Остаточний вибір переможця конкурсу відбудеться у ході публічного голосування за проекти фіналістів, відібрані міжнародним журі. Інтервенцію буде реалізовано фондом "Ізоляція" у травні 2017.

До міжнародного журі проекту Суспільна угода 2017 увійшли:

Синтія Ґутьєррес (Мексика) – художниця, перша переможиця конкурсу Суспільна угода. У липні 2016 її інсталяцію Населяючи тіні в Києві відвідало понад 1500 людей;
Євгенія Моляр (Україна) – мистецтвознавиця, критикиня, членкиня Художньої секції архітектурно-містобудівної ради при Департаменті містобудування й архітектури Київської міської державної адміністрації;
Діана Попова (Україна) – директор Департаменту культури Київської міської державної адміністрації. Кандидат історичних наук.
Рік Роуботам (Великобританія) – британський ландшафтний архітектор, урбаніст та містобудівник, піонер «зеленого урбанізму» й володар понад 30 британських та міжнародних нагород в області архітектури;
Катерина Філюк (Україна )– миствецтвознавиця, кураторка проекту "Суспільна угода" фонду "Ізоляція".

«Для мене участь у проекті Суспільна угода стала значним викликом. Публічний простір – важлива територія, в межах якої не має існувати одного-єдиного уявлення про те, яким має бути пам'ятник. Було цікаво спостерігати, як тимчасова інтервенція здатна спровокувати діалог, рефлексію та дискусію про історію, ідентичність і пам'ять» – коментує Синтія Ґутьєррес.

Конкурс відкрито для всіх митців, незалежно від віку, статі, національності чи роду практик. Крайній термін подачі заявок – 25 березня 2017. Фонд "Ізоляція" покриває переможцеві конкурсу витрати на дорогу, проживання та реалізацію проекту.

У 2016 році у рамках проекту Суспільна угода відбулись дві тимчасові інтервенції на місці першого з повалених пам’ятників Леніну. У перформансі мексиканської художниці Синтії Ґутьєррес Населяючи тіні (Inhabiting Shadows) взяли участь більше 1500 киян та гостей міста – кожен отримав змогу піднятись на пустий п’єдестал, зробити фото чи селфі та поміркувати про крах ідеологій, мінливість історії та своє місце у ній. А іранський митець Махмуд Бакші зробив тимчасову неонову інсталяцію Безкінечне святкування (Endless Celebration), в якій силуети Леніна, Діви Марії та співачки Мадонни символізували три основні підвалини суспільства: ідеологію, релігію та економіку.

Теги: