Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Публікації
Плагиатчик в госкомиссии, или Снова на те же грабли?

10 10 2016   Илья Бей Публікації, Рецензії

Плагиатчик в госкомиссии, или Снова на те же грабли?

21 сентября сайт МОНа торжественно отрапортовал о том, что государственное признание получили 15 дипломов выпускников духовных учебных заведений. К глубокому сожалению...

«Преподобні» ідоли

4 10 2016   Денис Таргонський Публікації

«Преподобні» ідоли

Якщо у світі надто розмита ліня між білим і чорним, то в храмі вона дуже чітко і контрастно відділяє одне від одного...

К’єтійський документ

26 09 2016   Переклад Миколи Крокоша Публікації, Богослов'я, Офіційно

К’єтійський документ

16-21 вересня в італійському місті К’єті відбулася пленарна зустріч Змішаної міжнародної комісії богословського діалогу між Католицькою та Православними Церквами, на якій укладено спільний документ.

Мовою цифр і персоналій: єпархії, вікаріати та єпископат УПЦ (МП), УПЦ КП, УАПЦ у 2016 році

26 09 2016   Володимир Мельник Публікації, Аналітика, Офіційно

Мовою цифр і персоналій: єпархії, вікаріати та єпископат УПЦ (МП), УПЦ КП, УАПЦ у 2016 році

Портал "Релігія в Україні" знайомить читачів зі статистичними даними релігійних організацій України станом на 2016 рік. До уваги пропонуються таблиці...

Релігійна свобода в Україні: протестантський контекст

20 09 2016   Максим Балаклицький Публікації, Аналітика

Релігійна свобода в Україні: протестантський контекст

Моя теза полягає в тому, що в контексті захисту релігійної свободи статус меншості не є недоліком...

Архієпископ Ігор Ісіченко: “Маємо ціле ґроно представників протестантських визнань, які формували українську культуру”

20 09 2016   Запитання ставив Максим Балаклицький Публікації, Інтерв'ю, Історія

Архієпископ Ігор Ісіченко: “Маємо ціле ґроно представників протестантських визнань, які формували українську культуру”

Ігор Ісіченко — архієпископ Харківсько-Полтавської єпархії УАПЦ, що зареєстрована як ХПЄ УАПЦ (оновлена), історик Церкви, літературознавець — аналізує роль протестантів у ранньомодерній та сучасній Україні.

16 09 2016   Илья Бей, Сергей Ковач Публікації, Богослов'я

Ономастическая ересь отцов круглого стола?

В свежепринятой Резолюции круглого стола «Вопросы духовной безопасности в информационном обществе» (Киево-Печерская Лавра, 6 сентября 2016 г.) мы нашли некоторые утверждения, которые, как кажется, базируются на евномиевском учении об имени, а потому мы считаем их спорными...

Шляхи подолання дискримінації у праві на свободу совісті та релігії

16 09 2016   Юрій Шеляженко Публікації, Аналітика

Шляхи подолання дискримінації у праві на свободу совісті та релігії

Необґрунтована і протиправна дискримінація у праві на свободу совісті та релігії закріплюється такими новелами Законів України «Про свободу совісті та релігійні організації», «Про альтернативну (невійськову) службу», як...

«Передача» Киевской митрополии Московскому патриархату в 1686 году: канонический анализ

13 09 2016   Константин Ветошников Публікації, Аналітика, Історія

«Передача» Киевской митрополии Московскому патриархату в 1686 году: канонический анализ

Перевод доклада, представленного 24 августа 2016 года на Международном конгрессе византийских исследований в Белграде Константином Ветошниковым, Византийская библиотека (Коллеж де Франс) / Национальный центр научных исследований, UMR 8167, Париж (оригинальный текст: https://www.academia.edu/... или https://byz2016.rs/...pdf, стр. 37-41).

Реформация и мы

13 09 2016   Михаил Черенков Публікації, Аналітика

Реформация и мы

В сегодняшней Украине именно Церкви пользуются наивысшим уровнем доверия, а значит могут сыграть ключевую роль в реформировании всего общества.

Релігійно-політична ситуація у країнах Міжмор

31 08 2016   Ігор Загребельний Публікації, Аналітика

Релігійно-політична ситуація у країнах Міжмор'я і ціннісний вибір України

Простір Міжмор'я утверджується в ролі острівця справжньої європейськості. Не варто переоцінювати масштаби консервативного повороту у Центральній Європі. Але поки що цей регіон приємно виділяється на тлі і Заходу, і Росії...

Война православных с православием

24 08 2016   Денис Таргонский Публікації, Аналітика

Война православных с православием

Гонители православия в реальности совсем не Диоклетианы, а праведные гении, ревностные православные христиане...

Переображення: почати з себе

22 08 2016   Михайло Мельник, священик Публікації

Переображення: почати з себе

Служителями і вірянами вичитуються молитовні правила, дотримуються пости, виголошуються проповіді, проводяться реколекції, місії, прощі, подаються катехизмові науки, а що ж міняється в нас на краще?!

Борис і Гліб посеред війни

10 08 2016   Денис Таргонський Публікації

Борис і Гліб посеред війни

Молитва до цих святих сьогодні, як ніколи, необхідна кожній людині, яка переживає трагедію війни в Україні...

Где вы, семьи священников? Где вы, христианские семьи?

5 08 2016   Архимандрит Феогност (Пушков) Публікації

Где вы, семьи священников? Где вы, христианские семьи?

В «христианских» семьях встречается подлинное христианское самосознание и благочестие в одном случае из 10, а в семьях священников – в одном из 50.

Помилки в Літургії, літургійних текстах, текстах молитов та інше

1 08 2016   Михайло Мельник, протоієрей УГКЦ Публікації

Помилки в Літургії, літургійних текстах, текстах молитов та інше

Три століття священнослужителі не мали служебників. Не було Церковного Уставу щодо богослужінь: відправ Літургії, Вечірні, Утрені, звершення Святих Тайн, різних вказівок і приписів щодо сповнення обрядів...

Батько Владислава Костюка, який вижив у теракті в Ніцці: «Я переконаний, що сина врятував тільки Бог»

26 07 2016   Бесіду вів Гнат Мєрєнков Публікації, Інтерв'ю

Батько Владислава Костюка, який вижив у теракті в Ніцці: «Я переконаний, що сина врятував тільки Бог»

Олександр Костюк із Рахнів-Лісових Вінницької області розповідає про свого сина, 23-річного Владислава, який отримав поранення під час теракту, що стався 14 липня у Ніцці...

Хресна хода миру – паломництво вірних чи демонстрація «сили»?

19 07 2016   Денис Таргонський Публікації

Хресна хода миру – паломництво вірних чи демонстрація «сили»?

Хресна хода не може бути «за мир» чи «проти війни», християнин має кровну потребу шукати перш за все миру з Богом і заспокоєння у молитві...

Митрополит Сурожский Антоний (Блум) и «украинский вопрос»

15 07 2016   Сергей Епик Публікації, Історія

Митрополит Сурожский Антоний (Блум) и «украинский вопрос»

Попробуем посмотреть на проблемы украинского «сьогодення» через призму взглядов выдающегося миссионера ХХ века – митрополита Сурожского Антония (Блума), который был в составе РПЦ, пожалуй, максимально независимым иерархом.

Доктор богослов’я Ігор Корещук: «Завдяки любові й теплоті стосунків Церква зможе достукатися до сучасного секулярного суспільства»

14 07 2016   Запитання Максима Балаклицького та Гната Мєрєнкова Публікації, Інтерв'ю

Доктор богослов’я Ігор Корещук: «Завдяки любові й теплоті стосунків Церква зможе достукатися до сучасного секулярного суспільства»

Пастор, викладач Українського адвентистського теологічного інституту, автор та ведучий програм «Так промовляє Біблія» на телеканалі «Надія» Ігор Корещук у липні захистив докторську дисертацію з богослов’я...

Процесія, проща, хресна хода як форми зовнішньої релігійної активності

11 07 2016   Протоієрей Богдан Огульчанський Публікації, Аналітика

Процесія, проща, хресна хода як форми зовнішньої релігійної активності

Кожному вірянину важливе почуття солідарності, «відчуття плеча», важливо, що є однодумці, які розділяють його віру. І тому цілком логічно дати пішому руху певну релігійну символіку...

Схематика и грамматика церковного сознания

10 07 2016   Ростислав Ткаченко Публікації, Рецензії

Схематика и грамматика церковного сознания

Рецензия на книгу Кирилла Говоруна «Метаэкклезиология: Хроники церковного сознания».

Як досягти єдності та помісного статусу?

1 07 2016   Митрополит Олександр (Драбинко) Публікації, Аналітика

Як досягти єдності та помісного статусу?

Відновлення церковної єдності вимагає нині від нас, архієреїв Української Православної Церкви, змінити нашу позицію щодо кількох важливих питань церковного життя...

Українське православ

1 07 2016   Митрополит Олександр (Драбинко) Публікації, Аналітика

Українське православ'я: шлях до відновлення церковної єдності

Ми маємо сьогодні згуртуватися та спільними зусиллями отримати для нашої Церкви такий канонічний статус, який би дозволив сьогодні реально улікувати рану розколу...

Вчинок Вадима Новинського — замах на всіх владик, священиків і дияконів

29 06 2016   Архімандрит Арсеній Бочкарь Публікації

Вчинок Вадима Новинського — замах на всіх владик, священиків і дияконів

Той, хто підняв руку на служителя олтаря Господнього, нехай знає, що в нерозкаянні він себе згубить цим...

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Причастие с коронавирусом. Кому повезет больше - правос...

Філософ

Філософ написал:

Взагалі то ПЦУ на період карантину змінила форму причастя і подає його в руки. Чому пані Щоткіна про це не згадує, а цитує приватну думку митрополита Димитрія Рудюка?

Глава УПЦ (МП) виступив проти «ложного геройства» під ч...

dima222

dima222 написал:

Точно відомо що в Почаївській лаврі минулого тижня швидка забрала до лікарні у Київ головного духівника (сповідальник всієї братії, третя людина в лаврі після намісника та благочинного) лаври архімандрита Іполита (Липчея)... Позавчора його терміново постригли у схиму - обряд який проводять над монахами перед смертю. Як відомо у архімандрита Іполита був туберкульоз легенів, від якого він страждав вже декілька років. За останні двадцять років на туберкульоз у Почаївській лаврі перехворіли багато насельників. Свого часу від туберкульозу тут помер архімандрит Антоній, а також туберкульозом хворів минулорічний духівник лаври, який помер рік тому архімандрит Георгій (Стець). Ще не менше декількох десятків насельників є носіми туберкульозу. Можливо що саме ця хвороба послабила імунітет архімандрита Іполіта який заразився коронавірусом. І якщо вчора він перебував ще у палаті в стаціонарі, то сьогодні його стан погіршився і він терміново був переведений у реанімацію.
Також є інформація з переписки заступника голови Відділу зовнішніх церковних звязків прот. Миколи Данилевича та відповідального за міжконфесійні конфлікти у Тернопільскій області, за кличкою "Шумахер", прот. Георгія Прокопчука (служиь у В. Млинівцях Кременецького району), в якій останній говорить про багато хворих в лаврі. А він, Георгій, є близькою людиною до намісника лаври митрополита Володимира і Тернопільського митрополита Сергія. Тому інформацією володіє достовірною. 
Про Шумахера тут є додаткова інформація https://zz.te.ua/moskovskyj-batyushka-z-ternopilschyny-zustricha
vsya-z-heneralom-fsb/
Також відомо, але це вже з усного повідомлення, що на Свято-Духівському скиту при Почаївській лаврі багато хворих - кашляють, хриплять, лікуються розтиранням ніг у соляній воді, прокапуються протизастудними засобами, приймають теплі ванни і парять у парілках, але всі на ногах. Хто має симптоми важкої хвороби, відправляють додому.
Також відомо, що братія лаври закликає людей ходити на служби і останнім часом в лаврі людей значно побільшало.
Сьогодні прийшла інформація що всі працівниці в лаврі, так звані "матушки", які працювали на коровнику, на митті бутилок для вина, прибирали у храмах і жили в Антоніївській церкві, у лаврському готелі і в підвалі під корпусом № 7 були розпущені по домах. А це бабушки і жінки з різних регіонів України, Булорусі, Росії і Молдови. Хоча також відомо що частина їх переховується у ідземних храмах лаври, оскільки є жителями далеких регілнів Росії, наприклад з Пермі є послушниці які таємно живуть у готелі лаври. 

«Липківство» як духовна, канонічна та еклезіологічна пр...

dima222

dima222 написал:

Шумило ще три-чотири роки тому ревно писав про руских катакомбників і зарубіжників і всячеськи плюндрував РПЦ не вважаючи її навіть канонічною церквою. Тепер так же ряно пише за РПЦ і плюндрує все українське. При цьому гарно маскуться під любител української старовини і знавця українського Афону. Така собі куропатка в клітинку - сьогодні рябоє, а завтра сідоє. низько, ницо так робити - жити в Україні і так її паплюжити. Для СБУ тут є гарне джерело для роботи...

Київська громада УПЦ (МП) перейшла в РПЦЗ

dima222

dima222 написал:

Ось так - відкрились у людей очі і втікають від Московської церкви подалі... нема там ні віри в людей, ні моралі, ні співчуття, ні духу Божого.
А мене особисто вразило те як самий крутий юриста УПЦМП витіснив православного батюшку з храму. Вот для чего нужны оказывается юристы в митрополии...
Онуфрий же просто продолжает хлопать ушами )))) 
А свщенника и людей очень жалко. Веру так можно всю расплескать.
ПС: как вариант можно переходить в ПЦУ. Там чище... В РПЦЗ счас прихожане тоже прозреют от всех этих кодов и паспортов и экуменизмов... Та же политическая будет подоплевка что и в МП. Корабль вышел в плавание, а куда приплывет, то Бог один знает. Если вообще приплывет... Топят ведь...

Битва за три буквы. Действительно ли УПЦ МП уже не заст...

dutchak1

dutchak1 написал:

Весь этот словесный хоровод имеет отношение к особого “сорта” людям, с которыми мы живем в одной стране и которые называют себя “верующими”, которые придумали себе “Бога”. Ну, в общем, малахольные такие, как несовершеннолетние дети, недееспособные. Е. Щеткина еще называет их “потребители”. В силу этой недееспособности и по примеру других государств им выделили конституционную песочницу. Правда в других государствах еще и запрет для государства влазить в песочницу...Но что не сделаешь для любимого дитя! А тут еще часть этих неразумных деток начали делить Бога и своего Бога опрометчиво прописали в соседнем государстве. С таким же успехом могли прописать на Марсе или на Венере. Игра то ведь. Но суръезные дяди начали играть в ту же игру, начали делить недееспособных на законно рожденных от правильного Бога и не совсем по закону, требуют документального подтверждения прописки Бога, нотариально подтвержденную подпись Бога...Иногда кажется что часть этих взрослых дядей и теток надо дополнительно изолировать, создать новое конституционное отделение или использовать их же методику и строить для них новую песочницу. Назовём ее Страна Д. Ну как в той детской сказке, про деревянного мальчика...

К противостоянию с Константинополем подключилась РПЦвУ:...

dima222

dima222 написал:

Почему для русскоязычной паствы открывает храм группа людей, называющая себя "Украинской Православной Церковью"? wink 

УПЦ (МП) продолжает негласно рукополагать епископов Кры...

dima222

dima222 написал:

Рукоположение сепаратиста Каллиника стало возможным как следствие новой политики команды Зеленского - безразличие к церковным вопросам и компас на сближение с русским благословили Онуфрию и Паканичу поставить еще одного русского человека в МП. Кстати ничем не лучше и новоизбранные епископы. Чем можно объяснить избрание Никодима Пустовгара как не позицией по поддержке русского мира на Черниговщине. Других заслуг у него нету...

Архієпископ-ректор Почаївської семінарії послав «сосати...

dima222

dima222 написал:

Вітання владиці Іову з Івано_Франківської єпархії УПЦ МП: спаси, Господи, владико за Ваші компліменти у нашу адресу! Знаєте, образливо до глибини душі. При скорій зустрічі у Почаєві обовязково зустрінусь з Вами і подивлюся прямо в очі... 

Чи дійде до церковного майдану?

dima222

dima222 написал:

Цікаво що офіційний сайт УПЦ МП має таку собі розлогу колонку де дублює новини із офіційного сайту РПЦ - тут і про Путіна новини і про Медведєва і про російську армію якій РПЦ будє храми... Відкриваєш сайт УПЦ а там новини про Путіна... ото радость із Patriarchia.ru 

Віряни ПЦУ відстояли у Верховному суді право на перехід...

dutchak1

dutchak1 написал:

Ну і що, хтось читав те судове рішення? З чим вітали парафіян і настоятеля храму?

25.          Тому, суд доходить висновку, що в даному випадку спір виник між засновниками та членами релігійної організації - Хустської єпархії УПЦ та релігійної громади - Релігійної громади УПЦ КП, яка вирішила змінити канонічне підпорядкування, подавши заяву про реєстрацію змін до статуту, що свідчить про приватно-правовий характер спірних правовідносин.

26.          У зв`язку з цим, судами попередніх інстанцій було помилково віднесено даний спір до       юрисдикції адміністративних судів, оскільки позовні вимоги у зазначеній справі спрямовані на захист цивільних прав позивача і з огляду на суб`єктний склад сторін спору він має вирішуватися за правилами господарського судочинства.

wink 

До недавнего времени можно было со снисходительной ирон...

dima222

dima222 написал:

Реально, перечитував іноді біографії наших архієреїв, ужасає те, що більшість немає навіть очної семінарї, і серед них найнайвищі чини архіреїв, даже предстоятелів!... ті що роками мучили свої голови і животи поклали у семінаріях, академіях і єпархіальних послушаніях - в тіні Церкви, а пронирливі і дерзновенні - керують єпархіями... парадоксіс ))) 

Тут священники УПЦ (РПЦ) говорят, мол, что признание ПЦ...

dima222

dima222 написал:

Стаття відмінна. Молодець

Отець Микола Данилевич закрив для мене можливість комен...

dima222

dima222 написал:

Многая лета, отец Андрей

УПЦ МП вже не називає ПЦУ "розкольниками"...

dima222

dima222 написал:

Дякую. Дуже вичерпно і тепер маю багато аргументів на захист ПЦУ перед знайомими з МП. Варто радіти! 

И снова перлы известного запорожского религиозно-полити...

dima222

dima222 написал:

Страшно от таких слов Луки - неужели здоровый человек может такое глаголати?