Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

47889
В. Ясеневий [профіль]

А есть ли  у традиционных  церквях ХРИСТОС вообще??? Боюсь , что  НЕТ!  Ибо может ли Спаситель мира  ОТ ГРЕХА  быть там , где ОН на последнем месте, где ЕГО ИМЕНЕМ прикрываются,  своими  земными интересами в УГОДУ политикам и земным властям ?! 

47888
Олександр [профіль]

Москва, хлопче, вже все зробила. Вона не приїхала на Собор, - намагалася його зірвати. Наслідок простий: Фанар остався при своїх правах закладених ще Візантійцями. Твій Кирилко (це аналогія від Івашко, мається на увазі Іван Мазепа), програв бій разом і з всіма московитами і тобою "розумником". Не думай що в Турції сидять малограмотні. Там юридичну сторону проробили досконало. Після звершення Томосу, історики не будуть писати на кшталт московських луавств: "... придумали такую хитрую формулу ..." (История Русской Церкви, кн. 7, с 55, 850-летию основания Москвы посвящается, М - 1996).
Тобі коротко про суть: В 1654 році цар в купі з патріахом видав грамоту в якій указом все священство яке підпорядковувалося Константинопольському Патріархові заставив підкорятися самодуру Нікону.


47887
В. Ясеневий [профіль]

Интересно , не   забыли ли преосвященные кто они и кому служат? И помнят ли во время дискусий о чем учил и к чему призывал Своих учеников и последователей СПАСИТЕЛЬ?! Интересно было бы получить ответ от них самых.

47886
Onufriy [профіль]

после выхода в свет моей критики я прочел следующий текст у еп.Каллиста Уэра: "Священник может "связать", а может "разрешить... священник в некотором смысле оказывается на месте Самого Бога"

І хто б міг подумати, що священик має право накладати єпітимію!! ... request
Це така несподіванка! belay 

47885
о.Феогност Пушков [профіль]

уже после выхода в свет моей критики я прочел следующий текст у еп.Каллиста Уэра:

«Священник может "связать", а может "разрешить". Он может отказать в разрешении… важно помнить, что священник обладает этим правом. <…> В момент отпущения грехов, возлагая свою руку на голову кающегося, священник в некотором смысле оказывается на месте Самого Бога» (Внутреннее Царство / Пер. с англ. – К., «Дух і Літера», 2004, 34,36)

47884
В. Ясеневий [профіль]

Панове,  т.з. отці. Ви маєте  СОВІСТЬ??? Та чи Ви боїтеся Бога??? не думаю.Чи може вас хтось зупинити-врозумти??? Не думаю.А що з Вами робити? Не знаю! Ці Ваші тимтули перед Творцем, це  знак нашої ницості і жахливої мізерності перед НИМ-НАШИМ ТВОРЦЕМ... А що Ви про себе думаєте??? Хто Ви є???І  що Ви є?

47883
Onufriy [профіль]

Перед Богом цим людям доведеться відповідати за це.

Так незламний 
БМО глаголить про автокефалію! wink 
Я їх відкинув. Одягнувши духовні одежі, я повинен піклуватися про духовне 

Похвально! От тільки де була його "духовність" 1991?
29.09.2018 источники «Интерфакса» в МП заявили: "Подпись Онуфрия (Березовского) под обращением об автокефалии УПЦ в 1991 году была поставлена под давлением"

Он воно як feel - одна справа "відповідати перед Богом", а зовсім інша - перед Філаретом?... belay  

Просто: фрагменти із житія Молитовника, пастира і ревнивця віри древлеросійської smile

47882
Onufriy [профіль]

Те, що незабутній ВАСІЛІЙ АНІСІМОВ  belay
отреагировал на слова представителя Константинопольского патриарха архиепископа Телмисского Иова

- смішно вже само по собі

І це ще не читаючи його геніальний слів. Його - 
гордого будівельника собачих будок

47881
В. Ясеневий [профіль]

Вы, господа - христиане рассеи,  сперва христианизуйте около 90 % так званых рассеян в сваей, пока еще не совсем мусульманской рассеи: мусульман, буддистов. язычников-шаманов...А то очень скоро все будете рассеянные - мусульмане, как говорит известный поэт Ефремов и пророчествует о.Дмитрий Смирнов...

47880
Onufriy [профіль]

Зате щодо педофільських скандалів КГ твердо став на захист "потерпілих братів-католиків": 
мы обязаны как православные поддерживать наших братьев-католиков и проявлять нашу солидарность 

- солідарність ... з педофілами belay 

Кхм!.. Ох, до чого важкі тягарі накладає святоросійське православ'я на московського першосвященика... smile
Але обов'язок - понад усе! wink
Що не кажіть - се справжній екуменіст.. winked 

47879
Onufriy [профіль]

по данным патриарха Кирилла, идея отдельной украинской нации была разработана в конце 19-го века униатами

+5!!
Учоний таваріщ агент Михайлов (почотний член-дохтур-проффесор 20-30 університетів-академій) відкрив нову сторінку воцерковленої святоросійської конспірології

І його внесок рішуче перекреслює усі "надбання" попередників - тепер стає незрозуміло, що ж тоді (у 19-20 ст.) робили жидомасони і німецький генштаб з рептилоїдами? no

З нетерпінням очікуємо нових відкриттів КГ (після надання Томосу у нього, вочевидь, з'явиться більше вільного часу) і він зможе повністю присвятити себе святоросійській "науці" 

47878
Onufriy [профіль]

Оруэлловщина, вырвавшаяся, наконец, из-под спуда, - вот главный результат этого Синода

Ні, не оруелівщина, - це бісівщина.. Безумство - результат святоросійської москвовірницької єресі
Что же это за церковь такая, в которой христианин не может встретиться с другим христианином?.. Или "православные" для наших церковников - не "свои"?

Авжеж що ні! Звичайно, для проклятих єретиків християни - чужі

47877
dima222 [профіль]

Владика Філарет справжній православний пастир - тверезість думки одна із ознак православності, тобто правильності, істинності християнського мислення. Бо хіба це погано, коли ті, що сьогодні "заблукали" повернуться у стадо Христове. Хай навіть не тими методами, якими ми хотіли (а чи хотіли?). Хіба погано, коли вселенська Православна Церква збільшиться ще на щонайменше сім тисяч парафій, а це декілька мільйонів душ? Думаю, що справжня правослана душа цьому може тільки радіти. Не злобитись і проклинати прокляттями, анафемами, а радіти і сприяти єдності. 

47876
Onufriy [профіль]

что ставит нас, архиереев УПЦ, в затруднительное нравственное положение

Ну... feel тут проблема не тільки (і 
не стільки) етична, скільки віросповідна, - єпископат У/РПЦ роками сповідує (або демонструє терпимість) до святоросійської етнофілетичної єресі

Не треба применшувати глибину ями москвовірницької У/РПЦ
  smile
Собора УПЦ ... 1991 года и решения Архиерейского Собора УПЦ в Харькове 1992 г. Эти, а также многие другие соборные заявления (про автокефалію) ... никто и никогда не официально отменял

+5!

47875
Onufriy [профіль]

в решениях Синода мы видим ... логику отказа от следования евангельским заповедям. Я имею в виду публичный, занесенный в журналы Священного синода отказ патриарха Кирилла молиться за своего собрата, патриарха Варфоломея

прямое пренебрежение Евангелием

"Церква" ватників і ... Євангеліє??...  request
Сумістити непоєднуване..

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Священик Сєверодонецької єпархії УПЦ (МП) звершив чин в...

Onufriy

Onufriy написал:

Та це прямо чудо!...
Схоже, що "капітан сьогодні був тверезий"

Харків'яни вимагають у парафії УПЦ (МП) відновити колі...

Onufriy

Onufriy написал:

порушення Закону України «Про охорону культурної спадщини» в Харкові давно набули системного характеру

Прокляті воцерковлені дикуни! what
Але ще більше гріха - на місцевих адміністративних беззаконниках і фарисеях

Знайдіть на цьому бланку згадку про УПЦ

dima222

dima222 написал:

Митрополита Лазаря давно треба було оголосити персоною нон грата в Україні - а тим часом його рідним брат Дмитро у Дунаєві біля Почаєва в селі, яке приєдналося до ПЦУ, намагається будувати нову церкву. І точно за гроші Лазаря, бо всі племінники Лазаря - сини та родичі Дмитра, служать священиками у Криму. 

Філарет готовий до розколу ПЦУ. Єпархії починають відме...

Onufriy

Onufriy написал:

Що б його іще зробити православній ієрархії для того, щоб уже остаточно відвернути українців від православ'я? belay
на цьому соборі не я головував як патріарх, а головував представник Вселенського патріарха, тому то не наш собор. То собор Константинопольської церкви

what request 

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/

Всеукраїнська Рада Церков закликає робити вибір президе...

Onufriy

Onufriy написал:

мусимо усвідомити: якою повинна бути наша держава?

Яке питання, така і відповідь. feel Для терезої відповіді доречніше усвідомити, чого ми хочемо від майбутнього президента?
1. Особистого багатства?
2. Подолання людської продажності "в окремо взятій країні"?
3. Припинення глобального міжнародного конфлікту?
Твереза відповідь можлива лише у тому випадку, якщо ми чекаємо чогось іншого. Бо ніякий президент не зробить вас багатим, не "подолає корупції" і не "припинить війни"

Це якщо він не "чарівник з голубого вертольота" recourse


Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві.  Причому це якесь небачене і неописане варварство. Ми користуємось речами і благами цивілізації і одночасно реконструюємо суспільні відносини, схожі на описи з шкільних історичних підручників про давні часи. Наші відносини це якась амальгама з давнього, застиглого в часі ординства, на яке додатково наклалась катастрофа 1917 року.  Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні нюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями. І це особливо вражає, оскільки мародерами стають християни і їх спільноти. Адже ж саме в християнському середовищі в давні часи виникло розділення церковного і світського права, при якому християнське середовище залишилось ізольованим місцем де панували моральні основи керування церковним майном. Збереження цього середовища здійснено радикальним відділенням від світського права і оскільки  суть керування церковним майном не у застосуванні правових конструкцій, а в здійсненні місії церкви, то і успіх цієї місії став критерієм правильності прийняття рішень і здійснення тих чи інших дій з церковним майном. У нас же безглузді спільноти заполітизованих громадян, які вважають християнство просто громадським рухом з формальним моральним законодавством, притягнули в християнське середовище світське право, причому у гіршому його варіанті. Адже навіть світські юридичні особи, при виникненні конфліктів і суперечок між засновниками громади про використання майна, дають право тим громадянам, які кінцево не погодились з рішеннями громади, вийти з громади разом з тим майном, яке вони вклали. Тобто, якщо в християнській громаді не існує християнських відносин з іншими членами громади, які могли б керувати ними при залагодженні майнових питань, якщо громада «голосуванням» позбавляє участі у вирішенні майнових питань меншу кількість громади то, за відсутності християнських відносин, необхідно би мінімально зберегти хоч якусь справедливість до своїх земляків і сусідів і виключити мародерство. Якщо християнська справедливість і моральні відносини тут відсутні то тоді необхідно зберегти цивілізовану, світську справедливість.  Тобто тоді, в продовження світського правила про фіксоване членство в громаді, це членство необхідно доповнити таким же світським обліком внесків і пожертв кожного фіксованого члена громади. І при виключенні любого члена громади, громада повертає йому ті внески або компенсує їх.

 

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний місіонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...

Старый дуб рухнул. И тут, началось…

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Воистину христианство уже давно умерло!   Вместо тяжелой борьбы с пристрастиями и грехами в себе для перерождения и преображения человека( ества) , мы (не все ли?),  говорим  и призываем только(!)  к внешнему исполнению обрядов..Где же эти совершенные ПОСЛЕДОВАТЕЛИ ХРИСТА??? О, как хотелось бы хотя бы посмотреть на них...А они должны были бы сами  спастись и СПАСТИ ВЕСЬ МИР!!! Кто же и куда нас и весь мир ведет???

Депутат Денис Бородюк: «Ни один олигарх столько не укра...

Onufriy

Onufriy написал:

люди, которые не боятся Бога, не доверяют и другим людям

Ни один олигарх столько не украдет, сколько крадут все украинцы понемножку

мы живём просто-напросто не по средствам

Толковий єретик адвентист. Добряче сказав +5!