“Дуже часто в медіа про церкву згадують лише на великі релігійні свята, щоправда останнім часом широко висвітлювалося питання створення Помісної православної церкви та отримання Томосу. Головна причина такої ситуації - це відсутність з боку українських релігійних організацій системної роботи з медіа. У той же час, церкві є що розповісти суспільству, а останнє має стійкий запит на її коментарі”, - йдеться в анонсі курсу.

Викладач Олена Кулигіна у зверненні до слухачів курсу відзначає, що нові виклики інформаційного суспільства стоять не лише перед Церквою. Це актуально для будь-яких організацій.

“Як комунікувати в добу цифрової культури, коли все так швидко змінюється? Як знайти підхід до людини, яка по-новому сприймає інформацію? Як говорити з різними аудиторіями тією мовою, яку вони розуміють? Як ділитися своїми цінностями і знаходити партнерів та однодумців? Ці питання ставить перед собою не лише Церква, але й політики, бізнес, громадські та благодійні організації,” - відзначила Олена Кулигіна.

На відміну від недержавних організацій, бізнесу та державних структур, які мають достатньо можливостей навчатись комунікаціям, релігійні організації досі не приділяли цьому питанню достатньої уваги. “Тому цей курс створений на основі досвіду комунікацій українських християнських конфесій впродовж останніх десяти років та адаптований спеціально для потреб церковних прес-служб,” - зауважила викладачка курсу “Церква і мас-медіа”.

В навчальному курсі розглянуто теми  щодо формування репутації Церкви/організації, її взаємодії із зовнішніми аудиторіями, створення церковної прес-служби, взаємодії зі світськими та релігійними ЗМІ в Україні, кризові комунікації, просування в інтернеті та соцмережах за допомогою цифрового маркетингу.

Завдяки тому, що курс ілюстрований багатьма прикладами успішних інформаційних кампаній, реалізованих християнськими спільнотами в Україні та світі, його слухачі навчаться створювати та втілювати власні проекти.”
 
Керівник “Несторівського центру” Віталій Хромець, презентуючи курс “Церква і мас-медіа” на освітній платформі nestor 4.0, вказав на актуальність матеріалу курсу до нинішніх реалій. “Дуже важливо, щоб церковні структури вели ефективну комунікацію з людьми, послуговуючись сучасними комунікативними технологіями. Бо за увагу людей зараз конкурує дуже багато організацій та важливо, щоб церковні структури принаймні не програвали в цьому процесі. Даний курс допоможе релігійним організаціям освоїти головні принципи налагодження ефективної комунікації з громадськістю”, - відзначив Віталій Хромець.

Курс охоплює наступні теми:

    Відображення образу церкви у світських мас-медіа України
    ЗМІ як джерело релігійних стереотипів
    Чому ЗМІ нечасто або в негативному контексті пишуть про релігію?
    Загальні тенденції сучасної журналістики щодо релігійної інформації
    Зміни у тенденціях за останні роки
    Головні теми журналістських матеріалів
    Роль телебачення
    Вплив мас-медіа на служіння
    Пошук інформаційної ніші
    Коли піар шкодить?

Долучитися до проходження курсу можуть всі бажаючі. Для цього слід перейти на освітню платформу www.nestor.net.ua та обрати з переліку курсів чи безпосередньо перейти до курсу: https://online.nestor.net.ua/course/view.php?id=5

Теги: