Зі сторони Московського Патріархату є бажання мати дуже великий вплив на цілу, Київську Церкву в Україні. Про це колишній Предстоятель УГКЦ Любомир сказав у інтерв’ю генеральному директору каналу «1+1» Олександру Ткаченку в його авторській програмі «Tkacheko.ua», яка вийде в ефір у понеділок 20 червня, повідомляє РІСУ.
За його словами, Московський Патріархат старається присвоїти собі історію Київської Церкви. «Нема сумніву, що християнство помандрувало за допомогою місіонерів також і в ті території, які сьогодні становлять російську державу, але це, також є в дуже багатьох випадках у різних країнах і частинах світу. І це не дає оцій, скажімо, Церкві-дочці, Церкві, яка походить із місійних праць якоїсь іншої Церкви, на мою думку, право собі присвоювати історію Церкви-матері», – сказав Любомир.
Він наголосив, що «ми – є та Церква-матір, і ми дуже раді, що наші предки ішли в різні частини слов’янського світу, щоб проповідувати Боже слово. Але ми не бачимо в цьому підстави для такого присвоєння», – сказав колишні Предстоятель УГКЦ.
На його думку, наша церква – Київська Церква – навіть якщо роз’єднана, має свою історію, має своїх святих. «Російська Церква має свою історію, своїх святих, свої періоди, коли ставала Церквою, митрополією, патріархатом і т.д. Це не є частина нашої, київської історії, це є московська історія, яка повноправно (і яка, Богу дякувати, що має патріархат), має це типове завершення своєї структури», – сказав Любомир.
Теги:
Перепрошую, друкарська помилка. Дякую, що звернули увагу.
Отож, що формально ...
Не забувайте, що між москалями та росіянами існує різниця. Росіяни - нормальні адекватні люди, які можуть жити в будь-якій кви ще скажіть що УКРИ Володимира хрестили, то вообще повний "горе професіоналізм".раїні та поважати історію та культуру цієї країни; до них ніяких претензій немає й не може бути. А от москалі - це шовіністи та імперіалісти, які вважають, що всі інші народи мають сприймати лише ЇХНЮ історію та ЇХНЮ, культуру.
For onix:
Справа в тому, що Свята Київська Митрополія (Українська Православна Церква) дала життя Православ'ю на території сучасниї України, Білорусі, Польщі та Росії. З цих двох країн у Росії та Польщі Церква стала автокефальною. Тож: Свята Київська Митрополія дала життя двом Помісним Церквам (не автокефалію - а життя); а сама ще досі "змиряється".