Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Світ
Делегація ПЦУ обговорила з ієрархами Елладської Церкви питання визнання автокефалії ПЦУ

1 08 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Делегація ПЦУ обговорила з ієрархами Елладської Церкви питання визнання автокефалії ПЦУ

Від часу отримання томоса про автокефалію Православної Церкви України триває процес її визнання іншими помісними Церквами. Задля цього відбуваються дружні закордонні візити делегацій ПЦУ до інших Церков, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт ПЦУ.

Глава ПЦУ зустрівся з єпископом Дідьє Берте під час роботи Київського літнього богословського інституту

31 07 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Глава ПЦУ зустрівся з єпископом Дідьє Берте під час роботи Київського літнього богословського інституту

З 24 липня по 1 серпня 2019 року у Києві на базі Інституту релігійних наук святого Фоми Аквінського триває XVII Київський літній богословський інститут. Це два тижні спільного життя студентів та викладачів, заповнений навчанням і спілкуванням, коли молодь з України та зарубіжжя приїжджає послухати видатних богословів, філософів, істориків і філологів з усього світу, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna.info.

Представники УГКЦ ознайомилися з роботою німецьких центрів соціально-психологічної допомоги

30 07 2019 Новини, Україна, Світ

Представники УГКЦ ознайомилися з роботою німецьких центрів соціально-психологічної допомоги

Завершився кількаденний робочий візит представників Самбірсько-Дрогобицької єпархії УГКЦ (Львівська обл.) до центрів соціально-психологічної допомоги у Німеччині. Учасники візиту поспілкувалися з психологами соціально-психологічного центру в таборі для біженців м. Трір, регіон Рейнланд-Пфальц (Західна Німеччина), дізналися, як влаштована структура кризової інтервенції для біженців у Німеччині та змогли порівняти і поділитися українським досвідом, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Пастор из Мариуполя поднимется с бывшими детьми-беспризорниками на гору Монблан

30 07 2019 Новини, Україна, Світ

Пастор из Мариуполя поднимется с бывшими детьми-беспризорниками на гору Монблан

Воспитанники одного из самых больших в странах бывшего СССР детского ребилитационного центра «Республика Пилигрим» (Мариуполь, Донецкая область) принимают участие в велотуре «Мир без сирот-2019». Тур стартовал 25 июля в Мариуполе и завершится в горах Альпах в последних числах июля. Финалом поездки станет восхождение на гору Монблан (4810 метров) на границе Франции и Италии, сообщает "Религия в Украине" со ссылкой на Іnvictory.

Виховники семінарій УГКЦ підвищили рівень кваліфікації в Угорщині

30 07 2019 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Виховники семінарій УГКЦ підвищили рівень кваліфікації в Угорщині

З 7 по 20 липня в Угорщині, за підтримки та сприяння католицької Конгрегації Східних Церков, на базі греко-католицького Бословського Інституту св. Атанасії, який знаходиться в місті Ніредьгаза, проходили формаційні курси для ректорів, віце-ректорів, префектів та духовників греко-католицьких семінарій Європи. У цьому навчальному курсі взяли участь священики з України, Хорватії, Угорщини, Румунії, Словаччини, Італії та Німеччини, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Пастори українців-п

30 07 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ, Діаспора

Пастори українців-п'ятидесятників Західної Європи презентували структуру служіння у діаспорі

6 липня в столиці Чехії м. Прага відбулася конференція служителів Української Церкви Християн Віри Євангельської (УЦХВЄ, п'ятидесятники) у Західній Європі. На захід, що відбувся в цьому місті вперше, з’їхалися майже 70 служителів з різних країн Європи, а саме Німеччини, Польщі, Чехії, Італії, Швеції, Іспанії, США та України, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт п'ятидесятників України.

Оголошено конкурс «Українська богословська книга 2020»

29 07 2019 Новини, Україна, Світ

Оголошено конкурс «Українська богословська книга 2020»

Філософсько-богословський факультет Українського католицького університету (Україна), Східноєвропейський інститут теології (Україна), Екуменічний інститут Гафінґтона університету Лойола-Мерімаунт (США) оголосили конкурс на найкращу українськомовну богословську книгу, повідомляє кореспондент порталу "Релігія в Україні".

Архієпископ ПЦУ і митрополити Елладської Православної Церкви разом звершили святкову літургію

29 07 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Архієпископ ПЦУ і митрополити Елладської Православної Церкви разом звершили святкову літургію

26 липня 2019 р. в храмі святої Параскеви м. Лангада навколо Салонік (Греція) відбулася архієрейська літургія на честь пам'яті святої мучениці Параскеви, яка є небесною покровителькою цього міста. Фактично у це свято відзначається День міста Лангада, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт Консульства України в Салоніках.

Фільм про кримських мусульман отримав гран-прі Одеського міжнародного кінофестивалю

26 07 2019 Новини, Україна, Світ

Фільм про кримських мусульман отримав гран-прі Одеського міжнародного кінофестивалю

В Одеському національному академічному театрі опери та балету 20 липня відбулася урочиста церемонія закриття десятого ювілейного Одеського міжнародного кінофестивалю (ОМКФ). Гран-прі фестивалю, за результатами голосування глядачів, отримали одразу два фільми через мінімальний розрив у голосуванні: грузинська стрічка Левана Акіна «А потім ми танцювали» й українська драма Нарімана Алієва «Evge» («Додому»), яка розказує про кримських мусульман, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Іslam.in.ua.

Релігійні та громадські діячі України виробили рекомендації для звільнення українців, незаконно позбавлених волі в Росії, окупованих Криму та Донбасі

26 07 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Релігійні та громадські діячі України виробили рекомендації для звільнення українців, незаконно позбавлених волі в Росії, окупованих Криму та Донбасі

Релігійні та громадські діячі, правозахисники і родичі громадян України — заручників і полонених, утримуваних в Росії та в окупованих Криму і Донбасі внаслідок російської агресії проти України, домовилися разом співпрацювати задля їх звільнення. Обговорення і вироблення практичних кроків для подальшої взаємодії відбулося під час другого засідання круглого столу з релігійної свободи в Україні, який відбувся 25 липня 2019 року в Києві, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на ІРС.

В РПЦ киевскую княгиню Ольгу начали именовать «праматерью Государства Российского»

26 07 2019 Новини, Світ

В РПЦ киевскую княгиню Ольгу начали именовать «праматерью Государства Российского»

В 1050-летие кончины святой киевской княгини Ольги в Москве 23-24 июля 2019 г. прошли торжественные богослужения. Одновременно в церковных документах РПЦ княгиню Ольгу впервые начали называть "праматерью Государства Российского", сообщает корреспондент портала "Религия в Украине".

Во главе одесского крестного хода раку с мощами нёс священник из Константинополя

25 07 2019 Новини, Україна, Світ

Во главе одесского крестного хода раку с мощами нёс священник из Константинополя

22 июля 2019 года, в день памяти преподобного Гавриила Афонского, в Одессе прошли торжества с участием духовенства Русской, Польской и Константинопольской Церквей, сообщает корреспондент портала "Религия в Украине".

Українське міністерство засудило розбій у кафедральному соборі ПЦУ в Сімферополі

25 07 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Українське міністерство засудило розбій у кафедральному соборі ПЦУ в Сімферополі

25 липня Міністерство з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб (МТОТ) України засудило незаконні дії Російської Федерації на території окупованого Криму, пов’язані з відбиранням майна у Кримської єпархії Православної Церекви України (колишньої УПЦ КП). Як відомо, напередодні, 24 липня, у Сімферополі було розграбовано майно кафедрального собору ПЦУ, повідомляє "Релігія в Україні".

На Полтавщине состоялся летний лагерь для 160 девочек из 20 стран — дочерей посланников любавического ребе

23 07 2019 Новини, Україна, Світ

На Полтавщине состоялся летний лагерь для 160 девочек из 20 стран — дочерей посланников любавического ребе

В Полтавской области завершил работу четырнадцатый ежегодный лагерь «Шлухим штетл» для дочерей посланников Любавического Ребе (миссионеров, продолжающих дело шестого Любавичского ребе Йосефа Ицхока Шнеерсона, одного из основателей движения Хабад). В этом году в лагере приняло участи сто шестьдесят девочек из двадцати стран мира, сообщает "Религия в Украине" со ссылкой на Djc.com.ua.

На міжнародній конференції з православно-католицького діалогу розглянули концепцію канонічної території на прикладі ситуації в Україні

22 07 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

На міжнародній конференції з православно-католицького діалогу розглянули концепцію канонічної території на прикладі ситуації в Україні

19-21 липня 2019 року в Академії римо-католицької дієцезії Роттенбурґа-Штутґарта (Німеччина) відбулася богословська конференція, що ставила за мету шукати нові імпульси для діалогу і взаємин між Православними та Східними Католицькими Церквами, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Ієрархи ПЦУ взяли учать у конференції з питань релігійної свободи і привітали архієпископа Америки з інтронізацією

18 07 2019 Новини, Україна, Світ

Ієрархи ПЦУ взяли учать у конференції з питань релігійної свободи і привітали архієпископа Америки з інтронізацією

16 липня 2019 року речник Київської митрополії УПЦ (МП) та заступник голови Управління зовнішніх церковних зв’язків архієпископ Чернігівський і Ніжинський Євстратій (Зоря) та архієпископ Кримський Климент (Кущ) взяли участь у конференції з питань релігійної свободи, організованої Державним департаментом США, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna.info.

У Боснії встановили пам’ятний хрест монахам-студитам УГКЦ

18 07 2019 Новини, Україна, Світ, Діаспора

У Боснії встановили пам’ятний хрест монахам-студитам УГКЦ

У місті Баня-Лука в Боснії і Герцеговині владика Йосиф Мілян та представники духовенства Української Греко-Католицької Церкви освятили пам’ятний кам’яний хрест з нагоди 150-ліття від дня народження блаженного УГКЦ, отця Климентія Шептицького. Цей знак, як згадка про лавру Святого Обручника Йосифа, яка була другим монастирем монахів Студійського уставу. У 1908 році митрополит УГКЦ Андрей Шептицький неподалік Бані-Луки заклав Студитську лавру і рівно 100 років тому, у 1909 році, Апостольська столиця на прохання митрополита офіційно заснувала монастир, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Власти Симферополя огораживают собор ПЦУ глухим забором

18 07 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Власти Симферополя огораживают собор ПЦУ глухим забором

Глухим забором обносят кафедральный собор святых равноапостольных Владимира и Ольги, где проводит богослужения община Крымской епархии ПЦУ, российские власти оккупированного полуострова, сообщает "Религия в Украине" со ссылкой на "Новости Крыма" и Сredo.press.

Онуфрій і Новинський спільно виступили за обмін полонених "всіх на всіх"

17 07 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Онуфрій і Новинський спільно виступили за обмін полонених "всіх на всіх"

Напередодні парламентських виборів народний депутат від "Опозиційного блоку", меценат УПЦ (МП) Вадим Новинський та глава УПЦ (МП) митрополит Онуфрій звернулися до української влади і керівництва РПЦ з пропозицією провести обмін полонених "всіх на всіх". Про це вони розповіли у спільному інтерв'ю телеканалу Наш.Максі-ТВ, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на телеканал.

У Боснії стартував семінар для священиків-місіонерів УГКЦ

17 07 2019 Новини, Україна, Світ, Діаспора

У Боснії стартував семінар для священиків-місіонерів УГКЦ

У м. Баня-Лука (Боснія і Герцеговина) розпочалася II сесія духовно-формаційного семінару Пасторально-міграційного відділу (ПМВ) УГКЦ для підвищення кваліфікації місіонерів-священиків, монахів та монахинь із-за кордону, які опікуються вірними Церкви в тих країнах, де немає церковних структур УГКЦ, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Вчителі та студенти духовних шкіл ПЦУ були прийняті Вселенським патріархом

16 07 2019 Новини, Світ

Вчителі та студенти духовних шкіл ПЦУ були прийняті Вселенським патріархом

14 липня Вселенський патріарх Варфоломій привітав у Патріаршій церкві в Стамбулі велику групу студентів духовних академій і шкіл Православної Церкви України, які взяли участь у двотижневій програмі навчання Академії богословських студій, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Оrthodoxianewsagency.gr.

Вселенський Патріархат назвав наклепами заяви від УПЦ/РПЦ про хабар за автокефалію ПЦУ

16 07 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Вселенський Патріархат назвав наклепами заяви від УПЦ/РПЦ про хабар за автокефалію ПЦУ

На фейсбук-сторінці Вселенського Патріархату 14 липня оприлюднено його заяву від імені відділу громадських зв'язків, в якому всі натяки-звинувачення на адресу Вселенського патріарха з боку представників Московського Патріархату про хабарі за томос про автокефалію ПЦУ та побори з кожної української парафії на користь Константинополя названі наклепом, повідомляє "Релігія в Україні".

Українська стрічка "Додому" про кримських мусульман визнана найкращим фільмом Міжнародного кінофестивалю у Бухаресті

16 07 2019 Новини, Україна, Світ

Українська стрічка "Додому" про кримських мусульман визнана найкращим фільмом Міжнародного кінофестивалю у Бухаресті

Повнометражний дебют кримськотатарського режисера Нарімана Алієва «Додому» (EVGE) виборов нагороду за найкращий фільм Міжнародного кінофестивалю у Бухаресті (BIFF). Стрічка була створена за підтримки уряду України та Міністерства культури України в рамках конкурсного відбору кінопроектів патріотичного спрямування, для виробництва (створення) та розповсюдження яких надається державна фінансова підтримка, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт Мінкультури.

Священник УГКЦ відвідав інавгурацію новообраного президента Литви

16 07 2019 Новини, Україна, Світ

Священник УГКЦ відвідав інавгурацію новообраного президента Литви

Настоятель храму Пресвятої Трійці УГКЦ та василіанського монастиря Святого Йосафата у Вільнюсі о. Вінкентій Пелих узяв участь в урочистостях з нагоди інавгурації новообраного президента Литовської Республіки Гітанаса Наусєди, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Патріарх Варфоломій прогнозує визнання української автокефалії Елладською Церквою

15 07 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Патріарх Варфоломій прогнозує визнання української автокефалії Елладською Церквою

11-12 липня 2019 року делегація ПЦУ з паломницькою поїздкою відвідала Константинополь. До складу делегації увійшли заступник голови Управління зовнішніх церковних зв’язків ПЦУ архієпископ Рівненський і Острозький Іларіон, архімандрити Кіріон (Інасарідзе) та Онуфрій (Ляда). Вони зустрілися з Вселенським патріархом і служили літургію в кафедральному соборі Константинополя, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna.info.

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Чи має Церква моральне право судити содомітів?

Олександр

Олександр написал:

Короткий зміст матеріалу: Свій хвалить своїх.

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dutchak1
церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці

А слухаючи Гундяєва, так і не скажеш... fellow

Дякую Вам за визнання того, що МП веде антидержавну діяльність wink (звісно трішечки, ну саму крихітку):
Цитата: dutchak1
Позиція організації (МП) стала ворожою окремим проявам держави

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

dutchak1

dutchak1 написал:

Однією з основних перешкод в державно-церковних відносинах в Україні є існування т.з науки «релігієзнавство». Назагал це мирне заняття, яке зайняло скромне але менш-більш дохідне місце в явищі української тіньової науки, невелике і замкнене болітце, в якому перетирають свої, далекі від життя, проблемки, плодять докторів і кандидатів філософії. І все би нічого, але в умовах нашої країни ця «наука» зайняла місце між державою і церквами і фактично, самостійно уповноваживши себе на представлення церков, в якості посередника веде діалог з державою. З представників цієї «науки» формуються комітети, департаменти, відділи міністерства яким надалі і доручають те, що в нас названо «державною політикою в області релігії». Зрозуміло, що для більшості держчиновників і законодавців релігія то тьомний лєс і, при виникненні якихось проблем з релігійними організаціями, вони біжать до релігієзнавця, який їм все розкладе «по поличкам». Ну не бігти же їм до тих малохольних, які Богу моляться. Тобто ситуація анекдотична – проголошуючи з усіх трибун про необхідність діалогу з церквами, держава той діалог і відносини імітує, замінює на відносини з бутафорською церквою, утвореною на держзамовлення докторами філософії і політології від релігієзнавства. Причому та побудова почалась ще в 1990 році, коли новоспеченими демократами і викладачами кафедр наукового атеїзму був зліплений союзний релігійний закон де по зразку цивільної громадської організації почали ліпити релігійні. Це була своєрідна резервація для віруючих і в Україні той процес підхопили вже місцеві діячі наукового атеїзму разом з діячами НРУ.

Всі релігієзнавці і викладачі кафедр вміють розказати про різні моделі співіснування держави та релігії, що мають місце у світовій практиці, які, частіше за все, законодавчо оформлені. Але я добавлю, що це є тінь іншої, вищої істин, яка встановлює що спочатку моделі і відносини а потім законодавче оформлення. Загально ця максима в теорії права виглядає так – закони тільки регулюють суспільні відносини і ніколи їх не створюють. Відносини передують законам. І от в нашій ситуації після розпаду СРСР, в ситуації з нульовим рівнем права і відсутністю реальних релігійних організацій як суб’єктів права, перетягнувши до себе конституційний принцип відділення, ми почали ним регулювати відсутні суспільні відносини(!). За цих обставин ті спроби в 90-х роках зробити релігійний закон були приречені. Що і сталось. Перетягнувши слідом за Конституцією цивільне право, ми ним почали регулювати духовні, неправові відносини. І цьому могли б завадити ну хоч якісь, ну хоч елементарні відносини з тими убогими релігійними організаціями. Це не потребує якихось надзвичайних зусиль чи здібностей. Це може навіть релігієзнавець Єленський. Якщо захоче. Наприклад – Єленський любив раніше на різних телевізорах розказувати про важливість автономії релігійної організації і про необхідність її захисту і захисту переходів. Ну і потім він зліпив той закон, Закон Мародерів №4128. І от якби Єленський уважніше придивився до релігійних організацій і до того принципу автономії, він би міг зрозуміти що принцип відділення і принцип автономії це є одне і теж. Або взаємодоповнююче. Принцип автономії в першу чергу означає що організація сама(!) її проголошує, сама визначає її межі а держава тільки бере це потім до уваги. А тому, якщо всі християнські конфесії згідно своїх канонів визначають автономною організацією всю церкву а не парафію, якщо всі конфесії самостійно визначають правила утворення парафій і долю майна - то це і мало би бути одним з основних правил відносин держави і церков. А Конституція це тільки потім констатує як відділення.

Сьогодні цей процес «побудови відносин» продовжують т.з ефективні менеджери, які відчувши своєрідний запит, успішно експлуатують його ресурс. Текст релігійного закону і та діяльність найбільш вповні стали в утворенні організації ПЦУ. В унісон з православною симфонією, з менеджерами від віруючих, в Україні творять близнюка «русского мира». Ось один з них стверджує що УПЦ МП стала ворогом  суспільства. Лукавить, свідомо або по нерозумінню. Позиція організації стала ворожою окремим проявам держави а держава це не є суспільство. Держава це механізм збирання податків, підтримання порядку в суспільстві. Такий же як пральна машина в побуті і стверджувати що пральній машині необхідна церква просто смішно. В суспільстві необхідні якісь відносини держава з церквами, але наша придуркувата машина в своєму існуванні намагається використати церкву в своїх інтересах, інтересах далеких від суспільних. Тому завжди слушне попередження – церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці. І в наших умовах відносини церкви з державою повинні починатись з тези – держава ворог церкви. Можна цитувати одного священника УГКЦ – держава не повинна робити нічого поганого для церкви і нічого доброго. Те, що «УПЦ (МП) всячески демонизируют Минкульт», ну що ж - під час війни завжди виникає потреба в специфічних «законах», текстах. Потреба в людях типу Медінський, Юраш, Єленський і існуючі з обох сторін фронту контори «міністерство культури» перетворилися в розсадники мракобісся.

 

Священик Сєверодонецької єпархії УПЦ (МП) звершив чин в...

Onufriy

Onufriy написал:

Та це прямо чудо!...
Схоже, що "капітан сьогодні був тверезий"

Харків'яни вимагають у парафії УПЦ (МП) відновити колі...

Onufriy

Onufriy написал:

порушення Закону України «Про охорону культурної спадщини» в Харкові давно набули системного характеру

Прокляті воцерковлені дикуни! what
Але ще більше гріха - на місцевих адміністративних беззаконниках і фарисеях

Знайдіть на цьому бланку згадку про УПЦ

dima222

dima222 написал:

Митрополита Лазаря давно треба було оголосити персоною нон грата в Україні - а тим часом його рідним брат Дмитро у Дунаєві біля Почаєва в селі, яке приєдналося до ПЦУ, намагається будувати нову церкву. І точно за гроші Лазаря, бо всі племінники Лазаря - сини та родичі Дмитра, служать священиками у Криму. 

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/

Всеукраїнська Рада Церков закликає робити вибір президе...

Onufriy

Onufriy написал:

мусимо усвідомити: якою повинна бути наша держава?

Яке питання, така і відповідь. feel Для терезої відповіді доречніше усвідомити, чого ми хочемо від майбутнього президента?
1. Особистого багатства?
2. Подолання людської продажності "в окремо взятій країні"?
3. Припинення глобального міжнародного конфлікту?
Твереза відповідь можлива лише у тому випадку, якщо ми чекаємо чогось іншого. Бо ніякий президент не зробить вас багатим, не "подолає корупції" і не "припинить війни"

Це якщо він не "чарівник з голубого вертольота" recourse


Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві.  Причому це якесь небачене і неописане варварство. Ми користуємось речами і благами цивілізації і одночасно реконструюємо суспільні відносини, схожі на описи з шкільних історичних підручників про давні часи. Наші відносини це якась амальгама з давнього, застиглого в часі ординства, на яке додатково наклалась катастрофа 1917 року.  Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні нюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями. І це особливо вражає, оскільки мародерами стають християни і їх спільноти. Адже ж саме в християнському середовищі в давні часи виникло розділення церковного і світського права, при якому християнське середовище залишилось ізольованим місцем де панували моральні основи керування церковним майном. Збереження цього середовища здійснено радикальним відділенням від світського права і оскільки  суть керування церковним майном не у застосуванні правових конструкцій, а в здійсненні місії церкви, то і успіх цієї місії став критерієм правильності прийняття рішень і здійснення тих чи інших дій з церковним майном. У нас же безглузді спільноти заполітизованих громадян, які вважають християнство просто громадським рухом з формальним моральним законодавством, притягнули в християнське середовище світське право, причому у гіршому його варіанті. Адже навіть світські юридичні особи, при виникненні конфліктів і суперечок між засновниками громади про використання майна, дають право тим громадянам, які кінцево не погодились з рішеннями громади, вийти з громади разом з тим майном, яке вони вклали. Тобто, якщо в християнській громаді не існує християнських відносин з іншими членами громади, які могли б керувати ними при залагодженні майнових питань, якщо громада «голосуванням» позбавляє участі у вирішенні майнових питань меншу кількість громади то, за відсутності християнських відносин, необхідно би мінімально зберегти хоч якусь справедливість до своїх земляків і сусідів і виключити мародерство. Якщо християнська справедливість і моральні відносини тут відсутні то тоді необхідно зберегти цивілізовану, світську справедливість.  Тобто тоді, в продовження світського правила про фіксоване членство в громаді, це членство необхідно доповнити таким же світським обліком внесків і пожертв кожного фіксованого члена громади. І при виключенні любого члена громади, громада повертає йому ті внески або компенсує їх.

 

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний місіонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...