visiting professor на запрошення Християнського центру «Реаліс».

«Житіє моє», або Про святість з людським обличчям

11 09 2019   Денис Таргонський Публікації, Історія

«Житіє моє», або Про святість з людським обличчям

У православній Церкві є безліч великих святих – древніх мучеників, які, вмираючи, викривали язичників у всіх видимих і небачених гріхах; монахів, які зрікалися світу, що у злі лежить; бояр і бояринь, які будували храми, не звертаючи уваги на те, як жили їхні закріпачені селяни; ігуменів монастирів, що володіли десятками сіл та тисячами гектарів землі; князів та благочестивих царів, які завойовували інші народи, безумовно, тільки заради того, щоб поширювати православ’я…

Денис Гореньков: «Цілісна місія церкви реалізується через три ключові принципи...»

9 09 2019   Бесідував Віталій Хромець Публікації, Інтерв'ю

Денис Гореньков: «Цілісна місія церкви реалізується через три ключові принципи...»

27 серпня 2019 р. гостем програми “Наша освіта”, яка виходить на «Світлому Радіо “Еммануїл”» (Київ) у партнерстві з Несторівським центром, був директор освітніх програм фонду "Місія Євразія" (Mission Eurasia Field Ministries) Денис Гореньков.

В’ячеслав Горшков: «Християнство повинно свідчити про Одкровення засобами тієї культури, в яку воно потрапило»

2 09 2019   Бесідував Віталій Хромець Публікації, Інтерв'ю

В’ячеслав Горшков: «Християнство повинно свідчити про Одкровення засобами тієї культури, в яку воно потрапило»

20 серпня 2019 р. гостем програми “Наша освіта”, яка виходить на "Світлому Радіо “Еммануїл” (Київ) у партнерстві з Несторівським центром, був В’ячеслав Горшков, релігієзнавець, аспірант кафедри релігієзнавства та богослов’я НПУ ім. М.П. Драгоманова, біблеїст і багатолітній православний місіонер.

Біблія українською. У Києві відбулося перше засідання ініціативної групи сучасного перекладу Біблії

28 08 2019   Володимир Волковський Публікації, Богослов'я

Біблія українською. У Києві відбулося перше засідання ініціативної групи сучасного перекладу Біблії

Як називається справа, яка є водночас епохальною, культуровизначальною, але кожен, хто візьметься за неї, одразу натикається на критику з усіх боків? Це – переклад Біблії українською мовою. Про стан справ із перекладами Біблії та можливість нового видання Біблії українською ми говорили 27 серпня 2019 р. на першому засіданні перекладацької ініціативи «Біблія українською». Головне завдання цього зібрання – виявлення кола зацікавлених перекладачів-бібліїстів і обговорення організаційних, методологічних та інших питань.

Юлія Ніколайчук: «Ми намагаємось сказати церкві: "Виходьте зі стін і йдіть в університети!"»

27 08 2019   Бесідував Віталій Хромець Публікації, Інтерв'ю

Юлія Ніколайчук: «Ми намагаємось сказати церкві: "Виходьте зі стін і йдіть в університети!"»

Що таке християнське служіння і яке місце освіти в цьому служінні. Про це 13 серпня 2019 р. на "Світлому Радіо "Еммануїл" відбулася розмова з Юлією Ніколайчук, яка вже понад 18 років присвятила християнському служінню серед студентів. Юлія вивчала фізику і математику в Житомирському педагогічному університеті ім. І. Франка, у свої студентські роки, ще на першому курсі, вона повірила в Бога і почала активно відвідувати церкву. Сьогодні Юлія Ніколайчук виконавчий директор «ССХ Україна» («Співдружність студентів-християн Україна»).

Чекали нападу, а зустріли з короваєм. (Не)добра історія, яка трапилась на Хмельниччині

23 08 2019   Денис Таргонський Публікації, Історія

Чекали нападу, а зустріли з короваєм. (Не)добра історія, яка трапилась на Хмельниччині

Щороку на Успіння з села Білогородка Ізяславського району Хмельницької області віряни УПЦ (МП) ідуть хресною ходою до Почаєва. Протягом багатьох років у кожному селі люди їх зустрічали з хлібом-сіллю, прикладалися до образу Почаївської Божої Матері, який несли із собою прочани, і проводили з молитовними піснеспівами далі у добру дорогу. Але цього разу паломницька дорога виявилася з перепонами. Річ у тому, що парафії декількох сіл, через які вони мали йти, перейшли до ПЦУ.

Беранжер Савелієфф: «Спілкуючись з біженцями, я багато чому можу навчитися в них»

19 08 2019   Бесідував Віталій Хромець Публікації, Інтерв'ю

Беранжер Савелієфф: «Спілкуючись з біженцями, я багато чому можу навчитися в них»

Яке місце християнства у формуванні концепту гідності людини; яким чином освіта впливає на усвідомленні важливості гідності людини і чому освіта повинна культивувати й формувати людину, яка має гідність та яка шанує гідність іншої людини — на ці питання дає відповіді соціальний працівник Беранжер Савелієфф (Франція), яка була учасницею XVII Київського літнього богословського інституту, а 30 липня 2019 р. стала гостем програми “Наша освіта”, яка виходить на "Світлому Радіо “Еммануїл” (Київ) у партнерстві з Несторівським центром.

Священник-фасилітатор Олександр Чорней: «Захоплення психіатрією, психологією, педагогікою допомагає мені в душпастирській діяльності»

16 08 2019   Бесідував Віталій Хромець Публікації, Інтерв'ю

Священник-фасилітатор Олександр Чорней: «Захоплення психіатрією, психологією, педагогікою допомагає мені в душпастирській діяльності»

Протоієрей Олександр Чорней — настоятель церкви святителя Інокентія Херсонського у місті Херсон Херсонської єпархії УПЦ (МП), фасилітатор, медіатор, кризовий консультант, засновник освітнього проекту «Старець он-лайн». Разом зі своїм батьком, протоієреєм Димитрієм Чорнеєм, він також багато років здійснює місію в херсонських колоніях для засуджених. Проте розмова з о. Олександром більш широка — про неконфліктну комунікацію, про навчання як взаємообмін досвідами, про проблеми самопізнання...

Христова діва – баба Марія. Життя і смерть селянки з хутора Олексюки

13 08 2019   Денис Таргонський Публікації, Історія

Христова діва – баба Марія. Життя і смерть селянки з хутора Олексюки

За тиждень до смерті Марія як могла прибралася у хаті: щось підбілила, поскладала речі – бо ж люди прийдуть на похорон. Після того сама причепурилася, вдягнула святковий одяг, хустку, у якій ходила до церкви, лягла… І більше не вставала. Вона перейшла у вічність дівою Христовою, якій цьогоріч виповнилося 95 років.

Як перекласти biodiversity, global warming, environmental justice... церковнослов

12 08 2019   Володимир Волковський Публікації, Богослов'я

Як перекласти biodiversity, global warming, environmental justice... церковнослов'янською?

8 серпня 2019 р. в Інституті філософії імені Г.С. Сковороди НАНУ відбулося чергове робоче засідання науково-методологічного семінару «Принципи та підходи у перекладі богослужбових текстів українською мовою» Українського літургічного товариства. Попереднє засідання семінару відбулося 17 липня, на ньому обговорено перші завдання Товариства. А 8 серпня було обговорено удосконалення перекладу типового молебня на тему екології, захисту природи українською і церковнослов'янською мовами та особливості редакції Київського ізводу церковнослов'янської мови.

Архімандрит Кирило Говорун: «В ідеальному випадку споживачем богословської освіти може бути кожен свідомий християнин»

12 08 2019   Віталій Хромець Публікації, Інтерв'ю, Богослов'я

Архімандрит Кирило Говорун: «В ідеальному випадку споживачем богословської освіти може бути кожен свідомий християнин»

У секулярному суспільстві ще існують стійкі стереотипи про богословську освіту, що це атавізм та пережиток. Натомість богослов’я продовжує відігравати важливу роль у самоусвідомленні Церкви. Якою і для кого має бути сучасна богословська освіта? Про це — бесіда з відомим українським православним богословом, професором Університету Лойоли Мерімаунт (Лос-Анджелес), архімандритом Кирилом (Говоруном).

«Інакший досвід». Проект українських інтелектуалів для людей з особливими потребами

12 08 2019   Володимир Волковський Публікації

«Інакший досвід». Проект українських інтелектуалів для людей з особливими потребами

Українські філософи, письменники, митці і журналісти розкажуть у новому проекті, коли й чому їм доводилося почуватися чужими та інакшими, а також поміркують про свободу як сміливість бути собою.

Українське літургійне товариство: перші завдання

25 07 2019   Володимир Волковський Публікації, Богослов'я, Аналітика

Українське літургійне товариство: перші завдання

Робота науково-методологічного семінару «Принципи та підходи у перекладі богослужбових текстів українською мовою» продовжується. 17 липня 2019 р. в Інституті філософії імені Г.С. Сковороди НАН України відбулось робоче засідання перекладацької ініціативної групи за результатами першого семінару, який відбувся 24 червня. Засідання ініціював і забезпечив Несторівський центр, науково-просвітницька громадська організація.

Яна Рожнятовська: Інтелектуальний розвиток у християнстві – Бог нам дав розум, щоб ми ним користувалися, і ми відповідальні за те, як ним користуємося

25 07 2019   Бесідував Віталій Хромець Публікації, Інтерв'ю

Яна Рожнятовська: Інтелектуальний розвиток у християнстві – Бог нам дав розум, щоб ми ним користувалися, і ми відповідальні за те, як ним користуємося

9 липня 2019 р. гостем програми “Наша освіта”, яка виходить на "Світлому Радіо “Емануїл” (Київ) у партнерстві з Несторівським центром, була Яна Рожнятовська, координатор проекту "Об'єднуючи людей заради миру" та засновниця Школи інтелектуального розвитку. Говорили про освіту та пошук себе.

Нова епоха в історії України: повернення духовенства і мирян в освітній простір вселенської Церкви

18 07 2019 Публікації, Богослов'я, Аналітика, Історія

Нова епоха в історії України: повернення духовенства і мирян в освітній простір вселенської Церкви

30 червня - 14 липня 2019 року у Волоській академії богословських студій (Греція), одному з флагманів сучасної православної освіти, було проведено літню школу для духовенства і мирян-богословів Православної Церкви Україні. Студенти і викладачі богословських шкіл України за сприяння авторитетних богословів з різних Помісних Православних Церков вивчали богослов’я у Греції та були прийняті Вселенським Патріархом. Подібні богословські події будуть регулярними і стануть серйозним поштовхом для інтеграції духовної освіти України в освітній простір вселенської Церкви.

Богословська освіта і виклики, які ставить Богословська академія Волоса: необхідність зміни парадигми

18 07 2019   Ніколаос Аспруліс Публікації, Богослов'я, Аналітика, Історія

Богословська освіта і виклики, які ставить Богословська академія Волоса: необхідність зміни парадигми

30 червня - 14 липня 2019 року група студентів духовних академій Православної Церкви України взяла участь у двотижневій програмі навчання Академії богословських студій в місті Волос (Греція). Волоська академія відома як дослідницький центр, який запроваджує інноваційні підходи у світовій богословській освіті. Для знайомства українських читачів з цим богословським закладом пропонуємо доповідь Ніколаоса Аспруліса (Nikolaos Asproulis), заступника директора цієї Академії та співробітника журнала "Theologia", прочитану на конференції  "Теологічна освіта в Білорусі і країнах Європи в контексті забезпечення свободи віросповідання", яка відбулася в Мінську 21-22 листопада 2014 року за участю представників наукових і духовних установ Болгарії, Білорусі, Греції, України, Литви, Польщі, Росії, зокрема РПЦ.

УГКЦ після римської зустрічі з папою. То в чому ж полягав сюрприз?

16 07 2019   Микола Крокош Публікації, Аналітика

УГКЦ після римської зустрічі з папою. То в чому ж полягав сюрприз?

«Бійся данайців, що дари приносять» (За Вергілієм)

Розвиток української богословської думки в Національному педагогічному університеті ім. М. Драгоманова

11 07 2019   Тетяна Левченко, кандидат філософських наук Публікації, Богослов'я, Історія

Розвиток української богословської думки в Національному педагогічному університеті ім. М. Драгоманова

Аналіз розвитку богословської думки в Національному педагогічному університеті імені М.П.Драгоманова в області підготовки кадрів вищої кваліфікації

Протоієрей Андрій Шиманович: «Не варто дивуватися, якщо через деякий час ми прокинемося у протестантській державі...»

10 07 2019   Бесідував Віталій Хромець Публікації, Інтерв'ю

Протоієрей Андрій Шиманович: «Не варто дивуватися, якщо через деякий час ми прокинемося у протестантській державі...»

18 червня 2019 р. гостем програми “Наша освіта”, яка виходить на "Світлому Радіо “Емануїл” (Київ) у партнерстві з Несторівським центром, був протоієрей Андрій Шиманович, магістр богослов’я, настоятель храму на честь свв. рівноап. Кирила і Мефодія (Православна Церква України) при Черкаському національному університеті імені Богдана Хмельницького. Отець Андрій є випускником цього університету, а також Київської духовної семінарії і академії УПЦ (Московського Патріархату). У свій час він був керівником Місіонерського відділу Кіровоградської єпархії УПЦ (МП), а зараз є активним місіонером у Черкаській єпархії ПЦУ.

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Архієпископ-ректор Почаївської семінарії послав «сосати...

dima222

dima222 написал:

Вітання владиці Іову з Івано_Франківської єпархії УПЦ МП: спаси, Господи, владико за Ваші компліменти у нашу адресу! Знаєте, образливо до глибини душі. При скорій зустрічі у Почаєві обовязково зустрінусь з Вами і подивлюся прямо в очі... 

Чи дійде до церковного майдану?

dima222

dima222 написал:

Цікаво що офіційний сайт УПЦ МП має таку собі розлогу колонку де дублює новини із офіційного сайту РПЦ - тут і про Путіна новини і про Медведєва і про російську армію якій РПЦ будє храми... Відкриваєш сайт УПЦ а там новини про Путіна... ото радость із Patriarchia.ru 

Віряни ПЦУ відстояли у Верховному суді право на перехід...

dutchak1

dutchak1 написал:

Ну і що, хтось читав те судове рішення? З чим вітали парафіян і настоятеля храму?

25.          Тому, суд доходить висновку, що в даному випадку спір виник між засновниками та членами релігійної організації - Хустської єпархії УПЦ та релігійної громади - Релігійної громади УПЦ КП, яка вирішила змінити канонічне підпорядкування, подавши заяву про реєстрацію змін до статуту, що свідчить про приватно-правовий характер спірних правовідносин.

26.          У зв`язку з цим, судами попередніх інстанцій було помилково віднесено даний спір до       юрисдикції адміністративних судів, оскільки позовні вимоги у зазначеній справі спрямовані на захист цивільних прав позивача і з огляду на суб`єктний склад сторін спору він має вирішуватися за правилами господарського судочинства.

wink 

До недавнего времени можно было со снисходительной ирон...

dima222

dima222 написал:

Реально, перечитував іноді біографії наших архієреїв, ужасає те, що більшість немає навіть очної семінарї, і серед них найнайвищі чини архіреїв, даже предстоятелів!... ті що роками мучили свої голови і животи поклали у семінаріях, академіях і єпархіальних послушаніях - в тіні Церкви, а пронирливі і дерзновенні - керують єпархіями... парадоксіс ))) 

Тут священники УПЦ (РПЦ) говорят, мол, что признание ПЦ...

dima222

dima222 написал:

Стаття відмінна. Молодець

Отець Микола Данилевич закрив для мене можливість комен...

dima222

dima222 написал:

Многая лета, отец Андрей

УПЦ МП вже не називає ПЦУ "розкольниками"...

dima222

dima222 написал:

Дякую. Дуже вичерпно і тепер маю багато аргументів на захист ПЦУ перед знайомими з МП. Варто радіти! 

И снова перлы известного запорожского религиозно-полити...

dima222

dima222 написал:

Страшно от таких слов Луки - неужели здоровый человек может такое глаголати? 

Чи має Церква моральне право судити содомітів?

Олександр

Олександр написал:

Короткий зміст матеріалу: Свій хвалить своїх.

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dutchak1
церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці

А слухаючи Гундяєва, так і не скажеш... fellow

Дякую Вам за визнання того, що МП веде антидержавну діяльність wink (звісно трішечки, ну саму крихітку):
Цитата: dutchak1
Позиція організації (МП) стала ворожою окремим проявам держави

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

dutchak1

dutchak1 написал:

Однією з основних перешкод в державно-церковних відносинах в Україні є існування т.з науки «релігієзнавство». Назагал це мирне заняття, яке зайняло скромне але менш-більш дохідне місце в явищі української тіньової науки, невелике і замкнене болітце, в якому перетирають свої, далекі від життя, проблемки, плодять докторів і кандидатів філософії. І все би нічого, але в умовах нашої країни ця «наука» зайняла місце між державою і церквами і фактично, самостійно уповноваживши себе на представлення церков, в якості посередника веде діалог з державою. З представників цієї «науки» формуються комітети, департаменти, відділи міністерства яким надалі і доручають те, що в нас названо «державною політикою в області релігії». Зрозуміло, що для більшості держчиновників і законодавців релігія то тьомний лєс і, при виникненні якихось проблем з релігійними організаціями, вони біжать до релігієзнавця, який їм все розкладе «по поличкам». Ну не бігти же їм до тих малохольних, які Богу моляться. Тобто ситуація анекдотична – проголошуючи з усіх трибун про необхідність діалогу з церквами, держава той діалог і відносини імітує, замінює на відносини з бутафорською церквою, утвореною на держзамовлення докторами філософії і політології від релігієзнавства. Причому та побудова почалась ще в 1990 році, коли новоспеченими демократами і викладачами кафедр наукового атеїзму був зліплений союзний релігійний закон де по зразку цивільної громадської організації почали ліпити релігійні. Це була своєрідна резервація для віруючих і в Україні той процес підхопили вже місцеві діячі наукового атеїзму разом з діячами НРУ.

Всі релігієзнавці і викладачі кафедр вміють розказати про різні моделі співіснування держави та релігії, що мають місце у світовій практиці, які, частіше за все, законодавчо оформлені. Але я добавлю, що це є тінь іншої, вищої істин, яка встановлює що спочатку моделі і відносини а потім законодавче оформлення. Загально ця максима в теорії права виглядає так – закони тільки регулюють суспільні відносини і ніколи їх не створюють. Відносини передують законам. І от в нашій ситуації після розпаду СРСР, в ситуації з нульовим рівнем права і відсутністю реальних релігійних організацій як суб’єктів права, перетягнувши до себе конституційний принцип відділення, ми почали ним регулювати відсутні суспільні відносини(!). За цих обставин ті спроби в 90-х роках зробити релігійний закон були приречені. Що і сталось. Перетягнувши слідом за Конституцією цивільне право, ми ним почали регулювати духовні, неправові відносини. І цьому могли б завадити ну хоч якісь, ну хоч елементарні відносини з тими убогими релігійними організаціями. Це не потребує якихось надзвичайних зусиль чи здібностей. Це може навіть релігієзнавець Єленський. Якщо захоче. Наприклад – Єленський любив раніше на різних телевізорах розказувати про важливість автономії релігійної організації і про необхідність її захисту і захисту переходів. Ну і потім він зліпив той закон, Закон Мародерів №4128. І от якби Єленський уважніше придивився до релігійних організацій і до того принципу автономії, він би міг зрозуміти що принцип відділення і принцип автономії це є одне і теж. Або взаємодоповнююче. Принцип автономії в першу чергу означає що організація сама(!) її проголошує, сама визначає її межі а держава тільки бере це потім до уваги. А тому, якщо всі християнські конфесії згідно своїх канонів визначають автономною організацією всю церкву а не парафію, якщо всі конфесії самостійно визначають правила утворення парафій і долю майна - то це і мало би бути одним з основних правил відносин держави і церков. А Конституція це тільки потім констатує як відділення.

Сьогодні цей процес «побудови відносин» продовжують т.з ефективні менеджери, які відчувши своєрідний запит, успішно експлуатують його ресурс. Текст релігійного закону і та діяльність найбільш вповні стали в утворенні організації ПЦУ. В унісон з православною симфонією, з менеджерами від віруючих, в Україні творять близнюка «русского мира». Ось один з них стверджує що УПЦ МП стала ворогом  суспільства. Лукавить, свідомо або по нерозумінню. Позиція організації стала ворожою окремим проявам держави а держава це не є суспільство. Держава це механізм збирання податків, підтримання порядку в суспільстві. Такий же як пральна машина в побуті і стверджувати що пральній машині необхідна церква просто смішно. В суспільстві необхідні якісь відносини держава з церквами, але наша придуркувата машина в своєму існуванні намагається використати церкву в своїх інтересах, інтересах далеких від суспільних. Тому завжди слушне попередження – церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці. І в наших умовах відносини церкви з державою повинні починатись з тези – держава ворог церкви. Можна цитувати одного священника УГКЦ – держава не повинна робити нічого поганого для церкви і нічого доброго. Те, що «УПЦ (МП) всячески демонизируют Минкульт», ну що ж - під час війни завжди виникає потреба в специфічних «законах», текстах. Потреба в людях типу Медінський, Юраш, Єленський і існуючі з обох сторін фронту контори «міністерство культури» перетворилися в розсадники мракобісся.

 

Священик Сєверодонецької єпархії УПЦ (МП) звершив чин в...

Onufriy

Onufriy написал:

Та це прямо чудо!...
Схоже, що "капітан сьогодні був тверезий"

Харків'яни вимагають у парафії УПЦ (МП) відновити колі...

Onufriy

Onufriy написал:

порушення Закону України «Про охорону культурної спадщини» в Харкові давно набули системного характеру

Прокляті воцерковлені дикуни! what
Але ще більше гріха - на місцевих адміністративних беззаконниках і фарисеях

Знайдіть на цьому бланку згадку про УПЦ

dima222

dima222 написал:

Митрополита Лазаря давно треба було оголосити персоною нон грата в Україні - а тим часом його рідним брат Дмитро у Дунаєві біля Почаєва в селі, яке приєдналося до ПЦУ, намагається будувати нову церкву. І точно за гроші Лазаря, бо всі племінники Лазаря - сини та родичі Дмитра, служать священиками у Криму. 

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked