Досвідом на тренінгу ділився прес-секретар Івано-Франківської архієпархії о. Володимир Лукашевський, який розпочав свою презентацію з опитування думки учасників стосовно основних завдань роботи прес-служби; в подальшому він розповів про мету, завдання та функції прес-служби.

Згодом доповідач представив інструменти та способи написання різноманітних видів повідомлень (прес-реліз, анонс, інтерв'ю). Особливо наголосив на роботі в соцмережах, оскільки сучасне покоління читачів найчастіше отримують інформацію із цих джерел.

Завершився тренінг аналізом діяльності Інформаційного відділу ІФДС. Учасники мали можливість почути оцінку зробленої своєї праці, а також поставити запитання о. Володимиру.

А з 1 по 3 березня у Брюховичах (Львів) відбувся перший курс лекцій «Школи провідників християнських таборів», організатором якої є Департамент військового капеланства ПК УГКЦ, співорганізатором - Молодіжна комісія ПК УГКЦ.

У цьому курсі беруть участь п’ятеро семінаристів Київської Трьохсвятительської духовної семінарії, двоє семінаристів Львівської духовної семінарії Святого Духа, студенти ЛНУ імені Івана Франка, КНУ імені Тараса Шевченка, Українського католицького університету та інших вищих навчальних закладів. Також тренінг проходили священики з Львівської та Тернопільсько-Зборівської архієпархій.

Тренінг розпочався із знайомства та представлення цілі й завдання школи. «Навіщо ми вас сьогодні зібрали? – запитав о. Ростислав Височан і відповів, – щоб ви тримали знання, які допоможуть вам проводити табори, і неважливо, чи це буде наметовий десятиденний табір у Карпатах “Захисник” чи “Артерія” у віддалі від цивілізації, чи це буде звичайний табір “Веселі канікули з Богом” біля церкви в парафії».

Усі учасники курсу провели не один десяток, чи навіть сотні днів таборування. Вони мають базу знань, досвіду, яку тепер кожний із них приїхав удосконалити та довести до нового рівня. Перший курс лекцій був спрямований на вивчення та вдосконалення постаті лідера. Учасники розглянули морально-етичний, психологічно-соціологічний та  антропологічний апекти лідерства. Кожний мав змогу в інтерактивному завданні, де групу учасників розподілили на чотири команди, висвітлити свою ідею лідера та показати, які цінності, які властивості мусять бути в справжньому провідникові. Згодом усе, що набули чотири команди, зібрали та створили образ ідеального лідера, який володів 16-ма елементами.

Третій день був присвячений командотворенню (team building), адже мало бути супер-лідером, потрібно сформувати команду, де кожний виконує свою роль. Оскільки учасники часто керують командами, їм було запропоновано спочатку написати список проблем, які виникають у команді на таборі. Після цього почалося навчання, метою дня було вирішити поставлені питання: як ремотивувати свою команду? як допомогти слабшому соціалізуватися та актуалізуватися, ввійти в темп? як підняти командний дух? як уникнути конфліктів? як знайти компроміс? як вести свою команду? тощо.  

Інструктори мали певну програму. Спочатку вони давали коротку теорію, після якої було кілька інтерактивних вправ, в яких формували цілісність команди, згодом розуміння одне одного, і аж під кінець – синергію. Власне під час інтерактиву ми і отримали відповіді на питання.

Теги: