Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Публікації
Молодежное служение в Украине: вызовы, тенденции, инициативы, возможности

16 05 2016   Константин Тетерятников Публікації, Аналітика

Молодежное служение в Украине: вызовы, тенденции, инициативы, возможности

Молодежное служение всегда было вызовом для евангельских протестантов Украины. С началом 1990-х в евангельско-баптистских церквах начали уделять больше внимания молодежи и для этого пресвитерами церквей назначались руководители молодежного служения. И вот здесь-то и начиналось самое интересное...

Спілкування Святого Духа в Україні: богословське обґрунтування автокефалії. Частина ІІ

12 05 2016   Микола Денисенко, диякон Публікації, Богослов'я

Спілкування Святого Духа в Україні: богословське обґрунтування автокефалії. Частина ІІ

Моя стаття веде до висновків щодо богословського обґрунтування автокефалії: автокефалія є даром Духа. Цей дар може бути лише визнаний іншими, а не подарований ними...

Интеграция дискуссией. «Релігієзнавчі нариси» как вклад в развитие украинского религиоведения

12 05 2016   Александр Белокобыльский Публікації, Рецензії

Интеграция дискуссией. «Релігієзнавчі нариси» как вклад в развитие украинского религиоведения

Проблемы, вокруг которых когда-то в Донецке ломалось наибольшее количество копий, остались в центре внимания религиоведов и сегодня. Украинские исследователи религий все так же задаются тремя фундаментальными вопросами...

Спілкування Святого Духа в Україні: богословське обґрунтування автокефалії

12 05 2016   Микола Денисенко, диякон Публікації, Богослов'я

Спілкування Святого Духа в Україні: богословське обґрунтування автокефалії

Рух за автокефалію Православної Церкви України наближається до свого столітнього ювілею, який відбуватиметься 2021 року...

Чи є Христос у фільмі «Воскресіння»?

11 05 2016   Денис Таргонський Публікації, Рецензії

Чи є Христос у фільмі «Воскресіння»?

Перегляд фільму «Воскресіння. Переслідування, що змінило хід історії» режисера Кевіна Рейнольдса надихнув поговорити про давно наболіле – а чи взагалі можливо зняти фільм по Біблії, адже її головний герой – Бог?

Пасхальні послання українських Церков: які ж основні месиджі вірянам та суспільству?

5 05 2016   Протоієрей Боглан Огульчанський Публікації, Аналітика

Пасхальні послання українських Церков: які ж основні месиджі вірянам та суспільству?

Щорічне Послання – нелегкий жанр і для Предстоятелів, і, очевидно, для спічрайтерів. Їм не позаздриш… Треба зберегти баланс між догматичною вивіреністю, небанальністю, а ще дати якийсь актуальні месиджі...

Преодолевая скорбь. О чем говорили на семинаре в Ирпене

27 04 2016   Константин Тетерятников Публікації

Преодолевая скорбь. О чем говорили на семинаре в Ирпене

26-27 апреля на Киевщине прошел семинар с участием общественников, духовенства православных, греко-католических и протестантских церквей, военных психологов, капелланов...

Іуда не-Іскаріот

27 04 2016   Денис Таргонський Публікації

Іуда не-Іскаріот

Якось один викладач на парі в семінарії нам сказав, що Церква – то Христос і апостоли навколо Нього. А студент, що був присутній на його лекції, продовжив його логіку і запитав: «А Іуда?»...

Сучасний стан протестантизму: діалог у Львові

22 04 2016   Роман Соловій Публікації

Сучасний стан протестантизму: діалог у Львові

У круглому столі взяли участь понад вісімдесят науковців, а також студенти та представники духовенства з України, Росії та Білорусі...

Миссия церкви в обществе в украинском контексте

21 04 2016   Константин Тетерятников Публікації, Аналітика

Миссия церкви в обществе в украинском контексте

В Украине только формируется новая парадигма евангельской церкви, влияющей на общество. Процессы перемен связаны с войной, политическим кризисом и упадком экономики...

Реформація: східноєвропейські виміри

19 04 2016   Костянтин Тетерятников Публікації

Реформація: східноєвропейські виміри

Нарікати з приводу того, що захід в Острозі пройшов повз пасторів євангельських церков, не варто через те, що даний розрив між церквою і академією вже став повсюдним явищем...

Притча про м

19 04 2016   Денис Таргонський Публікації

Притча про м'ясо на киселі

Цю історію я почув від одного сільського священика... Не знаю, чи каялись ті росіяни, як в православну Москву приїхали, чи ні, і чи їх до того нині хтось призиває, бо Патріарх зовсім про інше говорить, до протилежного призиває. Вся надія на совість окремих людей...

О Нике Вуйчиче, социальном дарвинизме и патриархе Аврааме

18 04 2016   Максим Балаклицкий Публікації

О Нике Вуйчиче, социальном дарвинизме и патриархе Аврааме

Возмутительная колонка «Ник Вуйчич и отказ от эволюции» Евгения Арсюхина, главного редактора радио «Комсомольская правда», показывает, что рыночные законы вовсе не так тотально подчиняют открытое общество, скажем, «диктатуре политкорректности», как подчиняли массы своим законам «старые добрые» тоталитаризмы ХХ века.

Реформація: східноєвропейські виміри. Нотатки з конференції в Острозі

18 04 2016   Роман Соловій Публікації

Реформація: східноєвропейські виміри. Нотатки з конференції в Острозі

13-15 квітня відбулася міжнародна конференція, мета якої – активізувати дослідження з історії реформаційних рухів у східноєвропейському контексті та їх ролі у церковних перетвореннях та суспільно-культурних процесах постреформаційного періоду.

Молитва о животных

13 04 2016   Архимандрит Феогност (Пушков) Публікації

Молитва о животных

В Церкви есть целый спектр молитв о домашних животных. Но ни в одной из них животные не взяты сами по себе, как Божье творение. Везде «молитва» «освящает» потребительское отношение к живым существам...

Про один стовпчик з крапочкою на шляху до єдности українського християнства

28 03 2016   Богдан Огульчанський, священик Публікації, Аналітика

Про один стовпчик з крапочкою на шляху до єдности українського християнства

Про підстави та причини орфографічного нововведення в УПЦ (МП).

В обговоренні — греко-католицька стратегія мирян ХХІ ст.

25 03 2016   Дмитро Тирусь Публікації

В обговоренні — греко-католицька стратегія мирян ХХІ ст.

У Львові відбулось засідання Академічного католицького товариства ''Обнова'', основною темою якого було обговорення зустрічі Папи Франциска та Патріарха Кирила в Гавані...

(Не)возможный Бог (не)возможного: рецензия на книгу Г. Бойда «Бог возможного»

21 03 2016   Ростислав Ткаченко Публікації, Рецензії

(Не)возможный Бог (не)возможного: рецензия на книгу Г. Бойда «Бог возможного»

Получилась книга-обзор ключевых библейских текстов-доказательств и богословских аргументов в пользу (и частично против) позиции открытых теистов, которая будет и доступна, и полезна как для богословов-профессионалов, так и для «любителей»...

Справедливість, рівність та любов як соціальні ідеї у Євангеліях та посланнях ап. Павла

16 03 2016   Анатолій Коваль Публікації, Богослов'я

Справедливість, рівність та любов як соціальні ідеї у Євангеліях та посланнях ап. Павла

У статті звернено увагу на християнську релігію як основного історичного формувача західної цивілізації і західних соціальних цінностей.

10 03 2016   Mykola Osypenko (Николай Осипенко) Публікації, Рецензії

The Return of Przywara / Возвращение Пшивары

The translation of the book «Analogia Entis. Metaphysics: Original Structure and Universal Rhythm» by Erich Przywara , a Jesuit of Polish and German descent, is an event in the English-speaking theology.

«Культовий декор», Або таємниця фуміе

9 03 2016   Священик Анатолій Хільченко Публікації, Богослов'я

«Культовий декор», Або таємниця фуміе

На мою думку, проблема "революції культових форм" була поставлена саме католицьким богословським світоглядом внаслідок того, що у своїй спекулятивній царині їхня теологія надто далеко відійшла від "літургійної реальності"...

О женском в христианстве

9 03 2016   Архимандрит Феогност (Пушков) Публікації

О женском в христианстве

Если наши женщины будут брать пример с Богоматери, то феминизм отомрет сам собою, а множество социальных проблем выйдут из тупиковой фазы.

Церковнослов

1 03 2016   Денис Таргонський Публікації

Церковнослов'янська мова: російська чи українська?

Українцям варто говорити не про нищення, а про реставрацію нашої слов’янської мови в тій редакції, або як ще називали в давнину «ізводі», яка дуже навіть збагатить сучасну українську мову...

Щодо дискусії про богослужбову мову. Частина IV

29 02 2016   Олександр (Драбинко), митрополит Публікації, Богослов'я

Щодо дискусії про богослужбову мову. Частина IV

Яким може бути вихід? Якщо представникам крайніх напрямків досить важко порозумітися, то «помірковані консерватори» й «помірковані ліберали» можуть і мають знайти спільну позицію щодо мовного питання...

Митрополит Черкаський і Чигиринський Іоан: «Церква має бути совістю в державі»

23 02 2016   Бесіду провела Тетяна Деркач Публікації, Інтерв'ю

Митрополит Черкаський і Чигиринський Іоан: «Церква має бути совістю в державі»

Своїми роздумами щодо суспільних гріхів у державі, революцій як їх наслідку, ставлення до Московського Патріархату, долі українських військових після демобілізації поділився голова Синодального управління військового духовенства УПЦ Київського Патріархату...

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Віряни ПЦУ відстояли у Верховному суді право на перехід...

dutchak1

dutchak1 написал:

Ну і що, хтось читав те судове рішення? З чим вітали парафіян і настоятеля храму?

25.          Тому, суд доходить висновку, що в даному випадку спір виник між засновниками та членами релігійної організації - Хустської єпархії УПЦ та релігійної громади - Релігійної громади УПЦ КП, яка вирішила змінити канонічне підпорядкування, подавши заяву про реєстрацію змін до статуту, що свідчить про приватно-правовий характер спірних правовідносин.

26.          У зв`язку з цим, судами попередніх інстанцій було помилково віднесено даний спір до       юрисдикції адміністративних судів, оскільки позовні вимоги у зазначеній справі спрямовані на захист цивільних прав позивача і з огляду на суб`єктний склад сторін спору він має вирішуватися за правилами господарського судочинства.

wink 

До недавнего времени можно было со снисходительной ирон...

dima222

dima222 написал:

Реально, перечитував іноді біографії наших архієреїв, ужасає те, що більшість немає навіть очної семінарї, і серед них найнайвищі чини архіреїв, даже предстоятелів!... ті що роками мучили свої голови і животи поклали у семінаріях, академіях і єпархіальних послушаніях - в тіні Церкви, а пронирливі і дерзновенні - керують єпархіями... парадоксіс ))) 

Тут священники УПЦ (РПЦ) говорят, мол, что признание ПЦ...

dima222

dima222 написал:

Стаття відмінна. Молодець

Отець Микола Данилевич закрив для мене можливість комен...

dima222

dima222 написал:

Многая лета, отец Андрей

УПЦ МП вже не називає ПЦУ "розкольниками"...

dima222

dima222 написал:

Дякую. Дуже вичерпно і тепер маю багато аргументів на захист ПЦУ перед знайомими з МП. Варто радіти! 

И снова перлы известного запорожского религиозно-полити...

dima222

dima222 написал:

Страшно от таких слов Луки - неужели здоровый человек может такое глаголати? 

Чи має Церква моральне право судити содомітів?

Олександр

Олександр написал:

Короткий зміст матеріалу: Свій хвалить своїх.

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dutchak1
церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці

А слухаючи Гундяєва, так і не скажеш... fellow

Дякую Вам за визнання того, що МП веде антидержавну діяльність wink (звісно трішечки, ну саму крихітку):
Цитата: dutchak1
Позиція організації (МП) стала ворожою окремим проявам держави

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

dutchak1

dutchak1 написал:

Однією з основних перешкод в державно-церковних відносинах в Україні є існування т.з науки «релігієзнавство». Назагал це мирне заняття, яке зайняло скромне але менш-більш дохідне місце в явищі української тіньової науки, невелике і замкнене болітце, в якому перетирають свої, далекі від життя, проблемки, плодять докторів і кандидатів філософії. І все би нічого, але в умовах нашої країни ця «наука» зайняла місце між державою і церквами і фактично, самостійно уповноваживши себе на представлення церков, в якості посередника веде діалог з державою. З представників цієї «науки» формуються комітети, департаменти, відділи міністерства яким надалі і доручають те, що в нас названо «державною політикою в області релігії». Зрозуміло, що для більшості держчиновників і законодавців релігія то тьомний лєс і, при виникненні якихось проблем з релігійними організаціями, вони біжать до релігієзнавця, який їм все розкладе «по поличкам». Ну не бігти же їм до тих малохольних, які Богу моляться. Тобто ситуація анекдотична – проголошуючи з усіх трибун про необхідність діалогу з церквами, держава той діалог і відносини імітує, замінює на відносини з бутафорською церквою, утвореною на держзамовлення докторами філософії і політології від релігієзнавства. Причому та побудова почалась ще в 1990 році, коли новоспеченими демократами і викладачами кафедр наукового атеїзму був зліплений союзний релігійний закон де по зразку цивільної громадської організації почали ліпити релігійні. Це була своєрідна резервація для віруючих і в Україні той процес підхопили вже місцеві діячі наукового атеїзму разом з діячами НРУ.

Всі релігієзнавці і викладачі кафедр вміють розказати про різні моделі співіснування держави та релігії, що мають місце у світовій практиці, які, частіше за все, законодавчо оформлені. Але я добавлю, що це є тінь іншої, вищої істин, яка встановлює що спочатку моделі і відносини а потім законодавче оформлення. Загально ця максима в теорії права виглядає так – закони тільки регулюють суспільні відносини і ніколи їх не створюють. Відносини передують законам. І от в нашій ситуації після розпаду СРСР, в ситуації з нульовим рівнем права і відсутністю реальних релігійних організацій як суб’єктів права, перетягнувши до себе конституційний принцип відділення, ми почали ним регулювати відсутні суспільні відносини(!). За цих обставин ті спроби в 90-х роках зробити релігійний закон були приречені. Що і сталось. Перетягнувши слідом за Конституцією цивільне право, ми ним почали регулювати духовні, неправові відносини. І цьому могли б завадити ну хоч якісь, ну хоч елементарні відносини з тими убогими релігійними організаціями. Це не потребує якихось надзвичайних зусиль чи здібностей. Це може навіть релігієзнавець Єленський. Якщо захоче. Наприклад – Єленський любив раніше на різних телевізорах розказувати про важливість автономії релігійної організації і про необхідність її захисту і захисту переходів. Ну і потім він зліпив той закон, Закон Мародерів №4128. І от якби Єленський уважніше придивився до релігійних організацій і до того принципу автономії, він би міг зрозуміти що принцип відділення і принцип автономії це є одне і теж. Або взаємодоповнююче. Принцип автономії в першу чергу означає що організація сама(!) її проголошує, сама визначає її межі а держава тільки бере це потім до уваги. А тому, якщо всі християнські конфесії згідно своїх канонів визначають автономною організацією всю церкву а не парафію, якщо всі конфесії самостійно визначають правила утворення парафій і долю майна - то це і мало би бути одним з основних правил відносин держави і церков. А Конституція це тільки потім констатує як відділення.

Сьогодні цей процес «побудови відносин» продовжують т.з ефективні менеджери, які відчувши своєрідний запит, успішно експлуатують його ресурс. Текст релігійного закону і та діяльність найбільш вповні стали в утворенні організації ПЦУ. В унісон з православною симфонією, з менеджерами від віруючих, в Україні творять близнюка «русского мира». Ось один з них стверджує що УПЦ МП стала ворогом  суспільства. Лукавить, свідомо або по нерозумінню. Позиція організації стала ворожою окремим проявам держави а держава це не є суспільство. Держава це механізм збирання податків, підтримання порядку в суспільстві. Такий же як пральна машина в побуті і стверджувати що пральній машині необхідна церква просто смішно. В суспільстві необхідні якісь відносини держава з церквами, але наша придуркувата машина в своєму існуванні намагається використати церкву в своїх інтересах, інтересах далеких від суспільних. Тому завжди слушне попередження – церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці. І в наших умовах відносини церкви з державою повинні починатись з тези – держава ворог церкви. Можна цитувати одного священника УГКЦ – держава не повинна робити нічого поганого для церкви і нічого доброго. Те, що «УПЦ (МП) всячески демонизируют Минкульт», ну що ж - під час війни завжди виникає потреба в специфічних «законах», текстах. Потреба в людях типу Медінський, Юраш, Єленський і існуючі з обох сторін фронту контори «міністерство культури» перетворилися в розсадники мракобісся.

 

Священик Сєверодонецької єпархії УПЦ (МП) звершив чин в...

Onufriy

Onufriy написал:

Та це прямо чудо!...
Схоже, що "капітан сьогодні був тверезий"

Харків'яни вимагають у парафії УПЦ (МП) відновити колі...

Onufriy

Onufriy написал:

порушення Закону України «Про охорону культурної спадщини» в Харкові давно набули системного характеру

Прокляті воцерковлені дикуни! what
Але ще більше гріха - на місцевих адміністративних беззаконниках і фарисеях

Знайдіть на цьому бланку згадку про УПЦ

dima222

dima222 написал:

Митрополита Лазаря давно треба було оголосити персоною нон грата в Україні - а тим часом його рідним брат Дмитро у Дунаєві біля Почаєва в селі, яке приєдналося до ПЦУ, намагається будувати нову церкву. І точно за гроші Лазаря, бо всі племінники Лазаря - сини та родичі Дмитра, служать священиками у Криму. 

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!