Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

47963
Onufriy [профіль]

Забули ще один критерій - "миротворчості":
Цитата: Сергій Ільченко
кто говорит о том, что договорится с Путиным, тот сидит у него в кармане

47961
dutchak1 [профіль]

Закон №4128д - це є Закон Мародерів. І люба церква, яка ним скористається, буде церквою-мародером. Незалежно від того, чи канонічна вона чи ні, чи має автокефалію чи ні, чи має Томос чи ні.

47960
Onufriy [профіль]

сын Батыя, побратим ("св".) Александра Невского – Сартак был христианином несторианского толка

http://academy.foma.ru/nestorianstvo.html

47959
Onufriy [профіль]

1. Добрячий заголовок +5!
2. Москвовіри-єретики зробили лавру притчею во язицех і пострамовищем поміж народами
І переоцінити заслуги Павла Лєбєдя у цьому просто неможливо
владыка Павел по собственному признанию...является духовным организатором или косвенным соучастником свыше одиннадцати смертей: четырех сотрудников мастерской в лавре, двух детей журналистки во время ее беременности, свыше пяти пациентов инфекционной клиники Института эпидемиологии и инфекционных заболеваний


47958
Onufriy [профіль]

Який глибокий відбиток накладає на людину російськість:
Новая Церковь с первого дня своего существования находится в полной политической зависимости от президента Украины

І це говорить той самий Чапнін, який за кілька абзаців вище озвучив, що:
президент Порошенко и патриарх Варфоломей не рады выбору (Епіфанія). Тактически они проиграли

Якесь у Автора дивне уявлення про "повну залежністьwink 

Бачимо, що погляд через РПЦ-окуляри спотворює не лише сприйняття фізичної реальності, але і законів логіки

47957
Onufriy [профіль]

Яка це сумна річ - хвороба митрополита Софронія:
Запитання:
Що вам заважає виступити зі своєю позицією перед іншими єпископами, увійшовши до нової церкви?

Нещадна "відповідь":
Я нікому не підкорююся. Я тільки погоджую свої догматично нові постанови із Вселенським собором. Але я маю право висловлювати свої думки (!). Тому що я ні від кого не залежу. А у нас цього немає. Коли я у Москві брав миро... У мене за це ніхто ніколи не брав ані копійки.. А тепер, щоби мені взяти миро у Греції, то я повинен буду їхати туди.. за долари

belay request
Лежу, хворію

Одужуйте, владико

47956
dutchak1 [профіль]

Чи пам’ятаєте зовсім недавню ходу під Верховною Радою? Марш гідності з банером «Все тільки починається»? «Все тільки починається» — це український варіант Present Continuous Tense. Теперішній тривалий час української мови. Процес, який починається безпосередньо зараз, але починається тривалий час. Початок, який увесь час тільки початок і немає ні продовження, ні завершення. У нас усе тільки починається.

47955
Олександр [профіль]

Є категорія людей які Церкву не відвідують, але добре знають що і як повинно бути в Церкві. Автор мабуть один з них. Він вже зрозумів що потяг пішов, але однак ще навздогін  кидається лайном.

Але можливо життєва скрута заставляє якось на хліб заробити.

Та як би там не було, тяжко зрозуміти людину, яка за рівнем інтелекту, стоїть на протилежному березі моря від Філарета і Єпіфанія.

47954
dutchak1 [профіль]

В УПЦ МП немає діючого статуту і той, який наводять в публікації, є внутрішнім документом Української Православної Церкви, тобто канонічним документом. Дійчим статутом згідно законодавства України, в якому необхідно вносити зміни згідно принятого закону, є статут який релігійна організація подає державному реєстратуру і який потім, після реєстрації, в нього зберігається. Але в нашій країні жодна християнська конфесія – УПЦ КП, УПЦ МП, УАПЦ, УГКЦ, РКЦ - не зареєстровані в держорганах, не мають статусу юрособи, не мають офіційних, зареєстрованих статутів. Навіть позов в суд про зобов’язання змінити назву подати неможливо через відсутність статусу юрособи. Статут юрособи мають тільки парафії.

47953
Onufriy [профіль]

Хвороба етнофілетизму мовою документів:

«Юрисдикция РПЦ распространяется: на людей православного вероисповедания, проживающих в СССР (1988) [на канонической территории РПЦ (2000) ], также на людей, проживающих заграницей (Устав русской Церкви, I, § 3, 1988 [2000])

Эти статьи ... настаивают на выход за пределы своих действительных границ... отказываются признавать каноническим существование других местных Церквей

В экклезиологическом контексте употребление слова «церковь-сестра» безосновательно, так как оно создает два тела там, где существует только одно

православные христиане, в отличие от католиков и протестантов, не имеют никаких оправданий такому анти-экклезиологическому поведению

если вера Церкви неверна, то и Евхаристия невозможна!

47952
Onufriy [профіль]

Ільченко - геніальна людина. Стаття чудова +5!!
Це збірник афоризмів
уход с патриаршьего места возможен только ногами  вперед, и Кирилл это знает,  и, естественно ... будет, в связи с этим, крайне опасен

Єдине зауваження, - репліка "что там у москалей?" є лінгвістично некоректною. "Москаль" - це польський вплив. В українському контексті треба говорити, звичайно, "кацап"

47951
В. Ясеневий [профіль]

І в Ц Е Р К В А Х  , на превеликий жаль , Т А К О Ж !!! Про справедливість  у взаємовідносинах між вірними В традиційних ЦЕРКВАХ сьогодні , як видється мені, СВЯЩЕННОСЛУЖИТЕЛІ ЗОВСІМ НЕ ПРОПОВІДУЮТЬ.  А на слова СПАСИТЕЛЯ : По тому пізнають. що ВИ  МОЇ  УЧНІ, -  навіть єпископи  насміхаються , коли про це їм нагадати ! Для них найважливіше, аби священики перед ними засвідчували повний незаперечний послух, смирення,  а вірніше - ПЛАЗУВАННЯ І РАБОЛІПСТВО.  і по цьому,  разом з  щонайбільшими  ПОДАЧКАМИ від  священиків, звичайно, у ТВЕРДІЙ  ВАЛЮТІ,  вони визначають кращих для себе.   

47950
Олександр [профіль]

Переломний період завжди нестерпний, виживають тільки ті що в істині. Дай Господи владиці Симеону наснаги і не зламатися. Ще трохи і його приклад унаслідують і інші з РПЦ в Україні.

47949
Олександр [профіль]

Перед смертю люди завжди в крайності: або дуже добрі, або дуже злі. РПЦ в Україні — також люди, але ті що вибрали крайність зла.

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Київська громада УПЦ (МП) перейшла в РПЦЗ

dima222

dima222 написал:

Ось так - відкрились у людей очі і втікають від Московської церкви подалі... нема там ні віри в людей, ні моралі, ні співчуття, ні духу Божого.
А мене особисто вразило те як самий крутий юриста УПЦМП витіснив православного батюшку з храму. Вот для чего нужны оказывается юристы в митрополии...
Онуфрий же просто продолжает хлопать ушами )))) 
А свщенника и людей очень жалко. Веру так можно всю расплескать.
ПС: как вариант можно переходить в ПЦУ. Там чище... В РПЦЗ счас прихожане тоже прозреют от всех этих кодов и паспортов и экуменизмов... Та же политическая будет подоплевка что и в МП. Корабль вышел в плавание, а куда приплывет, то Бог один знает. Если вообще приплывет... Топят ведь...

Битва за три буквы. Действительно ли УПЦ МП уже не заст...

dutchak1

dutchak1 написал:

Весь этот словесный хоровод имеет отношение к особого “сорта” людям, с которыми мы живем в одной стране и которые называют себя “верующими”, которые придумали себе “Бога”. Ну, в общем, малахольные такие, как несовершеннолетние дети, недееспособные. Е. Щеткина еще называет их “потребители”. В силу этой недееспособности и по примеру других государств им выделили конституционную песочницу. Правда в других государствах еще и запрет для государства влазить в песочницу...Но что не сделаешь для любимого дитя! А тут еще часть этих неразумных деток начали делить Бога и своего Бога опрометчиво прописали в соседнем государстве. С таким же успехом могли прописать на Марсе или на Венере. Игра то ведь. Но суръезные дяди начали играть в ту же игру, начали делить недееспособных на законно рожденных от правильного Бога и не совсем по закону, требуют документального подтверждения прописки Бога, нотариально подтвержденную подпись Бога...Иногда кажется что часть этих взрослых дядей и теток надо дополнительно изолировать, создать новое конституционное отделение или использовать их же методику и строить для них новую песочницу. Назовём ее Страна Д. Ну как в той детской сказке, про деревянного мальчика...

К противостоянию с Константинополем подключилась РПЦвУ:...

dima222

dima222 написал:

Почему для русскоязычной паствы открывает храм группа людей, называющая себя "Украинской Православной Церковью"? wink 

УПЦ (МП) продолжает негласно рукополагать епископов Кры...

dima222

dima222 написал:

Рукоположение сепаратиста Каллиника стало возможным как следствие новой политики команды Зеленского - безразличие к церковным вопросам и компас на сближение с русским благословили Онуфрию и Паканичу поставить еще одного русского человека в МП. Кстати ничем не лучше и новоизбранные епископы. Чем можно объяснить избрание Никодима Пустовгара как не позицией по поддержке русского мира на Черниговщине. Других заслуг у него нету...

Архієпископ-ректор Почаївської семінарії послав «сосати...

dima222

dima222 написал:

Вітання владиці Іову з Івано_Франківської єпархії УПЦ МП: спаси, Господи, владико за Ваші компліменти у нашу адресу! Знаєте, образливо до глибини душі. При скорій зустрічі у Почаєві обовязково зустрінусь з Вами і подивлюся прямо в очі... 

Чи дійде до церковного майдану?

dima222

dima222 написал:

Цікаво що офіційний сайт УПЦ МП має таку собі розлогу колонку де дублює новини із офіційного сайту РПЦ - тут і про Путіна новини і про Медведєва і про російську армію якій РПЦ будє храми... Відкриваєш сайт УПЦ а там новини про Путіна... ото радость із Patriarchia.ru 

Віряни ПЦУ відстояли у Верховному суді право на перехід...

dutchak1

dutchak1 написал:

Ну і що, хтось читав те судове рішення? З чим вітали парафіян і настоятеля храму?

25.          Тому, суд доходить висновку, що в даному випадку спір виник між засновниками та членами релігійної організації - Хустської єпархії УПЦ та релігійної громади - Релігійної громади УПЦ КП, яка вирішила змінити канонічне підпорядкування, подавши заяву про реєстрацію змін до статуту, що свідчить про приватно-правовий характер спірних правовідносин.

26.          У зв`язку з цим, судами попередніх інстанцій було помилково віднесено даний спір до       юрисдикції адміністративних судів, оскільки позовні вимоги у зазначеній справі спрямовані на захист цивільних прав позивача і з огляду на суб`єктний склад сторін спору він має вирішуватися за правилами господарського судочинства.

wink 

До недавнего времени можно было со снисходительной ирон...

dima222

dima222 написал:

Реально, перечитував іноді біографії наших архієреїв, ужасає те, що більшість немає навіть очної семінарї, і серед них найнайвищі чини архіреїв, даже предстоятелів!... ті що роками мучили свої голови і животи поклали у семінаріях, академіях і єпархіальних послушаніях - в тіні Церкви, а пронирливі і дерзновенні - керують єпархіями... парадоксіс ))) 

Тут священники УПЦ (РПЦ) говорят, мол, что признание ПЦ...

dima222

dima222 написал:

Стаття відмінна. Молодець

Отець Микола Данилевич закрив для мене можливість комен...

dima222

dima222 написал:

Многая лета, отец Андрей

УПЦ МП вже не називає ПЦУ "розкольниками"...

dima222

dima222 написал:

Дякую. Дуже вичерпно і тепер маю багато аргументів на захист ПЦУ перед знайомими з МП. Варто радіти! 

И снова перлы известного запорожского религиозно-полити...

dima222

dima222 написал:

Страшно от таких слов Луки - неужели здоровый человек может такое глаголати? 

Чи має Церква моральне право судити содомітів?

Олександр

Олександр написал:

Короткий зміст матеріалу: Свій хвалить своїх.

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dutchak1
церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці

А слухаючи Гундяєва, так і не скажеш... fellow

Дякую Вам за визнання того, що МП веде антидержавну діяльність wink (звісно трішечки, ну саму крихітку):
Цитата: dutchak1
Позиція організації (МП) стала ворожою окремим проявам держави

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

dutchak1

dutchak1 написал:

Однією з основних перешкод в державно-церковних відносинах в Україні є існування т.з науки «релігієзнавство». Назагал це мирне заняття, яке зайняло скромне але менш-більш дохідне місце в явищі української тіньової науки, невелике і замкнене болітце, в якому перетирають свої, далекі від життя, проблемки, плодять докторів і кандидатів філософії. І все би нічого, але в умовах нашої країни ця «наука» зайняла місце між державою і церквами і фактично, самостійно уповноваживши себе на представлення церков, в якості посередника веде діалог з державою. З представників цієї «науки» формуються комітети, департаменти, відділи міністерства яким надалі і доручають те, що в нас названо «державною політикою в області релігії». Зрозуміло, що для більшості держчиновників і законодавців релігія то тьомний лєс і, при виникненні якихось проблем з релігійними організаціями, вони біжать до релігієзнавця, який їм все розкладе «по поличкам». Ну не бігти же їм до тих малохольних, які Богу моляться. Тобто ситуація анекдотична – проголошуючи з усіх трибун про необхідність діалогу з церквами, держава той діалог і відносини імітує, замінює на відносини з бутафорською церквою, утвореною на держзамовлення докторами філософії і політології від релігієзнавства. Причому та побудова почалась ще в 1990 році, коли новоспеченими демократами і викладачами кафедр наукового атеїзму був зліплений союзний релігійний закон де по зразку цивільної громадської організації почали ліпити релігійні. Це була своєрідна резервація для віруючих і в Україні той процес підхопили вже місцеві діячі наукового атеїзму разом з діячами НРУ.

Всі релігієзнавці і викладачі кафедр вміють розказати про різні моделі співіснування держави та релігії, що мають місце у світовій практиці, які, частіше за все, законодавчо оформлені. Але я добавлю, що це є тінь іншої, вищої істин, яка встановлює що спочатку моделі і відносини а потім законодавче оформлення. Загально ця максима в теорії права виглядає так – закони тільки регулюють суспільні відносини і ніколи їх не створюють. Відносини передують законам. І от в нашій ситуації після розпаду СРСР, в ситуації з нульовим рівнем права і відсутністю реальних релігійних організацій як суб’єктів права, перетягнувши до себе конституційний принцип відділення, ми почали ним регулювати відсутні суспільні відносини(!). За цих обставин ті спроби в 90-х роках зробити релігійний закон були приречені. Що і сталось. Перетягнувши слідом за Конституцією цивільне право, ми ним почали регулювати духовні, неправові відносини. І цьому могли б завадити ну хоч якісь, ну хоч елементарні відносини з тими убогими релігійними організаціями. Це не потребує якихось надзвичайних зусиль чи здібностей. Це може навіть релігієзнавець Єленський. Якщо захоче. Наприклад – Єленський любив раніше на різних телевізорах розказувати про важливість автономії релігійної організації і про необхідність її захисту і захисту переходів. Ну і потім він зліпив той закон, Закон Мародерів №4128. І от якби Єленський уважніше придивився до релігійних організацій і до того принципу автономії, він би міг зрозуміти що принцип відділення і принцип автономії це є одне і теж. Або взаємодоповнююче. Принцип автономії в першу чергу означає що організація сама(!) її проголошує, сама визначає її межі а держава тільки бере це потім до уваги. А тому, якщо всі християнські конфесії згідно своїх канонів визначають автономною організацією всю церкву а не парафію, якщо всі конфесії самостійно визначають правила утворення парафій і долю майна - то це і мало би бути одним з основних правил відносин держави і церков. А Конституція це тільки потім констатує як відділення.

Сьогодні цей процес «побудови відносин» продовжують т.з ефективні менеджери, які відчувши своєрідний запит, успішно експлуатують його ресурс. Текст релігійного закону і та діяльність найбільш вповні стали в утворенні організації ПЦУ. В унісон з православною симфонією, з менеджерами від віруючих, в Україні творять близнюка «русского мира». Ось один з них стверджує що УПЦ МП стала ворогом  суспільства. Лукавить, свідомо або по нерозумінню. Позиція організації стала ворожою окремим проявам держави а держава це не є суспільство. Держава це механізм збирання податків, підтримання порядку в суспільстві. Такий же як пральна машина в побуті і стверджувати що пральній машині необхідна церква просто смішно. В суспільстві необхідні якісь відносини держава з церквами, але наша придуркувата машина в своєму існуванні намагається використати церкву в своїх інтересах, інтересах далеких від суспільних. Тому завжди слушне попередження – церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці. І в наших умовах відносини церкви з державою повинні починатись з тези – держава ворог церкви. Можна цитувати одного священника УГКЦ – держава не повинна робити нічого поганого для церкви і нічого доброго. Те, що «УПЦ (МП) всячески демонизируют Минкульт», ну що ж - під час війни завжди виникає потреба в специфічних «законах», текстах. Потреба в людях типу Медінський, Юраш, Єленський і існуючі з обох сторін фронту контори «міністерство культури» перетворилися в розсадники мракобісся.