Семінар організований Міністерством освіти і науки України, Українським інститутом вивчення Голокосту «Ткума», музеєм «Пам'ять єврейського народу та Голокост в Україні» за підтримки Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради та програми «Культурна Столиця», в рамках реалізованого проекту «Полікультурний у сучасному українському місті».

Про те, що відбувалося на цьому заході, розповіла його учасниця Марина Стрильчук:

«На талановитих творчих освітян, які приїхали до нас зі всієї України, чекала насичена навчальна програма: це і екскурсія музеєм «Пам’ять єврейського народу та Голокост в Україні», яку провела наукова співробітниця доктор Олена Іщенко; і лекція-презентація доктора Ігоря Щупака «Мультикультурний діалог в історії: проблеми вивчення та викладання»; і практикум «Як організувати навчання учнів історії в полікультурному класі» від завідувачки відділу суспільствознавчої освіти Інституту педагогіки НАПН України Тетяни Ремех (м. Київ); а також практичне заняття «Можливості дебатних технологій в музеях України», модераторами якого виступили виконавча директорка громадської організації «Нове бачення» Олена Зима та менеджерка проєктів «Нового бачення» Валерія Малашенко (Дніпро) та онлайн лекція-бесіда «Формування полікультурної компетентності учнів на уроках історії», яку провів директор, вчитель історії Благовіщенського навчально-виховного комплексу №2 «Заклад загальної середньої освіти І–ІІІ ступенів – заклад дошкільної освіти «Дивоцвіт» Благовіщенської районної ради, Фіналіст національного етапу Всесвітнього конкурсу Global Teacher Prize 2020 Олександр Чучаєв (Кіровоградська обл.).

Крім того, провели круглий стіл «Полікультурний діалог в освітньому просторі», роботу якого модерували молодша наукова співробітниця Меморіального музею тоталітарних режимів «Територія Терору» Ліана-Марія Бліхарська (Львівська обл.) та директорка КО «Інститут розвитку міста» Полтавської міської ради Тетяна Татаріна.

Під час освітніх занять говорили про толерантність і полікультурність в історії та сьогоденні, важливість діалогу в багатонаціональному та мультикультурному середовищі, формування полікультурних компетентностей школярів на уроках історії та громадянської освіти. І головне – живе спілкування колег та друзів».

Теги: