«Для того щоб добре виконувати завдання проголошення Божого Слова сучасній людині, Церква не може обійтися без відповідних засобів суспільної комунікації. Вона має право користуватися як уже наявними ресурсами, так і засновувати свої та послуговуватися ними. Ці засоби повинні допомагати священнослужителям у їхньому пастирському служінні та висвітлювати діяльність Церкви», — йдеться у декреті.

Основні завдання Ради — розроблення стратегічних цілей комунікації УГКЦ, а також опрацювання комунікаційних моделей реагування на кризові ситуації та виклики.

Членами Патріаршої ради соціальних комунікацій УГКЦ (терміном на п’ять років) стали: о. Ігор Яців, керівник Департаменту інформації УГКЦ, заступник голови Ради; о. Андрій Максимович, адміністратор Патріаршої курії УГКЦ; о. Андрій Зелінський, радник глави УГКЦ зі стратегії комунікації; о. Андрій Солецький, голова Секретаріату глави УГКЦ, м. Рим; та п. Соня Соутус.

Діяльність цієї Ради окреслює відповідне Положення.

Теги: