Розпочали зустріч літургією у Патріаршому соборі Воскресіння Христового УГКЦ. Опісля було проведено ряд тренінгів, які проходили у конференційних залах Курії Київської архієпархії, а їх провідною тематикою був вислів «Служба Слову. Сучасні виклики медійного служіння у Церкві». Участь у зустрічі взяли представники Київської архієпархії, Луцького, Харківського, та Одеського екзархатів.

Дана зустріч, з благословення владики Йосифа Міляна, єпископа-помічника Київської архієпархії, започаткувала також створення своєрідних прес-служб у протопресвітерствах Київської архієпархії, що у майбутньому має створити хороші умови для медійної формації священиків, які будуть відповідальні у протопресвітерствах за ЗМІ.

Лекторами формаційних тренінгів стали відомі стратеги, медійники, та критики, а зокрема Євген Глібовицький, Дмитро Сіманський та Оксана Климончук. На зустріч до журналістів завітав глава УГКЦ, який поспілкувався з учасниками заходу та висловив свої сподівання на добрі плоди цієї формації.

«Нам потрібно спільно працювати, бо сьогодні суспільство потребує добрих новин. А хто, як не Церква, має завдання - проповідувати Добру Новину, тобто Слово Божественного Євангелія? Суспільні комунікації - якраз один із інструментів, щоб Церква могла виконувати свою євангелізаційну місію», - сказав глава УГКЦ.

Звертаючись до присутніх журналістів, Святослав зазначив, що ця зустріч є одним із перших плодів останніх синодальних рішень. Зокрема, за його словами, ідею створення такого вишкільного майданчика для церковних журналістів погодив Синод єпископів УГКЦ 21 березня цього року. «Тому кожна єпархія, кожен екзархат і кожна парафія повинні мати свого відповідального за медійну складову їхньої діяльності», - сказав архієрей.

Глава УГКЦ зауважив, що він добре розуміє, наскільки інтенсивно сьогодні суспільство комунікує між собою. Тому і Церква має йти в ногу з часом: «Комунікація, як постійний живий зв’язок між пастирем та вірними, є одним із важливих елементів життя нашої Церкви та її внутрішньої єдності. Саме прес-секретарі повинні допомогти священику в цьому».

«Сьогодні в УГКЦ триває розробка комунікаційної стратегії всієї Церкви, - повідомив Святослав. - Один із перших кроків - нещодавнє створення окремої Ради при Патріархові із суспільних комунікацій. Головне її завдання - допомогти зрозуміти Церкві, як сьогодні спілкуватися з суспільством».

Святослав також висловив сподівання, що такий вишкіл відповідальних за комунікацію осіб буде насамперед доброю можливістю спілкування між собою: «Надіюся, це буде добра школа спілкування та комунікації, щоб ми щоразу більше ефективно вміли нести добрі новини про життя нашої Церкви, щоб ми вміли вчасно реагувати на суспільні події, які відбуваються в нашій державі та світі. Це буде свідчити також про нашу відповідальність перед викликами нашого часу».

У розмові з журналістами глава УГКЦ зауважив, що в суспільстві є така думка: «Коли Церква не існує в медійному середовищі, то вона не існує взагалі». «Будьте певні, - додав він, - що в такому разі увагу наші вірні слухатимуть інші новини, цікавитимуться іншою інформацією і братимуть участь в інших подіях. У такому випадку не будуть знати життя своєї Церкви. Тому сьогодні дуже важлива ця інтенсивність комунікації між єпископом і його вірними, щоби допомогти людям жити інтенсивним, повнокровним духовним життям рідної Церкви», - наголосив очільник УГКЦ.

Теги: