Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Публікації
Необыкновенные приключения Серафимы – «розы» Русского мира

28 09 2015   Денис Таргонский Публікації

Необыкновенные приключения Серафимы – «розы» Русского мира

Появление мультфильма «Приключения Серафимы» в медиапространстве России вызвало небывалое возбуждение у людей верующих: «Какая выпуклая святость в 3d формате, какие ангелы, какое благочестие, какой пример для подражания нашим детям!..»

Церква і космос. Нотатки з Дунаївських зустрічей–2015

25 09 2015   Ігор Галущак Публікації

Церква і космос. Нотатки з Дунаївських зустрічей–2015

На Львівщині відновлені легендарні Дунаївські зустрічі, присвячені проблемам гуманізму у сучасних умовах...

Постмодернизм, остмодернизм и пост-майдановское настроение

24 09 2015   Анатолий Денисенко Публікації, Рецензії

Постмодернизм, остмодернизм и пост-майдановское настроение

Из печати вышла книга «Протестантская этика и дух …остмодернизма» российского социолога Владислава Бачинина и украинского философа Михаила Черенкова. Книга с претензионным названием была написана яркими личностями в сфере религиоведения на постсоветском пространстве.

Драматичне засліплення Росією православних богословів на Заході

22 09 2015   Антуан Аржаковський Публікації

Драматичне засліплення Росією православних богословів на Заході

Відкритий лист трьох православних американців, що з’явився 3 вересня 2015 р., в якому вони звинувачують добре знаного американського католицького професора Джорджа Вайґеля «у зневазі до Російської Церкви», є симптомом зростаючої недуги у лоні Православної Церкви, як у Росії, так і серед її представників у західному світі...

Про канонічність і благодатність УАПЦ

21 09 2015   Єпископ Віктор (Бедь) Публікації, Історія

Про канонічність і благодатність УАПЦ

До 95-річчя відродження Української Автокефальної Православної Церкви єпископ Мукачівський і Карпатський Віктор (Бедь), ректор Карпатського університету імені Августина Волошина та Української богословської академії в Ужгороді, пропонує свою парадигму зародження і розвитку цієї православної Церкви...

«Радуйся, Благодатна...». Прості глибини нашої віри

18 09 2015   Денис Таргонський Публікації, Богослов'я

«Радуйся, Благодатна...». Прості глибини нашої віри

До православної богословської думки потрібно ставитись із великою відповідальністю перед Богом і людьми. Не варто переходити за смиренні границі євангельської простоти в сутінки благочестивих апокрифів...

Достовірність Євангелій: нотатки з лекції Едварда Майкла Гріна у Києві

15 09 2015   Олексій Щетінін Публікації

Достовірність Євангелій: нотатки з лекції Едварда Майкла Гріна у Києві

11 вересня на базі Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова відбулася відкрита лекція відомого британського теолога та християнського апологета Едварда Майкла Гріна...

Історія німецького села Хрещатик (Октоберфельд) на Сумщині

10 09 2015   Олег Сніжко Публікації, Історія

Історія німецького села Хрещатик (Октоберфельд) на Сумщині

Частина жителів села, протестуючи проти колективізації, продавала майно і їхала до Москви, щоб отримати дозвіл емігрувати за кордон. Причина, що вказувалась – релігійні переконання…

Зрада зрадникам

31 08 2015   Олексій Гордєєв Публікації

Зрада зрадникам

Як сайт Ashley Madison ламав долі, впливав на християнський просімейний рух в США та міняв розуміння інтернету...

Вайшнавська традиція – у дослідженнях українських учених

27 08 2015   Євген Смицький Публікації

Вайшнавська традиція – у дослідженнях українських учених

14-24 серпня 2015 року відбулась IV Міжнародна релігієзнавча літня школа «Вайшнавська традиція крізь століття» з обміну досвідом та поглиблення знань про вайшнавізм...

Перспективи релігієзнавства в XXI столітті

18 08 2015   Юрій Чорноморець Публікації, Аналітика

Перспективи релігієзнавства в XXI столітті

Вирішити цю проблему можливо лише в межах широкої дискусії, в межах свідомої роботи комунікативних спільнот релігієзнавців, філософів, теологів, соціологів. Ми спробуємо критично осмислити лише деякі найважливіші, на наш погляд, «проблемні вузли» цієї майбутньої дискусії.

Когда крестить недопустимо и преступно. К вопросу об индивидуальной и коллективной религиозности

18 08 2015   Архимандрит Феогност (Пушков) Публікації, Богослов'я

Когда крестить недопустимо и преступно. К вопросу об индивидуальной и коллективной религиозности

«Крещальный конвейер» в большинстве случае работает бездумно. И священник, который требует религиозной сознательности, выглядит «белой вороной». В моей практике были вопиющие случаи...

Релігія повертається

11 08 2015   Еверт ван де Пол Публікації, Аналітика, Відео

Релігія повертається

Попри секуляризованість держави і суспільства, значна частина населення Європи стає все більш і більш релігійною. Результатом такої мультирелігійності стала низка питань...

Про стереоскопічне бачення в УПЦ (МП)

10 08 2015   Протоієрей Богдан Огульчанський Публікації, Аналітика

Про стереоскопічне бачення в УПЦ (МП)

Будемо уважно спостерігати — наскільки церковна спільнота сприйме ці заявлені ідеї та позиції та чи здатна вона рухатися в напрямку їх реалізації.

Саентологи, муниты, бахаи... Ученые и верующие обсуждали в Киеве новые религии

7 08 2015   Олег Киселев Публікації

Саентологи, муниты, бахаи... Ученые и верующие обсуждали в Киеве новые религии

Молодежная ассоциация религиоведов и НПУ им. М.Драгоманова провели две летние школы, посвященные неорелигиям...

 

Право релігійних організацій на заснування навчальних закладів: «за» і «проти»

7 08 2015   Юрій Решетніков, кандидат філософських наук Публікації, Аналітика

Право релігійних організацій на заснування навчальних закладів: «за» і «проти»

Метою даної статті є намагання як пояснити суть законодавчих змін та їх важливість, так і спробувати розвіяти деякі з міфів, що існують навколо питання надання релігійним організаціям права на заснування навчальних закладів.

Як церкви захищають репутацію: досвід адвентистів

7 08 2015   Максим Балаклицький, Ігор Корещук Публікації, Відео

Як церкви захищають репутацію: досвід адвентистів

Нещодавній випадок, пов'язаний з програмою «Секретні матеріали. Традіційній податок на церкву» на телеканалі «2 + 2», викликав черговий резонанс у релігійному середовищі...

УПЦ между Сциллой Востока и Харибдой Запада

5 08 2015   Денис Таргонский Публікації

УПЦ между Сциллой Востока и Харибдой Запада

Могу показаться пред лице владыки и по каждому случаю русского шовинизма в наших храмах УПЦ представить множество свидетелей. Чтобы узнать, как мы выглядим, нужно посмотреть в зеркало, то есть пообщаться с людьми, с которыми живем и служим...

Догма і керигма у культовій практиці

31 07 2015   Священик Анатолій Хільченко Публікації, Богослов'я

Догма і керигма у культовій практиці

"Скарби культу" лишаються майже зовсім недослідженими і творчо неопрацьованими у вимірі катехізичному. Має місце проблема бездумного й неуважного "вичитування" правил, богослужбових послідувань...

Постріли у священика… Що далі?

27 07 2015   Юрій Решетніков Публікації, Аналітика

Постріли у священика… Що далі?

Кампанія проти УПЦ набуває останнім часом і ознак певних елементів державної політики у сфері державно-конфесійних відносин...

Украинское расколье и Русская церковная вольница

27 07 2015   Денис Таргонский Публікації

Украинское расколье и Русская церковная вольница

По отношению к раскольникам мы говорим на языке Ветхого Завета «око за око…» и политической риторики Московской Патриархии...

Село і церква: несподіваний погляд з провінції

21 07 2015   Сергій Штейніков Публікації

Село і церква: несподіваний погляд з провінції

Нещодавно під час листування з сільським священиком з української глибинки я серед іншого прочитав його думки на тему «село і церква». Батюшка писав «не для публіки», але мені вдалося його переконати, що оприлюднення фрагментів нашого листування важливе...

Вопрос об автокефалии – позор «византийской» экклесиологии

21 07 2015   Архимандрит Феогност (Пушков) Публікації, Аналітика

Вопрос об автокефалии – позор «византийской» экклесиологии

Мы громко называем свою экклесиологическую модель «Православной» (хотя я считаю, что ей далеко до выражения истинности ортодоксального учения о Церкви). На деле же она является мутировавшей моделью «византийского» церковного устройства...

Мысли о единстве русской и украинской культур, навеянные эпатажными откровениями Олега Табакова

17 07 2015   Владимир Волковский Публікації

Мысли о единстве русской и украинской культур, навеянные эпатажными откровениями Олега Табакова

Высказывание Табакова интересно еще и потому, что оно, похоже, является собирательным мнением многих россиян об Украине и украинцах, которое обычно не высказывается вслух, но придерживается для подходящего случая...

«Церковь не должна застрять на Майдане, но Майдан должен застрять в нас»

16 07 2015   Ольга Рыбачук Публікації

«Церковь не должна застрять на Майдане, но Майдан должен застрять в нас»

Тема политики оставалась непопулярной в традиционной евангельской протестантской Церкви на постсоветском пространстве. Однако...

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Так что же все-таки не так в современном православном м...

Tim

Tim написал:

Мы же не о Кураеве говорим,верно? Кураев Вам интересен мало, Вы -Кураеву(зато многим ооочень интересны)))
Златоуст плевать хотел на тот собор,который назвал его просто Иоанном и делал то,что считал нужным. Как и многие другие. Максим Исповедник? Не?
Клятвы,снимаемые задним числом?

Кураев был приведён в пример лишь потому, что ,будучи обиженным, начал доставать на свет всем и так вобщем известные примеры.
Да, и насчёт моисея. Там, где Моисею пришлось пойти на уступки народу - за это моисей как раз и поплатился и не вошёл в землю обетованную.
В притче о двух клириках и израненном разбойниками прямо говорится, что клирики поступили как дОлжно -Иисус их и не обвиняет. Но ставит в пример совершенно постороннего иноплеменника, которого клирики гнушались как проказы.
Вот гдето там, в этих речах и поступках и кроется истинное отношение Иисуса к законникам и Закону, который в основной своей массе -творение рук человеческих.

Так что же все-таки не так в современном православном м...

о.Феогност Пушков

о.Феогност Пушков написал:

Цитата: Tim
...
 
1. Кураев мне мало интересен. Максим Грек так не сичтал и Златоуст ждал законного пересмотра своего дела,  а не просто игнорировал низложение.

2. А вот это уже откровеннная ложь! Обсуждение вопроса апостольского преемства - не формат комментария к  статье. Я могу только твердо сказать, что сам досконально изучал эттот вопрос и все "левацкие" попытки принизить сан епископа и пресвитеры построены на протестантских  интерпретациях текста, а не на самом Тексте.

 3. Притча о личных отношениях не относится к вопросу о сакраментальных отношениях.

4. Обличает, НО народу велит не копаться в этих  обличениях, а выполнять послушания. Т.е. в Мф 23 ка краз этот принцип и выявлен: генерал делает взбучку офицерам, но рядовым запрещает вмешиваться в Его, генерала, вопросы с офицерами, авелит рядовым соблюдать повиновение своим непосредственнным начальникам. Насчет Моисея: этто Вам привиделось, исус лишь ОБЪЯСНИЛ, почему Моисею ПРИШЛОСЬ пойти на уступки народа: не сказал Иисус ""по своему жестокосердию Моисей дал вам развод
, но сказал: "по жжестокосердию ВАШЕМУ", т.е. оппять же, вы, народ, виновны...

***Господь обличая в лицо фарисеев за одни грехи, ставит тех же фарисеев(как класс...) в пример апостолам и всем своми последователям. В пример ветхозаветной (законной )праведности. ***

Именно так, обэтом я Вам и написал.

5. Опять же, сам Августин не спешил пренебрегать чужими даже несправедливыми решениями.

На Житомирщині священик УПЦ КП перейшов в УПЦ (МП)

josephus

josephus написал:

Щас свобода <...> wink

Відредаговано
адмін

Синод УГКЦ розглядає питання стратегії розвитку церкви

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Вибачте . будь-ласка, мене великого грішника і негідного раба Божого. Ще з минулого 2017 - року мене хвилює одне питання про слова Блажейнійшого перед випускниками Київської дух. семінарії УГКЦ. Їх Блаженство мовили:" Я не бачу святих семинаристів..."       То що, в Блаженнійшого поганий зір, чи над семинаристами(над їхніми головами) не було німбів, чи святих кругів??? Хто мені тупакові це пояснить??? Вибачте! Дякую!

"Война" УПЦ МП. Если можно не щадить младенцев, то по...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Р. С.. Вильям Палмер - професор. Акакое ученое звание у Запорожского митрополита и известного отца-героя православия???

Казаки-разбойники: итоги

josephus

josephus написал:

Автору премию за лучшую серию статей об антицеркви за 2017 год!

Митрополит Онуфрій здійснив візити у Почаївський і Банч...

Onufriy

Onufriy написал:

...здійснив візити у монастирі — Почаївський та Банченський — відомі як оплоти релігійного консерватизму

Швидше - імітаційного консерватизму, та і віри православної теж. Якби Лонгин був консерватором, то не метався б із дивовижною регулярністю поміж засудженням та прощенням КГ  
Щодо Почлаври, то там взагалі анекодт - лавра 
 смиренномудро просить архсобор РПЦ ... більше сатанізмом не займатися  wink
(РПЦ перебуває у «сатанинській» Всесвітній Раді Церков ще якби не з 1961 року...)
Отакий У/РПЦ-консерррватизм, "ррревнительство віри пррравославної" і "мучеництво за Церкву" - страм!

"Война" УПЦ МП. Если можно не щадить младенцев, то по...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Интересно. что скажет на следующее этот ( добрый и умный -ли?) пастырь и его,еше добрее и умнее - ли - Архипастырь Запорожский вместе с отцами своей епархии? В Х!Х веке выдающийся член англиканской Церкви и Оксфордского университета,Вильям Палмер, пожелал присоединится(!) к православной Церкви.Он отправился в РОССИЮ и в ТУРЦИЮ, чтобы изучить современное положение хр-го ВОСТОКА и справится об условиях, при которых он мог бы вступить в общение с ПРАВОСЛАВНЫМИ ВОСТОКА. В ПЕТЕРБУРГЕ и МОСКВЕ ему сказали, что для этого ему достаточно оречься от заблуждений протестантизма перед священником, которыйсовершит затем над ним  Таинство миропомазания.Но в Констатинополе он узнал, что ему придется ВТОРИЧНО подвергнутся КРЕЩЕНИЮ.Так ка он сознавал себя христианином и не усматривал никаких оснований подвергать сомнению действительность своего крещения(вполне признаваемого РПЦ), то то он взглянул на вторичное крещение как на кощунство.С другой стороны,он не мог решится перейти в православие только в РОССИИ, оставаясь язычником (!!!) в глазах греков. Он желал вступить в общение НЕ С НАЦИОНАЛЬНОЮ ЦЕРКОВЬЮ. а с ЦЕРКОВЬЮ ПРАВОСЛАВНОЮ И ВСЕЛЕНСКОЮ... поэтому  ПАЛЬМЕР присоединился к РИМО-КАТОЛИЧЕСКОЙ ЦЕРКВИ. А что уж говорить о монолите и учении ЕДИНОЙ СПАСИТЕЛЬНОЙ ВОСТОЧНОЙ ПРАВОСЛАВНОЙ ЦЕРКВИ наилучше показал недавний т. н. вселенский собор. ОДНА СРАМОТА И БОЛЬШЕ НИЧЕГО.

Трагедия в Запорожье и требование церковного единства

Onufriy

Onufriy написал:

Про євангельські паралелі + 5!! Притча вражаюча і дивовижна
Цитата: Tim
В притче сказано, что ограбленный человек был как мертвый. По ветхозаветным требованиям прикосновение к мертвому телу считалось скверной... А для священства это вообще табу
 
Син Людський засудив виконавців Закону!
Власне - засудив практику використання Закону, як засобу подолання "химери совісті"

Не по-божески, но по-имперски

josephus

josephus написал:

рпц мп дождется того, что было с их "братьями"на Ближнем Востоке после 8 века... 

Православный коммунизм і загибла дитина

josephus

josephus написал:

Все правильно, крім висновка - не "православний комунізм", а комуністиче "православіє", як підрозділ кпсс-кгб

Глава Запорожской обладминистрации встретился с иерарха...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Любовь - выше поста, молитвы. канонов, догматов, чинов . обрядов и т. д..Об этом говорят все большие отцы и учителя  Восточной Православной Церкви .Этот,так званый ОТЕЦ ДУХОВНЫЙ УПЦ МП никогда  не помиловал бы бандита, распятого на кресте.а тем более ,не даровал бы ему вечное Царство!!!А Христос ему первому открыл двери в Царство Божее!!! Думаю этот т.з. пастирь ничего этого не понимает.Думаю, что и не только он один...Боюсь, как бы не вся полнота этой т. з. Церкви, в Которой есть ли любовь. сострадание, милосердие...а я так в Нее верил...

Крещеных в Киевском Патриархате детей ждет скорая смерт...

Onufriy

Onufriy написал:

Про гебівця-сатаніста (продовження) -
Глаголить канонобоязливий Євгєній Молчановь: 
"Ко мне приходят люди, крестившие детей в лжецеркви, и говорят: "Повели ребенка к бабке, а она сказала, что ребенок не крещен". Даже ведьмы признают, что такие дети некрещеные, понимаете?"

Ну якщо жрецтво У/РПЦ вже апелює до авторитету відьом... belay  
Далі кілька геніальних коментарів-висновків на слова жерця Євгєнія:
Младенец сам виноват: не пришел в храм МП, не попросил себя миропомазать. И умудренных опытом ведьм совсем не слушал, в отл. от священника
 
Ведьма, за умеренную плату, также может посоветовать правильного батюшку

Крещеных в Киевском Патриархате детей ждет скорая смерт...

Onufriy

Onufriy написал:

josephus
Та як же у Вас язик повернувся назвати кгбівця-сатаніста - попом?! ("Піп" з грецької - "отець"...)

Таких язичників варто називати якось інакше - тут кілька пропозицій на ваш вибір:
жрець, 
мистагог, дестур, коген, браман, авгур, друїд, корибант, волхв, дроттар, маг, брахман, бонза, гаруспік, феціал, атаурван, фламін, заотар, салія...

Трагедия в Запорожье и требование церковного единства

Tim

Tim написал:

Если уж говорить оевангельских параллелях, то более всего подходит другой эпизод (но тоже с самарянским оттенком).
Уже было сказано о том, что даже если применять акривию к поступку родителей малыша(ах вы, гады, в расколе крестили, покайтесь!!), то родители не иначе как Духом Святым позвали УПЦшного попа. Он отказал. Послали за другим, он оказался тоже УПЦшным, он тоже отказал. Нашёлся лишь тот, от кого нет спасения -ибо спасение от иудеев.

Ничего не напоминает?

То есть мало того,что родители дважды шли в храм УПЦ - иудеи их не прияша в дом свой, во грехах вы все родились и выгнали их.

Если брать за основу притчу Христа о добром самарянине, то приходится признать справедливым тот факт,что приточные священник и левит не просто так плюнули и прошли мимо. В притче сказано, что ограбленный человек был как мертвый. По ветхозаветным требованиям прикосновение к мертвому телу считалось скверной,нечистотой, которую можно снять через определённое лишь время. А для священства это вообще табу.

Может они бы и хотели помочь раненому, но ...но более возлюбили мирскую славу,временную, нежели вечную(так,кажется, в икосе/кондаке на Усекновение звучит о Ироде).

Смотрите,что говорит второй раз этот запорожский неотпеватель: я боюсь! мне страшно. И Бог меня показает и архиерей сана лишит. ©
Слова о Боге тут всёже фигура речи,человек всётаки в семинариях учился и риторику изучал. но вот реальный страх потерять сан и приход...то ли чистая меркантильность, то ли боязнь за правду заступившись всю оставшуюся жизнь работать слесарем(что умеет и кому нужен бывший поп в Украине?) Ответ -ничего и никому!


Но продолжим о притче. Христос никого прямо там не осужает, ибо спасение от иудеев. Но,прошу заметить, всем остальным советует делать так,как делали не иудеи,а именно добрый самарянин.


Не нужно проклятий, нужно тихое но непрестанное выполнение того,на что сии запорожстии клирицы оказались неспособны в силу определённых причин.

Но на это тоже мало кто способен,разве что заштатный Кураев, опальный Драбинко и константинопольские коллеги. им то чего терять?