В Україні триває системна робота над популяризацією країни на міжнародному туристичному ринку. Важливим аспектом є відгуки мандрівників, адже саме це напряму створює позитивний образ України та дає розуміння того, чи повернеться до нас турист.

Як повідомляє РБК-Україна з посиланням на аналітику Colliers Ukraine, українські готельєри запровадили ряд характерних нововведень: диджиталізація, підвищення вимог до забезпечення безпеки, zoom-кімнати тощо.

Окремим пунктом нововведень стала адаптація сервісу під запити нових категорій клієнтів. Так, туристам з Саудівської Аравії, що становили близько 6 % туристичного потоку, рекомендовано надавати Коран під час заселення.

Також заклади заходилися запроваджувати халяльне меню та/або спеціальні позначки для позицій без м’яса в закладах харчування.

Теги: